Şimdi Ara

Vodafone LTE(4.5G) bağlantı kopması ve yeniden bağlanmama problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
34
Cevap
1
Favori
14.619
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    Ne Vodafone forumlarında ne de bu forumda bu konu ile ilgili herhangi bir tartışma görmediğim için bu problemi yaşayan tek kişiymiş gibi hissediyorum.

    Karşılaştığım problem çok basit, telefonumda(Galaxy S7) LTE etkin iken ve arada bir(genelde uzun süre Wi-Fi kullanıp, daha sonra yeniden mobil şebekeden internet kullanmaya çalıştığımda) bağlantı kopuyor ve yeniden gelmiyor. Arada bir bağlantı kopmasını anlayabilirim ama bu çok ilginç, cihaz yeniden hiçbir şekilde internete bağlanmıyor, çözüm ise cihazı uçak moduna alıp birkaç saniye bekledikten sonra uçak modunu kapatıp yeniden denemek. Bu problemle Nexus 5 kullanırken de karşılaştım ve ilginç bir şekilde LTE'yi kapattığımda 3G/2G seçeneği etkinken hiçbir problemle karşılaşmıyorum.

    Şimdi merak ettiğim şey şu, kimi suçlayacağım? Müşteri hizmetlerini aradım, bir şeyler yaptılar, telefonu yeniden başlatın dediler, düzelmedi; Elle internet ayarlarını kontrol ettim, sildim yeniden yükledim, Vodafone Live APN yoktu, onu da ekledim, düzelmedi. Servise versem, muhtemelen ciddiye bile almayacaklar. Benzer problemi yaşayan var mı yok mu gerçekten merak ediyorum.







  • Baz istasyonu ile alakalı hocam sıkıntınız 4G sinyalini sizden çok uzak bir baz istasyonundan almış olabilir.3G ise yakın baz istasyonuna geçince böyle bir sıkıntı yaşamış olabilirsiniz.
  • Aynı sorun bende de var. S7 edge Vodafone ile 4.5g bağlantısı kopuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de vodafone geçiş yaptım, 4 g de sürekli internet kesiliyor hat gidiyor. Kapatmak zorunda kaldım 4 g yi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam sıkıntı bende de vardı. Hatta bu sıkıntıyı dile getiren ilk kişilerdenim. Sıkıntı vodafonenin volte sinden kaynaklı. Eğer Vodafone volte aktif ise baglanti sikintisi yaşarsınız. Bu da volte nin daha yeni olduğu ve bunu beceremediklerinden kaynaklı. Eğer müşteri hizmetlerinden volte özelliğini devre dışı bırakırsanız 4g yi stabil bir şekilde kullanabileceksiniz. Umarım faydalı olmuştur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ftekin06

    Hocam sıkıntı bende de vardı. Hatta bu sıkıntıyı dile getiren ilk kişilerdenim. Sıkıntı vodafonenin volte sinden kaynaklı. Eğer Vodafone volte aktif ise baglanti sikintisi yaşarsınız. Bu da volte nin daha yeni olduğu ve bunu beceremediklerinden kaynaklı. Eğer müşteri hizmetlerinden volte özelliğini devre dışı bırakırsanız 4g yi stabil bir şekilde kullanabileceksiniz. Umarım faydalı olmuştur.


    Ya burada şebeke ile ilgili her problemde diğer olasılıklara bakılmadan VoLTE suçlanıyor. Volte'yi kapattım ancak problem çözülmedi. Ayrıca Volte sadece arama geldiğinde ve arama yapıldığında kullanılıyor, mobil internet kullanımına doğrudan bağlı değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam volte yi telefondan değil müşteri hizmetlerinden kapatirmadiginiz sürece düzelmez. Bende volte kapadığımda olay düzeltiyor. Ama yine de volte yi geri actırdım. Şimdilik sıkıntı yok yolculuk sırasında falan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ftekin06 F kullanıcısına yanıt
    VoLTE benim için pek önemli değil, şu aşamada destekleyen 3 model falan var zaten. Müşteri hizmetleri üzerinden kapattırmak gerektiğini bilmiyordum, ben telefon ayarlarından kapatmıştım ve bir şey değişmemişti, sabah gereken işlemi yapıp sonrasında sonucu buraya yazacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle düzelecek hocam içiniz rahat olsun ;-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ftekin06 F kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetleri üzerinden Volte'yi kapattırdım, telefon ayarlarında zaten kapalıydı ancak sistem çubuğunda Volte ikonu görünmeye devam ediyor, cihazı da yeniden başlattım. Sizde de durum böyle mi?
  • Bende volte açık. Ancak müşteri hizmetlerinden kapattığında volte yazısı kaybolması lazım kapatmamış olabilir o müşteri hizmetleri. Musteri hizmetlerini tekrardan aramanizda fayda var bence. Müşteri hizmetlerini aradıktan sonra kapatıp aciniz tekrardan telefonu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Problem VoLTE'yi kapatarak çözüldü. Yardımcı olan herkese teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ftekin06 F kullanıcısına yanıt
    Hocam ayni sorun bende var. Telefonum volte destekli mi bilmiyorum htc one m8 kullaniyorum. Benim de arayip kapattirmam mi lazim? Sizde hangi marka model telefon vardi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bamberg

