Şimdi Ara

Vodafone faturasız geçişi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
254
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 31.10.2023 tarihinde faturalı hattı faturasiza geçirmek için müşteri hizmetlerini aradım. Kayıt aldılar 2 günü içinde olacağını söylediler. Olmadı. Tekrar aradım 7 gün içinde geçeceğini söylediler. Resmen rezillik yaşatıyorlar. Ve tarife ücreti yansıtmaya devam ediyorlar.

    Nasıl çözebilirim?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



  • Acele BTK Şikayet panelini kullanıp şikayet ediniz,klasik Vodafone vurgunu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SANIYE YAZ 7000 GONDER


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BTK şikayetten kayıt aç. Ek olarak ilk talebinin ardından yapılan ücretlendirmelerin iadesini de talep et. 10 gün içinde cevap verme zorunlulukları var, sağolsunlar bana hep 10. gün ulaştılar ama bilgili ve iş bilen kişilerle görüşüp sorunları rahatça çözdüm.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 55superx -- 6 Kasım 2023; 23:48:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BTK şikayetini yaptım. Hala bir gelişme yok herhalde benimde 10.. gün işlem yapacaklar :/

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Vodafone yeni faturasız hat
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.