Şimdi Ara

Vodafone Pay 100 yüklemeye 75 TL veriyor BİTTİ (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
2
Favori
3.746
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Expert4212 kullanıcısına yanıt
    Evet hocam doğru bende genel bir sorun var yanımda uygulamasına da giremiyorum doğru düzgün pay uygulaması da hata veriyor anlamadım gitti

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ahmetow123 A kullanıcısına yanıt

    Vodafone bu hersey mümkün hocam 😀 herseyi yapmaya calisiyorlar ama hic birini tam yapamiyorlar.

    Vodafonepay isine girdiler kartın yenilemesi geldi bu sene nisanda yenilenmesi 1 ay surdu sanal kart altı ustu 1 dklık işi 1 ayda halletiler.onuda kendim halettim tum bakiyeyi harcayip karti iptal edip yenisini acabildim.


    Herseyyanimda girdiler siparis olusturamiyorsunuz musteri hizmetlerini ariyorsunuz 542 ara diyor. 542 ariyorsunuz herseyyanimda bakiyor diyor. Sorun yasarsaniz bittiniz iletisimleri kopuk.gördugum en kotu musteri hizmetleri herseyyanımdada var.sanırım 5 6 kisilik ekipleri var hep ayni kisilerle konusuyorum


    Baska nerelere girdi girecek bilinmez vodadone operator disinda girdigi her iş zor sorunlu ilerliyor




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Expert4212 -- 31 Temmuz 2024; 9:27:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, 75tl puan yüklenen var mı ben mhz ile görüşüyorum sistemsel sorun var diyorlar, dün işlemi yapmıştım..

  • tomurcukk kullanıcısına yanıt
    Vodafone Pay 100 yüklemeye 75 TL veriyor BİTTİ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 75 hediye gelmedi. Yüklediğimiz 100 lirayı harcasak şimdi problem olur mu, fatura ödeyeceğim mesela

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • brnefe2015 kullanıcısına yanıt

    Olmaz.


    Normalde mesaja göre hakediş bugun yatmalı .


    Vodafonepay genelde ayın 8 inde yatırır kampanyaları.


    En geç cumaya kadar bekleyelim bakalım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hala yatmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 75 tl geri ödemesi yatan var mı? Dedikleri bir haftayı da geçti, koskoca firma bizi mi unuttu paranın üzerine mi yattılar anlamadım.

  • xgetoutx kullanıcısına yanıt
    Halen yatmadı..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Vodafone yatırmaz, üzerine yatar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • E006 E kullanıcısına yanıt

    Banada halen yatmis degil. 3 4 gun daha bekler kayit acariz olmadi.


    Uzerine yatamazlar hocam o kadarda degil koskaca vodafone. Buyukte konusmamak gerek ama sanmam yatmazlar.


    Edit carsamba gunu 50 fatura kampanyasi yatmis. Kolay paket kampanyasi yatmis. 2 kampanyanin smsi gelmis. Sanirim sirayla gidiyorlar pazartesi saliyi bekler olmadi kayit acariz.


    Bugune ozel son 7 saat sayac var.Bugun katılana 100 tl hediye. Yanimdada gorunuyor.Degerlendirmek isteyenin bilgisine.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Expert4212 -- 9 Ağustos 2024; 16:32:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • müşteri hizmetleri talep oluşturdu,kayıt açmadı.10 gün oldu diyorum, bana bakiye yüklemekten gelen 25 tl den bahsediyor.8 gün içinde olmazsa dönüş kayıt açacakmış.

  • Vodafone beni asla yanıltmaz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • müşteri hizmetlerine nasıl ulaşıyorsunuz hiçbir tuşlamada ulaşamadadım tobi ye atıyor hemen

  • cuzza kullanıcısına yanıt

    Sıkıntılı biraz. Müsteri temsilcisi diyip>>>>> baglantı sorunu diye soyleyin bi suru soru sorar mobil internet baglantisi onu yapiyim bunu yapayim diyecek . En sonunda 3 4 dkya baglaniyordu. Biraz karmasik ve can sıkıcı baglanması. Vodafonepay birimide ayrı baglanabilirsen ordan aktarırlar.


    Daha kolay yolu varsa biri yazsın tobi geldiginden beri baglanmak cok zorlasti


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Expert4212 kullanıcısına yanıt

    hocam işe yaradı müşteri hizmetlerindeki kişide bu konudan rahatsız oldugunu belirtti gelen talepleri bildirdiklerini ancak bir çözüm sunulmadıgını söyledi evraktalepleri@vodafone.com a mail olarak sms ekran görüntüsü yükleme ekran kaydını telefon numarasını göndermemi söyledi sonuç ne olacak bakalım teşekkürler

  • cuzza kullanıcısına yanıt

    Iyi insallah cozulur . 1 kisi bana yuklendi yazsa bende kayit acacam ama baglanmasi dert anlatmasi uzun suruyor.


    Bence herkese toplu yatar yatmaya baslamadi hala geciktirdiler.


    1 kac kisi yatti yazarda bize yatmassa o zaman kayit acmak farz olur 🙂


    Yinede emeginize vaktinize saglik belki sureci hizlandirirlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 yada 4 kez ust uste musteri temsilcisi diyincede baglaniyor demisti bir temsilci gecen hafta.


    Benim deneme firsatim olmadi arayacak olan dener yazarsa ogrenmis oluruz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.