Şimdi Ara

Vodafone ‘gamer paketi’ kendiliğinden tanımlanan paket..) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
0
Favori
4.269
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mh bir şey yapmaz zaten. ceoya mail atıyorlardı sınırsız internet için sonra genel merkezden dönüyorlardı. daha üst yerlere bu problemin bildirilmesi gerek. Mh siz yapmışsınızdır der geçer bir şey bilmez ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sorun elbet çözülecek paramızı da bir şekilde alacağız, ama artık Vodafone kullanmayacağız. Peki diğer hatlarda bu sorunlar olmuyor mu?

    Mesela Türk Telekom bana hiç güvenilir gelmiyor.


    Vodafone dan şikayetime cevabından sonra; bu ülkede operatörler istediğini yapabilir düşüncesi ağır basıyor.


    1 milyon kişiye bu paketi tanımlasalar 10 bini itiraz eder en fazla. Kazandıkları parayı siz hesaplayın. Ceza yese 3-5 milyon yine fazlasıyla kazanacak. O yüzden operatörde değiştirsek bu ülkede hepsi bunu rahatlıkla yapar. Olan yine bize olur.



    Cevaba bakın;

    bu arada 9.02.2021 de tekrar tanımlamışım onu da burada öğrendim


    "Sayın AHMET A***,


    İletmiş olduğunuz bildirime istinaden 5********3 GSM numaralı hattınız üzerinde gerekli incelemeler sağlanmıştır.


    Yapılan kontrollerde Aylık Gamer Paketi’nin hattınıza cep telefonunuza yüklenen ve şifre ile giriş yapılan Vodafone Yanımda uygulaması üzerinden verilen onayla 13.01.2021 tarihinde tanımlandığı ve 09.02.2021 tarih itibariyle müşteri temsilcisi tarafından iptal edilmiş olduğu tespit edilmiştir.


    Şikayetiniz kapsamında 09.02.2021 tarihindeki görüşme kaydınız dinlenmiştir. Yapılan görüşmede, tarafınızdan bilginiz dışında hattınıza Aylık Gamer Paketi’nin tanımlandığı için ulaştığınız anlaşılmıştır. Müşteri temsilcisi tarafınıza Aylık Gamer Paketi’nin yanımda uygulaması üzerinden satın almış olduğunuzu belirtmiştir. Tarafınızdan paketin iptalini istemiştir. Müşteri temsilcisi onayınız doğrultusunda paketin iptalini sağladığını ancak ücretine müdahale edilemeyeceğini söylemiştir. Müşteri temsilcisi hatası bulunmamaktadır. Müşteri temsilcisi tarafından hattına tanımlanan paket bulunmamaktadır.  

    Söz konusu, 09.02.2021 tarihinde tekrar Vodafone Yanımda uygulaması üzerinden onayınızla Aylık Gamer Paketi’nin tanımlandığını belirtmek isteriz.


    Paket iptali için “IPTALl GAMER” yazarak 7000’e kısa mesaj gönderebilirsiniz.  

    Kişisel kullanımlar ile hat üzerinde yapılan değişiklik ve ücretlendirmelere tarafımızca müdahale edilmediğini belirtmek isteriz. 

    Talep ederseniz Vodafone Yanımda uygulamasına giriş şifrenizde değişiklik yapabileceğinizi paylaşmak isteriz.


    Saygılarımızla,

    Vodafone"




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Turklord_ -- 21 Şubat 2021; 12:59:56 >




  • Bu konunun ekşisözlük ya da twitter da gündem olması gerekiyor. Başka türlü çözülecek gibi görünmüyor.

    Faturanıza bir tutar yansıtılıyor ve siz ve ya başkası yaptı deniliyor. Bu paketi yüklemediğimi benim ispat etmem mi lazım yoksa yüklediğimi vodafone nin mi ispat etmesi lazım. İp ve log kayıtları vardır heralde ödüllü iletişim devinde.

    Ya da sorun’un duyurulması için; ‘vodafone beni kulağımın arkasından tanır’ diye genel merkez önünde pankart açılması mı gerek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nihat1551 -- 21 Şubat 2021; 15:52:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nihat1551 kullanıcısına yanıt

    Değerli mağdur forumdaşlar;


    daha evvel de belirttiğim üzere, Vodafone Türkiye bu hususun kendilerinden kaynaklandığını; diğer bir tabirle içsel bir sıkıntı olduğunu asla kabullenmez.


    Adamlar (ayrımcılık olmasın + kadınlar), öyle bir modda ki ülkemiz pazarında, "biz VODAFONE'uz, yaparız, ederiz, faturayı keseriz, gerisiyle ilgilenmeyiz !" mottosuyla, yıllardır bu (şerre yorulası) istikametten şaşmadan ilerliyor ve bu konuda da tartışmasız zirvedeler.


    şikayet var üzerinde (şu an aktif halde olan) 900 küsür şikayet yazılı...

    umursanıyor mu? hayır.


    BTK ya da herhangi bir resmi kurum bu durumla ilgileniyor ya da takibe alıyor mu? hayır.


    Resmiyette 900 küsür, ama sesini duyuramayan binlerce bizim gibi kullanıcılar twitter'a, ekşi'ye ya da change.org'a yazalım... döşeyelim başımızdan geçen bu saçmalıklar serisini halkın gözleri önüne...


    Allah aşkına, huylu huyundan vazgeçer mi?

    SpaceX'in basmadığı hava ve fiyakayı Türkiye'de (yurtdışından yapılan fonlama ile) reklam ve tanıtımla basmaya devam edecekler; 3 gün sonra yeni bir sanat ya da medya yüzü ile daha cancanlı bir şekilde "Gelecek heyecan verici. Hazır mısın?" diyecekler... izleyenler de verilen bu psikolojik mesaja tav olacaklar haliyle... ve alışılagelen rutin en baştan başlayacak.

    (Gelecek heyecan verici. Hazır mısın? mesajı bile ithal. Orjinali The future is exciting. Ready?)


    Vodafone Türkiye'yi forumda temsil eden, yönetiminde olan ya da en azından ülkemizdeki karar mekanizması içinde söz sahibi olan yok mu ???


    FSK ya da KSK sahibi ya da çalışanlarından değil; bizzat Büyükdere Cd. No: 251, Maslak / İstanbul adresindeki Vodafone Plaza'da mesaisini geçiren bir yetkili buyursun, gelsin ve bizim bu paketleri nasıl kendi kendimize defalarca yamadığımızı ve bundan nasıl keyif aldığımızı, yapmış olduğu müşteri memnuniyet araştırmaları sonucu elde ettiği verilerle paylaşsın !


    Var mı böyle bir yetkili forum dahilinde?

    Şikayet var'ı belki dikkate alınacak kadar önemli bir mecra olarak görmüyorsunuzdur da... donanımhaber'i hasbelkader dikkate alırsınız.





  • güncel Faturam₺228,1


    şikayet çözülmedi. Cevaplayınca çözümlendi yazıyorlar.

    --------------------------------------


    Ana Şikayet Numarası:

    Kategori:

    Son Durum:

    Son Bildirim Tarihi:

    Son Çözüm Tarihi:

    1-3374273513306

    Faturalandırma

    Çözümlendi

    18/02/2021 13:49

    19/02/2021 16:49




    En son yazdığım;


    Bilgim dışında aylık gamer paketinin yüklendiğini kabul ediyorsunuz, fakat, 

    tarafımdan yüklenmeyen Gamer paketini iptal etmeniz fatura ya yansıtmayacağızı ifade etmiyor. Paket bedellerinin faturadan düşülmesini ya da faturama yansıtılmamasını istiyorum. 4 kez şifre değiştim ve telefonumda yanımda uygulaması yok. bu halde bile gamer paketi yine tanımlandı.


    17.02.2021 tarihinden önce ya da bu ana kadar tarafımdan gamer paket satın alınmamış olup hepsinin tanımlaması bilgim dışında sisteminiz tarafından yapılmıştır. tüm gamer paketlerinin İptal edilerek faturama yansıtılmamasını istiyorum.


    -------------------------

    Yazdıkları cevap;


    Sayın NİHAT ,


    İletmiş olduğunuz bildiriminize istinaden 544xxxxxxx GSM numaralı hattınız üzerinde gerekli incelemeler sağlanmıştır.


    Tarafımıza iletmiş olduğunuz önceki şikayetleriniz kontrol edilmiş olup,bilginiz dışında hattınıza Aylık Gamer paketinin tanımlanmış olduğu anlaşılmıştır.


    Aylık Gamer Paketi’nin hattınıza cep telefonunuza yüklenen ve şifre ile giriş yapılan Vodafone Yanımda Uygulaması üzerinden verilen onayla tanımlandığı tespit edilmiştir.17.02.2021 tarihinden önceki tanımlamış olduğunuz Aylık Gamer paketlerin iptalinin sağlanmış olduğu görülmektedir.  