    Hocam ayni sorun bende var. Telefonum volte destekli mi bilmiyorum htc one m8 kullaniyorum. Benim de arayip kapattirmam mi lazim? Sizde hangi marka model telefon vardi?

    Samsung Galaxy S7 kullanıyorum. Sizin cihaz desteklenen cihazlar listesinde yok ancak modemi bu teknolojiyi destekliyor. Arayıp kapattırmayı deneyebilirsiniz kaybedeceğiniz bir şey yok zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bamberg

    Hocam ayni sorun bende var. Telefonum volte destekli mi bilmiyorum htc one m8 kullaniyorum. Benim de arayip kapattirmam mi lazim? Sizde hangi marka model telefon vardi?

    Bende galaxy s7 edge kullanıyorum. Bence de müşteri hizmetlerinden volte yi kapatarak şansınızı bir deneyin derim eğer o da olmazsa hattınızı müşteri hizmetlerinden güncelletin. Daha da olmazsa sim kartınızda sıkıntı olabilir yeni bir sim almanıza faydalı olabilir. Hattınız kendinde mi kırıktır yoksa sonradan falan kirdirdiysaniz o da sıkıntı yaratabilir. Ama özellikle galaxy s7 ve s6 larda sıkıntı volte den kaynaklı;-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ftekin06 F kullanıcısına yanıt
    cevaplarınız için çok teşekkürler. hattımı nasıl güncelletiyorum? o işlemi ilk kez duydum. müşteri hizmetlerine "hattımı güncellemenizi istiyorum" desem onlar hallediyorlar mı? sim kartım yeni sayılır bir ay önce geçtim vodafone'a. nereden geçtiysem, türk telekom'la sıkıntı yaşamıyordum şebeke açısından (faturam korkunç derecede kazıktı ama). hat kendinden kırık. kestirme biçtirme yapmadım. çok aradım benimle aynı sorunu yaşayanı. ilk kez bu konuda gördüm. bugün de yaşadım aynı sorunu. 2g/3g/4g otomatik modundayken dışarı çıktım. uçak moduna aldım düzeldi. 2g/3g modunda hiç sıkıntı yok. cevap geldikten sonra arayacağım.

    saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bamberg

    cevaplarınız için çok teşekkürler. hattımı nasıl güncelletiyorum? o işlemi ilk kez duydum. müşteri hizmetlerine "hattımı güncellemenizi istiyorum" desem onlar hallediyorlar mı? sim kartım yeni sayılır bir ay önce geçtim vodafone'a. nereden geçtiysem, türk telekom'la sıkıntı yaşamıyordum şebeke açısından (faturam korkunç derecede kazıktı ama). hat kendinden kırık. kestirme biçtirme yapmadım. çok aradım benimle aynı sorunu yaşayanı. ilk kez bu konuda gördüm. bugün de yaşadım aynı sorunu. 2g/3g/4g otomatik modundayken dışarı çıktım. uçak moduna aldım düzeldi. 2g/3g modunda hiç sıkıntı yok. cevap geldikten sonra arayacağım.

    saygılar.

    Vodafone müşteri hizmetlerini arayın hattımı güncelleyin böyle sıkıntı yaşıyorum deyin. Onlar günceller zaten. Hattınız yeniymis. Boşuna değiştirmeyin bir daha. Vodafone bu konularda malesef biraz sıkıntılı ve hiç de düzeltmeye niyetleri yok çünkü müşteri hizmetleri bile bir şeyden anladıkları yok umarım faydalı olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bamberg B kullanıcısına yanıt
    VoLTE'yi de 4.5g'nin ses özelliğini kapatmak istiyorum diyerek kapattıtabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yardimlariniz icin cok tesekkurler. Soylediginiz islemleri gerceklestirdim ve artik sorun yasamiyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bamberg

    Yardimlariniz icin cok tesekkurler. Soylediginiz islemleri gerceklestirdim ve artik sorun yasamiyorum.

    Fayda görmenize sevindim ;-)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.