Şimdi Ara

VOLKSWAGEN 1.6 cc 102 HP'lik Hitler Motorunu Tarihe Gömdü, Yerine 1.2 TSI Geçti - Hayırlı Olsun. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
0
Favori
10.000
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    1.6 102 hp motorun kalkması çok iyi olmuş bence.Bu motora ''hitler'' motor denmesinin sebebi nedir ?


    Üretim tarihi çok eskilere dayanıyor o yüzden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    1.6 102 hp motorun kalkması çok iyi olmuş bence.Bu motora ''hitler'' motor denmesinin sebebi nedir ?


    5-10 yıldır audi ve vw arabalarında kullanıldığı için deniyor da siz neden hitler dendiğini bilmediğiniz motorun kalkmasına neden sevindiniz acaba ?sana ve millete ne zararı vardı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ragıp Ozan -- 6 Mayıs 2010; 18:37:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragıp Ozan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    1.6 102 hp motorun kalkması çok iyi olmuş bence.Bu motora ''hitler'' motor denmesinin sebebi nedir ?


    5-10 yıldır audi ve vw arabalarında kullanıldığı için deniyor da siz neden hitler dendiğini bilmediğiniz motorun kalkmasına neden sevindiniz acaba ?sana ve millete ne zararı vardı ?

    Alıntıları Göster
    Bu olay tarih sayfalarına bir devrin kapanıp bir devrin açıldığı zaman olarak geçecektir.




  • hayırlı olsun atmosferik devri de kapanacak bu gidişle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quattro77

    hayırlı olsun atmosferik devri de kapanacak bu gidişle

    almanlar için kapanıyor

    servis maliyetini düşürmek ve motor ömrünü uzatmak isteyen japonlar için atmosferik motorlar daha yerini korur ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: quattro77

    hayırlı olsun atmosferik devri de kapanacak bu gidişle

    almanlar için kapanıyor

    servis maliyetini düşürmek ve motor ömrünü uzatmak isteyen japonlar için atmosferik motorlar daha yerini korur ;)

    Alıntıları Göster
    Adam fenalarda....


     VOLKSWAGEN 1.6 cc 102 HP'lik Hitler Motorunu Tarihe Gömdü, Yerine 1.2 TSI Geçti - Hayırlı Olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    1.6 102 hp motorun kalkması çok iyi olmuş bence.Bu motora ''hitler'' motor denmesinin sebebi nedir ?


    motorun eski olması (1997 yılından beri)sebebiyle biz oto genel takılanları olarak 2007 den beri var olan bir lakab gibi bir şey
  • quote:

    Orijinalden alıntı: antares07

    türk meraklıları için üretmeye devam etselermiş keşke

    3-5 bin adet satar yılda.

    Alıntıları Göster
    milletin dalga konusu yok oluyor tüh
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leylandi

    milletin dalga konusu yok oluyor tüh

    Alıntıları Göster
    1.2 TSI motor yeni kasa Roomster ve Fabia ilede Türkiyeye yakın bir zamanda giriş yapıcak haberiniz olsun
  • Taner Bey Alamanya sayfalarinda tuketim degerleri varsa bi el at lutfen bu soruya.. Tesekkurler...



    quote:

    Orijinalden alıntı: trabzon61_66

    Bu 1.2 TSI benzinli motorun Passattaki yakit tuketimlerini bilen varmi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trabzon61_66

    Taner Bey Alamanya sayfalarinda tuketim degerleri varsa bi el at lutfen bu soruya.. Tesekkurler...



    quote:

    Orijinalden alıntı: trabzon61_66

    Bu 1.2 TSI benzinli motorun Passattaki yakit tuketimlerini bilen varmi..


    Alıntıları Göster
    Bende Taner abiden Super B ye gelicek dediği 1.6 TDI 140 lık motor hakkında bilgi istiyorum kesin mi değil mi kaynak neresidir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kdr_

    Bende Taner abiden Super B ye gelicek dediği 1.6 TDI 140 lık motor hakkında bilgi istiyorum kesin mi değil mi kaynak neresidir?

