Şimdi Ara

Vodafone Supernet Rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
634
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba.

    Vodafone supernet ile yaşadığım sorunları aktarmak istiyorum ki abone olacak arkadaşlar bir daha düşünsünler.
    Yaklaşık 2 ay önce Türk Telekom'dan Vodafone Televizyonlu Yalın ADSL kampanyasına geçiş yaptım. İmzalar atıldıktan sonra 13-15 gün (tam hatırlamıyorum) bekledim ve internetim aktif hale geldi. Oysaki yasal süreç 7-12 gündü.

    Temmuz ayının 13 ünde adsl ışığı sabit yanmamaya başladı. Vodafone müşteri hizmetlerini arayıp arıza kaydı oluşturdum. Aradan 2 gün geçmesine rağmen sorun devam ediyordu, tekrar müşteri hizmetlerini aradım eve ekip göndereceklerini söylediler. Ertesi gün Vodafone ekibi geldi, modemi, hattı ve ankastreyi kontrol etti, sorunun Türk Telekom kaynaklı olduğunu söyledi, biryerleri arayıp kayıt açtırdı ve gitti. Fazla uzatmayım, bu dediklerim tam 5 sefer tekrarladı, her seferinde modem, hat, ankastre kontrol edildi ve suç Türk Telekom'a atıldı, hatta gelen ekip Türk Telekom'un Vodafone arızalarıyla ilgilenmediklerini, geçiştirdiklerini söyledi.Bunun üzerine Türk Telekom şebeke amirliğine kadar gittim, ordaki yetkililer öyle birşeyin olmayacağını, her sorun ile ilgilendiklerini belirttiler.

    Burada Türk Telekom'un doğru söylediğini şuradan anladım; ayın 13 ünde açılan arıza kaydına istinaden 14 ünde Türk Telekom ekipleri Vodafone tarafına, arızanın iç tesisattan kaynaklandığına dair bilgi aktarmışlar, ama Vodafone beni bu konuda bilgilendirmedi, müşteri hizmetleriyle 18 temmuzda yaptığım görüşmede ısrar etmem üzerine 14 ünde düşülen not bana söylendi. Ayrıca ayın 24 ünde tekrar oluşturduğum arıza kaydına karşın ertesi gün (25 Temmuz) akşam saat 20.30 civarında Türk Telekom Tarafından bir inceleme daha yapılmış ve yine sorunun iç tesisat kaynaklı olduğu söylenmiş. Ben 27 sinde aradığımda tarafıma ekip yollanacağı söylendi. Yani Vodafone Türk Telekom ekiplerine arızayı bildiriyor, Türk Telekom ekipleri hemen ertesi gün akşam saatlerinde bile olsa kontrol ediyor, ancak Vodafone ekipleri galiba sıcaklardan bir rehavete kapılmışlar ki, bir zahmet ilgilenip tesisat kontrolü yapmıyorlar, yapsalar da sorunun nereden kaynaklandığını bulamıyorlar.

    Defalarca kullanılan yerin ofis olduğunu, orada internet olmadan iş yapılmadığını bildirmeme rağmen Vodafone müşteri temsilcileri ezberlenmiş cümleleri tekrar ederek mağduriyetimi gidermediler. Gidermedikleri gibi biz burdan birşey yapamıyoruz gibi saçma sapan şeyler söylediler.

    Yapılan kontroller sonucu sorunun iç tesisattan veya modemden değil Türk Telekom'dan kaynaklandığı saptandı. Türk Telekom tarafından yapılan kontrollerde sorunun dış tesisattan değil iç tesisattan kaynaklandığı belirtildi. Santral sağlam, ankastre sağlam, modem sağlam, tesisat sağlam, bilgisayar sağlam, modem ayarları da tamam, kardeşim sorun nerde o zaman? Dalga mı geçiyorsunuz benimle?

