Şimdi Ara

Vodafone ve 400 liralık fatura...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
668
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar kampanya ile iphone 4 aldım.. Yanında 500 mssjlık paket almıştım.. 10bin mesajlık pakete geçmek için şubat ayını 17sinde müşteri hizmetlerini aradım. Mehmet denilen bir şahısla görüştüm. Bana 500 sms paketinin sonlandırıldığını ve 10bine geçişin ay başında yapılacğaını söledi. bende tamam dedim. daha sonra ben tabi 10bin msja gçtim diye msj atıyorum. Fatura bi geldi 400 lira. Bütün ücret sms de tabi. sonra arıyorum ki müşteri hizmetlerini 10bin sms paketine geçilmemiş. Müşteri hizmetleri yardımları dokunmayacağını bu tutarı ödemem gerektiğini söylüyorlar. Ne yapacağım ben arkadaşlar, bana bi akıl verin.



  • mehmetle görüştüğü kanıtlanmaz mi. hani güvenlik için kayıt altında idi
  • aynısı benimde başıma geldi de ilk gün ben uyandım mh yi aradım...

    iptal edip yeni pakede geçtiğin zaman onaylandı diyorlar hatta iptal msj ı anında geliyor ama yeni aya geçtiğinde yeni pakette msj yüklendi uyarısı gelmiyor mh yi arayıp bir daha talimat verdim ...

    dostum en fazla itiraz edebilirsin o da bu ayı ödeyeceksin başka çaren yok iade kararı çıkarsa da gelecek ay ki faturandan düşer bu aykini iptal etmezler...

    çağrı merkezini aradığında da ya da sitede iletişim formu var onu doldur ısrarla mh ile görüştüğünü falan belirt ve şikayet kaydı oluşturulmasını iste bu hakkını engelleyemezler...
  • Aslında hiçbirşey ödemek zorunda değilsin, yanlış bilgi vermeyelim. Eğer ille de öde derlerse tüketici heyetine şikayet edersin, hatta son ödeme tarihi gelmeden şikayet et ve vodafonedan senden ödeme istediklerine dair yazılı birşey bulundur mail gibi. Bu sürede faturana zam yansıtırlar ve belki icra gelebilir ama sorun değil. Senin haklı olduğun kanıtlandığı an sadece normal olması gereken faturayı ödersin. Mahkemelik de olabilirsiniz, hiç dert değil, haklı olduğunuz sürece siz 1 kuruş ödemezsiniz ama Vodafone'a tüm masrafları ödetirler. Sonra üstüne güzel bir tazminat davası açarsanız birkaç sene sonra Havaii'den foruma girer bana teşekkür mesajı gönderebilirsiniz




  • geçmiş olsun dostum üzüldüm ya
  • Eyvallah arkadaşlar.. Çok sağolun. Şikayet kaydı açtırdım bakalım ne zaman dönecekler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iyaan

    Aslında hiçbirşey ödemek zorunda değilsin, yanlış bilgi vermeyelim. Eğer ille de öde derlerse tüketici heyetine şikayet edersin, hatta son ödeme tarihi gelmeden şikayet et ve vodafonedan senden ödeme istediklerine dair yazılı birşey bulundur mail gibi. Bu sürede faturana zam yansıtırlar ve belki icra gelebilir ama sorun değil. Senin haklı olduğun kanıtlandığı an sadece normal olması gereken faturayı ödersin. Mahkemelik de olabilirsiniz, hiç dert değil, haklı olduğunuz sürece siz 1 kuruş ödemezsiniz ama Vodafone'a tüm masrafları ödetirler. Sonra üstüne güzel bir tazminat davası açarsanız birkaç sene sonra Havaii'den foruma girer bana teşekkür mesajı gönderebilirsiniz





  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bana göre Vodafone Kol Centır tam bir felaket arkadaşlar.Biliyorum forumda herkes farklı şeyler yaşıyor kiöisi çok memnun kimisi değil ama ben gördüklerime yaşadıklarıma bakarak Vodafone müşteri hizmetleri hem kötü niyetli hemde rezalet diyorum.Yaklaşık 50 günlük Vodafone Kamu Maxi kullanıcısıyım,bazı şeyleri sırf meraktan görmek için denedim kurcaladım,cidden rezalet bu müşteri hizmetleri.

