Öncelik herkese iyi günler dilerim. Açıkçası konuyu tam olarak nereye açacağımı bilemedim umarım moderatör arkadaşlar eğer bi yanlışlık varsa düzeltirler.
Yaklaşık 15 gün önce 17.09.18 tarihinde yeni faturalı bir hat aldım fakat Türk Telekom operatörlerine arama yapamıyorum ve alamıyorum. Yaklaşık 5 kere kayıt açıldı fakat çözüldü diyorlar ama hala aynı. Bana sundukları şey ya 15 ₺ verin yeni hat alın yada 80 ₺ verin tahhatüt iptal edin. Arkadaşlar ne yapacağım bilemedim hukuki olarak da nasıl adımlar izlenir hiçbir bilgim yok yardımcı olur musunuz lütfen. Ben 100-150 lirasında değilim olayın ama bu soygun. Bugün benim başıma gelen yarın bi başkasına gelecek emin olun. Lütfen beni bilgilendirin.
EDIT:: Bana dedikleri ayrıyetten şey de cihaz değiştirin (3 farklı cihazda denedim)
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme