|
VOFAFONE 5 Aralık İtibariyle 10GB 143TL - 20GB 191TL - 30GB 230TL - 60GB 324TL (5. sayfa)
-
-
canlı destekten mi yapmayı denediniz? hayır ise canlı desteğe bağlanıp isteyin. yoksa bende de geçilebilecek paketler ekranında aynı uyarı çıkıyor. canlı destek bilmiyorum falan derse kapatın başka birine bağlanıp deneyin.
edit: merak edenler için:
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi b9y7e4 -- 4 Aralık 2024; 21:54:10 >
-
Tobiden denedim hocam ilk yazdığımda da başka bisey demişti robotla anlaşamıyoruz -
tobi robotu sıkıntı, canlı desteğe ulaşırsanız sistemden mevcut paketinizi iptal edip yeni pakete aktarsınlar sizi.
-
Ben de temsilciyle konuştum. O da bana geçiremeyeceğini onlar yeni geçenler için geçerli gibi bir şeyler söyledi. Ayrıca temsilci ilk bir hafta içinde kendilerine bildirip faturalıdan faturasıza geçerseniz cayma bedeli çıkmayacağını da söyledi. -
Ben 542'yi aradım bugün. 11 gün oldu geçeli Vodafone'a. Faturanız kesilmeden tarife değiştiremezsiniz dendi. Siz ne yaptınız anlamadım ben. Fatura kesilince de eski müşteri olacağız, bugün çıkan indirimli tarifeler yeni müşteriler için. -
Deneyeceğim hocam yine -
@ssabakan @80s90s kuvvetle muhtemel mh'nin bilgisizliği olabilir. tobi canlı destekte işi bilen birine denk getirip mevcut taahhütü ve paketi iptal edip yeni pakete transfer edersiniz. bende vodafone premium var, belki onun bir avantajı olmuştur diyeceğim yoksa ben de standart müşteriyim. bana yapılabildiyse size de yapılabilmesi lazım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi b9y7e4 -- 4 Aralık 2024; 22:15:22 > -
müşteri temsilcisine ne yazdın hocam rica etsem teker teker yazar mısın bende de yanımda premium var.
-
Bir de hocam kaç günlük Vodafonelusun
-
vodafone yeni paketler çıkarmış, benim paketim 8GB 165TL, şu anda 10GB 143TL'ye yalın fırsat 2024 paketi var, bu pakete geçebilir miyim dedim. ardından da taahhüt devam eder ya da yeniden başlatılabilir önemli değil diye ekledim. taahhütünüz iptal olur yeniden yapılır, onaylıyorsanız devam edelim dendi. onay verdikten sonra kimliğin son 3 hanesini söyleyip tekrardan paket değişimine onay verdim, geçişimi yaptılar. ne ekstradan soru soruldu ne zorluk çıkardılar. mesele tamemen işi bilen birine denk getirmek sanırım.
edit: 1.5 aydır vodafoneliyim. ilk ay faturasızdı, faturalıya geçeli 1.5 hafta gibi bir şey olmuştur.
edit: konuşmanın tamamı yok maalesef, sadece bu iki ekran görüntüsünü alabildim ne olur ne olmaz diye
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi b9y7e4 -- 4 Aralık 2024; 22:32:28 >
-
teşekkür ederim hocam hatırlıyorsan müşteri temsilcisinin adı neydi? Ben 2 kişi denedim olmadı Tansu, Zehra.
-
10 gb pakete pazar günü 190'dan geçtik. Şimdi ne yapılabilir, yorumlarda herkesin kafalar karışık. Cayma bedeli 337 çıkıyor, bu durumda değmez ama daha hat açılalı 4 gün oldu. Yazık oldu bize bu durumda.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi englishmannn -- 4 Aralık 2024; 22:45:20 > -
Faturasız hattım var senelerdir açık duran ama kullanmadığım. Bende faydalanabilirmiyim bu kampanyadan yoksa illa numara taşımak mı lazım?
-
kuvvetle muhtemel fadime ama küçük bir ihtimal feride de olabilir.
-
Arkadaşlar Telekomda 20 GB yetiyordu Vodafone çabuk bitme durumu olur mu 20gb Telekomla denk midir tecrübesi olan cevaplarsa sevinirimm -
Şimdi yine denedim. Asla yapmıyorlar, 1 ay geçmeden olmaz diyor. TT'ye geçeceğim o zaman, cayma bedeli çıkar mı diye sordum, farklı operatöre geçiş için başvurun ve bize cayma bedelsiz çıkmak için talepte bulunun dedi. 1 ay sonra da geçiş yapmazlar, eski müşterisin, bu tarifeler yeni müşteriler için derler. Benim için Vodafone macerası kısa sürdü. -
Türktelekom çayma bedelini nasıl öğreniyoruz -
Aslında yapacakları iş ilk ayında olan, daha ilk faturası çıkmamış müşterilerden talep edeni yeni tarifeye geçirmek ama uzatıyorlar işi. Ben TT'ye geçeceğim. 11 gün oldu Vodafone'a geçeli. Müşteri temsilcisi diğer firmaya başvurun, sonra bize cayma bedelsiz geçiş için talepte bulunun dedi. 1 sene boyunca 143 yerine 190 liraya kullanmak rahatsız eder beni. -
60 gb'lık paketin detayları çıkmıyor ama Vodafone ücretlendirme periyodu 30 20 10 ve 5 gb tarifeler için ücretlendirme periyodu 100 değil 32 kilobaytmış. Aşağıdaki linkte sayfanın en altında kullanım esasları bölümünde yazıyor. Bende yanımda premium olmasına rağmen tobi dakikalarca MT'ye bağlamıyor. 542'yi bi denedim gelen eleman olmaz dedi.
www.vodafone.com.trNumara Taşıma & Hat Taşıma ve Yeni Hat Fiyatları | Vodafonehttps://www.vodafone.com.tr/numara-tasima-yeni-hat/tarifeler/MNP/postpaid/ALL?icmp=C2D_mobacq_tariffpage_all_tariffcard_redesignedörnek:
https://cms.vodafone.com.tr/static/document/24-07/04/yalin-firsat-2024-30gb-paketi-tarifesi_esaslar.pdf
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X