Şimdi Ara

VODAFONE KULLANICI TANIMLAMA İŞLEMİ (26 YAŞ ÜSTÜ İÇİN)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
44
Cevap
4
Favori
69.213
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle 26 Yaş üstü Kullanıcılar Vodafone Faturasız Aboneler Freezone Tarifelerinden Faydalanabilmesi için 12-25 Yaş Arası Kardeş (Erkek-Kız) Çocuk Yeğen ( Abi Erkek Kardeş Çocukları )Amca Çocukları ( Cilt Numarası İle Aile Sıra No Aynı ise ) Kullanıcı Tanımlayabilir Freezone Kampanyalarından Faydalanabilir

    Freezone üyeliği için: FREEZONE->1525 e göndererek üye olabilirsiniz.

    Resimde VODAFONE KULLANICI TANIMLAMA İŞLEMİ (26 YAŞ ÜSTÜ İÇİN) görüldüğü gibi Nüfus Cüzdanı Arkasındaki Cilt Numarası ile Aile Sıra no Aynı Olması Gerekir ( HAT SAHİBİNİN VE KULLANICININ AYNI OLMASI GEREKİR )

    VODAFONE KULLANICI TANIMLAMA İŞLEMİ (26 YAŞ ÜSTÜ İÇİN)VODAFONE KULLANICI TANIMLAMA İŞLEMİ (26 YAŞ ÜSTÜ İÇİN)

    542 MÜŞTERİ HİZMETLERİ YADA EN YAKIN VODAFONE CEP MERKEZİNDE KULLANICI TANIMLAMA İŞLEMİ YAPILABİLİR

    542 MÜŞTERİ HİZMETLERİ TARAFINDAN İSTENİLECEK BİLGİLER

    Hat Sahibinin Anne Baba ismi Doğum Yeri ve Tarihi Anne Kızlık Soyismi (Bilmiyorsanız Kendi Soyismini Söyleyin ) ve Son Olarak Kullanıcı Tanımlatılacak Kişinin TC Kimlik numarası İstenilir ( NORMAL STANDARTLARDA)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi parlak47 -- 5 Kasım 2018; 20:33:37 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Vodafone Kullanıcı Tanımlama İşlemi (26 Yaş Üstü İçin)

    Vodafone FreeZone kullanıcı tanımlama işlemi, 26 yaş ve üzeri müşteriler için sunulan bir hizmettir. Bu hizmet sayesinde, Vodafone hat kullanıcıları, FreeZone tarifelerine geçerek daha uygun fiyatlı iletişim paketlerinden faydalanabilirler.

    FreeZone kullanıcı tanımlama işlemi için iki farklı yöntem mevcuttur:

    • SMS ile Geçiş: 3636'ya FREEZONE yazarak kısa mesaj göndererek Vodafone FreeZone'a geçiş yapabilirsiniz.
    • Müşteri Hizmetleri: Vodafone müşteri hizmetleri numarası 542'yi arayarak veya www.vodafone.com.tr adresini ziyaret ederek kullanıcı tanımlama işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

    Vodafone genç kullanıcı tanımlama işlemi, 26 yaşın altındaki müşteriler için ayrı bir işlemdir. Vodafone FreeZone'a nasıl olunur sorusunun yanıtı ise bu işlem için verdiğimiz yöntemlerle aynıdır.

    Kullanıcı tanımlama işlemi sonrasında, Vodafone FreeZone kullanıcıları, uygun fiyatlı arama, mesajlaşma ve internet paketlerinden yararlanmaya başlayabilirler. FreeZone tarifeleri hakkında detaylı bilgiyi Vodafone'un resmi internet sitesinden veya müşteri hizmetleri numarasını arayarak edinebilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Vodafone 26 yaş üstü için sms'le tanımla sistemi getirse çok daha iyi olur. müşteri hizmetlerini ara, bayiye git mileti uğraştırıyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: effect68

    Vodafone 26 yaş üstü için sms'le tanımla sistemi getirse çok daha iyi olur. müşteri hizmetlerini ara, bayiye git mileti uğraştırıyorlar.
    hattım dayımın üzerine kendimi tanımlatamamıştım amca oluyorda dayı mı olmuyor ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnrUstndd

    hattım dayımın üzerine kendimi tanımlatamamıştım amca oluyorda dayı mı olmuyor ?

    Konuda 1.Dereceden Olması Gerekir Demişim Cilt Numarası İle Aile Sıra No Aynı Olması Gerekir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parlak47

    quote:

    Orijinalden alıntı: OnrUstndd

    hattım dayımın üzerine kendimi tanımlatamamıştım amca oluyorda dayı mı olmuyor ?