    Ancak 17.02.2021 tarihinde tekraradan Vodafone Yanımda Uygulaması üzerinden verilen onayla tanımlandığı tespit edilmiştir.


    Paket iptali için “IPTALl GAMER” yazarak 7000’e kısa mesaj gönderebilirsiniz.


    Kişisel kullanımlar ile hat üzerinde yapılan değişiklik ve ücretlendirmelere tarafımızca müdahale edilmediğini belirtmek isteriz. 


    Talep ederseniz Vodafone Yanımda uygulmasına giriş şifrenizde değişiklik yapabileceğinizi paylaşmak isteriz. 



    Saygılarımızla

    Vodafone


    -------------------------------------------------------------------------------------------


    -----------------------------------------------------

    önceki cevap:


    İletmiş olduğunuz bildiriminize istinaden 544xxxxxxx GSM numaralı hattınız üzerinde gerekli incelemeler sağlanmıştır.


    1-şikayet cevabınıza GSM no bilginizin hatalı olarak yazılmış olduğu tespit edilmiştir.


    Müşteri temsilcisine gerekli bilgilendirmenin sağlanması için ilgili birime iletilmiştir.


    Tarafımıza iletmiş olduğunuz önceki şikayetleriniz kontrol edilmiş olup,bilginiz dışında hattınıza Aylık Gamer paketinin tanımlanmış olduğu anlaşılmıştır.


    Aylık Gamer Paketi’nin hattınıza cep telefonunuza yüklenen ve şifre ile giriş yapılan Vodafone Yanımda Uygulaması üzerinden verilen onayla tanımlandığı tespit edilmiştir.Paketlerin iptalinin sağlanmış olduğu görülmektedir.  

    Kişisel kullanımlar ile hat üzerinde yapılan değişiklik ve ücretlendirmelere tarafımızca müdahale edilmediğini belirtmek isteriz. 


    Talep ederseniz Vodafone Yanımda uygulmasına giriş şifrenizde değişiklik yapabileceğinizi paylaşmak isteriz. 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nihat1551 -- 25 Şubat 2021; 11:23:23 >




  • medya kuruluşlarına yansıtmak lazım sesimizi birilerin duyması lazım haber whatsapp kanallarına yazalım hep beraber

    BTK hiç bir şey yapmıyor

    13 ocaktan bu yana sıkıntı var sürekli iptal ettiriyor um 7 şubatta iki kez yüklendi 8-9-10 şubatta da yüklendi müşteri hizmetleri genel müdürlüğğndeki merve adındaki temsilci sistemde hata olduğunu kabul etti yazılı olarak verdikleri cevap faturanızdan 39 tl iade edilek siz zaten 125 tl yansıttınız 39 tl iade etsen ne olur. İPTALİ GAMER MESAJI İŞE YARIMIYOR

    Vodafone ‘gamer paketi’ kendiliğinden tanımlanan paket..)


    Vodafone ‘gamer paketi’ kendiliğinden tanımlanan paket..)


    Vodafone ‘gamer paketi’ kendiliğinden tanımlanan paket..)


    Vodafone ‘gamer paketi’ kendiliğinden tanımlanan paket..)


    Vodafone ‘gamer paketi’ kendiliğinden tanımlanan paket..)


    Vodafone ‘gamer paketi’ kendiliğinden tanımlanan paket..)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • blueyildirim B kullanıcısına yanıt

    iptali değil iptal yazacaksınız zaten ama onlar da işe yaramıyor tekrar tanımlanıyor o başka mesele


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: __kadıköyRAP__

    iptali değil iptal yazacaksınız zaten ama onlar da işe yaramıyor tekrar tanımlanıyor o başka mesele

    Gelen cevaplarda IPTALI GAMER yazıyor. Kendi yazıları bu şekilde, o da yanlış ise şaşırmam ...

    zaten İptal çözüm değil ki sonuçta yeniden tanımlanıyor. Sabah 5de tanımlamış çoğu kişiye.

    vodafone bildiğin haksız kazanç elde ediyor ve bizler tanımlamadığımız paketi ödemek zorunda bırakılıyoruz. Aslında ilgili firmanın tanımladığımızı ispat etmesi de gerekir. Bunun için mahkemelik olmak lazım sanırım. BTK şikayetlerimin cevapları bile aynı. Cevap verince sorun çözüldüye dönüyor. Hatta dalga geçer gibi sms ile bilgi verildi yazıyor. Gelen sms te sorun çözülmüştür deniyor.

