Şimdi Ara

VOLKSWAGEN'DEN FEDERAL ALMANYA TARİHİNİN KAR REKORU: 22 MİLYAR EURO!!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
0
Favori
2.280
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jack_daniel's

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cloud Nine

    Oha CEO'ya bak sen hele.

    Aylık yaklaşık 2.5 Trilyon maaş almış

    Grubun yaptığı ciroya göre bir şey değil

    Zamanında batmakta olan nokia'nın ceo'su finlandiya'da hız sınırından polise yakalanmıştı. Orada cezalar maaşınıza oranla kesiliyor. Adamın 12 milyon dolar civarı maaşına göre 700bin dolar ceza kesilmişti de, kendisi yine mahkemelere gidip yine zenginerin kolayca adaletle oynadığı gibi maaşını çok daha düşük gösterip itiraz etmiş ve birkaç bin dolar düşük bir cezayla kurtulmuştu, bu da ufak bir sıkıştırmaca olsun konuya.




  • en iyi yaptıkları şey. gayet normal
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    silecek değiştirseler 100 tl işçilik alıyorlar gayet normal

    Geçiniz bunları, türkiyede hepsi pahalı vergiden dolayı.

    Geçen bir arkadaş citroen c4 aracını paylaşmıştı 90bin bakımı 3300 lira. Onda da ön silecekler 120 lira. Arka disklerin taneye 280 demişler, ama hakikaten parçacı sitelerine bakıyorsunuz orjinal citroen arka disk 240 orada da.

    Bugün de cihanair renault master aracını paylaşmış, o da aynı şekilde fahiş fiyatlar. Boş yere vw'yi kötülemeyin, tüm firmaların servisleri aşırı pahalı bunda da ithal mal olması ve fahiş vergiler en önemli oran.

    yok heryer oyle değil. Citroen ve peugeot servisleri de çok pahalı. Akrabamda var ordan biliyorum aynen dediğiniz gibi. Ama bunu bir standarda bağlamak lazım. Bkz Avustralyada çoğu markaların servis ücretleri standart fiyat. Ayrıca aracı satarken 15 bin 30 bin 45 bin bakım fiyatlarını da veriyorlar 100 bin km ye kadar. Bizde de tüketiciyi koruyacak sistemler geliştirilmeli yoksa bi silecek değişimine 100 tl işçilik almaya devam ederler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: causeandeffect

    Sen 192 milyar dolar para topla,bunun 170 milyar doları gider olsun.

    Vallahi o paraya çekilecek çile değil

    tabi bizim türk müteahhiti kafasıyla 192 milyardan 152 milyar kar etmesi lazımdı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    silecek değiştirseler 100 tl işçilik alıyorlar gayet normal

    Geçiniz bunları, türkiyede hepsi pahalı vergiden dolayı.

    Geçen bir arkadaş citroen c4 aracını paylaşmıştı 90bin bakımı 3300 lira. Onda da ön silecekler 120 lira. Arka disklerin taneye 280 demişler, ama hakikaten parçacı sitelerine bakıyorsunuz orjinal citroen arka disk 240 orada da.

    Bugün de cihanair renault master aracını paylaşmış, o da aynı şekilde fahiş fiyatlar. Boş yere vw'yi kötülemeyin, tüm firmaların servisleri aşırı pahalı bunda da ithal mal olması ve fahiş vergiler en önemli oran.

    yok heryer oyle değil. Citroen ve peugeot servisleri de çok pahalı. Akrabamda var ordan biliyorum aynen dediğiniz gibi. Ama bunu bir standarda bağlamak lazım. Bkz Avustralyada çoğu markaların servis ücretleri standart fiyat. Ayrıca aracı satarken 15 bin 30 bin 45 bin bakım fiyatlarını da veriyorlar 100 bin km ye kadar. Bizde de tüketiciyi koruyacak sistemler geliştirilmeli yoksa bi silecek değişimine 100 tl işçilik almaya devam ederler.

    Standarta bağlamalı evet, bende aynı şeyi söylüyorum ama kim standarta bağlayacak çoluğun çocuğun vergisiyle 300 milyon dolara başbakanına uçak alan ülke mi yapacak, "borcumuz var yeni vergiler yapmamız" lazım deyip 17bin lira maaş alıp S serisi makam aracına binen ekonomi bakanı mı yapacak?




