Şimdi Ara

Volkswagen, batarya üretim hedeflerini küçülttü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
167
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Volkswagen, batarya üretim hedeflerini küçülttü
    Elektrikli otomobillere olan talebin azalması, üreticilerin planlarında değişikliğe gitmesine sebebiyet veriyor. Daha önce Mercedes planlarında değişikliğe gitmiş ve 2030 yılına kadar sadece elektrikli araç satma planından vazgeçmişti. Son olarak Volkswagen, batarya üretim hedeflerini revize ettiğini açıkladı.



    Alman Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung gazetesine konuşan Volkswagen CTO'su Thomas Schmall, Avrupa ve Amerika'da planlanan batarya üretim tesislerin ölçeklerinin küçüleceğini açıkladı. Schmall, "Hedefimiz gerçekçi, ancak taşa kazınmış değil. Pil hücresi fabrikaları inşa etmek kendi başına bir amaç değil. Fabrikaların genişlemesi elektrikli otomobiller için pazarın nasıl geliştiğine bağlı olacak." sözlerini sarfetti.



    Ayrıca Bkz.Ford, elektrikli araç planlarını güncelledi: İptal ve ertelemeler var



    240 GWh'ten 170 GWh'e düşüldü



    Volkswagen 2021'de, 2030 yılına kadar 240 GWh'lik pil kapasitesi oluşturmak istediğini ve bunun 200 GWh'nin pil yan kuruluşu PowerCo tarafından inşa edileceğini söylemişti. Şirket, 2030'a kadar Avrupa'da 6 fabrika inşa etmeyi planlıyordu. Ancak Volkswagen şuan için 3 batarya tesisi inşa ediyor. Bu tesislerden ikisi Avrupa'da, biri Kuzey Amerika'da bulunuyor. İspanya'nın Valencia şehri, Almanya'nın Salzgitter şehir ve Kanada'nın Ontario eyaletindeki üç tesis toplamda 170 GWh kapasiteye sahip olacak.



    Almanya'nın Salzgitter kentindeki ilk tesis önümüzdeki yıl üretime başlayacak. İspanya'daki tesisin ise 2026'da hizmete girmesi planlanıyor. Ontario tesisinin inşası ise yeni başlamış durumda. Schmall, İspanya ve Kanada'daki tesislerin genişletilebileceğini ancak şirketin henüz bir karara varmadığını belirtti.



     




    Kaynak:https://www.reuters.com/business/autos-transportation/volkswagens-battery-targets-not-set-stone-battery-chief-tells-fas-2024-08-23/#:~:text=Volkswagen%20had%20said%20in%202021,the%20end%20of%20the%20decade.







  • Talep azaldımı tam tersi olmasın bence 5 seneye içten yanmalı araç alan kalmicak

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • VW'nin ne kadar doğru hareket ettiğini zaman içinde konuşacağız bırakın istedikleri gibi takılsınlar, 2-3 sene sonra elektrikliler için güzelleme yaptıklarında ne oldu diye sorma hakkımız olsun.

  • arz ve talep dengesini gözetmek zorundalar .
    tüm araçların EV olması gibi bir talep yok iken buna göre fizibilite raporlarının hatalı olduğunu farketmiş olabilirler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ellerinde batarya teknolojisi geliştirmesi yok zaten şirketin öleceği kesin zira hep bir adım geride olacaklar.

    Nmc fabrika kuracaklar, herkes LFP’ye geçmiş olacak, Lfp kuracaklar millet yarı katı bataryaya geçmiş olacak.

    Bir arabayı değerli yapan motordu onu iyi yapıyorlardı, şimdi EV’yi değerli yapan batarya onu bunlar yapamıyor teknolojisinide geliştirmiyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • O kadar yanlış bir karar ki..Çin'in katı hal bataryalarıyla gelen arabalar 1000+km menzile ulaştığı gün ürettikleri tüm içten yanmalı motorlarla g*tlerini avuçlayacaklar..

    Çin'in yükselişinin önündeki tek engel, avrupanın batarya teknolojisinde Çin'i geçmesiydi, tam tersi şeklinde ilerliyorlar..

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.