    Paketin tarafınızdan tanımlanmadığı anlaşılmıştır paket iptal edilmiştir diyor ancak paket iptali ücret iadesi anlamına gelmiyor.



    yokmu bu konuyu ekşisözlüğe yazacak bir yazar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nihat1551 -- 25 Şubat 2021; 23:11:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • nihat1551 kullanıcısına yanıt

    hocam onu da yanlış yazmışlar, o kadar beceriksizler işte


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok büyük rezalet, sanıyorum ancak ekşi sözlük gibi tepki çekecek bir platforma taşınınca yerkili birileri bu durumu fark eder ve müdahale eder,


    Ekşi sözlük hesabı olan bir üyenin görmesi için konuyu upluyor ve destekliyorum

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mafya gibiler resmen.

  • yazar bir arkadaşa ulaştık, yazacağını belirtti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sorun bende de Ocak ayından bu yana mevcut, normal faturam vergiler dahil 32 Tl'yi dahi geçmiyordu ocak ayına kadar fakat ocak ayında 40 TL geldi, fark etmedim ne olduğunu, şubatta 50 TL gelince fark ettim ve 2 defa sms ile iptal ettim, 2'sinde de tekrar üye edildim, 1 kere müşteri temsilcisini aradım iptal etti, birdaha üye olmazsınız dedi, dün bi baktım faturama 90 TL olmuş, nasıl iptal edilmiş bu paket? Bana da gece 5.30-6.41-9.25 saatlerinde yükleme ypaılmış genel olarak, ama sıkıntı şurada, paketim halihazırda var iken tekrar paket tanımlanmış, 2 defa gamer paketim olmuş yani. Aradım müşteri temsilcisini, vodafone yanımda uygulamasından yapmışsınız, siz yapmışsınız dedi. Bazı uygulamalar bildiğim kadarıyla telefonun marka modelini saklıyor bilgi olarak, onu saklıyor musunuz dedim, hani mobil uygulamadan yapıldıysa anlarım kendi telefonum mu değil mi diye, onu tutmuyoruz KVKK'dan dolayı dedi. Sonra beni 08502107634 numaralı çok alakasız bir yere yönlendirdi, yönlendirdiği yer de şaşırdı zaten bizim bi alakamız yok bu konuyla alakalı diye. Kısaca 2-3 vodafone müşteri temsilcisi uğraşmamak için BAŞINDAN ATTI. Ardından yılmadan tekrar aradım ve bu sefer adının Rabia olduğunu anımsadığım bi hanımefendi direk ücret iadesi yapacağız size, 24-48 saat içerisinde size geri dönüp iban numarası isteyeceğiz dedi ücret iadesi yapmak için, çok kolay olmuştu şaşırdım açıkçası. Bugün mesaj geldi, faturalandırmanızda bir hata görülmemiştir diye. Müşterilerini 3iq'lu salak yerine koyuyorlar resmen. Benim paketim bitmeden neden ek paket alayım salak mıyım ben?

    Vodafone ‘gamer paketi’ kendiliğinden tanımlanan paket..)




  • Bu dolandırıcılık farklı bir tarz olsa da sonlara doğru "hediye çarkı üzerinden, o olmazsa farklı uygulamalar üzerinden" hattımıza erişim sağlanıp yeni paketler alındığını, tüketici hakem heyetine vb kurumlara başvurduğumuzda da uygulamaya üye olurken kabul ettiğimiz sözleşmedeki açıklardan faydalanıldığı yazılmış. Yani bizim hakkımızı aramamızın da önünü kapıyorlar, çok güzel düşünülmüş bir dolandırıcılık bu. Her ay faturamıza ek paket tanımlamalarını oturup çekirdek çitleyerek izliyoruz. Kimse de bir şey yapamıyor. Taahütüm bitsin direk başka operatöre geçiyorum.

  • vodafone

    Operatörümsü...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nihat1551 -- 28 Şubat 2021; 18:16:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • nihat1551 kullanıcısına yanıt
    Hahaha ne diyim abi aklıma operatörümsü geldi 😊
  • nihat1551 kullanıcısına yanıt

    entry yetmez hocam başlık yok mu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: __kadıköyRAP__

    entry yetmez hocam başlık yok mu




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nihat1551 -- 28 Şubat 2021; 19:7:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.