    Konuda 1.Dereceden Olması Gerekir Demişim Cilt Numarası İle Aile Sıra No Aynı Olması Gerekir

    Alıntıları Göster
    müşteri hizmetlerine ne bilgisi vereceğiz peki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    müşteri hizmetlerine ne bilgisi vereceğiz peki

    Hat Sahibinin Anne Baba ismi Doğum Yeri ve Tarihi Anne Kızlık Soyismi (Bilmiyorsanız Kendi Soyismini Söyleyin ) ve Son Olarak Kullanıcı Tanımlatılacak Kişinin TC Kimlik numarası İstenilir ( NORMAL STANDARTLARDA)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parlak47

    quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    müşteri hizmetlerine ne bilgisi vereceğiz peki

    Hat Sahibinin Anne Baba ismi Doğum Yeri ve Tarihi Anne Kızlık Soyismi (Bilmiyorsanız Kendi Soyismini Söyleyin ) ve Son Olarak Kullanıcı Tanımlatılacak Kişinin TC Kimlik numarası İstenilir ( NORMAL STANDARTLARDA)

    tamam teşekkürler
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 537'li hat var hattı başka bir kullanıcıya devretmek için turkcell'e geçme zorunluluğu var mı? En az ücretle bu iş nasıl halledilir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bilgi@sayar kullanıcısına yanıt
    valla var diye biliyorum en iyisi 542 mh yi arayayıp öğrenebilirsiniz her gün prosedürler değişebiliyor BTK nın elinde sonuçta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parlak47

    valla var diye biliyorum en iyisi 542 mh yi arayayıp öğrenebilirsiniz her gün prosedürler değişebiliyor BTK nın elinde sonuçta
    Biraz hortlatma olacak gibi ama şimdi ben Fenercell'liyim Vodafobe esneklerden birine geçmek istiyorum ama yaşım 27 hat sahibi benim şimdi geçiş yapmak için aile sıra no ve cilt nosu tutan kişinin bayiye gitmesi falan gerekiyor mu ? Yoksa ben gidip tek başıma halledebilir miyim ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WrathChild -- 24 Ağustos 2016; 7:59:32 >
  • WrathChild kullanıcısına yanıt
    Kullanıcının TC kimlik numarasını götürüp tanımlayıp geçebilirsiniz
  • Az önce 542 den babamın üzerine olan hatta benim tc verildi tanımlama yapıldı ama online işlemlerde hala babamın adı yazıyor ve tarife değişikliği yapamıyorum telefonda dedim freezone falan yapabilecek miyim evet dedi hemen sisteme düşmüyor mu yarın mı yapabilirim

    Lütfen yardın edin

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • malaustası M kullanıcısına yanıt
    26 Yaş altı esnek tarifelere geçebilirsiniz nasıl bir tarife istiyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parlak47

    26 Yaş altı esnek tarifelere geçebilirsiniz nasıl bir tarife istiyorsunuz?

    Hocam İyice karman çorman oldu babam hattı taşırken kendi adına bittikçe dolan smaç yapmış
    Ben şimdi 542 den kendı adıma tanımlarım 1 saat önce neyse dediğinizi yaptım şuan esnek süper tarifeyim
    Paketi değiştirmek istiyorum doldur 400 dk olan bi paket çıkıyor sadece karşıma satın al diyorum ama olmuyor ne yapcam ben şimdi anlamadım hattımda smaç paketi mi tanımlı ondan mı geçemiyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malaustası


    quote:

    Orijinalden alıntı: parlak47

    26 Yaş altı esnek tarifelere geçebilirsiniz nasıl bir tarife istiyorsunuz?

    Hocam İyice karman çorman oldu babam hattı taşırken kendi adına bittikçe dolan smaç yapmış
    Ben şimdi 542 den kendı adıma tanımlarım 1 saat önce neyse dediğinizi yaptım şuan esnek süper tarifeyim
    Paketi değiştirmek istiyorum doldur 400 dk olan bi paket çıkıyor sadece karşıma satın al diyorum ama olmuyor ne yapcam ben şimdi anlamadım hattımda smaç paketi mi tanımlı ondan mı geçemiyorum

    Taşıdığınız bayide yada online self servisten tarifelere bakabilirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi parlak47 -- 8 Şubat 2017; 6:8:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam hat babamın üstüne kendimi Kullanıcı olarak nasıl tanımlayabilirim, bi kere vodafone bayisine söyledim yaptık demişlerdi fakat şimdi vodafone yanımda uygulamasında kendi ismim degil babamın ismi yazıyor, dogum tarihi vs hep onunki yazıyor acaba yapamamışlarmı, bilgisi olan yardımcı olabilir mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 06eray25

    Hocam hat babamın üstüne kendimi Kullanıcı olarak nasıl tanımlayabilirim, bi kere vodafone bayisine söyledim yaptık demişlerdi fakat şimdi vodafone yanımda uygulamasında kendi ismim degil babamın ismi yazıyor, dogum tarihi vs hep onunki yazıyor acaba yapamamışlarmı, bilgisi olan yardımcı olabilir mi

    FREEZONE->1525 e gönder kullanici tanımı olmuşsa başarıyla kayıt gerçekleşir faturasız hatlarda Vodafone self yada yanimda uygulamasinda çıkmaz sadece faturalı hatlarda kullanicinin bilgileri gözükür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • parlak47 kullanıcısına yanıt
    Attım, üyeliğin devam etmektedir diyor üyeyim sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 06eray25

    Attım, üyeliğin devam etmektedir diyor üyeyim sanırım

    Faturasız tarifelerde kullanıcı ismi çıkmamaktadır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Parlak 47 hocam merhaba. Ben şu anda yeni fırsat 3gb 25 tl olan tarfeyi kullaniyorum. Diğer konuda freezonlu 27 tl ye 750 dk. +5000sms+3+3 gb olan esnek large tarifrsine geçmek istiyorum. Yaş 26 dan büyük, kızım 10 yaşında onu kullanıcı olarak tanımlata bilirmiyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.