Şimdi Ara

Volkswagen`den Motor Devrimi:TSI (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
488
Cevap
0
Favori
37.253
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mehmet kardeşim japon otomobilleri yüksek motor ömürleriyle ünlüdür,rica ederim saçmalama.

    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet1988_

    honda civic değil golf bu kardeş honda civic'le 50bin km yapabilirsin ama golf'le en az 200bin yaparsın
    arada motor farkı var,civic modeliinin golften bir üstün yanı vardı oda tsı-tfsı gibi motor secenekleri cıktı hiç bir üstün yanı kalmadı ,hele yakında 1.6 tsı cıksın ozamn görün
  • japonlarn yüksek performans olarak iyi motor yaptıklarını biliyordum ama yüksesk ömürlü olduklarının ilk defa senden duydum
  • performansıda ,sağlamlığıda,kalitede almanlar bir numara
  • quote:

    Orjinalden alıntı: muribbi

    bunun bir motor devrimi olduğu hakkında şüphelerim var.


    Volkswagen tarafından daha az yakıt tüketimi sağlamak ana amacı ile geliştirilmiş olan TSI,

    dünyanın çift şarjlı, direkt enjeksiyonlu ilk benzinli motorudur.
  • bak bunu ilk defa duydum


    Volkswagen tarafından daha az yakıt tüketimi sağlamak ana amacı ile geliştirilmiş olan TSI,
    dünyanın çift şarjlı, direkt enjeksiyonlu ilk benzinli motorudur.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Loop


    quote:

    Orjinalden alıntı: muribbi

    bunun bir motor devrimi olduğu hakkında şüphelerim var.


    Volkswagen tarafından daha az yakıt tüketimi sağlamak ana amacı ile geliştirilmiş olan TSI,

    dünyanın çift şarjlı, direkt enjeksiyonlu ilk benzinli motorudur.


    şöyle düzeltsek "dünyanın ilk çift şarjlı, direkt enjeksiyonlu benzinli motoru tfsi'dır"
  • TFSI da sadece turbo var diye biliyorum?
    quote:

    Orjinalden alıntı: mortallight


    quote:

    Orjinalden alıntı: Loop


    quote:

    Orjinalden alıntı: muribbi

    bunun bir motor devrimi olduğu hakkında şüphelerim var.


    Volkswagen tarafından daha az yakıt tüketimi sağlamak ana amacı ile geliştirilmiş olan TSI,

    dünyanın çift şarjlı, direkt enjeksiyonlu ilk benzinli motorudur.


    şöyle düzeltsek "dünyanın ilk çift şarjlı, direkt enjeksiyonlu benzinli motoru tfsi'dır"



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asilx -- 5 Kasım 2006; 19:10:29 >




  • 1.4 motor iyi güç üretmesine üretiyorda yakıt tüketiminde çok birşey vaad etmiyor.birde 98 oktan istiyor.kısaca çok büyük bir olay olarak görmüyorum.
  • zaten volkswagen ne yapsa beyeniyorsunuz ki en kral motoruda yapsa vw siz beyenmezsiniz,yok takıt fazla tüketir yok motoru ömürlü olmaz,yok fiyatı pahalı adamlar devrim yapmış yani sizde basta anti-vw sempatikliği baslamış
  • mehmet kardeşe katılıyorum
  • ya bu forumda zaten 10 kişi var resmen marka düşmanı olan özelliklede vw ye olan düşmanlık, vw tsı değil 1.4 motor seceneğine 300 hp üretsede yine beğenmezler
  • Ya ne alakası var.98 oktan yakıt istiyorsa benim gözümdede devrim görünen olay biraz değişti.Ama herşeye rağmen çok güzel bir motor.İnşalla touaregde bu motora sahip olurda alırız
  • 98 oktanı kim dedi bence tavsiye 98 oktandır
    bendede gollf var fsı modeli servis 98 oktan koyun diyor ama ben katkısız kursunsuz hep koyuyorum
    bence tsı motorlarda 98 oktan önerilir kesin kullnılması diye birsey yoktur
  • 98 oktan istiyor daha önce yapılmış testlerini okudum.ayrıca aynı gücü üreten 1.8 lik honda motoru daha ekonomik.birde eski 1.8 turbo passatlardan bilen bilir turbo arzaları baya pahalıya patlıyor.kısaca bu motor başarılı bir çalışmanın ürünü olduğu açık ama çok büyük bir devrim denmez buna.yakıt tüketimi çok düşük değil.devir ekonomi devri.ilerde petrol fiyatlarının daha çok artacağı kesin.ben ne yapayım 140 170 hp yi.tamam iyi ama honda gibi madem güçlü motor yapıyorsun bari yakıt tüketiminide düşür.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet1988_

    honda civic değil golf bu kardeş honda civic'le 50bin km yapabilirsin ama golf'le en az 200bin yaparsın
    arada motor farkı var,civic modeliinin golften bir üstün yanı vardı oda tsı-tfsı gibi motor secenekleri cıktı hiç bir üstün yanı kalmadı ,hele yakında 1.6 tsı cıksın ozamn görün

    Civic nasıl 50000km yapıyor ya biras ölçülü sallayalım.
  • motorun işleyişini buradan görebilirsiniz...ki bence ödülü hak etmiş

    http://www.volkswagen.co.uk/new_cars/technology_glossary/TSI

    linkteki resmin yanında bulunan yazıyı tıklayarak flash ile hazırlanmış videolarda motorun işleyişi ile ilgili videolar var izlemenizi tavsiye ederim

    bu arada autoshow fuarında VW Gti simülatöründe En az yakıt tüketerek parkuru bitirme oyununda 3800 puanla birinci geldim birincilik değişmedi ise rekoru tazelemek üzere bu cuma tekrar gideceğim

    TSI motor gerçekten teknik anlam ile çok verimli ve bir o kadar da keyif vereceğini düşündüğüm bir araç

    ancak her ne kadar VW araçları beğensemde dashboardları çok sıkıcı ...özellikle Golf FSI,Golf GT ve Golf GTi aynı dashboard a sahip sıradan ...

    en azından bu sıkıcı kokpitin yanına


    Bu kokpiti de satın alma şansımız olmalı

    http://faimg1.forum-auto.com/mesimages/65472/DSC01745.JPG



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi infinite -- 6 Kasım 2006; 9:32:58 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: myaptiva


    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet1988_

    honda civic değil golf bu kardeş honda civic'le 50bin km yapabilirsin ama golf'le en az 200bin yaparsın
    arada motor farkı var,civic modeliinin golften bir üstün yanı vardı oda tsı-tfsı gibi motor secenekleri cıktı hiç bir üstün yanı kalmadı ,hele yakında 1.6 tsı cıksın ozamn görün

    Civic nasıl 50000km yapıyor ya biras ölçülü sallayalım.



    bu bir kıyasmı yani civik 1x de biterken golf 4x de bitermi diyorsun. eğer öyle diyorsan çok büyük bir hatadasın.
  • ki honda dan bahsediyorsunuz :) motor ve teknoloji ustası honda
    bana honda motoru 1.4 çift şarjlı vw motorunu katlar gibime geliyor
    adam 1.4 çift şajlıdan aldığı gücü atmosferik motorlarıyla alıyor zaten :)
    s2000 motoruda yılın motoru seçilmişti hatırlatırım 2000 cc 240 hp atmosferik
    type r ve accord da da aynı motor bloğu kullanılıyor sadece yazılım farklı.
  • Honda motorda iyi bunu kabl ediyorum ama araçlarının şasesi bir VW kadar rijit değil en son yeni civic 4 yıldız almıştı haberi aklımda.
  • Bu arada b&b tuning 1.4 170 ps olan motoru yazılımla 24o ps yapıyormuş ilgililere duyrulur.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.