Şimdi Ara

VOLKSWAGEN'DEN FEDERAL ALMANYA TARİHİNİN KAR REKORU: 22 MİLYAR EURO!!! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
0
Favori
2.280
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    http://money.cnn.com/magazines/fortune/global500/2012/full_list/

    bakın arkadaşlar 2011 yılının en çok kar eden markaları. Vw o zaman 22 milyar dolarla 10. sırada. Bu sene neredeyse %50 fazla kar etmiş 29 milyar dolarla 2011 senesine göre. Daha tüm markalar açıklamadı ama bu rakamla tahmini 2012'nin en çok kar elde eden otomobil üreticisi olması lazım dünyada.

    Nissan Renault dan, Toyota dan ve Honda dan fazla kazanmış.

    42 Nissan Motor 119,166 4,324
    158 Renault 59,272 2,909

    10 Toyota Motor 235,364 3,591
    64 Honda Motor 100,664 2,678


    Ford da iyi kar etmiş.
    27 Ford Motor 136,264 20,213




  • Bunlarda ilginç olanlar;

    428 Mazda Motor 25,749 -1,365 Böyle bir markaya yazık oluyor.
    314 Tata Motors 34,575 2,821 Mucize gibi.
    208 Volvo 47,814 2,735 Marka hakkediyor.
    115 Mitsubishi 70,492 5,748 Buna anlam veremedim.
    117 Hyundai Motor 70,227 6,911 Koreliler yükselişte.
    266 Kia Motors 38,988 3,083
    19 General Motors 150,276 9,190 Opel kurtarmıştır.
    85 Peugeot 83,305 818 Sıyırmışlar.
  • İşletme karında değişen bir şey yok.

    Geçen sene 8.2 milyon arabadan 11.2 milyar kar ederken, bu sene 9.2 milyon araçtan 11.5 milyar kar etmiş, yani aksine karlılığı oransal olarak ciddi şekilde düşmüş.

    Bu 25 milyar dolar diye tabir edilen kar ellerinde tuttukları Porsche hisselerinin ve alım-satıp opsiyonlarının değerinin artmasından ve bunları muhasebeleştirme methodlarından kaynaklanıyor.

    Konsolide olmuş olsalar çok daha küçük ve gerçekçi bir rakam çıkardı.

    http://www.volkswagenag.com/content/vwcorp/info_center/en/news/2013/02/VW_Group_adhoc.bin.html/downloadfilelist/downloadfile/downloadfile/file/Adhoc_22+02+2013-+JA+2012+-+Englisch.pdf




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    İşletme karında değişen bir şey yok.

    Geçen sene 8.2 milyon arabadan 11.2 milyar kar ederken, bu sene 9.2 milyon araçtan 11.5 milyar kar etmiş, yani aksine karlılığı oransal olarak ciddi şekilde düşmüş.

    Bu 25 milyar dolar diye tabir edilen kar ellerinde tuttukları Porsche hisselerinin ve alım-satıp opsiyonlarının değerinin artmasından ve bunları muhasebeleştirme methodlarından kaynaklanıyor.

    Konsolide olmuş olsalar çok daha küçük ve gerçekçi bir rakam çıkardı.

    http://www.volkswagenag.com/content/vwcorp/info_center/en/news/2013/02/VW_Group_adhoc.bin.html/downloadfilelist/downloadfile/downloadfile/file/Adhoc_22+02+2013-+JA+2012+-+Englisch.pdf

    Fark eder mi? Öyle olsaydı böyle olurdu da, şu olsaydı bu olurdu...

    net kar 22 milyar euro. Bitti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    İşletme karında değişen bir şey yok.

    Geçen sene 8.2 milyon arabadan 11.2 milyar kar ederken, bu sene 9.2 milyon araçtan 11.5 milyar kar etmiş, yani aksine karlılığı oransal olarak ciddi şekilde düşmüş.

    Bu 25 milyar dolar diye tabir edilen kar ellerinde tuttukları Porsche hisselerinin ve alım-satıp opsiyonlarının değerinin artmasından ve bunları muhasebeleştirme methodlarından kaynaklanıyor.

    Konsolide olmuş olsalar çok daha küçük ve gerçekçi bir rakam çıkardı.

    http://www.volkswagenag.com/content/vwcorp/info_center/en/news/2013/02/VW_Group_adhoc.bin.html/downloadfilelist/downloadfile/downloadfile/file/Adhoc_22+02+2013-+JA+2012+-+Englisch.pdf

    Fark eder mi? Öyle olsaydı böyle olurdu da, şu olsaydı bu olurdu...

    net kar 22 milyar euro. Bitti.

    Olayı ilkokul seviyesinde değerlendirebilenler tabii ki farketmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    İşletme karında değişen bir şey yok.

    Geçen sene 8.2 milyon arabadan 11.2 milyar kar ederken, bu sene 9.2 milyon araçtan 11.5 milyar kar etmiş, yani aksine karlılığı oransal olarak ciddi şekilde düşmüş.

    Bu 25 milyar dolar diye tabir edilen kar ellerinde tuttukları Porsche hisselerinin ve alım-satıp opsiyonlarının değerinin artmasından ve bunları muhasebeleştirme methodlarından kaynaklanıyor.

    Konsolide olmuş olsalar çok daha küçük ve gerçekçi bir rakam çıkardı.

    http://www.volkswagenag.com/content/vwcorp/info_center/en/news/2013/02/VW_Group_adhoc.bin.html/downloadfilelist/downloadfile/downloadfile/file/Adhoc_22+02+2013-+JA+2012+-+Englisch.pdf

    Fark eder mi? Öyle olsaydı böyle olurdu da, şu olsaydı bu olurdu...

    net kar 22 milyar euro. Bitti.

    Niye bu kadar dert ettin ki? Adam guzel bir noktaya deginmis iste. Sanki net kari cebine koyuyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sanki kendiniz kar etmiş gibi savunacağınıza

    kendinize şu soruyu sorun bize ne faydası var ya da ne faydası olacak?

    yok efendim almanya, ab yi sırtında taşıyormuş.öyle bir anlatıyor ki sanki kendisi taşıyor

    bizde bu alman şakşakçılığı olduğu sürece vw vatandaşa 2 yıl garantiyi layık görmeye devam eder.

    millet 5 sene garanti verirken 2+2 yıl yaptım diye cebinde kalan son parayı da alır.

    3 ay da arabayı beklersin gemileri takip eder ithalat-ihracat sorumlusu olur çıkarsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    İşletme karında değişen bir şey yok.

    Geçen sene 8.2 milyon arabadan 11.2 milyar kar ederken, bu sene 9.2 milyon araçtan 11.5 milyar kar etmiş, yani aksine karlılığı oransal olarak ciddi şekilde düşmüş.

    Bu 25 milyar dolar diye tabir edilen kar ellerinde tuttukları Porsche hisselerinin ve alım-satıp opsiyonlarının değerinin artmasından ve bunları muhasebeleştirme methodlarından kaynaklanıyor.

    Konsolide olmuş olsalar çok daha küçük ve gerçekçi bir rakam çıkardı.

    http://www.volkswagenag.com/content/vwcorp/info_center/en/news/2013/02/VW_Group_adhoc.bin.html/downloadfilelist/downloadfile/downloadfile/file/Adhoc_22+02+2013-+JA+2012+-+Englisch.pdf

    Fark eder mi? Öyle olsaydı böyle olurdu da, şu olsaydı bu olurdu...

    net kar 22 milyar euro. Bitti.

    Niye bu kadar dert ettin ki? Adam guzel bir noktaya deginmis iste. Sanki net kari cebine koyuyorlar.

    Ben birşeyi dert etmedim, sen neyi ediyorsun?




  • Bu arada federal almanya rekoru kıran, karını bir önceki seneye göre %50 arttıran şirketin hisseleri bu açıklama yapıldığı anda londra borsasında %6'dan fazla
    , wall street'de %7 düşmüş.

    quote:

    wsj: "Volkswagen AG VOW3.XE -6.96% cautioned on Friday its earnings would stall this year... Its shares fell nearly 7% €163.80 after the company said it aimed only to match 2012's operating result of €11.5 billion ($15.1 billion) this year, even as it predicted higher auto sales.


    http://online.wsj.com/article/SB10001424127887323549204578320063239558992.html

    Vallahi bu finans çevreleri bu işlerden hiç ama hiç anlamıyorlar...

    Oysa ki bakacaksın net kara, bitti gitti.

     VOLKSWAGEN'DEN FEDERAL ALMANYA TARİHİNİN KAR REKORU: 22 MİLYAR EURO!!!




