Şimdi Ara

Vodafone Müşteri Temsilcisi ile Iphone 4 hakkında yaptığım görüşme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.403
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Iphone 4 ön sipariş kayıtları alınırken ben de herkes gibi Vodafone a kaydımı yaptırmıştım. Bir de o sitedeki cep telefonu numarasını arayıp telefonla ismimi yazdırmak istedim.

    Iphone 4 çıkalı 3 hafta olduktan sonra bu sabah telefonum çaldı ve Iphone 4 için kayıt yaptırmışsınız almak ister misiniz dediler. Bende şimdilik Iphone 4 ün sorunlu olduğunu ve daha sonra almayı düşündüğümü söyledim.

    Müşteri temsilcisi 2. partinin 10 gün sonra stoklarına gireceğini ve 2. partide bu gibi sorunların olmayacağını belirtti. Üzülsek mi sevinsek mi bilmiyorum. Yani adamlar bile ilk partideki ürünlerin sorunlu olduğunu biliyorlar ve büyük ihtimalle sorunlu olduğunu bile bile piyasaya sürdüler.

    Bana söylenilen ne kadar doğru bilemeyiz tabiki 2. partide de sorun çıkabilir de çıkmayabilirde sonuçta telefondaki kişi müşteri avında. Hayırlısı olsun diyelim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GuerillaUnit -- 13 Ekim 2010; 18:57:56 >







  • Operatörlere teknik bakımdan defolu telefonlar geliyor. Dolayısıyla, bu firmaların yapacağı hiçbir şey yok bu konuda. Telefonun sorunlu olduğunu da muhtemelen satış yaptıkları müşteriler geri getirdikten sonra öğrenmişlerdir. Yani, tabi ki arızalı cihazlar satmayı istemezler.

    Burada yüklenilmesi gereken, cihazların bir çok problem içermesinde tek sorumlu/sorunlu APPLE' dır. Hoş, anten problemi için Steve Jobs aynen şu cümleleri kullanmıştı:

    Anten probleminiz mi var, hıh? Yahu o kadar kılıf dağıtıyoruz ücretsiz, bumper. Kullanın, problem çözülür. Bu kadar basit.

    http://gizmodo.com/5589004/this-is-apples-iphone-4-antenna-problem-solution

    Tabi tüm bunları söylerken hesaplamadığı bir şeyler vardı. Kılıfsız kullanacak müşterilerin düşünceleri ve bu ürünün sadece Amerika' da satılmadığı.

    Türkiye' de var mı bilmiyorum ama, eğer Amerika' daki bir müşteri iPhone 4'üyle birlikte mutlu değilse, 1 ay içerisinde telefonu geri getirip, parasını geri alabileceğini söylerek göz boyadığını zannetti. Nitekim, bu konuda başarılı olduğunu da düşünüyorum.

    Daha sonra, tüm müşterilerin mutlu olmasını istediğini belirten samimiyetsiz cümleler sarfetti, konuyu kapattı kendi adına.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kby -- 13 Ekim 2010; 19:25:18 >




  • Umarım dediğin gibidir ve dedikleri gibi ikinci partide böyle sorunlar olmaz ben de biran önce şu zımbırtıyı almak istiyorum ama insanların yaşadığı problemleri görünce bu isteğimi askıya aldım. ikinci partinin sorunsuz olduğu anlaşılırsa tabiki en kısa zamanda alıcam
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.