  • Adam yılda 14.500.000 € alsın, siz burda birbirinizi yiyin alman mı japon mu diye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Losangelos -- 23 Şubat 2013; 2:54:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    silecek değiştirseler 100 tl işçilik alıyorlar gayet normal

    ondan sonra ınsanımz neden hala tofaşa bınıyor, 100tl ye mars motoru yenıledık bız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avrupa kriz içinde diyorlar, € neden tepelerde geziyor anlamış değilim. diyordum kendi kendime..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KoşanBalık


    quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    silecek değiştirseler 100 tl işçilik alıyorlar gayet normal

    ondan sonra ınsanımz neden hala tofaşa bınıyor, 100tl ye mars motoru yenıledık bız

    dışarda tum arabaların aynı fiyata yenileniyor zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    quote:

    Orijinalden alıntı: KoşanBalık


    quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    silecek değiştirseler 100 tl işçilik alıyorlar gayet normal

    ondan sonra ınsanımz neden hala tofaşa bınıyor, 100tl ye mars motoru yenıledık bız

    dışarda tum arabaların aynı fiyata yenileniyor zaten

    pek emın degılm Ama sız oyle dıyorsanz oyledır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: causeandeffect

    Sen 192 milyar dolar para topla,bunun 170 milyar doları gider olsun.

    Vallahi o paraya çekilecek çile değil

    Değil mi yani iş değil araba yapmak.Bknz :Apple daha dün neydi şimdi ne oldu
  • Almanya AB'yi tek başına sırtlıyor resmen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeune Ottoman

    Almanya AB'yi tek başına sırtlıyor resmen.

    yahudilere odedigi tazminatlardan kalirsa kalkindirir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    silecek değiştirseler 100 tl işçilik alıyorlar gayet normal

    Geçiniz bunları, türkiyede hepsi pahalı vergiden dolayı.

    Geçen bir arkadaş citroen c4 aracını paylaşmıştı 90bin bakımı 3300 lira. Onda da ön silecekler 120 lira. Arka disklerin taneye 280 demişler, ama hakikaten parçacı sitelerine bakıyorsunuz orjinal citroen arka disk 240 orada da.

    Bugün de cihanair renault master aracını paylaşmış, o da aynı şekilde fahiş fiyatlar. Boş yere vw'yi kötülemeyin, tüm firmaların servisleri aşırı pahalı bunda da ithal mal olması ve fahiş vergiler en önemli oran.

    yok heryer oyle değil. Citroen ve peugeot servisleri de çok pahalı. Akrabamda var ordan biliyorum aynen dediğiniz gibi. Ama bunu bir standarda bağlamak lazım. Bkz Avustralyada çoğu markaların servis ücretleri standart fiyat. Ayrıca aracı satarken 15 bin 30 bin 45 bin bakım fiyatlarını da veriyorlar 100 bin km ye kadar. Bizde de tüketiciyi koruyacak sistemler geliştirilmeli yoksa bi silecek değişimine 100 tl işçilik almaya devam ederler.

    baskı balata ve volan değişmiştir hocam yoksa o fiyat çıkmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    silecek değiştirseler 100 tl işçilik alıyorlar gayet normal

    Geçiniz bunları, türkiyede hepsi pahalı vergiden dolayı.

    Geçen bir arkadaş citroen c4 aracını paylaşmıştı 90bin bakımı 3300 lira. Onda da ön silecekler 120 lira. Arka disklerin taneye 280 demişler, ama hakikaten parçacı sitelerine bakıyorsunuz orjinal citroen arka disk 240 orada da.

    Bugün de cihanair renault master aracını paylaşmış, o da aynı şekilde fahiş fiyatlar. Boş yere vw'yi kötülemeyin, tüm firmaların servisleri aşırı pahalı bunda da ithal mal olması ve fahiş vergiler en önemli oran.

    yok heryer oyle değil. Citroen ve peugeot servisleri de çok pahalı. Akrabamda var ordan biliyorum aynen dediğiniz gibi. Ama bunu bir standarda bağlamak lazım. Bkz Avustralyada çoğu markaların servis ücretleri standart fiyat. Ayrıca aracı satarken 15 bin 30 bin 45 bin bakım fiyatlarını da veriyorlar 100 bin km ye kadar. Bizde de tüketiciyi koruyacak sistemler geliştirilmeli yoksa bi silecek değişimine 100 tl işçilik almaya devam ederler.

    baskı balata ve volan değişmiştir hocam yoksa o fiyat çıkmaz.

    Volan değişimi yok, kendisi listeyi eklemişti konuya. Bu tutarın 700 lirası işçilik. Debriyaj 390'dı. 2 arka disk 560. Ön silcekler 120. Böyle böyle maddeler, kdv, ötv ile birlikte tutar 3300 oluyor işte.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712
    Bkz Avustralyada çoğu markaların servis ücretleri standart fiyat. Ayrıca aracı satarken 15 bin 30 bin 45 bin bakım fiyatlarını da veriyorlar 100 bin km ye kadar. Bizde de tüketiciyi koruyacak sistemler geliştirilmeli yoksa bi silecek değişimine 100 tl işçilik almaya devam ederler.