  • bence daha fazla yapar cunku bende imalatciyim ve maliyetlerine bakiyorum neredeyse cok az adam yeni model yaratiyor gostergeler direksiyon muzik sistemi klima uniteleri ayni butun modellerde ve bunu diger markalarina uyguluyor ve cogunun alt yapisi ayni sadece kabini degistiriyor.allah arttirsin turkiyeye yatirim yapsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KoşanBalık


    quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    silecek değiştirseler 100 tl işçilik alıyorlar gayet normal

    ondan sonra ınsanımz neden hala tofaşa bınıyor, 100tl ye mars motoru yenıledık bız

    Aynen ben de tempramın şarj dinamosu arızasını 100 liraya çözmüştüm İşçilik + parça dahil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu yıl kuyumuzu kazmaya daha çok para aktaracaklar demek ki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: atnakol712

    silecek değiştirseler 100 tl işçilik alıyorlar gayet normal

    Geçiniz bunları, türkiyede hepsi pahalı vergiden dolayı.

    Geçen bir arkadaş citroen c4 aracını paylaşmıştı 90bin bakımı 3300 lira. Onda da ön silecekler 120 lira. Arka disklerin taneye 280 demişler, ama hakikaten parçacı sitelerine bakıyorsunuz orjinal citroen arka disk 240 orada da.

    Bugün de cihanair renault master aracını paylaşmış, o da aynı şekilde fahiş fiyatlar. Boş yere vw'yi kötülemeyin, tüm firmaların servisleri aşırı pahalı bunda da ithal mal olması ve fahiş vergiler en önemli oran.

    145bin de ağır bakım yaptırmıştım
    dışarıda yaptırdım galiba 1800 gibi bir rakam tutmuştu
    yaptırmadan önce aynı işlemleri servise sormuştum
    3000 kusur demişlerdi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skaksi

    bence daha fazla yapar cunku bende imalatciyim ve maliyetlerine bakiyorum neredeyse cok az adam yeni model yaratiyor gostergeler direksiyon muzik sistemi klima uniteleri ayni butun modellerde ve bunu diger markalarina uyguluyor ve cogunun alt yapisi ayni sadece kabini degistiriyor.allah arttirsin turkiyeye yatirim yapsin

    vw heralde en çok hazır kalıp kullanan markadır
    ufak makyajlar ile yeni modellere geçiyor
    bu da en büyük giderler den olan kalıp maliyetlerini büyük oranda düşürüyordur
  • Tum maliyetleri musteriye yuklerlerse az bile kar etmisler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    İşletme karında değişen bir şey yok.

    Geçen sene 8.2 milyon arabadan 11.2 milyar kar ederken, bu sene 9.2 milyon araçtan 11.5 milyar kar etmiş, yani aksine karlılığı oransal olarak ciddi şekilde düşmüş.

    Bu 25 milyar dolar diye tabir edilen kar ellerinde tuttukları Porsche hisselerinin ve alım-satıp opsiyonlarının değerinin artmasından ve bunları muhasebeleştirme methodlarından kaynaklanıyor.

    Konsolide olmuş olsalar çok daha küçük ve gerçekçi bir rakam çıkardı.

    http://www.volkswagenag.com/content/vwcorp/info_center/en/news/2013/02/VW_Group_adhoc.bin.html/downloadfilelist/downloadfile/downloadfile/file/Adhoc_22+02+2013-+JA+2012+-+Englisch.pdf

    Verdiğiniz linkte bir başka dikkat çeken husus da şirketin çalışan sayısındaki artış. Güncel rakamları tam olarak bilmiyorum ancak; 2010 sonu gibi Almanya'da işsizlik oranı Nisan 92'den sonraki en düşük seviyedeydi. Yapılan araştırmalar neticesinde bu verilerin ihracat sonucu, özellikle de otomobil endüstrisinden Çin'deki talepten kaynaklanan rakamlar olduğu ortaya çıkmıştı.

    Siyasal ve tarihi rekabetten dolayı, aslında arka bahçesi olan bir pazarda pek sesi çıkmayan Japon otomobil üreticilerin aksine Vw Çinli ortakları ile yaptığı yatırımların karşılığını fazlasıyla alıyor.

    Benim şahsi fikrim; 2014-15 gibi VW Çin'de GM'yi geride bırakacak, ardından yine birkaç sene içinde, 2017-18 gibi (belki daha erken) global toplam satışlarda Toyota'yı. Çin, Hindistan ve Brezilya gibi hızlı gelişen ülkelerde fabrikalarının olması avantaj.

    İnşallah bizim de marka değeri yüksek, ihracat yapan bizleri gururlandıran bir markamız olur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • WV'ye sadece 1 yıllığına o paraya CEO'luk yapıp emekli olmak istiyorum. Meydan size kalsın sonra...
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.