Şimdi Ara

🔴 Vodafone Net FİBERNET/VDSL2 - ANA KONU / KULÜP 🔴 (241. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.461
Cevap
66
Favori
173.961
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 239240241242243
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • emre845 E kullanıcısına yanıt
    Ali cengiz oyunları yapmaları muhtemel hiç bişe bilmezlerse hattınız 50 yi destekliyor diye 50 lik paketi kitlerler istediğin kadar 3 ay önce 70mbit kullanıyorum de laf anlatamazsız, mh önlerinde yazan yazıları yada ezberledikleri şeylerin dışında birşey söylesen bile mantıklı cevap alamazsın
  • Arkadaşlar şimdi 64mbit 240gb paketini sabit telefon hattı üzerinden kullanıyorum. Yani hem interneti hemde telefon aynı kablo üzerinden.

    Vodafone aradı yeni politikalarına göre İnternet ve telefon aynı hat üzerinden alınamıyormuş. (internet kalitesi düşüyor falan diyorlarda ben memnunum neyse)

    Ben dedim ki telefonu iptal ettiğiniz zaman yeni internet tarifesi için gelip ayrı bir kablo çekeceksiniz ama ben bu kabloyu eve çekemiyorum o yüzden halihazırda mevcut olan ev telefonu kablosu üzerinden internete erişmek istiyorum.

    Kadında dedi ki telefonunuz iptal olacak ama yalın internetinizi telefon kablonuz üzerinden almaya devam edeceksiniz dedi. Ben bu kadının bilgisine güvenmediğim için buraya yazıyorum. Bence telefon iptal olduğu vakit o kablo da aktiflikten çıkar çünkü alt yapı türk telekomun değil mi? Kadının dediği açıdan böyle bir şey mümkün müdür? Ne yapmalıyım yardımcı olun lütfen.




  • TITAN kullanıcısına yanıt
    yanlis anlamadiysam sanirim daha uygun oldugundan voice over ip voip hizmetine cevirmek istiyorlar. Fiziki hattan daha uygun sanirim bu siz bilirsiniz arayip bu sekilde devam edeceginizi, sozlesmeyi bu sekilde yaptiginizi alsi halde cayma bedelsiz sozlesmeyi bozdugunuzdan hattimi iptal edeceginizi iletebilirsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Michael Scofield

    yanlis anlamadiysam sanirim daha uygun oldugundan voice over ip voip hizmetine cevirmek istiyorlar. Fiziki hattan daha uygun sanirim bu siz bilirsiniz arayip bu sekilde devam edeceginizi, sozlesmeyi bu sekilde yaptiginizi alsi halde cayma bedelsiz sozlesmeyi bozdugunuzdan hattimi iptal edeceginizi iletebilirsiniz.

    Peki hocam fazla bilgim yok diye soruyorum. Şuanki Telefon hattını iptal etseler gelip yeni bir kablo çekip gitseler ben o kablodan yalın interneti almak için bağlayabilir miyim. 2 send önce telefon ttnet idi, bu vodafonedan yalın internet aldım. Ardından ksblo çekip gittiler ve elektrikçi çagırın dediler. Elektrikçiyi çagırdık telefon aktif oldugundan yalın interneti kullanamadık en azından elektrikçi yapamadı. Bizde telefon aktif olunca yalın internet baglantısı kullanılamıyor diye düşündük. Hatta d10 vodafone yazan iki sene önc çektikleri kablo ama iptal edip sabit hattan aldık tabii



    Bodrumdaki kutu bu şekilde









    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TITAN -- 28 Şubat 2018; 8:51:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • TITAN kullanıcısına yanıt
    Şimdi şöyle, eğer voip gibi bir projeleri varsa zaten fiziki bir hat olmuyor orada, internet üzerinden konuşturuyorlar bunu bir öğrenin bence. İkinci hat olayında da , Telekom size sadece pstn telefon hattı tahsis ederse, aynı kablodan değil, ikinci bir kablodan sinyali eve alırsınız o şekilde kullanırsınız. Ayrı ayrı iki hattı bu şekilde birleştirilebileceğini düşünmüyorum açıkcası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Michael Scofield

    Şimdi şöyle, eğer voip gibi bir projeleri varsa zaten fiziki bir hat olmuyor orada, internet üzerinden konuşturuyorlar bunu bir öğrenin bence. İkinci hat olayında da , Telekom size sadece pstn telefon hattı tahsis ederse, aynı kablodan değil, ikinci bir kablodan sinyali eve alırsınız o şekilde kullanırsınız. Ayrı ayrı iki hattı bu şekilde birleştirilebileceğini düşünmüyorum açıkcası.

