22 aralık tarihinde saat 00.00 ile 00.30 arasında whatsapp görüntülü pass'ı olan geçebileceğim tarifeleri sormak için görüşme yaptık. 2 önerilen paket arasından daha uygun olanı redli müşteri 15 plus'ı tercih ettim. daha baştan whatsapp görüntülü konuşma kotadan düşmeyen tarifeleri sormama rağmen benim için önemli olduğundan teyit etmek için tekrar sordum. tarifeye geçiş tam tamamlanmadan hat kesildi. tarifeye geçişi tamamlamak için tekrar aradım ve başla bir çalışanla işlemi tamamladık. o çalışanla da görüntülü meselesini konuşmuş olabilirim ama tam net emin olmadığım için bir şey söylemek istemiyorum. 2-3 gün içerisinde whatsapp görüntülü konuşmayı kullandım ve bu konuşmaların internetimi götürdüğünü fark ettim. 2-3 günde 3-4 gb internetim gitmişti. durumu görüşmek için tekrar aradığımda görüştüğüm beyefendi bu tarifede whatsapp görüntülü pass'ı kullanmak isteyenlerin talepte bulunması gerektiğini kendisinin benim için bu talepi şu an yaptığını, ilk görüştüğüm çalışanın özellikle görüntülü pass istememe rağmen bu işlemi gerçekleştirmediğini söyledi. satın aldığım paket için ayrıyeten böyle bir işlem yapmam gerekmesinin saçma olduğunu düşündüm. beyefendiye tekrar bu geçtiğim tarifenin bu özelliği olup olmadığını sorarak tekrar tekrar teyit ettirdim. bu süreçte görüntülü konuşmamın kotamdan düşmesinin beni mağdur etmesi sebebiyle şikayet talebi oluşturdum. talebimin durumunu öğrenmek için aradığım üçüncü kişi bu pakette böyle bir özellik olmadığını söyledi. yaptığım görüşmelerin kaydının inceleneceğini, talep oluşturulduğunu söyleyip durdu. talebimin durumunu yanımda uygulamasından sorguladığımda talebin kapatıldığını gördüm. uygulamada sms ile bilgilendirileceğim yazıyordu ama gelen giden bir sms olmadı. bunun üzerine tekrar çağrı merkezini aradım. çağrı merkezinde görüştüğüm temsilci talebimin olumsuz sonuçlandığını, uzmanlar tarafından yapılan incelemede telefonumdan başka cihazlara internetim paylaşımı yaptığı için kotamın bittiğini söyledi. fakat böyle bir işlemde bulunmadım. internetim bittiği için başka cihazlardan faydalandım fakat zaten internetim az olduğu için başkalarıyla kendi internetimi paylaşmak gibi bir durum söz konusu değildi. görüştüğüm kişiden tekrar geçtiğim tarifenin whatsapp görüntülü passlı olduğunu teyit ettirdim. vodafone çalışanlarının 4 tanesi pass var derken 3 tanesi yok dedi. kendimden emin olduğum için bana karşı alenen yalan söylediklerini ve görevi kötüye kullandıklarını düşünüyorum. konuşma kayıtlarını ve talebim doğrultusunda veri kullanımıma dair yaptıkları inceleme sonuçlarını istiyorum. mağduriyetim için tüketici mahkemesine başcvurmak istedim fakat tüketici bilgi sisteminde bilgileri doldururken fiş/fatura, uyuşmazlık tutarı vb bilgiler olduğu için talebi için uygun platform olup olmadığından emin olamadım. ne yapmam gerektiğini bilen varsa bilgi verirse çok sevinirim. |
Bildirim