Şimdi Ara

Vodafone ‘gamer paketi’ kendiliğinden tanımlanan paket..) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
0
Favori
4.269
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • nihat1551 kullanıcısına yanıt

    ekşiden birine ulaştık diyince siz dediniz de yazdılar zannettim. birinin ses getirecek bir başlık açması lazım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayret malum Vodafone fanboyu arkadaş konuya damlamamış...

    Bakalım ne diyecekler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lexco -- 28 Şubat 2021; 19:15:29 >
  • enesbsk E kullanıcısına yanıt
    "Organize suç, maddi çıkar veya güç elde etmek üzere çeteleşmeyi ifade eder. Ulusal ve uluslararası bağlantılı, belli bir teşkilatlanmaya giderek gerçekleştirilen özellikle uyuşturucu ve psikotrop maddeler, mali suçlar ile silah kaçakçılığı başta olmak üzere, yüksek kazanç sağlayan türden suçların genel adıdır. Vikipedi"

    Uluslararası bağlantılı mı? Evet.
    Mali bir suç söz konusu mu? Bilinçli olarak yapıldığı için evet.
    Yüksek kazanç sağlıyor mu? 1000 lerce kişiye karşı yapılıyorsa buna da evet.

    O halde "Organize bir suç mu?"
    Varın, siz karar verin.
  • Lexco kullanıcısına yanıt
    Hahaha damlar şimdi şaşkın ergen, eskiden bloklular görünmüyordu hiç şimdi parazitleri belli oluyor, içirdik görünmesede kimin yazdığı anlaşılıyor, kotu bir güncelleme yapmış forum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: __kadıköyRAP__

    ekşiden birine ulaştık diyince siz dediniz de yazdılar zannettim. birinin ses getirecek bir başlık açması lazım.

    Ulaştık evet, yalnız ben de rezalet başlığı konusu açacak sanmıştım. Entry girmiş. Yine de sağolsun napalım. Vodafone ya başlık açmak zor olsa gerek.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biraz önce gelen sms metni ni aşağıya kopyaladım. ; (mesaja ilişkin yine gamer paketi tanımlamasının tarafımdan yapılmadığına dair şikayet kaydı oluşturdum.)

    not: direk iptal için yazılacak sms metni ni öğrenmek için IPTAL TALEP yazarak 7000 e göndermemiz gerekiyor. Onu bile dolaylı öğrenebiliyoruz :)

    Aylik Gamer Paketi'niz 07.03.2021 00:00 tarihinde 32.64 TL karsiliginda yenilenecektir. Paketinizi nasil iptal edeceginizi ogrenmek icin IPTAL TALEP yazip 7000'e gonderin. B003
    ——-

    Bu da güncel tutar. (176tl ek kullanım) Ftura kesim tarihim ayın 6'sı, Temsilcinin belirttiği üzere fatura yansıdıktan sonra iade isteyeceğim bakalım ne olacak, sürecin sonucunu da buraya yazıyor olacağım.

    Vodafone ‘gamer paketi’ kendiliğinden tanımlanan paket..)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nihat1551 -- 14 Mayıs 2021; 23:19:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • vodafone gamer paketi ile ilgili girilen entry



    quote:

    bu paket, haksız kazanç sağlamak için kurulmuş müthiş bir tezgah.

    red müşterisiyseniz gamer paketi red'e dahildir diyorlar ve bu gamer paketini bir kenarda bekletiyorlar. paketimde nasılsa bol internetim var düşüncesiyle video izlerseniz, oyun oynarsanız vs. çat diye bu paketi aktif ediyorlar.

    iptal etseniz dahi bedelini faturaya hemen yansıtıyorlar.

    normalde müşteri talebiyle aktif olması gereken bu ek paket, yüce vodafone'un kendi takdiriyle hattınıza yükleniyor yani.

    müşteri hizmetlerine sorduğunuzda da (bağlanabilirseniz tabii) “siz talep etmişsiniz” deyip bir de insanın aklıyla dalga geçiyorlar. şikayet girişi bile yapmıyorlar.