    Bugün ayın 28 i, arıza devam edeli 15 gün oldu. Tüketici Hakem Heyeti, BTK, Bimer gibi kurumlara gerekli başvuruları yaptım. Vodafone Supernet Televizyonlu Yalın ADSL kampanyasında imzalanan sözleşme şartları, taraflardan biri olan Vodafone Net tarafından ihlal edilmiştir. Ben kullanıcı olarak sözleşme şartlarına uyulmadığı için, cayma bedeli veya adıma yansıyacak fatura, aktivasyon, kullanım bedeli adı altında herhangi bir bedel ödemeyi kabul etmeden Vodafone Net ile olan aboneliğimi sonlandıracağım.

    Abone olmadan önce sorunlu bir firma olduğunu farklı yerlerde okudum, açıkçası pek dikkate almadım. Aman arkadaşlar siz siz olun, bu gibi taahhütlü işlerinizde, forumlarda ve şikayet sitelerinde yazanları göz önünde bulundurun.







  • Sorun Türk Telekomdan kaynaklanıyor, kendi internetini kullanmayanlara sıkıntı çıkartıyorlar
  • https://forum.donanimhaber.com/m_119007494/tm.htm Şurayı bir okuyun bence.
    Türk telekoma geri dönmeyin. Emellerine ulaşamasınlar.
  • Teşekkür ederim, önerdiğiniz konuyu okudum ve çok şaşırdım. Tamam uzun zamandır bu firmalar hakkında böyle şeyler okuyorduk ama bu kadar ileri gidebileceklerini tahmin edemezdik.
  • Hocam peki evinize kadar gelip Türk Telekom arizadan kontrol ettiklerine emin misiniz? Telekom dan gelmeden eve ic tesisattan diyerek gecistiriyorlar çünkü.. gozunuzle gördunuz mu yani ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Karses donmeyip ne apcaz. Avuclayip oturaklı bir köşede tekel olabilir bir kaç kişinin demesiyle tekelcilik çözülmüyor arada siyaset buraksi ve bütün Türk Telekom kullananların sokağa çıkıp TTNet genel mudurlugu önünde boykot yapması lazım bursa 2 3 kişinin yapmasıyla olmaz bu iş ben ttntten Vodafone geçim dedim 1 ay önce anamdan emdigim sütü burnundan getirdiler 18 günde internete bagalanamadim 3 kere ekip geldi fasa fiso adamlar uğraştı tanı bu işi yapan benim saha görevlisi her turlu yolu denedi sorun aktivasyon dedi bide ttnet te olduğu belirtmiştim ona Gore geçiş yaparsınız adamlar TTNet aboneligimi iptal etmeden düz geçiş yapmışlar bu kadar amator pervasız bir şirket yok sonra beni TTNet aradı adam bana 50mbps pro extra paketi 6 ay tahhutsuz yarı yarıya indirim yaparak verdi musyeri hizmetleri çok bilgili değil ama arıza kaydını açıp ekiplerin gelmesi 1 gün zaten saha görevlilerini tanıyorum onlarda yardımcı oluyor sağolsun hemen internetin geldi TTNet engelleyebilir bu işleri ama Vodafone bu konuyu şikayet edip musterierim mağdur oluyor demesini bilmeli bütün issler için geçerli bu adamlar para saymasını bilir fiber yada uydu metin yoksa dsl de ttnettir temelde olsa adamlar eski musterisini kirmiyor ha biraz uğraş işi ben TTNet savunuyorum ama bunların karşına cikcak bir babayiğit çıkmadıkça ttnete mahkumuz yani senin dediğin gibi TTNet siz olmuyor ole

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Korkulur bu Turk Telekomdan. Sansliyim sanirim 9 aydir sorunsuz vodafone kullanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun ne santral ne ankastre, ne modem, ne iç tesisat

    ttnet i ara, internet abonesi olmak istiyorum de, bir saate cayır cayır girersin internete

    he ama ben yılmıcam bu düzenin kölesi olmayacağım Turk Telekom'a para kaptırmıcam diyorsan savaş. BTK'ya yaz. Bimer'e yaz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.