Şimdi Ara

Volkswagen`den Motor Devrimi:TSI (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
488
Cevap
0
Favori
37.266
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yakıt bence de çok iyi de, şu arkadaşlar bi gözüyle görsün diyorum
  • benim elimde otohaber dergisinin 2006/16 sayısı var. bu sayıda golfun TSI modelide test edilmiş yabancı kaynaklı bir test zannedersem. ve burdaki test tüketimi 8.3lt/100km olarak açıklanmış. yani test koşullarında bu şekilde bi sonuç alınmış. artık gerisini siz tahmin edin.
  • arkadaşlar bu motor için bir kaç link buldum...umarım bilgilendirici olur...

    http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=volkswagen+golf+gt+1+4+tsi

    http://www.motordelisi.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=660151


    bu arada arkadaşlar vw nin sitesini iyice incelediniz mi bilmiyorum...

    http://www.vw.com.tr/models/binek/yeni_golf/
    1.4 litre TSI, 140 hp. ve 170 hp. olmak üzere iki farklı motor seçeneği ile sunulmakta olup, bu iki motor arasında ortaya çıkan güç farklı yazılım ile sağlanırken motor mekanikleri arasında fark bulunmamaktadır. 170 hp motor sadece Golf GT ile sunulmaktadır

    ufak bir yazılım değişikliği ile

    Golf 1.4 TSI 140 hp Midline + ESP=42.690,00 =======)) 1.4 TSI 170 Hp Midline + ESP=42.690,00



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teet -- 7 Kasım 2006; 2:28:49 >




  • teet arkadaş güzel bir alıntı:::


    twincharger uygulmasının yapıldığı motor daha önce golf'de de kullanılan ea111 kodlu 1.4 l 90 ps fsi motordur. ancak yüksek basıncın getirdiği kompresyon oranlarına dayanabilmesi için motor bloğu güçlendirilmiş ve yeni nesil bir su pompası kullanılmıştır.volkswagen'e göre motor 120 bar'a kadar basınçlara dayanabilmektedir.

    volkswagen bu motorun geliştirilmesi aşamasında 250 adet prototip üretmiş ve çoğunu 300.000 km'ye varan sürelerle test etmiştir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    teet arkadaş güzel bir alıntı:::


    twincharger uygulmasının yapıldığı motor daha önce golf'de de kullanılan ea111 kodlu 1.4 l 90 ps fsi motordur. ancak yüksek basıncın getirdiği kompresyon oranlarına dayanabilmesi için motor bloğu güçlendirilmiş ve yeni nesil bir su pompası kullanılmıştır.volkswagen'e göre motor 120 bar'a kadar basınçlara dayanabilmektedir.

    volkswagen bu motorun geliştirilmesi aşamasında 250 adet prototip üretmiş ve çoğunu 300.000 km'ye varan sürelerle test etmiştir.



    120 bar mı?
    o oranda bir basınç altında motor diye birşey kalıyormu acaba
    tamamen sallmasyon bir yazı..
    zaten eksisözlükteki bir yazıyı referans almayıda mantıklı bulmuyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alysentr -- 7 Kasım 2006; 2:36:32 >




  • edit:fazla mesaj



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alysentr -- 7 Kasım 2006; 2:33:16 >
  • evet haklısınız ek$isozlukteki yazılara inanmayabilirsiniz....aramaya inandım buldum (derdime neyse gecenin bu saatinde ...sanki vw bana madalya verecek...hey allahım yaaaa)

    1)http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_engines#140.2F170_hp_1.4_TSI

    2)http://www.vwvortex.com/artman/publish/volkswagen_news/printer_1496.shtml

    2. linkte zaten 250 prototip aracın 300.000 km'yi sorunsuz tamamladığı yazıyor....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teet -- 7 Kasım 2006; 3:37:04 >




  • teşekkürler yazıları okudum.

    ben sadece 120 bar olayına takmıştım. yazıda benim anladığımdan farklı birşeyden bahsediyormuş.
    yeni geliştirlen motor bloğunun 120 bar basınca dayanabildiğini söylüyor.

    ben turbo basıncının 120 bar olduğunu sanmıştım ki böyle birşey imkansız. genelde turbo şarşlı araçlarda turbo basıncı 0.4 bar ile 2 bar arsındadır. ama tsi motorda sadece turbocharger ile 1.3 bar buna compressor eklendiğinde 2.5 bar basınç sağlanmış. buda makul bir değer.

    alt devirlerde kompresorun üst devirlerde turbo nun devreye girmesi ile turbo lag oluşmadan kensintisiz güç sağlanmış. yani her daim gücü hissedebiliyorsunuz. onada eyvallah

    bahsedilen fiyatlarda çok makul.

    vergi avantajı zaten göz ardı edilemez.

    bu noktada benim tek takıldığım konu motorun gerçekten dayanıklılığı ile ilgili. tabiki birçok testten geçip motorun tüm sınırları zorlanmıştır.koskoca vw sonuçta. ama ben şahsen bu motor piyasaya çıkıp 2 sene geçmeden bulaşmazdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alysentr -- 7 Kasım 2006; 4:29:48 >




  • fiatın tjet motoru ile bir benzerliği varmı bu motorun?
  • fiatın tjetini yeni duydum yeni mi çıkmış?
  • aynı işi yapmak için farklı hacimlerde ve benzer yakıt tüketiminde motor üretmenin devrimle falan alakası yoktur.125 kw güç üretmek için 1.4lt,bir digeri 2.0 lt lik hacim kullanmış benzer yakıt sarfıyatı elde etmişler.küçük hacim bu işi yapabilmak için yakıt tüketimi yerine besleme sistemlerinde oynama yapılmış(turbo,kompresör ... yada) digeri klasik atmosferik motorla bunu elde etmiş.eldeki iş aynı iş.

    devrim motor teknolojilerinde; işi düşük tüketim ,yüksek performans ve en önemlisi maksimum fayda ile yapmaktır.bu devrimin ayak sesi hybrid motorlardır ama oda devrimin kendisi degildir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mab2003

    fiatın tjet motoru ile bir benzerliği varmı bu motorun?


    hayır t-jet normal tek turbo
  • halen bu marka düşmanları burada mı kardeşiiim. ulen 24 saat bilgisayar başında foruma olumsuz yazı neye atar bir insan? kullandınız mı da kötülüyorsunuz. siz devrim mevrim değil deseniz kimin şeyi duyar. demeseniz kimin?

    adamlar iki adet yılın motoru ödülü almış. daha önceki sayfalarda da adamın biri 2000 bilemem kaç yılında da şu motor almıştı demiş. doğrudur. o motorda iyidir. ama en son çıkan en iyi bu.

    sizin bu militanca düşmanlığınız benim gibi insanları savunma durumuna geçiriyor. yoksa marka fanatikliğimiz felan yoktur.

    çocukluğunuzda olumsuzluklar mı yaşadınız arkadaşlar???!!! neden bu kadar önyargılısınız? neden geriliyorsunuz. tutturmuşsunuz şu daha iyi bu daha iyi ! tamam kardeşim. o da iyidir. ayrıca git o sitede bağır. her forumda gezip milletin arabasını övmesinden (ki bu durum çok doğal) neden rahatsız oluyorsun. bu lafım sana BMW sitesine girip arabalarını öven kişileri görmekten rahatsız olan kişi!!!

    sen mi ürettin o motorları da yok şu zaten baba imiş ona kimse dokunamaz!!! ama bu kakadır bu motor işe yaramaz. başarılı olmaz. yaw gidin kardeşim inadırıcılıktan çok uzaksınız. herkes sıkıntısını konuşur aslında. içinize ne dert oldu bu motor??? Açıklayın yaw aha burası? yazın arkadaşlar deyin şurası burası kötüdür. şurda test edilmniş burda test edilmiş. link atın. haa o zaman eywallh diyelim. bilgilenelim... 1.4 TSİ motor forumuna girmiş şu markanın motoru daha iyi anlar motor ustası ürünleri zaten çok üstündür. uçak motoru yaparlar felan... ona bakarsan jhon deer de en güçlü dizel motor üreticilerinden? oldumu yani bu mantık? Aya gitse ne kardeşim. F-16 motorlarını da General elektrik ve chreisler ortak üretiyor. o zaman bu adamlar dünyanın en iyi motor üreticisi mi?

    Dikkat et, ben sizin bu psikopatça saldırışlarınız nedeni ile bu kadar fazla miktarda arabamı savunuyorum. markalar üstü adam?? (aynı plav üstü fasülye gibi) . yemezler... fort focus kullanan kişi? fort sitesinde neden yoksun? yemezler canım. senin bu kadar bağırman nedeniyle honda sana bir araba hediye edecektir. endişelenme...

    yoksa ulen siz bu sitenin adamlarımısınız. sırf milleti uyuz edip muhabbeti kızıştırmak için mi buradasınız yoksa? okyay gibi arkadaşlar neden bu siteye girip test etmeden görmeden denemeden bu kadar olumsuz olduğunuzu açıklayın. hodri meydan neden böylesiniz? neyi hoşunuza gitmiyor. eğer sadece tahmin ediyorsanız tahmin üzere konuşup kirlilik yapmayın be kardeşim. bu kadar da tahmin olmazki. insan herşey için bu kadar olumsuz tahminde yürütmez canım.

    hadi..