    geçtiğimiz ay içerisinde tam 4 defa bu gamer paketini yüklediler hattıma. her defasında iptal etmeme rağmen ücreti yansıttılar faturaya. twitter'da yazdım, çark edip bir kısmını iade edeceklerini söylediler. bekliyorum. btk'ya da şikayet talebi girdim. 1 haftayı geçti, çözülmedi. halen her gün incelemeler sürdüğüne dair sms geliyor. ama sonuç yok.

    bu arada lanet olsun deyip taahhütümü bozdum. zira her gece yükledikleri bu gamer paketiyle daha fazla zarara gireceğimi düşündüm, haklıymışım.
    zira yeni operatörün aktif olmasına saatler kala bu paketi 2 defa tekrar yüklediler. ve anında güncel faturaya yansıttılar. iptal ettim ama neye yarar. gider ayak kazık atmaya tam gaz devam ettiler.

    memlekette ne doğru ki bu doğru olsun... her daim vatandaşı sömürmeye devam.

    her türlü mecradan şikayet etmeme rağmen biliyorum ki sonuç çıkmayacak. lanet olsun demekten başka elden gelen hiçbir şey yok.

    allah belanızı versin.
    03.03.2021 14:22 antrakt



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nihat1551 -- 6 Mart 2021; 23:9:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • nihat1551 kullanıcısına yanıt
    Ekşi sözlükte durumu gayet net ifade eden arkadaşa hürmetlerime istinaden, özellikle son satırda vurguladığı ifadeye yürekten katılıyor; bu rezillikte emeği geçen tüm sorumlulara canı gönülden "haram olsun!" diyorum.

    Umarım her iki cihanda da bu "sülüksü" zihniyetinizin hesabı sorulur.
  • bu gün görüştüğüm temsilci oluşmuş faturanın değişmeyeceğini bildirdi, Diğer temsilciler fatura çıktıktan sonra iadenin yapılabileceğini belirtmişlerdi. kayıtlarda da bu durum mevcuttur. Görüşme kayıtlarının tarihleri, temsilci isimleri ve görüşme kayıtları bende mevcut. İçeriklerini de not aldım. https://tuketicisikayet.btk.gov.tr den de başvuru yaptım. Sonuç ne olur bekleyip göreceğiz. olumsuz gelirse hakem heyeti başvurusu yapacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nihat1551 -- 14 Mayıs 2021; 23:20:49 >
  • Bu gün tekrar görüştüğüm temsilci bedelin gelecek faturadan düşüleceğini belirtti. Dilerseniz borç alcak sorgulama dan takip edebilirsiniz dedi (https://www.vodafone.com.tr/Borc-Alacak//) hakem heyetine verdiğimi söyleyince tekrar işin aciliyeti için kayıt aldı. Halen bekliyoruz :)


    şikayetvar sitesinde konu ile ilgili şikayetler devam ediyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nihat1551 -- 15 Mart 2021; 16:48:25 >
  • nihat1551 kullanıcısına yanıt

    sorgulama sonucu ne oldu gözüküyor mu borçları?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: __kadıköyRAP__

    sorgulama sonucu ne oldu gözüküyor mu borçları?

    faturalandırma kısmına şikayet tekrarı bıraktım bu sefer görüştüğüm temsilcinin saati tarihi ile dinlenmesini istedim. Şu an iade gözükmüyor fakat iade ile ilgili çözüldü şeklinde sms geldi. web üzerinden şikayete baktım cevap şu:


    Sayın NİHAT ....


    İletmiş olduğunuz bildiriminize istinaden, 544.... numaranız ile ilgili gerekli incelemeler sağlanmıştır.


    Yapılan incelemede , Vodafone Yanımda uygulaması üzerinden hattınıza Aylık Gamer Paket'leri tanımlandığı ve paketlerin iptal konumda olduğu görülmektedir.


    Talebinize istinaden 09.02.2021 09:49 tarihinde yapılan görüşme kaydı dinlenmiştir. Yapılan görüşmede sistemsel sorun yaşandığı ve ücrete müdahale edileceği iletilmiştir. . Teknik birim tarafından yapılan kontrollerde, sistemsel sorun görülmemiştir. Müşteri temsilcisi kaynaklı sorun tespit edilmiştir.