    Bir sürü örnek var verebileceğim,kısa olsun diye 3 ünü vereyim:
    1:) Kamu maxi ye geçmeden önce Kamu Maxi'nin tüm şartlarını vodafone.com.tr den okudum,konferans özelliği kapalıdır yazmıyordu,neyse geçtim kamu maxi'ye konferans kapalı.Mail attım,hemde çok agresif bir mail attım musterihizmetleri@vodafone.com adresine, 2 gün sonra aradılar,kız diyor efenim,tüm kamu tarifeleri konferansa kapalıdır ve sitedeki açıklamalarda yazar.Ya yazmıyor diyorum,yazar diyor,bir kez daha okuyun kontrol edin diyor.Ya git başımdan ben sabah akşam belge okumakla meşgul olan biriyim,ne okuduğumu benden iyimi bileceksin dedim,neyse kapattı kız telefonu.Sadece 5 dakika geçti tekrar beni aradı,kusura bakmayın falan fıstık,sitede tarifede konferans özelliği kapalı olduğu yazılmamış,en kısa zamanda düzeltilecek,eklenecek yazı diyor.Ya tamam da diyorum ben mağdurum,ben konferans özeliği kapalıdır yazısı olmadığı için bu tarifeye geçtim diyorum.Efendim diyor,konferans özelliği vardır yazısı da yazmıyor ama diyor.Biraz ukala biriyimdir kusura bakmayın,dedim,konferans özelliği olan tarife söyle bana,kız konferans özelliği olan tarife bilmiyor,dedim git bak,konferans özelliği olanlarda ayroca vardır diye yazmaz,ama olmayanlarda yok diye yazar,olanlarda hiç bir şey yazmaz.

    2.)İlk aboneliğim başlayınca ayrıntılı fatura başvurusu yaptım,yani ayrıntılı fatura özelliğini açtırdım,fatura ayrıntılı gelmedi,yine mail attım( telefonla arayıp para kazandıracak değilim bu kurnazlara) maile cevaben aradılar,evet başvurunuz olmuş,faturalarınız ayrıntılı gelmiş olması lazım diyor,ama gelmedi diyorum,2 dakika süre istedi,kusura bakmayın haklısınız isterseniz adresinize ayrıntılısını gönderilim dedi.

    3.)Ayrıntılı fatura ücreti herkesten daha ucuz bizde 37 kuruş dedi,tamam dedim kapattık,hemen 1 dakika sonra aradı malesef 55 kuruşmuş afedersiniz dediler.

    Birde o kadar saçmalıklarına ve bilgisizliklerine rağmen Aboneye kafa tutan bir tarzları var çalışanlarının.Avea GSMobile Müşteri Hizmetleri'nin elllerinden gözlerinden öpesim geliyor.ONlara bakın yanlışınız olması lazım diyorum,inat etmiyorlar bekletip hemen doğru bilgi ile karşıma çıkıyorlar.

    Geçen GSMobile müşteri hizmetlerine öylesine dedim ki,ben her ay toplam ne kadar toplam kaç dakika ve toplam kaç arama yapmışım bana analiz istatistik olarak faturalarda yazabilirmisiniz dedim,öyle bir sistem yok efenim,ilk defa sizden duyuyoruz dediler,ama son gelen 2 faturada Avea yönüne 5000 dakikanın kaç dakikasını,sabit hat yönüne 1000 dakikanın kaç dakikasını,diğer operatör yönüne 750 dakikanın kaç dakikasını harcamışım,kaç numarayı aramışım hesap etmişler yazmışlar faturalara.Çok şaşırdım...

    Herkes farklı şeyler yaşıyor.Yeterki herkesin istediği gibi gitsin hayat.Vodafone out ▼↓ | Avea in ▲↑




  • Yine mesaj paketi yine dolandırıcılık geçmiş olsun kardeşim ama sana da beyabi çok gelmiş ben 7,5 tl paket yüzüne hattımı taşıdım birde forumda bana demediklerini bırakmadılar firma haklı diye.. ne olacak bu kardeşimizin durmu ey vodafone yazıklar olsun türk halkından sövüşlediğin liralar boğazında kalır inşallah.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetAnket.Net

    Bana göre Vodafone Kol Centır tam bir felaket arkadaşlar.Biliyorum forumda herkes farklı şeyler yaşıyor kiöisi çok memnun kimisi değil ama ben gördüklerime yaşadıklarıma bakarak Vodafone müşteri hizmetleri hem kötü niyetli hemde rezalet diyorum.Yaklaşık 50 günlük Vodafone Kamu Maxi kullanıcısıyım,bazı şeyleri sırf meraktan görmek için denedim kurcaladım,cidden rezalet bu müşteri hizmetleri.

