Şimdi Ara

Volkswagen`den Motor Devrimi:TSI (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
488
Cevap
0
Favori
37.266
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dozi17


    quote:

    Orjinalden alıntı: kapadokyalı


    quote:

    Orjinalden alıntı: dozi17


    quote:

    Orjinalden alıntı: anshered

    quote:

    Orjinalden alıntı: dozi17

    http://youtube.com/watch?v=ALZIS-5V_mY
    HONDA nın ne olduğunu izleyin bakalım,
    tsi buna dayanırmı acaba?



    dozi krdeşim belliki yanlız kalmışın herkes bişeyler demiş sana burda daha onceden goremedım :) haklısın ama bazı konularda deıl tsi motorunun dedııgın gıbı fazla dayanıklı oldugunu sanmıorum ama 50000 dede bıtecek bı motor degıldır vw marka prestijini etkileyecek boyle sey yapmaz sanıyorum zaten yılın motoru ödülünü almış.. ama bu arabaya 50-55 milyar kesinlikle vermem bende senin gibi düşünüyorum gider bi civic hb alırım 1.8 motorlu tek dezavantajı vergisi bunun dışında yakıtı 1.8 bile olsa hemen hemen aynı yakacaktır belkide daha az.. daha uzun ömürlü bir motor oldugu kesin ve ileride modifiyeye açık bir motor olduuda bundan ibaret.. 50 milyara full donanımli civic varken gidip vw nin jant kapagını bıle opsıyonel yaptıgı 50 mılyarlık arabalarına 1.4 motoruna okadar para vermem..

    Dostum bi taş attım kuyuya çıkartamadılar daha
    Aslında bende kabul ediyorum 50 binde bitmez ama bu motoru devrim olarak görmüyorum.
    Eğer devrimse bütün modifiye firmaları,modifiye ustaları devrim yatarıyor.

    adamlar 1.4 arabaya turbo şarcır,süper şarcır,hatta çift turbo,noz mos ne bulurlarsa yüklüyor 500 hp çıkartıyor...uno turboyu 840 hp,golf I gti ı 400 hp,m3 ü 1100 beygir yapıyorki 50 bin dayanıyor bknz da motor.

    Devrim hibrid motordur,ne bileyim benzini saf dışı bırakan motordur,benzin harici yakıtla çalışan motordur.
    Güneş enerjisinden uzun ömürlü ve performanslı motor yapmaktır...suyla çalışan motor yapmaktır...
    1.4 den 140 175 çıkarmak çok büyük iş değilki...
    ben fikrimi yazdım o paraya civic 140 hp alırım dedim...ama arkadaşlar çok yüklendi
    Marka fanatiği olmadığımı az çok anlıyorlar.

    devrim sözünü sen öyle algılıyorsun anladığım kadarıyla yani bugunkü motor sisteminden farklı bir sistemde motor istiyosun ama burda bahsedilen devrim sözünden onu anlamak pek adil olmaz dostum. yani devrim deyince illa bunu anlamak gerekmez çünkü bu sözü söyleyen arkadaşın devrim sözünü bu manada kullanmadığı açık. bence devrim demekle şuanda piyasada olmayan bir motor tipini piyasaya sürmüş olmasını kastedilmiş.

    Sence mercedes bu motoru yapamazmıydı?
    Bmw yapamazmıydı,honda yapamazmıydı?1.4 e çift beslemeyi...
    neden mercedes bmw 2.0 motor yapıp 160 hp alıyor?onlar 15 yıl geridenmi geliyor?

    Artık büyük firmalar benzine karşı alternatifler üretmeye çalışırken 1.4 çift beslemeyi devrim olarak görmemek gerekir diye düşünüyorum...
    Küçük hacime bu yüklemeyle ş.içinde bastınmı en az 14 litre yakar...
    yakmaz diyen satın alsın denesin bize izlenimlerini anlatsın..

    Bugünkü motor sisteminden farklı bir sistemi devrim olarak görmeyeceksek neyi göreceğiz?
    İllaki tüm devrimler benzinemi odaklanacak.
    Bence hibrid bir devrimdir ama şu tsi den daha az ilgi çekmişe benziyor çok enteresan.

    km de 5 litre yaktır 170 hp al devrim olsun..elektirikle benzini kullanan iki ayrı motorla 200 hp al 5 litre yakıt tüket devrim olsun....ama tsi devrim değilki.

    + 1907 Bende katılıyorum sana gerçekten bu motorla güzel bir ilerleme yaptı voskswagen ama aşırı derecede büyütüldü gerek yok bence ama gerçekten çok iyi bir ilerleme tabi motor uzun ömürlü ve sorunsuz olmayıda başarırsa.




  • japon arabalarının çogu zaten sınırlı 100.000 km garantisi veriyo

    mitsubishi cok bile vermis evoya puhahaha

    hondayı bu kadar övenler bunu açıklasa bariiiiii!!!
  • k
    quote:

    Orjinalden alıntı: emread

    japon arabalarının çogu zaten sınırlı 100.000 km garantisi veriyo

    mitsubishi cok bile vermis evoya puhahaha

    hondayı bu kadar övenler bunu açıklasa bariiiiii!!!

    kaynak???
    honda 3 yıl yada 100000 demiş sen 3 yılda 100000 yapacaksan dizel al zaten :)
    o da garantisi bitiyor sadece motoru değil ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okyaypay -- 6 Kasım 2006; 22:18:57 >
  • VW sahibiyim ama ben bu motora güvenmiyorum

    Bakalım inşallah yüzüm kara çıkar.
  • vw 2 yıl veriyor garantiyi bu arada 3 yıl değil ...
  • quote:

    kaynak???
    honda 3 yıl yada 100000 demiş sen 3 yılda 100000 yapacaksan dizel al zaten :)
    o da garantisi bitiyor sadece motoru değil ...



    peki alman arabaları neden sınısız km garantisi veriyo o ne demek o zaman?
    aralarındaki fark ne ? biri 100000 biri sınırsız daha çarsanız sevinirim bunu ne zamandır ögrenmek
    istiyorum çok tartışıldı?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    vw 2 yıl veriyor garantiyi bu arada 3 yıl değil ...


    5 yıl 100.000 km nasıl?
    Toyota EXTRA

    Cidden VW 3 yıl ürününe güvenip garantiyi verebilse marka imajı benim gözümde 1 numara olur.

    2 sene sınırsız km vermesi benim açımdan ve büyük çoğunluk açısından hiçbirşey ifade etmiyor.
    2 senede 1 milyon km yap.Hangi parçasını garantiden değiştirebilirsin ki?

    Motor değişmez,amortisör değişmez,fren ve debriyaj balataları değişmez

    Sınırsız km demek sadece göz boyamak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tturke -- 6 Kasım 2006; 22:27:58 >
  • quote:

    vw 2 yıl veriyor garantiyi bu arada 3 yıl değil ...


    evet fakat bu sınırsız km ne oluyo o zaman ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tturke

    VW sahibiyim ama ben bu motora güvenmiyorum

    Bakalım inşallah yüzüm kara çıkar.

    Dostum seni vw sahibi olupda fanatik olmadığın için ve objektif yorum yaptığın için tebrik ediyorum.Büyüksün baba
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dozi17


    quote:

    Orjinalden alıntı: tturke

    VW sahibiyim ama ben bu motora güvenmiyorum

    Bakalım inşallah yüzüm kara çıkar.

    Dostum seni vw sahibi olupda fanatik olmadığın için ve objektif yorum yaptığın için tebrik ediyorum.Büyüksün baba


    Ben FIAT fanatiğiyim biliyosun
    Zaten şu HLX e bir turbo taktıramadık.Şöyle 0-100 ümüz 7 saniye olsa ne olur




  • @emread
    alman arabalarına kötü diyen mi oldu? vw kalitesini tartışacak değilim mal ortada , ama kaç kişi 2 yılda 100 000 devirir zaten hadi devirdi diyelim zaten bişey olmazki o motora , adam iyi bir satış stratejisi belirlemiş , demiş sınırsız km , bir aile arabası 2 yılda ne kadar km yaparki.
    bu arada motorsa en ufak bir problem olsa kullanıcı hatası olur zaten vw in servislerini çok duyduk sizlerden :)
    size tavsiyem kendi tuttuğunuz markayı överken başka markalara bok atmamanız , hele hondaa gibi bir motor ustası teknoloji devine hiç :)
    unutmayınız en az yakıt tüketen business jetini honda yapıyor ... bırakında motor da yapabilsin değil mi ???
    haaaa bu arada ne honda taraftarıyım ne vw ne de ford , işime geleni gider alırım , şu anki düşüncem eğer araba alacak olsam civic hb olurdu heralde tipi çok hoş ama avensiste olabilir o da kaliteli ve ucuz , vw golf gt de olabilir ama birazz denenmesi lazım , sadece focus olmaz çünki şu an kullanmaktayım e yeter gaaari :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okyaypay -- 6 Kasım 2006; 22:40:30 >




  • Herkes hondacı oldu, zamanında eleştirenler bile
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tturke


    quote:

    Orjinalden alıntı: dozi17


    quote:

    Orjinalden alıntı: tturke

    VW sahibiyim ama ben bu motora güvenmiyorum

    Bakalım inşallah yüzüm kara çıkar.

    Dostum seni vw sahibi olupda fanatik olmadığın için ve objektif yorum yaptığın için tebrik ediyorum.Büyüksün baba


    Ben FIAT fanatiğiyim biliyosun
    Zaten şu HLX e bir turbo taktıramadık.Şöyle 0-100 ümüz 7 saniye olsa ne olur

    yardın be akşam aaaşam




  • onu marka tutuculaarına söyle
    bugün hondayı beğenirim yarın toyotayı ondan sonra vw i bunlar beğenilmeyecek markalar değilki,
    eleştiri her markaya yapılır hiç biri mükemmel değil sonuçta hondayı hala eleştiririm üstüne basa basa söylüyorum 2006 yılında 4 yıldız yakışmadı hondaya
    ama vw inde önce 4 yıldız alıp 2. kez aynı araçla teste girip 5 yıldız aldığı araç var biraz araştırın bulursunuz :) sebeplerini.
  • Basta tsı motor yok 50 bin km yaparmış falan vw 50 bin kmlik araç cıkarsa geleceğini riske sokar,vw yi alan bir kişi her zaman güvenipte alıyor ama tsı motor motor ise 100 bin km den asagı gitmeyeceğinden eminim ama tabi birazda bakıma bağlı ,vw gibi büyük firmalar araç cıkartırken ilk geleceği ön planı alıyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dozi17


    quote:

    Orjinalden alıntı: kapadokyalı


    quote:

    Orjinalden alıntı: dozi17


    quote:

    Orjinalden alıntı: anshered

    quote:

    Orjinalden alıntı: dozi17

    http://youtube.com/watch?v=ALZIS-5V_mY
    HONDA nın ne olduğunu izleyin bakalım,
    tsi buna dayanırmı acaba?



    dozi krdeşim belliki yanlız kalmışın herkes bişeyler demiş sana burda daha onceden goremedım :) haklısın ama bazı konularda deıl tsi motorunun dedııgın gıbı fazla dayanıklı oldugunu sanmıorum ama 50000 dede bıtecek bı motor degıldır vw marka prestijini etkileyecek boyle sey yapmaz sanıyorum zaten yılın motoru ödülünü almış.. ama bu arabaya 50-55 milyar kesinlikle vermem bende senin gibi düşünüyorum gider bi civic hb alırım 1.8 motorlu tek dezavantajı vergisi bunun dışında yakıtı 1.8 bile olsa hemen hemen aynı yakacaktır belkide daha az.. daha uzun ömürlü bir motor oldugu kesin ve ileride modifiyeye açık bir motor olduuda bundan ibaret.. 50 milyara full donanımli civic varken gidip vw nin jant kapagını bıle opsıyonel yaptıgı 50 mılyarlık arabalarına 1.4 motoruna okadar para vermem..

    Dostum bi taş attım kuyuya çıkartamadılar daha
    Aslında bende kabul ediyorum 50 binde bitmez ama bu motoru devrim olarak görmüyorum.
    Eğer devrimse bütün modifiye firmaları,modifiye ustaları devrim yatarıyor.

    adamlar 1.4 arabaya turbo şarcır,süper şarcır,hatta çift turbo,noz mos ne bulurlarsa yüklüyor 500 hp çıkartıyor...uno turboyu 840 hp,golf I gti ı 400 hp,m3 ü 1100 beygir yapıyorki 50 bin dayanıyor bknz da motor.

    Devrim hibrid motordur,ne bileyim benzini saf dışı bırakan motordur,benzin harici yakıtla çalışan motordur.
    Güneş enerjisinden uzun ömürlü ve performanslı motor yapmaktır...suyla çalışan motor yapmaktır...
    1.4 den 140 175 çıkarmak çok büyük iş değilki...
    ben fikrimi yazdım o paraya civic 140 hp alırım dedim...ama arkadaşlar çok yüklendi
    Marka fanatiği olmadığımı az çok anlıyorlar.

    devrim sözünü sen öyle algılıyorsun anladığım kadarıyla yani bugunkü motor sisteminden farklı bir sistemde motor istiyosun ama burda bahsedilen devrim sözünden onu anlamak pek adil olmaz dostum. yani devrim deyince illa bunu anlamak gerekmez çünkü bu sözü söyleyen arkadaşın devrim sözünü bu manada kullanmadığı açık. bence devrim demekle şuanda piyasada olmayan bir motor tipini piyasaya sürmüş olmasını kastedilmiş.

    Sence mercedes bu motoru yapamazmıydı?
    Bmw yapamazmıydı,honda yapamazmıydı?1.4 e çift beslemeyi...
    neden mercedes bmw 2.0 motor yapıp 160 hp alıyor?onlar 15 yıl geridenmi geliyor?