    Alıntıları Göster
    jetta ve touranda hala bu motor kullanılıyor daha tarihe gömülmedi
  • VIALLE LPdi Avrupa'da, bilhassa Almanya'da takılıyor (3000 Euro'ya) ancak bu hususta hiçbir güncel bilgi vermeyen, sanki hiç ilgilenmiyormuş gibi davranan ve bu hareketi ile TSI sahiplerini eminim ki bir hayli üzen, ne ithalat, ne montaj ve ne de fiyat hususunda açıklama yapmayan Tam Yetkili Resmi Distribütör TEMSA'dan da ne yazık ki bilgi bile alamadım. İstanbul'daki merkezi telefonla aradığımda bekçiden öteye gidemedim. LPdi iyi bir pazarlama ve tanıtımı hakediyordu. Mayıs ayına girdik, daha ortada birşey yok. Sıralı LPG sistemleri ama peynir ekmek gibi satılıyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    Yeni lpg sistemi konusunda bir sonuç yokmu taner abi? tsi lara yapılabilecekti diye hatırlıyorum



    1.2 TSI henüz güncel kasa PASSAT'ta kullanılmıyor, yeni kasa PASSAT'ta sunulacak. Bu nedenle tüketim değerleri hakkında hiçbir bilgi de bulunmuyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: trabzon61_66
    Taner Bey Alamanya sayfalarinda tuketim degerleri varsa bi el at lutfen bu soruya.. Tesekkurler...
    quote:

    Orijinalden alıntı: trabzon61_66
    Bu 1.2 TSI benzinli motorun Passattaki yakit tuketimlerini bilen varmi..





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    VIALLE LPdi Avrupa'da, bilhassa Almanya'da takılıyor (3000 Euro'ya) ancak bu hususta hiçbir güncel bilgi vermeyen, sanki hiç ilgilenmiyormuş gibi davranan ve bu hareketi ile TSI sahiplerini eminim ki bir hayli üzen, ne ithalat, ne montaj ve ne de fiyat hususunda açıklama yapmayan Tam Yetkili Resmi Distribütör TEMSA'dan da ne yazık ki bilgi bile alamadım. İstanbul'daki merkezi telefonla aradığımda bekçiden öteye gidemedim. LPdi iyi bir pazarlama ve tanıtımı hakediyordu. Mayıs ayına girdik, daha ortada birşey yok. Sıralı LPG sistemleri ama peynir ekmek gibi satılıyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    Yeni lpg sistemi konusunda bir sonuç yokmu taner abi? tsi lara yapılabilecekti diye hatırlıyorum



    1.2 TSI henüz güncel kasa PASSAT'ta kullanılmıyor, yeni kasa PASSAT'ta sunulacak. Bu nedenle tüketim değerleri hakkında hiçbir bilgi de bulunmuyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: trabzon61_66
    Taner Bey Alamanya sayfalarinda tuketim degerleri varsa bi el at lutfen bu soruya.. Tesekkurler...
    quote:

    Orijinalden alıntı: trabzon61_66
    Bu 1.2 TSI benzinli motorun Passattaki yakit tuketimlerini bilen varmi..



    Alıntıları Göster
    hitler motorunu 43000 liralık sıfır passat ta yeni kullanmaya başladım. tek kelime ile HARİKA. şehir içi 9-10 lt arasında yakıyor... zorlanırsam lpg de cabası. hitler sahtekardı ama motoru gerçek!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osoban48

    hitler motorunu 43000 liralık sıfır passat ta yeni kullanmaya başladım. tek kelime ile HARİKA. şehir içi 9-10 lt arasında yakıyor... zorlanırsam lpg de cabası. hitler sahtekardı ama motoru gerçek!!!

    Alıntıları Göster
    Diğer motorların lpg ile kullanılamıyor olması iyi değil.Sırf lpg yüzünden sadece 102 lik motor kulllanan modelleri inceliyordum onunda kalkmasıyla iyice değere binecek eski modeller.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osoban48

    hitler motorunu 43000 liralık sıfır passat ta yeni kullanmaya başladım. tek kelime ile HARİKA. şehir içi 9-10 lt arasında yakıyor... zorlanırsam lpg de cabası. hitler sahtekardı ama motoru gerçek!!!

    Alıntıları Göster
    Bildigim kadarıyla senelerdirwww.bmw.de alman sitesinde bmw 316i seçenegi yoktur ama ülkemize bmw 316i modeli uzun yıllardır gelmektedir belki vw de 1.6 motoru getirmeye devam eder.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60

    Bildigim kadarıyla senelerdirwww.bmw.de alman sitesinde bmw 316i seçenegi yoktur ama ülkemize bmw 316i modeli uzun yıllardır gelmektedir belki vw de 1.6 motoru getirmeye devam eder.

    Alıntıları Göster
    Bu memlekette huzurlu ve keyifle araba kullanmanın yolu 1.6 motor + Lpg'dir.Aksi durumda olası yüksek durumlar:

    1-Akaryakıtta pompacı kabusları görülür
    2-Yüksek vergi diliminden her 3 senede bir devlete bir araba alınır
    3-Sıfır alıyorsak aldığımızdan devlete de 1 tane alınır
    4-Kalitesiz motorin yüzünden enjektörler 6-8 bine ele alınır

    Liste daha da uzatılabilir.