    Bir sürü örnek var verebileceğim,kısa olsun diye 3 ünü vereyim:
    1:) Kamu maxi ye geçmeden önce Kamu Maxi'nin tüm şartlarını vodafone.com.tr den okudum,konferans özelliği kapalıdır yazmıyordu,neyse geçtim kamu maxi'ye konferans kapalı.Mail attım,hemde çok agresif bir mail attım musterihizmetleri@vodafone.com adresine, 2 gün sonra aradılar,kız diyor efenim,tüm kamu tarifeleri konferansa kapalıdır ve sitedeki açıklamalarda yazar.Ya yazmıyor diyorum,yazar diyor,bir kez daha okuyun kontrol edin diyor.Ya git başımdan ben sabah akşam belge okumakla meşgul olan biriyim,ne okuduğumu benden iyimi bileceksin dedim,neyse kapattı kız telefonu.Sadece 5 dakika geçti tekrar beni aradı,kusura bakmayın falan fıstık,sitede tarifede konferans özelliği kapalı olduğu yazılmamış,en kısa zamanda düzeltilecek,eklenecek yazı diyor.Ya tamam da diyorum ben mağdurum,ben konferans özeliği kapalıdır yazısı olmadığı için bu tarifeye geçtim diyorum.Efendim diyor,konferans özelliği vardır yazısı da yazmıyor ama diyor.Biraz ukala biriyimdir kusura bakmayın,dedim,konferans özelliği olan tarife söyle bana,kız konferans özelliği olan tarife bilmiyor,dedim git bak,konferans özelliği olanlarda ayroca vardır diye yazmaz,ama olmayanlarda yok diye yazar,olanlarda hiç bir şey yazmaz.

    2.)İlk aboneliğim başlayınca ayrıntılı fatura başvurusu yaptım,yani ayrıntılı fatura özelliğini açtırdım,fatura ayrıntılı gelmedi,yine mail attım( telefonla arayıp para kazandıracak değilim bu kurnazlara) maile cevaben aradılar,evet başvurunuz olmuş,faturalarınız ayrıntılı gelmiş olması lazım diyor,ama gelmedi diyorum,2 dakika süre istedi,kusura bakmayın haklısınız isterseniz adresinize ayrıntılısını gönderilim dedi.

    3.)Ayrıntılı fatura ücreti herkesten daha ucuz bizde 37 kuruş dedi,tamam dedim kapattık,hemen 1 dakika sonra aradı malesef 55 kuruşmuş afedersiniz dediler.

    Birde o kadar saçmalıklarına ve bilgisizliklerine rağmen Aboneye kafa tutan bir tarzları var çalışanlarının.Avea GSMobile Müşteri Hizmetleri'nin elllerinden gözlerinden öpesim geliyor.ONlara bakın yanlışınız olması lazım diyorum,inat etmiyorlar bekletip hemen doğru bilgi ile karşıma çıkıyorlar.

    Geçen GSMobile müşteri hizmetlerine öylesine dedim ki,ben her ay toplam ne kadar toplam kaç dakika ve toplam kaç arama yapmışım bana analiz istatistik olarak faturalarda yazabilirmisiniz dedim,öyle bir sistem yok efenim,ilk defa sizden duyuyoruz dediler,ama son gelen 2 faturada Avea yönüne 5000 dakikanın kaç dakikasını,sabit hat yönüne 1000 dakikanın kaç dakikasını,diğer operatör yönüne 750 dakikanın kaç dakikasını harcamışım,kaç numarayı aramışım hesap etmişler yazmışlar faturalara.Çok şaşırdım...

    Herkes farklı şeyler yaşıyor.Yeterki herkesin istediği gibi gitsin hayat.Vodafone out ▼↓ | Avea in ▲↑



    Arkadasa katılıyorum kolsentırları berbat ötesi....




  • Bunun çözümü var tüketici hakları mahkemesinde kazanabilirsin davayı ancak vodafone öyle bir şirket ki birdaha üstünüze hat vermiyor kara listeye alıyor sizi bizzat yaşadım
  • müşteri hizmetlerini aradığınız tarihi ve saati biliyorsanız şikayet dilekçenizde belirtin bunu. görüşmeler kayıt altına alınıyor. kesinlikle kendi hataları. 400 lira az para değil yani.
  • vodafonun cekim gucu, vodafonlulardan cekim gucu :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.