    Hocam şimdi aslında Türk Telekom sadece altyapı sahibi. Ben şuan telefonu ve interneti vodafone üzerinden alıyorum. Vodafone benim sabit telefonumu iptal edecek ve sadece internet hizmeti verecek. Olay bundan ibaret. Vodafone müşteri hizmetleri de rezalet bilgisiz, hiç destek sağlayamıyorlar. Adama kablo diyorum tahaddütname bitiyorsa uzatın diyorlar.
  • Arkadaşlar benim taahhütname 8 Mart'ta bitiyor. 8 martta arayıp devam etmek istemiyorum desem cart curt parası ödemek demi.



    Yeni binada TTNet fiber var onu alacağım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias

    Arkadaşlar benim taahhütname 8 Mart'ta bitiyor. 8 martta arayıp devam etmek istemiyorum desem cart curt parası ödemek demi.



    Yeni binada TTNet fiber var onu alacağım.

    hayır ödemezsiniz. saçma salak bi fatura cıkarsa bile itiraz edin ödemeyin.
  • Uploadlar ne alemde vodafone net'te? Hız düşüşü oluyor mu akk sonrası?
  • Dün aradım. Olaya bak. Benden habersiz benden izinsiz sözleşme 4 Nisan 2019 a kadar uzatılmış 😂 nasıl bir sistemleri varsa bunların.



    Tüketici hakem heyetine gidicem duzelmezse

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 Mart Pazar saat 14.30'dan beri Vodafone Net Fibernet kesik....Genel Arıza var diyorlar.

    Başka problem yaşayan var mı ?

    bu kadar büyük bir sorun olsa ve bütün Vodafone Net Müşterileri bu sorunu yaşıyor olsa Internette yazılar çıkar ama hiç bir şey görmedim...

    9 saat oldu...9 saatte bir arıza giderilmez mi ya )
  • Tornio T kullanıcısına yanıt
    Max 48 saat bakalım ne olacak.
  • Vodafone dalga geçer gibi 50 mbps 200 akk ye 73 tl istiyor.60 tl gibi bi fiyata 32 mbps verse kalacağım fakat inat ettiler.
    16 mbps 75 akn 50 tl
    24 mbps 150 akn 63 tl(fiber olduğunu söylüyor, tekrar sorup teyit ettim daireye kadar fiber kablo mu diye, evet dedi)
    50 mbps 200 akn 73 tl (diyorum 100 akn verin 60 lira civarı olsun, paketimiz bu şekilde diyor)
    Bu durumda vodafone'da kalmamın bi anlamı kalmadı gibi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 49 tl lik mini eko(50gb akk, 24mbps hız) hakkında ne düşünüyorsunuz ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tornio

    4 Mart Pazar saat 14.30'dan beri Vodafone Net Fibernet kesik....Genel Arıza var diyorlar.

    Başka problem yaşayan var mı ?

    bu kadar büyük bir sorun olsa ve bütün Vodafone Net Müşterileri bu sorunu yaşıyor olsa Internette yazılar çıkar ama hiç bir şey görmedim...

    9 saat oldu...9 saatte bir arıza giderilmez mi ya )

    Kusura bakmayın Yanlış Alarm oldu....problem bizim oturduğumuz Sitede Türktelekom'un kurduğu alt-yapı ( Ana Kutu ) içindeki Kart arızalanmış...72 saat içinde problem çözüldü....

    Konunun Vodafone ile ilgisi yok...Yıldırım düşmesi sonucu Kart yanmış....yeni Kart gelip takması v.s 2 günü buldu...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba,
    Vodafone NET'in Bursa'da herhangi bir irtibat bürosu yada yetkilisi vb. birşey var mıdır? Daha doğrusu insan gibi karşımda canlı, vücutlu birisiyle muhattap olabilir miyim? Bilgisi olan var mı?
    Artık müşteri hizmetlerine her defasında aynı şeyleri anlatıp karşılığında da 4-5 gün sonra hiçbir şey çözülmediği halde sorununuz çözülmüştür diye mesaj almaktan artık bıktım.Bu durumu bir kere karşımda kanlı, canlı bir insanla birebir konuşarak çözmek istiyorum artık.Bana 60 Mbps/250GB paket tanımlayacaklarına 50Mbps/250GB paket tanımlamışlar ve 45 gündür bu sorunu hiçbir şekilde çözmüyorlar.
    Bilgisi olan varsa çok memnun olurum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Vodafone net ' e yeni geçtim


    100 mbitli aknli tarifede 100 mbitin yarısını alırken şimdi 20 mbit in üstüne çıkmıyor. MH 2 haftadır sorunuma çözüm bulamıyor.

    Malesef kötü firma. Superonline'a geçiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kings Never Die

    Dün akşam yaşadığım bir olay ; Vodafone NET 64Mbit/240Gb AKN 15 aydır kullanıcısıyım (Adana'da ttnet altyapısı üzerinden hizmet veriyor vodafone ) ilk bağlattığımda 70mbit kusursuz çalışıyordu 2 ay sonra 30/40 mbitlere düşmeye başladı 10 'larca belki 100 'lerce arıza kaydı ve vodafone forumlarına şikayette / arıza kaydında bulunmama rağmen hep iç tesisat arızası diyorlardı.

