Merhaba arkadaşlar, bu konuyu bir tanıdığımın adıma açmaktayım. Ağustos 2020' de iptal edilmiş bir hizmet var. Ve bu hizmete Aralık ayında 20 TL tutarında fatura çıkıyor. Ve müşteri temsilcisinin daha da gelmez demesiyle fatura ödeniyor. Ancak nedense 2 fatura daha geliyor ve şuan E-devlet üzerinde yaklaşık 182 TL borç görünüyor. Müşteri hizmetleri arandı herhangi bir muhattap bulunamadı. 2 hafta önce BTK' ya kayıt açıldı ve hala tık yok. Bu arada hizmet iptal olmuş olmasına rağmen E-devlet üzerinde hala devre numarası kayıtlı görünüyor. Bunun üzerine daha ne yapılabilir, nasıl çözeriz bu konuyu? Bilgi ve tecrübesi olan arkadaşlar dönüş sağlarlarsa çok memnun olurum.. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheNightMare. -- 22 Ocak 2021; 14:28:24 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim