Şimdi Ara

VOLKSWAGEN 1.6 cc 102 HP'lik Hitler Motorunu Tarihe Gömdü, Yerine 1.2 TSI Geçti - Hayırlı Olsun. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
0
Favori
10.003
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. 2 hafta önce Skodadan bu yönde bana e-mail gelmişti. Ekliyorum:

    Superb modelimizde yer alan dizel motor seçeneklerini şu anda 2,0 TDI motorlar oluşturmaktadır.
    Sene sonunda 1,6 TDI 105 beygir gücündeki dizel motorun ürün gamımıza dahil olması beklenmektedir.

    Bilgilerinize sunarım. Saygılarımla,

    Gördüğümüz gibi; 140 hp dizel değil, 105 hp dizel gelecek...

    quote:

    Orijinalden alıntı: kdr_

    Bende Taner abiden Super B ye gelicek dediği 1.6 TDI 140 lık motor hakkında bilgi istiyorum kesin mi değil mi kaynak neresidir?
  • 1.6 mpi motordan oldukça memnunum performas olarak bana fazlasıyla yetiyor. 1.2 tsi de turbo var. turbolu araç risk demek.
    1.6 fsi si olan arkadaşım aracımı denediğinde, performans olarak 2010 1.6 mpi nin aşırı derecede fsi ye göre seri olduğunu söyledi. bu motorda bir şey var gaza dokunmanızla tepki veriyor. ben sevdim dizele göre çak gibi çakıyor. çok seri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60

    jetta ve touranda hala bu motor kullanılıyor daha tarihe gömülmedi


    aynı şekilde octavia exeo a3 te bu motoru hala kullanıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    1.6 mpi motordan oldukça memnunum performas olarak bana fazlasıyla yetiyor. 1.2 tsi de turbo var. turbolu araç risk demek.
    1.6 fsi si olan arkadaşım aracımı denediğinde, performans olarak 2010 1.6 mpi nin aşırı derecede fsi ye göre seri olduğunu söyledi. bu motorda bir şey var gaza dokunmanızla tepki veriyor. ben sevdim dizele göre çak gibi çakıyor. çok seri



    hayırlı olsun,motor için aynı şeyleri düşünüyorum
  • 102 hp'lik Passat için yeterli performans var deyin ama çok seri demeyin Allah aşkına ya,neye göre kıyaslıyorsunuz Doblo 1,3'e göre filan mi
  • Doğru kullanırsanız turbo hiçbir problem çıkarmaz bu motorun seçenekler arasından silinmesine çok sevindim teknolojiye zamana ayak uydurmak lazım bütün markalar artık turboya geçiyor hızlı bir şekilde
    AiQUiDiE arkadaşın söylediği gibi yaşasın downsizing kahrolun 1.6 atmosferik
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mriya

    102 hp'lik Passat için yeterli performans var deyin ama çok seri demeyin Allah aşkına ya,neye göre kıyaslıyorsunuz Doblo 1,3'e göre filan mi



    Herkesin kullanım tarzına göre değişir,buna göre kendisine seri gelen bu motor için seri diyebilir.Sen burada kriter misin ?

    Bir de neden her VW konusunda bitip VW'i kötülemeye çalışıyorsun gerçekten çooook merak ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragıp Ozan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mriya

    102 hp'lik Passat için yeterli performans var deyin ama çok seri demeyin Allah aşkına ya,neye göre kıyaslıyorsunuz Doblo 1,3'e göre filan mi



    Herkesin kullanım tarzına göre değişir,buna göre kendisine seri gelen bu motor için seri diyebilir.Sen burada kriter misin ?

    Bir de neden her VW konusunda bitip VW'i kötülemeye çalışıyorsun gerçekten çooook merak ediyorum.


    Burada kriter ben değilim,otomobil dünyası,D sınıfında bir araç 102 hp motorla çok seri diyemessin,diyorsanda birşey anlamıyorsun demektir

    Desenki performansı yeterli eyvallah

    Ben her VW konusuna girip kötülemiyorum,102 hp araca seri demeyin demişim,bunun neresi VW'i karalamak anlayabilmiş değilim,VW uçar kaçar arı gibi sokar demem mi gerekiyor illa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mriya


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ragıp Ozan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mriya

    102 hp'lik Passat için yeterli performans var deyin ama çok seri demeyin Allah aşkına ya,neye göre kıyaslıyorsunuz Doblo 1,3'e göre filan mi



    Herkesin kullanım tarzına göre değişir,buna göre kendisine seri gelen bu motor için seri diyebilir.Sen burada kriter misin ?

    Bir de neden her VW konusunda bitip VW'i kötülemeye çalışıyorsun gerçekten çooook merak ediyorum.


    Burada kriter ben değilim,otomobil dünyası,D sınıfında bir araç 102 hp motorla çok seri diyemessin,diyorsanda birşey anlamıyorsun demektir

    Desenki performansı yeterli eyvallah

    Ben her VW konusuna girip kötülemiyorum,102 hp araca seri demeyin demişim,bunun neresi VW'i karalamak anlayabilmiş değilim,VW uçar kaçar arı gibi sokar demem mi gerekiyor illa



    İsteyen istediği tecrübeyi ve fikri paylaşabilir,herkes her konuda senin gibi düşünmek zorunda mı?

    Ferrariye yürümüyor diyenler de var,ne olacak o zaman biz arabalarımızı yarın çöpe atalım öyle mi?

    Seninle ikili tartışmaya girmeyeceğim,neme lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    1.6 mpi motordan oldukça memnunum performas olarak bana fazlasıyla yetiyor. 1.2 tsi de turbo var. turbolu araç risk demek.
    1.6 fsi si olan arkadaşım aracımı denediğinde, performans olarak 2010 1.6 mpi nin aşırı derecede fsi ye göre seri olduğunu söyledi. bu motorda bir şey var gaza dokunmanızla tepki veriyor. ben sevdim dizele göre çak gibi çakıyor. çok seri


    Gizli beygirler gene işbaşında
  • yakında bir depoyla bir uçtan bir uca gezilebilicek.
  • Gaz pedalı elektronik ve yeni versiyon. Daha önce hissedilir bir gecikme vardı. Sanki araçta bir turbo deliği varmış gibi. Bunu aynı motorun 16V DOHC "BCB" versiyonlu SEAT Toledo aracımda çok iyi ve net hatırlıyorum çünkü 3 yıl kullandığım 1.6 100 HP 8V SOHC motordan sonra 1.6 105 HP 16V DOHC motor bana aynı keyfi 1:1 yaşatmamış, gaz pedalı ve motor arasında bir "komisyoncu" veya "arabulucu" varmış gibi hissettirdi ama "AKL" motorda gaza basınca gidiyordu ve 100 HP ile iyi de gidiyordu. Yeni versiyon gaz pedalında bu "hesaplama" gecikmesi yok. Sanki Drive-By-Wire değil de Drive-By-Lead haline geri gelmiş gibi ve çok da iyi olmuş. Zaten eski VW araçlarında gaz pedalı elektronik olanlarda genelde Cruise Control da var. Tabi aradan geçen zamanda her ikisinde de iyileştirmeler yapıldı ve bunun sonucu da bugünkü araçlarda görülüyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Blue_Knight
    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    1.6 mpi motordan oldukça memnunum performas olarak bana fazlasıyla yetiyor. 1.2 tsi de turbo var. turbolu araç risk demek.
    1.6 fsi si olan arkadaşım aracımı denediğinde, performans olarak 2010 1.6 mpi nin aşırı derecede fsi ye göre seri olduğunu söyledi. bu motorda bir şey var gaza dokunmanızla tepki veriyor. ben sevdim dizele göre çak gibi çakıyor. çok seri


    Gizli beygirler gene işbaşında




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    1.6 mpi motordan oldukça memnunum performas olarak bana fazlasıyla yetiyor. 1.2 tsi de turbo var. turbolu araç risk demek.
    1.6 fsi si olan arkadaşım aracımı denediğinde, performans olarak 2010 1.6 mpi nin aşırı derecede fsi ye göre seri olduğunu söyledi. bu motorda bir şey var gaza dokunmanızla tepki veriyor. ben sevdim dizele göre çak gibi çakıyor. çok seri


    1.8 T ler ile 1.8 ler arasında şu an hangisi makbul? 1.8 T lerin arada bir çıkan turbo arızası (ki hiç arıza çıkarmayan çoktur) 600 liraya turbo değişimi ile halloluyor. Gün gelir TSI da da aynısı olur. TSI da asıl korkutan bence enjektörlerdir.

    Tüm benzinli araçlar turbo olacak. Sonuçta hepiniz turboya geçeceksiniz. Er ya da geç.


    GOLF için değerler şu: (1.2 TSI)

    Kraftstoffverbrauch/CO2-Emissionen**
    Kraftstoff nach 99/100/EG Super

    Kraftstoffverbrauch innerorts 7,1 l/100km

    Kraftstoffverbrauch außerorts 4,9 l/100km

    Kraftstoffverbrauch kombiniert 5,7 l/100km

    CO2-Emissionen kombiniert 134 g/km

    passat için 1.4 tsi da 0.3 litre farkediyor golf/passat farkı. aynısını koyarsak 5.9 yapacaktır ortalamada. Diğer bilgiler ise:
    4-Zylinder-Ottomotor

    Ventile pro Zylinder 2

    Einspritzung / Aufladung Direkteinspritzung / Turbocharger

    Hubraum 1,2 l/1.197 cm³

    Max. Leistung 77 kW (105 PS) bei 5.000/min

    Max. Leistung (Gas) kein Angebot

    Max. Drehmoment 175 Nm bei 1.550-4.100/min

    Max. Drehmoment (Gas) kein Angebot

    Emissionsklasse Euro 5

    Getriebe 6-Gang

    Batterie 220 A (44 Ah)

    Generator 140 A

    1.2 tsi şu alet:




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokturk010 -- 18 Mayıs 2010; 0:26:25 >




  • Aynen öyle gokturk hocam.. trend turboya doğru gidiyor artık. gec kalınmış bir hamle aslında bu.

    saygılar.
  • hitler motor u az çok anladım sağolun bana yardımcı olan bir konu oldu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eylülnisaeyvaz

    hitler motor u az çok anladım sağolun bana yardımcı olan bir konu oldu


    İşte meşhur HITLER motor, LPG'ye şu anda uygun tek VW motoru, PASSAT'ta artık bitmek üzere, Almanya'da yok.

















  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde


    quote:

    Orijinalden alıntı: eylülnisaeyvaz

    hitler motor u az çok anladım sağolun bana yardımcı olan bir konu oldu


    İşte meşhur HITLER motor, LPG'ye şu anda uygun tek VW motoru, PASSAT'ta artık bitmek üzere, Almanya'da yok.
















    primeline donanımmı araç taner hocam ayrıca motor kaputunda yine kaplama yok ki




  • Evet, PRIMELINE donanım. Kaput İzolatörünün olmadığını ben de farkettim, Motor Karter Muhafaza Sacı ile beraber Pazartesi yetkili serviste taktıracak. Kauçuk Paspas da alacak.

    Cruise Control YOK, Kendiliğinden Kararan İç Dikiz Aynası YOK, Yol Bilgisayarı YOK (sadece bilgi ekranı var), Arka Koltukta Orta Kol Dayama YOK, Alarm YOK, Hafif Alaşım Jant YOK, Ön Sis Farları YOK, Çok Fonksiyonlu ve Deri Kaplı Direksiyon YOK, Klima da Manüel...

    quote:

    Kuzenim 2010 model VOLKSWAGEN JETTA 1.6 MPI 102 HP PRIMELINE aldı, araç Eylül 2009'da alınmış, ama şimdiye kadar hep garajda tutulmuş ve sadece 2200 km yapmış.

    30.000 TL'ye aldı.






  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Evet, PRIMELINE donanım. Kaput İzolatörünün olmadığını ben de farkettim, Motor Karter Muhafaza Sacı ile beraber Pazartesi yetkili serviste taktıracak. Kauçuk Paspas da alacak.

    Cruise Control YOK, Kendiliğinden Kararan İç Dikiz Aynası YOK, Yol Bilgisayarı YOK (sadece bilgi ekranı var), Arka Koltukta Orta Kol Dayama YOK, Alarm YOK, Hafif Alaşım Jant YOK, Ön Sis Farları YOK, Çok Fonksiyonlu ve Deri Kaplı Direksiyon YOK, Klima da Manüel...

    quote:

    Kuzenim 2010 model VOLKSWAGEN JETTA 1.6 MPI 102 HP PRIMELINE aldı, araç Eylül 2009'da alınmış, ama şimdiye kadar hep garajda tutulmuş ve sadece 2200 km yapmış.

    30.000 TL'ye aldı.





    Taner bey, 2010 model bu sanırım değilmi? Primeline modellerinde klimayı otomatik yapmışlar herhalde. Birde benim aracın kaputu açınca ön kısımda görünen 2 adet etiket yoktu. Bu aracın işlem gördüğü anlamınamı gelir acaba? Vw servisi hiç birşeyi yok demişti ama kafama takıldı şimdi




  • siz hala 1.2 demisiniz
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.