selamlar 5gb vodem üyesiyim alalı 10 ay falan oldu pek kullanmıyoruz babamda duruyor genellikle pin kodunu yanlış girmiş puk kodu sormuş beni aradı hattın sahibiyim sonuçta ben lazım olmuyor diye atmıştım my vodafone dan alayım dedim site çalışmıyor müşteri hizmetlerini arayayım artık yapıck bişey yok işte koll sentır hakkımız gerçekten varmış dedirten saçma konuşmalar içine girdim az önce aradım 4440542 pin puk işlemlerinden müşteri hizmetlerine bağlandım allahtan çok uzun sürmedi başka hattan aradım dedim işte puk kodu lazım bana bilgilere ulaşıyorum diyor bekle bekle 3 kere aynı şeyi söylüyor aradada sistemsel problemler var diyor 3-4 dk sonra hat kimin üzerine işte benim üzerime bekliyor ne için aramıştınız puk bilgisi bilgilerinizi teyit edicem eee et işte bu hattı kim kullanıyor diyorum internet hattı hat benim üzerime babamda kullanıyor bekliyor bu hatta en son ne kadar fatura ödediniz işte kredi kartıyla cepshopdan dedim bekle bekle tekrardan bilgileri kontrol ediyorum teyit edicez ee yetti gari diyorum içimden soruyor kimin üzerine işte ben şuşu kim kullanıyor ben babam en son hangi işlem yapıldı internet diyorum artık iyice sıkıldım en son sorduğu soruya artık patladım abonelik tarihiniz nedir diyor patladım bende adres tckimlikte vereyimmi diyor gerekli ben turkcellimi aradım yoksa nedir bu olay hatmı taşıyoruz yada mobil imza gibi olaylaramı girdik alt tarafı puk bilgisi vericek sanki myvodafone çok güvenliya böle acayip sorular sordu bana benim anladığım bu vodafone un sistemi hikaye hiçbirşeyi göremiyorlar ya kardeşim önünde yokmu diyorum bu bilgiler cevap yok beni başka yetkiliye bağla diyince hemen verdi puk numarasını sağol dedim inşallah birdaha aramam diyip kapattım bu olayı şikayet varada yazıcam sadece vodafone a yakın kişilere soruyorum bu nasıl bir sistem daha öncede başıma geldi buna benzer ama bu çok fazlaydı dünyanın en iyi operatörü diyorlar kendilerine müşteri hakları var diyorlar bilgi diyorlar ama sonuç hep hüsran ben abonelik tarihimide biliyordum bilerek söylemedim boğazıma kadar soru sordu çok sinirlendim yıllar geçiyor kişiler değişiyor kampanyalar çıkıyor ama sistemleri hiç değişmiyor bu olaydan çok rahatsız oldum mayıs ayında tahhütüm doluyor hemen kapattırıcam
ne kadar alttan almaya çalışırsan okadar bekletiyolar biraz agresif konuşmaya başla bilgilerini o söylemeye başlıyo sana sen teyit ediyosun busefer :)
hayır anlamadığım bi şirket güvenlik için abonelik tarihi sorarmı mesela konuşma olarak kullandığım hat 10 senelik nerden bileyim abonelik tarihini bide faturan kaçtı diyor son gelen nereye nasıl ödedin bendemi var bir acayiplik anlıyamadımki verdiğim cevaplarada hiç tepki vermiyor yanlış veya doğru telefonu açtığımda vodem diyorum hattı ne için kullanıyosunuz en son ne yaptınız bu hatla diyor başka bir kızdığım ise kollsentırı aradığımızda numaranızı tuşlayın diyorya ne hikmetse tekrar tekrar numarayı soruyorlar diyorum tuşladıkya sırf bu vodafone un tarihi eser bir sistem kullanmasından dolayı canım çok sıkılıyor, hattımı taşıycam ama ne kadar konuştuğunu gösteremiyor avea bile başardı bu dünya birincisi başaramadı hala telsimden kalan sistemi kullandıklarına eminim
Selam arkadaşlar BİR ÖRMEK DE BENDEN yaklaşık olarak 15 senedir Vodafone (Telsim) kullanan birisi olarak kesinlikle vodafona geçmenizi tavsiye ETMEM. neden derseniz vodafonda paket değişikliği yapmak istediğimde 1 ay içerisinde 2 adet fatura kesiyorlar ve açıklamaları çok komik tek hat üzerinden 2 paket kullandığımı belirtiyorlar böyle birşey nasl olur dediğimde sistemde böyle görünüyor üstelik bu paketler 55 tl lik olan sınırsız paketde üyeydim daha sonra 35 tl lik pakete geçiş yaptım ama bana 90 tl lik fatura kestiler. bende kızıp hattımı AVEA ya taşıdım Vodafonda buna kızıp tekrar bana fatura kesmiş bugün arayıp şikayet ettim ama müşteri hizmetleri gene aynı şekilde sistemde böyle biz birşey yapamayız diyorlar. Siz siz olun KESİNLİKLE VODAFONE GEÇMEYİN...
Çok saçma çalışıyor. Bazen bir ayda yanıt alabiliyosun, bazen ertesi gün arıyorlar, tutarsızlık var. Turkcell bu konuda çok iyi.