    Artık büyük firmalar benzine karşı alternatifler üretmeye çalışırken 1.4 çift beslemeyi devrim olarak görmemek gerekir diye düşünüyorum...
    Küçük hacime bu yüklemeyle ş.içinde bastınmı en az 14 litre yakar...
    yakmaz diyen satın alsın denesin bize izlenimlerini anlatsın..

    Bugünkü motor sisteminden farklı bir sistemi devrim olarak görmeyeceksek neyi göreceğiz?
    İllaki tüm devrimler benzinemi odaklanacak.
    Bence hibrid bir devrimdir ama şu tsi den daha az ilgi çekmişe benziyor çok enteresan.

    km de 5 litre yaktır 170 hp al devrim olsun..elektirikle benzini kullanan iki ayrı motorla 200 hp al 5 litre yakıt tüket devrim olsun....ama tsi devrim değilki.

    arkadaşım sen benim dediğimi dikkatli okumamışsın.bugunkü sistemden farklı bir şeyi elbetteki devrim olarak görürüz ama burdaki ifadeden o anlaşılmaz demiştim.

    ben burdaki devrim sözünden TSI motorun alkışlanması takdir edilmesi gerektiğini anlıyorum. sen farklı anlıyosan da bişey demem ne diyim senin takdirin ama illa devrim değil diye motoru tamamen kötülememk lazım.

    gelelim mercedes yaparmı yapamazmı. buna girmeye hiç gerek yok. mercedesin odaklandığı noktalar farklı vw ile karşılaştırmaya gerek yok. bence yapmıyor çünkü mercedes küçük hacimle pek uğraşmaz.

    vw nin şuana kadar geliştirdiği fsı motor baya iyi değerlere sahip tüketim olarak önceki motorlara göre ve birde üstüne üstlük TSI de türkiyeye gelince hem yakıtı FSI ile aynı hemde 140-170 hp güç eee bence baya ilgi çekici ve alkışlanması gerekir. bu değerlendirmeleri vw açısından değerlendirdim ben hondayla ilgili çok bi bilgim yok. ama dediğinize göre o da alkışlanmayı hakediyor. ama bu başka başlığın konusu olmalı.

    şunuda belirtiyorum eğer TSI ilerde sorun yaratırsa yani ömür yönünden dayanıklı olmazsa ozaman bu motor çok eleştiri alır bunu bende eleştiririm ama şuan bişey diyemeyiz.

    yakıt konusunda bastınmı 14 litre yakar demişsin bastınmı her araba fazla yakar bunu sakın unutma. TSI de 1.6 FSI ne yakıyosa onu yakacaktır kanımca. alanlar denesin bununda değerlendirmesini daha iyi yaparız şimdi ne desek boş bence, çünkü fabrika verilerinden başka bişey yok elimizde.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tturke

    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    vw 2 yıl veriyor garantiyi bu arada 3 yıl değil ...


    5 yıl 100.000 km nasıl?
    Toyota EXTRA

    Cidden VW 3 yıl ürününe güvenip garantiyi verebilse marka imajı benim gözümde 1 numara olur.

    2 sene sınırsız km vermesi benim açımdan ve büyük çoğunluk açısından hiçbirşey ifade etmiyor.
    2 senede 1 milyon km yap.Hangi parçasını garantiden değiştirebilirsin ki?

    Motor değişmez,amortisör değişmez,fren ve debriyaj balataları değişmez

    Sınırsız km demek sadece göz boyamak

    bakın bu ikiside birer tercih 2 yıl sınırsız km yada 3-5 yıl 100000 km.

    bildiğim kadar hem süre hem km önerenler hangisi önce gelirse onu uyguluyolar dimi. yanılmıyorumdur inşallah. böyle bir durumda 3 yıl geçmeden 100bini aşarsanız garantiniz bitiyo. yani gördüğünüz gibi bununda hem avantajı hem dezavantajı var. araclarını az kullananlar için ideal olan budur yani japonların uyguladığı sistem. ama aracalrını çok kullananlar için ise vw nin uyguladığı sistem yani 2 yıl sınırsız km daha avantajlıdır.

    sonuç olarak her ikiside tercih edilebilir. bunlardan biri kesinlikle iyidir demek yanlış olur çünkü ikiside mutlak avantajlı değil.




  • Doğmamış çocuğa don biçiyosunuz

    Bırakın bi bakın teşkilatı nedir ne değildir. Piyasaya otursun 1-2 ay bekleyin. Görelim tüketimi.
  • GOLF GT 1.4 tsi 170 ps testi.

    Autobild kaynaklı autoshow dergisi:.. Sayı 2006/3 17-23 Ocak 2006... Biraz arşivlere bakalım dedim...

    Zorlu test koşulları ve tüketim, derginin kendi tüketimi, fabrika verisi değil::::

    7.8 L /100 km...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 7 Kasım 2006; 0:32:23 >
  • bence yakıtı 7.8/100 km cok iyi
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.