Şimdi Ara

Volkswagen`den Motor Devrimi:TSI (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
488
Cevap
0
Favori
37.253
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ..dEnZeL..

    Bu arada b&b tuning 1.4 170 ps olan motoru yazılımla 24o ps yapıyormuş ilgililere duyrulur.


    sadece yazılımla 240 hp ye çıkmaz.1000 euro 1 .stage 200 hp

    3.stage 240 hp de turbo bile değişiyor.son hız jetta da 240 a çıkarılmış

    biraz araştırıp bilgi versek daha iyi olur.



    http://openpr.com/news/7265/The-New-B-B-VW-Golf-Jetta-TSI-with-up-to-240-horsepower.html

    not:fiyatlar burada kaç olur bilemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 6 Kasım 2006; 10:35:07 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    ki honda dan bahsediyorsunuz :) motor ve teknoloji ustası honda
    bana honda motoru 1.4 çift şarjlı vw motorunu katlar gibime geliyor
    adam 1.4 çift şajlıdan aldığı gücü atmosferik motorlarıyla alıyor zaten :)
    s2000 motoruda yılın motoru seçilmişti hatırlatırım 2000 cc 240 hp atmosferik
    type r ve accord da da aynı motor bloğu kullanılıyor sadece yazılım farklı.



    yahu karşılaştırmanız yersiz olmuş...Honda dünyanın en iyi motor üreticisi bu bir kenara...

    ki honda bugüne kadar araçlarında turbo besleme ve kompresör gibi elemanlar kullanmamış...ki hondanın motor karakteri ve kullanımı farklıdır...bol devir çevirmesini seven gücü üst devirlerde veren motorlar üretir performansa yöneliktir çok seridir ve çok sağlamdır...

    bu konu ayrı...

    1400cc lik motora gaz tepkisine göre kendisini ayarlayan bir kompresör üst devirlerde ise kompresörün beslediği motorun gücünü etkili birşekilde devam ettirmesi için bir turbo eklenmiş...

    1.7 bar ile 2.5 bar basınç ile çalışan bu motor 125kw (170hp) ve 260nm gibi tork ortaya çıkarmış...bu da alt devirden ihtibaren yüksek tork ve gücü kullanıcısına sunuyor bunuda kompresör ve turbo gibi nimetlerden faydalanarak yapıyor...karakteri farklı ve kesinlikle daha keyif verici bir motor birçok sitede karşılaştırmış

    2.3 FSI motorun gücüne eş değer bir tork ve güç eğrisi %30 daha az yakıt tüketimi ile bu başarıdır kullanıcısına vereceği hissiyat ise 2kat - 3kat keyiftir...Atmosferik oto ile turbo+kompresörlü otoları karşılaştırmayın bir kullanın derim fikirleriniz değişecek elma ile armutu karşılaştırdığınızı anlayacaksınız...!!!




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: ..dEnZeL..

    Bu arada b&b tuning 1.4 170 ps olan motoru yazılımla 24o ps yapıyormuş ilgililere duyrulur.


    sadece yazılımla 240 hp ye çıkmaz.1000 euro 1 .stage 200 hp

    3.stage 240 hp de turbo bile değişiyor.son hız jetta da 240 a çıkarılmış

    biraz araştırıp bilgi versek daha iyi olur.



    http://openpr.com/news/7265/The-New-B-B-VW-Golf-Jetta-TSI-with-up-to-240-horsepower.html

    not:fiyatlar burada kaç olur bilemiyorum.


    Hmm olabilir bana vwturkteki eleman soylemişti , ama sadece yazılımla 30hp bile cok iyi 1.4 arabaya.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: infinite


    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    ki honda dan bahsediyorsunuz :) motor ve teknoloji ustası honda
    bana honda motoru 1.4 çift şarjlı vw motorunu katlar gibime geliyor
    adam 1.4 çift şajlıdan aldığı gücü atmosferik motorlarıyla alıyor zaten :)
    s2000 motoruda yılın motoru seçilmişti hatırlatırım 2000 cc 240 hp atmosferik
    type r ve accord da da aynı motor bloğu kullanılıyor sadece yazılım farklı.



    yahu karşılaştırmanız yersiz olmuş...Honda dünyanın en iyi motor üreticisi bu bir kenara...

    ki honda bugüne kadar araçlarında turbo besleme ve kompresör gibi elemanlar kullanmamış...ki hondanın motor karakteri ve kullanımı farklıdır...bol devir çevirmesini seven gücü üst devirlerde veren motorlar üretir performansa yöneliktir çok seridir ve çok sağlamdır...

    bu konu ayrı...

    1400cc lik motora gaz tepkisine göre kendisini ayarlayan bir kompresör üst devirlerde ise kompresörün beslediği motorun gücünü etkili birşekilde devam ettirmesi için bir turbo eklenmiş...

    1.7 bar ile 2.5 bar basınç ile çalışan bu motor 125kw (170hp) ve 260nm gibi tork ortaya çıkarmış...bu da alt devirden ihtibaren yüksek tork ve gücü kullanıcısına sunuyor bunuda kompresör ve turbo gibi nimetlerden faydalanarak yapıyor...karakteri farklı ve kesinlikle daha keyif verici bir motor birçok sitede karşılaştırmış

    2.3 FSI motorun gücüne eş değer bir tork ve güç eğrisi %30 daha az yakıt tüketimi ile bu başarıdır kullanıcısına vereceği hissiyat ise 2kat - 3kat keyiftir...Atmosferik oto ile turbo+kompresörlü otoları karşılaştırmayın bir kullanın derim fikirleriniz değişecek elma ile armutu karşılaştırdığınızı anlayacaksınız...!!!


    arkadaşın biri 1 1.4 vw motoru eskiyene kadar 4 honda motoru eskir demiş , ona bişey demiyosun :) ama

    valla ben onu bunu bilmem aşırı beslemeli motorlar her zaman daha kısa ömürlüdür 2x2=4




  • ona da bişi diyelim...

    sonuçta bu motorun üzerinde bir kompresör ve bir de turbo var ve bunlarda çalışan mekanik elemanlar ve bakıma ihtiyac var (ki bakım masrafları farklıdır motorun belli km lerde istekleri farklı olacaktır) ancak yaşattığı keyifi de bunun cevabıdır...!!!

    VW nin bu motoru düzenli bakıldığında en az bi atmosferik motor kadar başarılıdır uzun ömürlüdür...

    ama Hondayı yüceltecek isek ve Varımız yoğumuz HOnda olmasını istiyorsan senden daha çok Honda fanatikliği yapıp Hondayı yere göğe sığdıramam...

    ama burda anlatmak istediğim farklı bir durum var...!!!
  • tsı motor güzel şekilde bakıldığında en az 150-200 bin km sorunsuz gider
  • quote:

    Orjinalden alıntı: infinite

    ona da bişi diyelim...

    sonuçta bu motorun üzerinde bir kompresör ve bir de turbo var ve bunlarda çalışan mekanik elemanlar ve bakıma ihtiyac var (ki bakım masrafları farklıdır motorun belli km lerde istekleri farklı olacaktır) ancak yaşattığı keyifi de bunun cevabıdır...!!!

    VW nin bu motoru düzenli bakıldığında en az bi atmosferik motor kadar başarılıdır uzun ömürlüdür...

    ama Hondayı yüceltecek isek ve Varımız yoğumuz HOnda olmasını istiyorsan senden daha çok Honda fanatikliği yapıp Hondayı yere göğe sığdıramam...

    ama burda anlatmak istediğim farklı bir durum var...!!!


    kaç tane tsi eskittiniz de bu kadar net konuşuyorsunuz ??? "VW nin bu motoru düzenli bakıldığında en az bi atmosferik motor kadar başarılıdır uzun ömürlüdür..." bu cümle çok iddialı gibi geldi bana ...

    neyse kullanılmaya başlasın görecez artık .




  • quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay


    quote:

    Orjinalden alıntı: infinite

    ona da bişi diyelim...

    sonuçta bu motorun üzerinde bir kompresör ve bir de turbo var ve bunlarda çalışan mekanik elemanlar ve bakıma ihtiyac var (ki bakım masrafları farklıdır motorun belli km lerde istekleri farklı olacaktır) ancak yaşattığı keyifi de bunun cevabıdır...!!!

    VW nin bu motoru düzenli bakıldığında en az bi atmosferik motor kadar başarılıdır uzun ömürlüdür...

    ama Hondayı yüceltecek isek ve Varımız yoğumuz HOnda olmasını istiyorsan senden daha çok Honda fanatikliği yapıp Hondayı yere göğe sığdıramam...

    ama burda anlatmak istediğim farklı bir durum var...!!!


    kaç tane tsi eskittiniz de bu kadar net konuşuyorsunuz ??? "VW nin bu motoru düzenli bakıldığında en az bi atmosferik motor kadar başarılıdır uzun ömürlüdür..." bu cümle çok iddialı gibi geldi bana ...

    neyse kullanılmaya başlasın görecez artık .




    anlaşıldı ya VW grubuna karşı bir Kin var ya da sevilmemiş bir şekilde önyargılı bakıyorsun...ben burda asla Tsi reklamını yapmıyorum sadece başarılı buldum ve vayyy be helal olsun dediğim bir gelişme oldu

    tekrarlıyorum gerçekten çok başarılı buldum her ne kadar Tsi motor eskitmesemde çevremdeki birçok eş dost Vw grubu araçları gerek sricco VR6 dahi olsun Audi 100 ler olsun binlerce km yapmış ve şikayet duymamasından ötürü VW motoru uzun ömürlü ve sorunsuz olarak aklımda kalmış

    kaldı ki 1.4 TSi motor barındırdığı teknik özelliklerle aklımda yer etti ve çok başarılı buldum...Honda motoru ile mukayese etmem bile ayrı farklı bir motor çünkü...




  • vw ne yapsa beyeniyorlar ki,düşman olmuşlar,birisi ömürsüz diyiyor birisi cok bezin yakar(98 oktan),birisi fiyatını beyenmiyor
  • Bazı markalar vardır alınca cok araştırırsın ama bazı markalar vardır güvenip arastırma hissine kapılmassın,
    Vw'de onlardan birisi bence bir kişi ve alınca güvenip alır ama honda alınca araştırır
  • arkadaşlar,
    forumda bi düzine kadar marka düşmanı var ve bu arkadaşların vw forumuna neden girdiğini dahi analamıyorum. kıskançlıklarından acaba sabotaj için mi?
    söyleyeceklerimi dikkatli dinleyin:

    1) birisi takmış kafaya yakıtı pekte az değil diyor? neymiş efendim ekonomik değilmilş. yok yaaa!! :) komik resmen komik . neyle karşılaştırıyorsun arkadaşım? neye göre ekonomik değil? soruyorum size hangi 170 hp ve 240 tork üreten benzinli motor şehir iç 9.8 litre ve şehir dışı 5.7 civarı yakar? hangisi? bir örneğini bulup getirene arabamın anahtarını vereyim. söz... Arabanın eğer ekonomik olmasını istiyorsan git ağırlığı 900-1000 kg civarı, 75-90 hp ve 120-135 torkluk araç al. sana zorla 170 hp lik motoru verelim diyen yok ki? Zaten sorunda burda zaten. eğer bu aracı sizin kullandığınız arabaların fiyatına biraz yaklaştırsalar eminim hepiniz yoluna halı serersiniz. fiyatı 3-5 daha fazla gibi görünüyor ya (ki aslında pekte fark yok) o yüzden biraz fazla vermeye yüreğiniz elvermiyor. sonrada paso çamur atarak kötüle... ohh.. ulaşamadığın et mındar değil mi?

    2. birileri gelmiş müslüman mahallesinde honda satmaya çalışıyor. civic gibi araçları golf ile kıyas etmeye çalışıyor. hayatında sen bir golf sürdünmü? durmaksızın 1500 km yol gittin mi?evet hondanın motorları iyidir. sözüm yok. biz herkesin hakkını verir ve kıskançlıkla hareket etmeyiz. ama elma ile armudu da karıştırmayız. civic in 5 yıldız alamadığını eminim duydunuz, ama işinize gelmediği için söylemiyorsunuz. Nedeni ne biliyormusunuz. önden çarpmalarda motor aynen sürücünün kucağında. ön şaseyi o kadar kısaltmış ki arkadaşlar.. tabi kasa yı güçlendirmeleri lazım. oda ağırlığı arttıracak. ve sonuçta yakıt artacak. bakalım ne yapacaklar. iyi yaparlarsa biz herzaman alkışlarız. evet hatchbekine bir şey demem. ama her yıl 1,5 milyara yakın vergisini (motor 1.8 olduğu için) ödeyebiliyorsan o zaman git al . ama yine de ben hatchbeki de bu golf le geçer üstüne de bi tane daha civic geçerim . Bu vw'ye çamur atacaksan benim de arabam honda felan deme. ayıp oluyor. mercedes, bmw, audi gibi arabam var de ki inandırıcı olsun. ama ben paramı toparladığımda bu golf ü lırım arkadaş. sizlerde ışıklarda ekzozt u seyredersiniz. ben uzun süre ardahan da çalıştım. ardahanın 9 ayı kış geçer. çünki rakım 2000 mt civarında. orada iddalarımı çok iyi izledim. sabahın erkeninde dışarı ısısı -20-35 aralığında belki 4 ay geçer bir yılda. hangi araç bu ısıda yıllarca tek marşta çalışır. cevap: hiçbir araç (vw golf hariç). en azından şunlar ki arkadaşlarda vardı ve gördüm: ford focus 1.6 ghia 2001 model, ranault magane 1.6 2003, honda civi ve jazz (bacanaklar bu iki aracın sahibi) (2004 ve 2005 model). zaten boarway, europa, pejo307 felan pas geç. onlar çok daha hassas.

    3. kimse bu arabadan almak zorunda değil. veya bazılarının kapıldığı paranoya gibi birileri size zorla bu arabadan bedava da vermiyor.. ama şunu söyeyim. bu motorlar türkiyeye yaklaşık 1 yıl gecikmeli giriyor. yani almanyada 1 yıldır kullanılıyor. evet her ürün körü körüne alınır denemez zaten . ama eğer sorunlu bir ürün olsayduı vw şimdiye bunu rektefeye çekmişti. dikkat ederseniz uzun ömürlü değil diye yıllarca 16v motor çıkarmadı. tabi bu uzun ömür bazılarında olduğu gibi 15-20 yıl felan da değil. herzaman söylerim ve yine söylüyorum. otobanda 86 model golf tarafından geçilirsiniz ve bu araba hala aslanlar gibi kükrüyordur. tosbağalar belki 20-25 yıl sonra 1 asırını dolduracak ama adamlar bu araçlarla her yıl yarış düzenliyor kardeşiiiimm. ama biliyorsunuz 20 yıllık hondalar, ford taunuslar, vs vs araçlar hurda indirimi ile biraz olsun piyasadan temizlendi. sağlamlık ve uzun ömür budur. bilmeyenler öğrensin. en azından ders alsın. cahil isen ağızını açma ki adam sansınlar demiş bir düşünür. daha önce vw müşteri memnuniyetinde 1 numara diye yazmıştım. tv si olan herkes reklamlarda duyuyordur bunu zaten. adamın biri de çıkmış yok öyle birşey diyor. bak cahile!!! bi kere bir şey için kafadan yok dememeli. adam çıkratır gösterir ağzın uçuklar ayyıp olur sana sonra. tüm bir şey için yok demek herzaman çok çok zor ve tehlikeli olmuştur zaten. çünki karşındaki seni tek bir delil ile zomplatır.

    4. bu motorlar gerçekten devrimdir arkadaşlar. 140 hp üreten ile 170 hp üreten aynı motor. tek fark yazılım. yani 140 hp ve 170 hp üreten aynı motor. Kısacası 170 hp ye göre ayarlanmış bir motorda 140 hp gayet sağlam devam eder. çünki zaten bu motor kapasitesinin %30 altında çalışacak zaten. bunun 140 lığını korkamadan alın derim. ama 170 belki biraz daha görmek lazım.