    İşçilik ücretlerinde standartlaşmaya gidilebilir belki, ama parça fiyatları standart olmaz, olamaz. Sonuçta kullanılan parça aynı değil. Kalitesi ve kapasitesi farklı. Bu yüzden dediğiniz şey sadece işçilik ücretlerinde uygulanabilir. Bakım fiyatlarının önceden belirtilmesi de zor birşey değil, hatta bazı firmalar internet sitelerine bile koyuyorlar standart bakım ücretlerini. Mercedes'te vardı mesela yanlış hatırlamıyorsam. Bizdeki sorun döviz kuru değişimleri ve asgari ücretteki artışlar (ve diğer girdilerin fiyatlarındaki değişimler) nedeniyle o fiyatların sabitlenememesi. Adam bir senede 100,000KM yapacaksa sorun yok, ama senede 10,000KM yapan adamın 3 sene sonra aynı fiyata bakım yaptırması neredeyse imkansız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    silecek değiştirseler 100 tl işçilik alıyorlar gayet normal

    Geçiniz bunları, türkiyede hepsi pahalı vergiden dolayı.

    Geçen bir arkadaş citroen c4 aracını paylaşmıştı 90bin bakımı 3300 lira. Onda da ön silecekler 120 lira. Arka disklerin taneye 280 demişler, ama hakikaten parçacı sitelerine bakıyorsunuz orjinal citroen arka disk 240 orada da.

    Bugün de cihanair renault master aracını paylaşmış, o da aynı şekilde fahiş fiyatlar. Boş yere vw'yi kötülemeyin, tüm firmaların servisleri aşırı pahalı bunda da ithal mal olması ve fahiş vergiler en önemli oran.

    yok heryer oyle değil. Citroen ve peugeot servisleri de çok pahalı. Akrabamda var ordan biliyorum aynen dediğiniz gibi. Ama bunu bir standarda bağlamak lazım. Bkz Avustralyada çoğu markaların servis ücretleri standart fiyat. Ayrıca aracı satarken 15 bin 30 bin 45 bin bakım fiyatlarını da veriyorlar 100 bin km ye kadar. Bizde de tüketiciyi koruyacak sistemler geliştirilmeli yoksa bi silecek değişimine 100 tl işçilik almaya devam ederler.

    baskı balata ve volan değişmiştir hocam yoksa o fiyat çıkmaz.

    Volan değişimi yok, kendisi listeyi eklemişti konuya. Bu tutarın 700 lirası işçilik. Debriyaj 390'dı. 2 arka disk 560. Ön silcekler 120. Böyle böyle maddeler, kdv, ötv ile birlikte tutar 3300 oluyor işte.

    pehh amma öpmeye çalışmış o servis ha. şimdi hatırladım o başlığı daha değişeli 5000 km olmuş fren disklerini falan değiştirmek istiyorlardı.

    aracın garantisi biter bitmez elini ayağını çekeceksin yetkili servisten zaten. lakin normal bakım ücretleri citroen'in diğer c sınıfı araçlarla aynı, hatta opel'den vw'den falan daha düşük bunu söyleyebilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berry1925


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeune Ottoman

    Almanya AB'yi tek başına sırtlıyor resmen.

    yahudilere odedigi tazminatlardan kalirsa kalkindirir

    Çok cahilce bir yorum yaptığınızın farkındamısınız bilmiyorum. Kulaktan duyma şehir efsaneleri ile fikir sahibi olmayı milletçe çok seviyoruz.

    Bahsettiğiniz tazminatlar 1952 de başlayıp 1966'da sona erdi. Almanya o tazminatı fazla fazla ödedi bitti. Şu anda AB'nin gelir düzeyi en yüksek ve en güçlü ekonomisine Almanya sahip. En yakın rakibi , komşusu ve dostu olan Fransa'nın lokomotif firmaları gün geçtikçe değer kaybedip küçülmeye giderken Alman ekonomisi krize rağmen büyümeye devam ediyor , Volkswagen gibi ekonomisinin lokomotif firmaları rekor karlar açıklıyor.

    Bugün Yunanistan ve İspanya'yı Almanya ayakta tutuyorsa , Merkel çıkıp "AB için çabalıyoruz ancak herkesi de kurtaramayız" açıklamasını yapıyorsa ki bence bu açıklama bir isyan değil tam anlamıyla bir güç gösterisidir, AB'nin babası olmuşluğun bir göstergesidir , AB'yi Almanya sırtlıyordur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Exit to DOS -- 23 Şubat 2013; 12:13:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cloud Nine

    Oha CEO'ya bak sen hele.

    Aylık yaklaşık 2.5 Trilyon maaş almış

    Ford'un Ceo'su yılda 26 milyon dolar alıyordu yanlış hatırlamıyorsam




  • Yaptigim yorumu sekilde cevaplamanizi kendinize yakistiriyorsaniz bir dahaki sefere cevap vermeyecegimi bilmenizi isterim. Almanyanin yahudilere odeyecegi tazminat hic bir zaman bitmez.
    Tum yahudiler suan zengin ise bu almanlarin sayesindedir. Kaybeden bir ulkenin sanayiisinin bu kadar gelismesine neden ve ne sartlarda izin verildigi kafanizi kurcalamiyorsa orasi sizin bileceginiz is.
    http://www.dunyabulteni.net/?aType=haber&ArticleID=235239

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.