Şimdi Ara

Vodafone net ve pişmanlık

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
459
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar küçük bir ilçede görev yapıyorum ve vodafone net kullanıyorum. Geçtiğimiz aylarda internet birden gitti defalarca aradım ve her seferinde bina içindeki kabloları kontrol ettirin diye mesaj geldi, 3 ayın sonunda her ay yaklaşık olarak 27 kere toplamda 80'in üzerinde arama sonucunda direkten binaya gelen ana hatta problem olduğunu buldular ve 3 ay boş yere kullanmadığım halde internet faturası ödedim. Sorunu tam düzelttik derken aynı mahallede yaklaşık 200-300 metre ileriye taşınmak zorunda kaldım şimdide 10 günden beri sadece internet kablosunu panoda işaretlemişler bırakmışlar evde internet yok arıyorum kendiniz yaptırmanız gerekiyor diyolar ancak ilçede 3 tane elektrikçi var ve ellerinde çok iş olduğu için gelmeyiz gelemeyiz diyorlar 5 ekimde taahhütüm bitiyor bir hafta içinde abonelik sonlandırma işlemi yapsam tahmini ne kadar ceza öderim daha önce böyle bir durum ile karşılaşan var mı?







  • Sorununuz tt kaynaklı. Maalesef tt diğer firma müşterilerini adam yerine koymuyor. Amaç sizi bezdirip tt abonesi olmanızı sağlamak. Bunlar arıza kaydı açıp tt'ye bildiriyor, tt de bunlara cevap dönüyor. Genellikle hiçbir işlem yapmadıkları halde iç tesisat sorunu şeklinde cevap döndükleri için derdinizi anlatmanız zor oluyor. Hat bağlama işinde de maalesef kendi müşterileri olmadığınız için isminizin yazdığı ucu açık kablo bırakıp kaçıyorlar. Vodafone, superonline, turknet tt'nin bu yıldırma politikasına maalesef karşı koyamıyor, pasif kalıyor. Aslında elektrikçiye ihtiyacınız yok, dairenize giden kabloya bu ucu açık kablo çiftini bağlamanız yeterli (Panoda genellikle kablolar daire numarasına göre sıralanır, kapakta bir yerde şema olmalı)

    Mutlakahttps://sikayet.btk.gov.tr üzerinden şikayet edin.




  • cevabınız için teşekkür ederim inşallah en kısa zamanda sorunuma çözüm bulunur.
  • Süperonline,vodafone,türknet,yapa vs müşterileri ile TÜRKTELEKOM sadece TT kutu ankastreye kadar anlaşmalı. Kutudan ödeye superonline ve vodafone için kendi ekipleri var ama diğer sağlayıcıların yok onlar da mecbur elektrikçi veya kendiniz bir kablo alın tek tarafı jack girişli bir tarafı soyun o ucu da soyun bir birine ek yapıp bantlayın hangisi hamfisine farketmez. Eve kadar sürün ve modeme takın sonrası çalışmaz ise Telekoma bildirip çözebilirsiniz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.