    VW ve Audi bu motoru bir şekilde birkaç sene daha getirmelidir.Aksi durumda eski 1.6 102'lik Passatlar Audiler sıfır fiyatına alıcı bulacaktır.Bir de LPG sistemi hazır ve sorunsuz çalışıyor ve ruhsata işlenmişse bayağıı acayip fiyatlar görebiliriz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragıp Ozan

    Bu memlekette huzurlu ve keyifle araba kullanmanın yolu 1.6 motor + Lpg'dir.Aksi durumda olası yüksek durumlar:

    1-Akaryakıtta pompacı kabusları görülür
    2-Yüksek vergi diliminden her 3 senede bir devlete bir araba alınır
    3-Sıfır alıyorsak aldığımızdan devlete de 1 tane alınır
    4-Kalitesiz motorin yüzünden enjektörler 6-8 bine ele alınır

    Liste daha da uzatılabilir.

    VW ve Audi bu motoru bir şekilde birkaç sene daha getirmelidir.Aksi durumda eski 1.6 102'lik Passatlar Audiler sıfır fiyatına alıcı bulacaktır.Bir de LPG sistemi hazır ve sorunsuz çalışıyor ve ruhsata işlenmişse bayağıı acayip fiyatlar görebiliriz

    Alıntıları Göster
    Bende çok umutluydum bu sistemden Taner Abi... Lpg yapamadığım için tsi bütün motorları elemek durumunda kalıyorum ki bu neredeyse bütün vw grup araçları demek oluyor.. Fiyat olarak almanyada 3.000 euro ise amorti etmesi epey zaman alabilir... o fiyattan gelse 6000 TL eder türkiye şartlarında pahalı kaçar gibi....

    umarım uygun fiyata satışı gerçekleşir kısa zamanda....




  • LPdi'nin patenti (SIVI LPG PÜSKÜRTME ve FUEL SELECTOR UNIT/YAKIT SEÇME ÜNİTESİ) VIALLE'ye ait olduğundan diğerleri ancak karma sistem kullanabiliyor. Türkiye'de fiyatının 3.000 TL'nin altında olmayacağı belli, bir de ruhsata işletmesi var. Bir yerde de LPi (ve belki de LPdi) sisteminin LPG tankına yerleştirilen yakıt pompasının çok hassas olduğu ve arıza yapma olasılığı hakkında haber okudum ancak aradan geçen zamanda VIALLE'nin bunun çözümünü bulduğuna inanıyorum.

    Yine de 3.000 TL ve akabinde ruhsata işletme masrafları çok yüksek. Bunu ancak yılda çok fazla km yapanlar çıkartabilir.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    Bende çok umutluydum bu sistemden Taner Abi... Lpg yapamadığım için tsi bütün motorları elemek durumunda kalıyorum ki bu neredeyse bütün vw grup araçları demek oluyor.. Fiyat olarak almanyada 3.000 euro ise amorti etmesi epey zaman alabilir... o fiyattan gelse 6000 TL eder türkiye şartlarında pahalı kaçar gibi....

    umarım uygun fiyata satışı gerçekleşir kısa zamanda....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    LPdi'nin patenti (SIVI LPG PÜSKÜRTME ve FUEL SELECTOR UNIT/YAKIT SEÇME ÜNİTESİ) VIALLE'ye ait olduğundan diğerleri ancak karma sistem kullanabiliyor. Türkiye'de fiyatının 3.000 TL'nin altında olmayacağı belli, bir de ruhsata işletmesi var. Bir yerde de LPi (ve belki de LPdi) sisteminin LPG tankına yerleştirilen yakıt pompasının çok hassas olduğu ve arıza yapma olasılığı hakkında haber okudum ancak aradan geçen zamanda VIALLE'nin bunun çözümünü bulduğuna inanıyorum.

    Yine de 3.000 TL ve akabinde ruhsata işletme masrafları çok yüksek. Bunu ancak yılda çok fazla km yapanlar çıkartabilir.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    Bende çok umutluydum bu sistemden Taner Abi... Lpg yapamadığım için tsi bütün motorları elemek durumunda kalıyorum ki bu neredeyse bütün vw grup araçları demek oluyor.. Fiyat olarak almanyada 3.000 euro ise amorti etmesi epey zaman alabilir... o fiyattan gelse 6000 TL eder türkiye şartlarında pahalı kaçar gibi....

    umarım uygun fiyata satışı gerçekleşir kısa zamanda....


    Alıntıları Göster
    Yakın zamanda zor gibi görünüyor.... Fiyatının düşmesi ve yaygınlaşması bile epey zaman alıcak gibi.... uzun süre daha tsi seçenekler arasında olamayacak benim açımdan.

    Açıklamalar için teşekkür ederim Taner Abi..




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.