Şimdi Ara

VOLKSWAGEN 1.6 cc 102 HP'lik Hitler Motorunu Tarihe Gömdü, Yerine 1.2 TSI Geçti - Hayırlı Olsun.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
63
Cevap
0
Favori
9.999
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • www.volkswagen.de sitesine girdiğimde bir de ne göreyim, araç konfigüre ederken 1.6 lt hitler motoru seçeneklerden kalkmış, onun yerine 1.2 TSI 105 HP lik motor gelmiş, sadece bir modelde mi kalktı diye diğerlerine de bakayım dedim, gerçekten de çoğu modelin konfigürasyonunda 1.6 lt motor yok, yani (eğer yanlış biliyorsam biri düzeltsin) artık Hitler motor yok, TSI var....

    Not: Jetta modeli için 1.6 motor seçeneği var sanırım onlar da halihazırda üretilmiş olanlardır, bitince onu da kaldırırlar diye tahmin ediyorum.



  • 1.6 102 hp motorun kalkması çok iyi olmuş bence.Bu motora ''hitler'' motor denmesinin sebebi nedir ?
  • Almanya'da artık sipariş edilemiyor. Bir ara 1.9 TDI'lerin sipariş edilmesine rağmen araçların 1.6 TDI olarak teslim edilmesi gibi 1.6 MPI olarak sipariş edilenler 1.2 TSI olarak gelecek.

    1.2 TSE motor (da) sıralı LPG sistemine uygun değil.

    Türkiye'ye bir veya iki parti daha gelir, ondan sonra da VW'nin LPG'ye uygun belki de tek motoru artık tarih olur. Bu motorlu 2010 model İZLANDA GRİSİ bir PASSAT buldum, TRENDLINE araç ve Türkiye'ye 1 veya 2 ay sonra gelecek. Bunlar gelecek olan son 1.6 MPI 102 motorlu PASSAT'lar. Ondan sonra 1.2 TSI ve "Yeni Kasa" PASSAT'a başlanacak.
  • 1.2 105hp motorun torku gayet başarılı jetta ve passat için sonuçta A-B arası ulaşım açısından makul
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Almanya'da artık sipariş edilemiyor. Bir ara 1.9 TDI'lerin sipariş edilmesine rağmen araçların 1.6 TDI olarak teslim edilmesi gibi 1.6 MPI olarak sipariş edilenler 1.2 TSI olarak gelecek.

    1.2 TSE motor (da) sıralı LPG sistemine uygun değil.

    Türkiye'ye bir veya iki parti daha gelir, ondan sonra da VW'nin LPG'ye uygun belki de tek motoru artık tarih olur. Bu motorlu 2010 model İZLANDA GRİSİ bir PASSAT buldum, TRENDLINE araç ve Türkiye'ye 1 veya 2 ay sonra gelecek. Bunlar gelecek olan son 1.6 MPI 102 motorlu PASSAT'lar. Ondan sonra 1.2 TSI ve "Yeni Kasa" PASSAT'a başlanacak.

    - Yeni kasanın tam çıkış tarihini biliyor musunuz?

    - Bir de siz yeni kasada 1.6 TDI 140 hp motor çıkacak diye bir yazı yazmıştınız , ben baya bir araştırmama rağmen bu motorla ilgili bilgi bulamadım, okuyabileceğimiz bir teknik kaynak verebilir misiniz? Araç değiştirmeyi düşünüyorum eğer böyle bir motor gerçekten çıkacaksa beklemeye değer.




  • - Yeni kasa sonbaharda Paris Auto Show / Otomobil Fuarında tanıtılacak. Önce Sedan, sonra Variant üretilecek.
    - 1.6 TDI 140 HP motorun çıkacağı önceki AutoBILD ve diğer Alman sitelerinde ifade ediliyordu. Aşağıdaki en güncel linkte bu motor yok ama 2.0 TDI BiTurbo 220 HP motor var. 1.6 TDI 105 HP (BlueMotion) olarak üretimde ve yeni kasada da sunulacak.

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz
    - Yeni kasanın tam çıkış tarihini biliyor musunuz?
    - Bir de siz yeni kasada 1.6 TDI 140 hp motor çıkacak diye bir yazı yazmıştınız , ben baya bir araştırmama rağmen bu motorla ilgili bilgi bulamadım, okuyabileceğimiz bir teknik kaynak verebilir misiniz? Araç değiştirmeyi düşünüyorum eğer böyle bir motor gerçekten çıkacaksa beklemeye değer.


    http://www.autobild.de/artikel/vw-passat-vorschau_1164926.html

    Hier die Motorenpalette:

    • 1.2 TSI, 105 PS, 5-Gang
    • 1.4 TSI, 122 PS, 6-Gang
    • 1.4 TSI E85, 150 PS, 6-Gang
    • 1.4 TSI EcoFuel, 6-Gang
    • 1.8 TSI, 160 PS, 6-Gang
    • 2.0 TSI, 211 PS, 6-Gang
    • 3.6 FSI V6, 300 PS, DSG

    • 1.6 TDI, 105 PS, 5-Gang
    • 2.0 TDI, 140 PS, 6-Gang
    • 2.0 TDI, 170 PS, 6-Gang
    • 2.0 BiTDI, 220 PS, DSG

    Mit Ausnahme der TSI- und TDI-Basismodelle sind alle Motorisierungen mit einem DSG-Doppelkupplungsgetriebe kombinierbar. Im 3.6 FSI und im Biturbo-Diesel (2.0 BiTDI) ist auch 4Motion-Allradantrieb Serie (auf Wunsch für 1.8 TSI und für die schwächeren Zweiliter-Diesel). Wann es den starken 220-PS-Diesel gibt, steht indessen noch nicht fest. Hintergrund: Ursprünglich plante VW diesen Motor erst ab 2013, doch Audi braucht ihn schneller, um gegen die starken Vierzylinder von BMW und Mercedes bestehen zu können. Wenn sich die Ingolstädter durchsetzen (und momentan sieht es so aus), können sich auch VW-Kunden früher freuen. Immerhin werden dem Bullen-TDI 450 Nm Drehmoment nachgesagt – und das dürfte genügen, um der lästigen Konkurrenz davonzuziehen.