    Mart/2021 dönem faturanıza Aylık Gamer Paket'leri kaynaklı 179,51 TL yansıdığı görülmektedir.13.02.2021 tarihinde hattınıza 10,20 TL iade sağlanmış ve ilgili tutar banka hesabınıza iade edilmiştir


    Kalan 169,31 TL hattınıza iade edilmiştir.


    Talebiniz doğrultusunda belirtmiş olduğunuz hesap numaranıza 169,31 TL tutarın geri iade süreci başlatılmıştır. İadenizin 19.03.2021 itibarı ile 4 iş günü içeresinde gerçekleşeceğini bildirmek isteriz.


    Saygılarımızla,

    Vodafone


    ..................


    Dilerim herkese emsal olur. Halen sistem sorununu kabul etmeyip, temsilci kaynaklı sorun yazmışlar, ne alakaysa.. Son tekrar şikayetimde saat ve tarih yazarak, Kayıtların bende mevcut olduğunu iade edilmemesi halinde tüketici mahkemesine başvuracağımı bildirmiştim. zaten E devlet üzerinden (https://tuketicisikayeti.ticaret.gov.tr/Tuketici/SikayetBasvuru)Tüketici hakem heyetine geçen hafta başvurumu yapmıştım, şikayete istinaden vodafone den savunma istenmiş. iade sürecinin tamamlanması bunun ile ilgili de olabilir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nihat1551 -- 16 Mart 2021; 21:3:3 >




  • nihat1551 kullanıcısına yanıt

    hiç de kabul etmezler sistemlerinde hata olduğunu, temsilci kaynaklı sorun diyip parasını temsilciden bile çıkarabilirler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nihat1551 kullanıcısına yanıt

    Hocam iyi günler, bana da müşteri temsilcisi altyapısal sorun var, üzerinde çalışılıyor, yakında geri dönüş yaparlar size ücret iadesi için dedi 2 hafta önce, hala bir geri dönüş alamadım. Tekrar aradığımda öyle bir sorunumuz yok, söyleyen arkadaş size yanlış bilgi aktarmıştır dedi. Artık son çare ben de şikayet oluşturacağım, herhangi bir tavsiyen var mı acaba? Şikayetine geçmiş faturalarınızı mı eklediniz? Bir de önce BTK'ya mı yoksa Vodafone'un kendisine mi şikayet kaydı oluşturdunuz acaba? Nasıl bir yol izlememi tavsiye edersiniz.


    EDİT: Bugün son kez Vodafone müşteri temsilcisiyle konuşup sonuç alamazsam BTK'ya şikayet oluşturacaktım, kendilerine duyuru yapıldığını, geri ödeme yapılacağını söyledi ve geri ödemeyi hattıma tanımladığını söyledi. Sonunda hatalarını kabul ettiler kaç ay sonra. Vodafone pişmanlıktır, sorununuz olduğunda bilgisiz müşteri temsilcileri ile azap çekersiniz anca.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enesbsk -- 19 Mart 2021; 14:38:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enesbsk

    Hocam iyi günler, bana da müşteri temsilcisi altyapısal sorun var, üzerinde çalışılıyor, yakında geri dönüş yaparlar size ücret iadesi için dedi 2 hafta önce, hala bir geri dönüş alamadım. Tekrar aradığımda öyle bir sorunumuz yok, söyleyen arkadaş size yanlış bilgi aktarmıştır dedi. Artık son çare ben de şikayet oluşturacağım, herhangi bir tavsiyen var mı acaba? Şikayetine geçmiş faturalarınızı mı eklediniz? Bir de önce BTK'ya mı yoksa Vodafone'un kendisine mi şikayet kaydı oluşturdunuz acaba? Nasıl bir yol izlememi tavsiye edersiniz.