    5.Biraz delikanlı olsun arkadaşlarımız da alanlara hayırlı olsun desinler. İyi çıkarsa ne ala. kötü de çıkarsa hemen foruma yazsınlar ki bizde ayağımızı ona göre denk alalım. normal davranış budur.

    6. fiatı konusunda da da biraz laf edelim. bu motorlar daha gelmemişken bu forumlarda yazan bir çok arkadaşın tahmini fiyatı ne idi biliyormusunuz? 45-50 milyar arası (baz model için). ama adamlar 42 milyardan giriş yaptı. bakın yakıt olayın takılmayın asla. zaten vw çok ekonomik felan diye lanse etmiyor da? ne diyor performanslı!!! dikkatinizi çekerim. motor 170 hp ve 240 tork. Bu torku ford focus 1.6 tdci bile üretemiyor. bu beygiri 2.0 honda akord benzinli üretemiyor. performansa bak. yani bu iki aracın motorunu toplasan bi tane vw 1.4 tsi etmiyor arkadaşşşlarrr. yolda zaptet bu aracı şimdi. bu değerleri ilk duyduğuunuzda kulaklarınıza inanamadınız aslında. ama gerçek . adamlar yapmış. ve aslanlar gibi bağırıyorlar. biz bulduk diyee. es geçmeyelim lütfen. 42 milyarlık aracı size çok arahat 40-41 milyara verirler. en azından bizim buradaki vw servisi (Malatya Tan oto) size ya hediye (sunroof veya metalik boya) veya fiat hediyesi yaparlar.

    7. eylemlerim devam edeck; kalitesi vw den düşük olan markaları kullananlar tarafındann vw ye saldırı sürdüğü sürece. sizlere sayfalarca yazı yazabilirim. ama biri derse ki en azından ben mercedes c200 kullanıyorum ve vw yi kalitesiz buluyorum. eywallahh derim.

    herkse yine de saygılar ve sevgiler...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: infinite


    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay


    quote:

    Orjinalden alıntı: infinite

    ona da bişi diyelim...

    sonuçta bu motorun üzerinde bir kompresör ve bir de turbo var ve bunlarda çalışan mekanik elemanlar ve bakıma ihtiyac var (ki bakım masrafları farklıdır motorun belli km lerde istekleri farklı olacaktır) ancak yaşattığı keyifi de bunun cevabıdır...!!!

    VW nin bu motoru düzenli bakıldığında en az bi atmosferik motor kadar başarılıdır uzun ömürlüdür...

    ama Hondayı yüceltecek isek ve Varımız yoğumuz HOnda olmasını istiyorsan senden daha çok Honda fanatikliği yapıp Hondayı yere göğe sığdıramam...

    ama burda anlatmak istediğim farklı bir durum var...!!!


    kaç tane tsi eskittiniz de bu kadar net konuşuyorsunuz ??? "VW nin bu motoru düzenli bakıldığında en az bi atmosferik motor kadar başarılıdır uzun ömürlüdür..." bu cümle çok iddialı gibi geldi bana ...

    neyse kullanılmaya başlasın görecez artık .




    anlaşıldı ya VW grubuna karşı bir Kin var ya da sevilmemiş bir şekilde önyargılı bakıyorsun...ben burda asla Tsi reklamını yapmıyorum sadece başarılı buldum ve vayyy be helal olsun dediğim bir gelişme oldu

    tekrarlıyorum gerçekten çok başarılı buldum her ne kadar Tsi motor eskitmesemde çevremdeki birçok eş dost Vw grubu araçları gerek sricco VR6 dahi olsun Audi 100 ler olsun binlerce km yapmış ve şikayet duymamasından ötürü VW motoru uzun ömürlü ve sorunsuz olarak aklımda kalmış

    kaldı ki 1.4 TSi motor barındırdığı teknik özelliklerle aklımda yer etti ve çok başarılı buldum...Honda motoru ile mukayese etmem bile ayrı farklı bir motor çünkü...


