< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
🔴 Vodafone Net FİBERNET/VDSL2 - ANA KONU / KULÜP 🔴 (267. sayfa)
-
-
Altyapı Türk Telekom. Fiber var ama bir sıkıntı yaşayacağımı düşünmüyorum bakalım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Vodafoneden yana sıkıntı yaşamazsın hocam ping sorunu falan varmış ben zaten oyun oynayan birisi değilim
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bende öyle oyun oynamıyorum zaten hocam. Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için bakalım 45 gün sonra falan cezadan düşer Telekom . O zaman başvuruyu yaparız inşallah
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
Keşke bana da geçseler 😄
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Annemlerin evinde superonline altyapısı ile Vodafone kullanıyorlar. 14 haziranda taahhüt bitiyordu 210 tl ydi üyelik, aynı fiyattan 1 yıl uzattılar, kabul ettim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok iyi fiyat. Kaç mbit acaba
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
100 mbit. 2 yıllık üyeydik. Belki eski üyeler daha da iyi fiyat alırlar, ben aynı fiyatı söyleyince direk kabul ettim.quote:
Orijinalden alıntı: ZıpZıpZürafa
Çok iyi fiyat. Kaç mbit acaba
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Valla hocam yeni üyelere 410₺ den kapı açıyorlar 100mb için.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hayırlı olsun alt yapı süperonline olduğu için daha fazla düşmemişlerdir. Alt yapınız da vodafone olsaydı büyük ihtimalle sizede 167₺ teklif sunarlardı
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar ben superonline internet kullanıyorum ve hiç memnun değilim. Çok sansür uyguluyor. Hele maç akşamları büyük kısıtlamaya gidiyor. Vpn kullanmak mümkün değil hepsi engelledi. Bu açıdan Vodafone da durumlar nasıl? Her hangi bir kısıtlama var mı? Teşekkürler
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Eski Vodafone Fiber kullanıcısıyım. Taahhüdüm yarın bitiyor. 200 MB pakete en son 500 TL teklif etmişlerdi ki yüksek teklif, kabul etmedim. 225 TL idi faturam.
Bugün mesaj geldi. Yüksek fiyattan etkilenmeyeyim diye 350 TL taahhütsüz pakete geçirmişler geçici olarak.
Yıllardır paket hızlarını (kendi fiber hattında) 200den yukarıya çıkarmamalarına gıcığım. Evden çalıştığım için 20mb upload yetmiyor.
Geçen hafta binaya TTNET fiber kablosu döşenip kutu takıldı. Aktif olmasını bekliyorum. Hiç beklemiyordum, sürpriz oldu.
Taahhüt bittikten sonra Vodafone'dan yeni teklif bekliyorum. Bakalım kaç TL diyecekler.
Artık alternatifim de var.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Şuan 0850 210 0 542 bu numarayı arayıp iptal ettirmek istediğinizi söyleyin size en uygun teklifi sunucaklar olumlu olumsuz buraya bildirirmisiniz? ama iptal etmek istediğinizin sebebini sorucaklar fiyat pahalı deyin
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZıpZıpZürafa -- 21 Mayıs 2024; 23:43:5 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
15 gün önce bunu yaptım ama yine de fiyat iyi, yeni fiyatlar yüksek vs. dediler.
3 yıl önce başka bir Vodafone Fiber hattımı eDevlet üzerinden iptal ettiğimde iptal birimi arayıp çok cazip fiyatlar sunmuştu. Ama o hatta ihtiyacım kalmadığı için kabul etmemiştim.
Şimdi biraz bekleme taraftarıyım. Türk Telekom Fiberi aktif olsun ki fiyatta beklediğim indirimi yapmazlarsa TTNET hattını kullanan operatörlerden birine geçerim.
İnternete çok ihtiyacım var ve sağlam gitmek istiyorum. İnternetsiz kalamam çünkü.
Manyağın birine denk gelirim, iptal ettirmek istiyorum fiyatlar yüksek derim, peki der iptal eder :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isoomail -- 22 Mayıs 2024; 12:39:30 > -
Bence birkere daha deneyin iptal ediceklerini sanmıyorum müşteri kaybetmemek için. Onay vermediğiniz sürece iptal işlemini sağlamazlar. Onlar beni aradığında taahütünüz bitiyor 400₺ size özel kampanya var diyorlardı son ay kendim iptal birimine bağlandım 167₺ den yaptılar hemde 100mbit
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Vodafone müşteri hizmetlerine ulaşmak mümkün değil. Hizmet iptali için 7 deniyor, 7yi tuşluyorum, tekrar baştan menüyü okuyor :)
Müşteri hizmetlerine ulaşmak için eskiden 0'ı tuşlayın denirdi. Şimdi ise hatalı tuşlama diyor.
Zamanı gelince e-Devletten iptal etmek dışında bir seçenek kalmadı.
-
0850 210 0 542 bu numaradan direk kulanıcı kodunuzu girerek işlem yapabilirsiniz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bu numarayı aradım zaten.
İnternet hat numarasını girdikten sonra müşteri hizmetlerine bölümünden menüyü okuyor.
Fatura için 1e, Teknik destek için 2ye....
- 5'te ise nakil, devir ve bunun gibi hizmetler için Müşteri hizmetlerine bağlanın diyor.
-- Bu menüde ise 7'de hizmet iptali diyor, 7yi tuşlayınca üst menüyü tekrar okuyor. Bi yere bağlanmıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isoomail -- 22 Mayıs 2024; 14:20:11 > -
Teknik desteğe bağlanıcaksınız zaten hocam? Ordan iptal birimine yönlendirilmesini istiyiceksiniz olay bu
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X