  • bu motorların verimi yüzde kaç peki?
  • Ya vergi avantajı diyoruz da 1.4 ile 1.6 nın vergisi aynı degil mi ? Yani 1300-1600 cc aynı parayı ödüyor diye biliyordum.
  • diğer forumlara da giriyorum ve orada da düzenli olarak yazışıyorum (plazma-lcd tv forumları gibi) . inan yusufyakup kardeş bu tiplerden orda da var. her köşede bu adamlardan bulabilirsin. körü körüne devamlı karalıyorlar. sen almışsın en son çıkanı, adam belki o malı vitrinde bile henüz görmemiş ama hayırr o kötüdür diye resmen yırtınıyor. belli bir nedeni yok? o kötü, bu kaka, ama bu çok iyi!!! söylediği de bari ürün olsa gam etmeyecem. haa anlıyorsunki adam hayatında sadece onu görmüş. ama bazı arkadaşlar da var gerçekten sağolsunlar onlar sayesinde bu forumun gerçek tadını yakaladım. ve aldığım cihazın birçok sorununu da onlarla danışarak giderdim. adam almış kullanmış veya benden daha iyi olarak benim cihazı biliyor. giriş çıkış yerlerini tarif ediyor bana. haaa diyorsunki bu kişi aşmış. adamın insanlara yardım etmeye çalıştığı belli. haa olumsuz konu. yazmıyor mu evet. ama nedini niçini var? ve de kibarlar.
    inan seni de bıktırılar. bir yay gider bir başkası gelir. bu tiplerden ne yazık ki çok var burada. bu forumun sayfaları arasında gizlenmişler. her konuda usta kişiler...
    sana da bazı yönlerden katılmıyorum. gerçekten de bi ara passat t lerde turbo sorunu çıkmıştı. ama hallettiler. kısabir süreydi ama oldu. yani hiçbir marka süper değildir. zaten sen de bunu dünki yazılarının birinde kabul etmişsin.
    boşver sen bunları. herkesin malı kendine kıymetli ve güzeldir. . evet iyi markadır VW, ama kimseye zorlama bunu. parça kırarsın.
    ama 1.4 TSİ motor hakkında daha hiç kimse kullanmadan bu kadar olumsuz yorum yapılması gerçekten de ilginç. ancak diğer taraftan ödül almış motor? ya ödül verenler anlamıyor yada bizim yorumcular?
    sizce hangisi?




  • Gokhan70 arkadaşım,
    Ben de artık bazı tiplerin bu tenekeden üstad tavırlarının kasıtlı olduğunu ve bu olaydan psikopatça zevk aldıklarını düşünmeye başladım.
    Ancak, malesef Türk milleti içinde bu insanlardan çok var. İlgi çekmek, kendilerini önemli ve birşeyler biliyor hissetmek için mi anlamıyorum artık.
    şunu söyleyeceğim: deneyelim görelim. kullananlardan dinleyelim bu sitede. bu arada bu yay gibileri umursamadan. iyi ise ne güzel. bu teknoloji bu fiyata. kötü ise kimse para vermeyecektir zatemn.

    yaw yine dayanamadım. adamın biri de 2.0 motorlar karşılaştırmış 1.4 TSİ'yi. yani diyor bunda bi şey yok diyor. aynı beygir ve torku atmosferik 2.0 L motorda üretmiş diyor honda accord için.
  • bak şimdi sen de onların hatasına düşmüşsün. accord 2.0 motoru ile 1.4 tfsi yi karşılaştırma bence. accordun motoru kalitesini ispat etmiş. ama tsi henüz denenmedi.
  • yaa yok. sen yanlış anlamışsın yazdığımı. ben bu iki motoru karşılaştırmak için yazmadım o yazıyı. elbetteki accord 2.0 motor iyidir ve tsi henüz denenmmiştir. benim değinmek istediğim nokta motor hacimlerine baklılmaksızın olayın küçümsenme gayreti üzerine idi. o bakımdan. ok?
  • arkadaşlar bi çıksında görelim.ayrıca fiat yeni çıkaracağı bravayada bu tip bir motor koyacakmış.bilgisi olan arkadaşlar varmı
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.