    OYSAKİ insanların interneti yoğun kullanmadığı sabah/öğle/gece yarısında hızım normale dönüyordu taaki akşam 19:00 'dan 23'e kadar yada pazar günleri gibi hızım 20-30-40 Mbitler arasında gidip geliyordu,

    sorunun iç tesisatta olmadığını porttaki yoğunluktan olduğunu söylememe rağmen kabullenmiyorlardı en son genel müdürlüğe attığım mail sonrasında telefonla geri dönüş yapıldı karşıdaki arkadaş tam olarak ne demek istediğimi anlamış aslında probleminde bundan kaynaklı olduğunu kendiside biliyordu ve gerekli arkadaşlara gerekli özeni göstermeleri konusunda bilgilendirme yapacağını söyledi ve Çok Şükür 2 'aya yakındır problemim ortadan kalktı her saatte aynı kaliteyi alabiliyorum.

    Şimdi bu yazıyı yazma/paylaşma sebebime gelince Dük Akşam saatlerinde Türk Telekom Müşteri hizmetlerinden bir bayan arkadaş aradı vodafone kullanıyorsunuz dedi , dedim evet ve sizin alt yapınızda vodafone kullanıyorum bana uygun paketiniz olmadığından geçtim dediğimde hızımı ve kotamı sordu 64/240gb akn 69.90 TL dediğimde bayan arkadaş gerçekten ucuza kullanıyormuşsunuz size teklifte bulunacaktım ama bu paketten daha uygun fiyatlı bir paket bizde yok , şuanki paketinizi kullanmaya devam etmeniz çok daha mantıklı dedi. (Dürüstlüğüne Çok Şaşırdım açıkcası ilk kez böyle bir müşteri temsilcisiyle görüştüm.)

    Merakımdan soruyorum dedim adamlar hem sizin alt yapınızı kiralıyor ve ordan bana satış yapıyor hemde sizin kiracınız olarak Bu hizmeti Sizden Çok daha ucuza veriyorlar bu gerçekten çok ilginç sizde neden pahalı dediğimde kadının bana verdiği cevap; Vodafone Net Genel olarak 4 ve 6 nolu portları bizden kiralıyor bunun sonucunda o portlardaki yoğunluktan ve kalitesizlikten dolayı tam hızınızı alamıyorsunuz dedi ve örnek verdi mesala 8mbit hız aldınız vodafone netten size 8 gelmesi çok zor 2-5 arası gelir ama Bizim Türk Telekom Müşterileri 1 Nolu Porttan Hizmet alır bant genişliği ve kalitesi iyi olduğundan 8mbit net olarak alabilirler dedi.

    Vodafone Net ile Aylarca uğraştım arıza kayıtları Şikayet mailleri attım ve bir türlü kabullenmek istemediler problemin kendilerinde olduğunu. Türk Telekom müşteri hizmetlerindeki bayan arkadaş açık açık anlattı.

    Özetle Bana Sorarsanız Bulunduğunuz Konumda Vodafone Net Alt yapısı yok ise Hiç Abone olmayın Ağrımayan başınıza dert almayın.

    Bu arada şubat ayından Sonra Türk Telekom Kotayı Kaldırıyormuş Kadını bu kadar samimi ve dürüst görünce btk 2018 aralık yada 2019 demişti siz 2018 şubat diyorsunuz pazarlama taktiğimi resmi yazı geldimi sizlere dedim , kendilerine genel müdürlükten böyle bir bilgi geldiğini ve şubattan sonra AKN kalkacağını söyledi.

    Hocam aynı problemden istisnaeden vodafone'dan cayma bedelini karsılayarak kapatma aşamasındayım.


    100 mbit'lik internetimde ilk ayımda 50-60 mbps alırken, şuan 20'nin üstünde çıkmıyor net.


    6 kere arıza kaydım oluşturuldu. Modem değişcek dendi. 2 haftadır çözüm yok.


    Bende mail atsam çözülürmü? Mail adresi alabilirmiyim?




  • Çözülürmü bilemicem şansını dene istersen mail adresi: netyardim@vodafone.com
  • Vodafone Net Müşteri Hizmetleri tek kelime ile Facia !!! Zaten ulaşmak zor birde ulaştığında yardımcı olan yok - işi bilen yok !!! yani Kötü bile az kalıyor o yüzden allah sabır versin ne diyeyim...Yine de şansınızı deneyin elbette.

    Türk Telekom'u aradım....acayip bir fiyat verdiler...35 Mbps Hız - 50 GB Kota....ilk 7 ay 22 TL/ay sonraki 20 ay 60 TL/ay ( 27 ay taahhüt ) ....Kota dolunca hız 16 Mbps düşüyor...benim Vodafone taahhüdüm Mayıs'ta bitecek , şimdilik beklemedeyim.
  • 
Sayfa: önceki 239240241242243
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.