    EDİT: Bugün son kez Vodafone müşteri temsilcisiyle konuşup sonuç alamazsam BTK'ya şikayet oluşturacaktım, kendilerine duyuru yapıldığını, geri ödeme yapılacağını söyledi ve geri ödemeyi hattıma tanımladığını söyledi. Sonunda hatalarını kabul ettiler kaç ay sonra. Vodafone pişmanlıktır, sorununuz olduğunda bilgisiz müşteri temsilcileri ile azap çekersiniz anca.

    Bugun sms geldi;


    VODAFONE TELEKOMÜNİKAS tarafından gönderilen 169,31 TL tutarlı EFT,0660-xxx(IBAN:TR0xxx) no'lu hesabınıza geçmiştir. B016


    ——


    defalarca şikayet oluşturmuştum.olumlu dönmediler.( Hakem heyetine de verdim zaten.dilekçeye ek olarak yanında uygulamasından paket tanımlanma görsellerini(tanım zamanları da var) ve faturayı ve şikayetvar sitesindeki örnek şikayetlerden tarihli olanları ekledim, şikayetlerimin tarihlerini ve temsilcilerin ne dediğini de yazılı olarak ekledim.) başvuruyu e-devlet üzerinden yaptım.


    Tüm bunları da yanımda üzerinden faturalandırma bölümüne yazdığım şikayet ile son kez bildirdim. Arama zamanlarını ve temsilcinin ne dediğini Tarih de vererek Dinlenmesini belirttim. Ücretin iade durumunda Faturamdan düşülmesini istemedim, ıban verdim iade onaylanmaz ise hakem hetiyeti sonucuna göre alacağımı yazdım. Sonuç olumlu geldi iadem gerçekleşti. Hakem heyetine e devlet üzerinden şikayet iptali bildirim kısmını bulamadım arayarak fax no aldım dilekçe yazarak fax çektim uzlaştığımı bildirdim.


    -halen sistem hatasını kabul etmiyorlar suçu temsilciye atıyorlar. Taahhüt dolunca hattı taşıyacağım zaten.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nihat1551 -- 23 Mart 2021; 17:36:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konu ile ilgili yazismalar bitmis ama sorun halen devam ediyor. Son 10 gundur 6. Jez ganer paketi yuklediler. Telefonunda bile yuklu olmayan yanimda uygulamasi üzerinden benim yaptigim iftirasini atiyorlar, ayni terane devam ediyor yani.
    Nitelikli dolandiricilik bu yapilan...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende de aynı sorun var. Taahhüt süresi dolmadan başka operatöre geçeceğim. Cayma bedeli 133 TL. Lanet olsun böyle soyguncu şirkete, kurtulduğum gün kurban kesecem.

  • demekkı hakkınızı aramassanız parayı sızden alacaklar..nasıl bır ulke olduk allahım..bende vodafone a gecmeyı dusunuyordum..aman kalayım kaldıgım yerde..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • limitsiz tarifeye geçtim korkuyorum bu Vodafonedan bana da tanımlarlar diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Özel mesajdan sorular geliyor, buna istinaden yapılması gereken şey,

    Gamer paketi yüklenen ve otomatik yenilemeyle karşılaşan kişiler hemen iptal ederlerse tekrar yenileniyor. Ne kadar iptal e kadar yenileme ve faturaya ek ücret demek.
    Bu sorunu yaşayanlar fatura kesim tarihinde müşteri hizmetlerine yüklemeyi kendilerinin yapmadığını belirterek iptal ettirsin(saat tarih konu ve temsilci adını not alın) ve pc üzerinden(yanımda dan) ve müşteri temsilcisine de şikayet kaydı bıraksınlar.

    Telefondan da yanımda uygulamasını silin. Ben iphone kullanıyorum androidde bu sorun olmuyor sanırım. Yanımda üzerinden telefon izinleri ile ilgili tanımlama yapılıyor heralde.

    Yanımda üzerinden ücret iadesi isteğinizi ve ıban bilgilerinizi bırakırsınız. Üst mesajlarda hakem heyeti başvuru adımları da mevcut çözüm bulamayanlar okuyabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nihat1551 -- 14 Mayıs 2021; 23:32:7 >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.