  • Bu 1.2 TSI benzinli motorun Passattaki yakit tuketimlerini bilen varmi..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asas1200

    bu motora niye hitler motoru deniyor?


    tabi arkadaşların dediklerine ek olarak volkswagen'nin kurucusu adolf hitler olduğu için
  • ÖNEMLİ EKLEME

    "Die Leistung des Passat BlueMotion TDI steigt von 105 auf 140 PS."

    Yukarıdaki linkte paragraf içerisinde bu bilgi var. Passat BlueMotion TDI motorunun gücü 105 HP''den 140 HP'ye çıkıyor" deniliyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    - Bir de siz yeni kasada 1.6 TDI 140 hp motor çıkacak diye bir yazı yazmıştınız , ben baya bir araştırmama rağmen bu motorla ilgili bilgi bulamadım, okuyabileceğimiz bir teknik kaynak verebilir misiniz? Araç değiştirmeyi düşünüyorum eğer böyle bir motor gerçekten çıkacaksa beklemeye değer.
  • taner bey demek sizide 102 ciler gurubunda görecez,en doğrusu arabaya binemedikten sonra yemişim onun beygirlerini,ulan geçende hasan ustaya gittik alahmı söletiyo ne
  • bu haber daha önce geçmedi mi ben mi yanlış hatırlıyorum
  • lpg'ye uygun passat kalmayacak o zaman.benzinle de gezmek işkence olduğuna göre bu motorlu Passatlarda yığılma olur,galericiler kaptıklarına 3-5 koyup satmaya çalışır felan.aslında şu an imkanım olsa 2011 modelinin kaporasını şimdiden verirdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fastdriver.

    çok iyi oldu kurtulduk hitler motordan darısı diğer markaların başına



    neyse editlemişsin mesajını iyi olmuş...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ragıp Ozan -- 6 Mayıs 2010; 17:09:33 >
  • Bir Efsanenin sonu demek.
  • Yaşasın downsizing.
    Aynı gücü düşük hacim ve az tüketimle almak çok güzel.
    Bir de ülkemizde akaryakıt fiyatlarının alım gücüne oranı iyi olsa...
  • türk meraklıları için üretmeye devam etselermiş keşke

    3-5 bin adet satar yılda.
  • şimdi anladım buna nden hitler motor dediklerine saolun...
  • Değerli arkadaşlar,

    Benzinin ÇOK pahalı, araçların vergilerinin ÇOK yüksek olduğu bir ülkede teknoloji ne yazık ki geçerliliğini koruyamıyor. Buna kişisel faktörler, bulunduğunuz durum, ortam, şartlar ve beklentiler gibi kriterler de katıldığında karar vermek gerekiyor. 1.4 TSI 122 HP hacminden beklenmeyecek gücü veren, 2.0 litre benzinli motor gibi davranan, uzun yolda başka motorları imrendirecek kadar az yakan bir motor. Vergisi düşük, gücü ve torku yüksek, kendisini ispatlamış bir motor. Halen kullanıyorum, sabah çok zor ve sıkışık bir trafik durumundan zıpkın gibi kurtardı beni mesela. Fakat şehiriçinin sıkışık trafiğinde bu motorla tasarruf yapmak oldukça zor. Benim de kullanım yaygınlığım çoğunlukla şehiriçi.

    Bu nedenle 1.6 MPI 102 HP düşünüyorum. Aracı LPG'li kullanacağım. İzlanda Grisi renkli 2010 model bir PASSAT buldum ve ayırdım. 2 gün daha düşüneceğim, sonra kesin kararımı vereceğim.

    Saygılarımla,

    Taner Göde




  • TSİ motordan LPG yüzünden Hitler motora düşüren yetkililer utansın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Değerli arkadaşlar,

    Benzinin ÇOK pahalı, araçların vergilerinin ÇOK yüksek olduğu bir ülkede teknoloji ne yazık ki geçerliliğini koruyamıyor. Buna kişisel faktörler, bulunduğunuz durum, ortam, şartlar ve beklentiler gibi kriterler de katıldığında karar vermek gerekiyor. 1.4 TSI 122 HP hacminden beklenmeyecek gücü veren, 2.0 litre benzinli motor gibi davranan, uzun yolda başka motorları imrendirecek kadar az yakan bir motor. Vergisi düşük, gücü ve torku yüksek, kendisini ispatlamış bir motor. Halen kullanıyorum, sabah çok zor ve sıkışık bir trafik durumundan zıpkın gibi kurtardı beni mesela. Fakat şehiriçinin sıkışık trafiğinde bu motorla tasarruf yapmak oldukça zor. Benim de kullanım yaygınlığım çoğunlukla şehiriçi.

    Bu nedenle 1.6 MPI 102 HP düşünüyorum. Aracı LPG'li kullanacağım. İzlanda Grisi renkli 2010 model bir PASSAT buldum ve ayırdım. 2 gün daha düşüneceğim, sonra kesin kararımı vereceğim.

    Saygılarımla,

    Taner Göde

    Yeni lpg sistemi konusunda bir sonuç yokmu taner abi? tsi lara yapılabilecekti diye hatırlıyorum




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.