    çok yanlışsın aksine ben vw i çok beğenirim hatta bi ara passata bile çok niyetlenmiştim .
    motora bir lafım yok sadece dayanıklılık konusunda konuşmak için erken diyorum dayanıksız demiyorum.
    tdci lar ilk çıktığında nasıl patır patır turboları patladı
    passat 1.8 t ler de ona keza
    olabilir yeni olan herşeyde aksaklık olabilir
    hiç bir zaman vw i kötülemedim kötülemem de bütün mesajlarıma bakın ama şunu söyleyebilirim haklı olarak ,olması gerekenden daha pahalı , o da doğuşun kazığı zaten vw markasıyla alakası yok.




  • @ yusufyakup
    bırakın şu marka şakşakçılığını yaw :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yusufyakup

    soruyorum size hangi 170 hp ve 240 tork üreten benzinli motor şehir iç 9.8 litre ve şehir dışı 5.7 civarı yakar? hangisi? bir örneğini bulup getirene arabamın anahtarını vereyim. söz...



    2007 model mini cooper s

    anahtarını istiyorum.ciddiyim. 175 Hp ;260 Nm tork

    şehir içi 8.9 l şehir dışı 5.7 l

    http://www.mini.de/de/de/mini_cooper_s/index.jsp



    Motor

    1,6 Liter, 4 Zylinder/16 V

    Nennleistung/Nenndrehzahl

    128 kW (175 PS) bei 5.500 U/min

    Max. Drehmoment/Drehzahl

    240 Nm bei 1.600–5.000 U/min (260 Nm bei 1.700–4.500 U/min mit Overboost)

    Beschleunigung
    0–100 km/h

    7,1 s

    Höchstgeschwindigkeit

    225 km/h

    Elastizität 80–120 km/h (4./5. Gang)

    5,5 s/7,0 s

    Verbrauch (städtisch)¹

    8,9 l/100 km

    Verbrauch (außerstädtisch)¹

    5,7 l/100 km

    Verbrauch (insgesamt)¹

    6,9 l/100 km

    CO2-Emission¹

    164 g/km



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 6 Kasım 2006; 13:50:20 >




  • evet hepimiz şahidi ver adamın anahtarını :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    evet hepimiz şahidi ver adamın anahtarını :)


    Ben şaka yapmıyorum.pm den ulaşsın
  • Yusuf Arakaşa selam, VW'ye devam.
    Aslında yazılacak bir çok şeyin az bir kısmına değinmiş. Ayrıca başka forumlarda da böyle vw düşmanı çok mu merak ediyorum. Neden bu kin ve düşmanlık? Niye bu kadar önyargılısınız? VW kullanıyorum ve bende çok memnunum. Bu durum sizi neden geriyor? Size neden rahatsılık veriyor? Senin araban da eminim iyidir!! honda, ford.... Ama benimkini neden kötülemek için bu kadar cırmalıyorsun ki?
    Okyay arkadaş, sen hondayı mı habire şakşaklıyordun.
    Yusufyakup arkadaş kendi çöplüğünde ötmüş.
    Laf etme...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay


    quote:

    Orjinalden alıntı: infinite


    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay


    quote:

    Orjinalden alıntı: infinite

    ona da bişi diyelim...

    sonuçta bu motorun üzerinde bir kompresör ve bir de turbo var ve bunlarda çalışan mekanik elemanlar ve bakıma ihtiyac var (ki bakım masrafları farklıdır motorun belli km lerde istekleri farklı olacaktır) ancak yaşattığı keyifi de bunun cevabıdır...!!!

    VW nin bu motoru düzenli bakıldığında en az bi atmosferik motor kadar başarılıdır uzun ömürlüdür...

    ama Hondayı yüceltecek isek ve Varımız yoğumuz HOnda olmasını istiyorsan senden daha çok Honda fanatikliği yapıp Hondayı yere göğe sığdıramam...

    ama burda anlatmak istediğim farklı bir durum var...!!!


    kaç tane tsi eskittiniz de bu kadar net konuşuyorsunuz ??? "VW nin bu motoru düzenli bakıldığında en az bi atmosferik motor kadar başarılıdır uzun ömürlüdür..." bu cümle çok iddialı gibi geldi bana ...

    neyse kullanılmaya başlasın görecez artık .




    anlaşıldı ya VW grubuna karşı bir Kin var ya da sevilmemiş bir şekilde önyargılı bakıyorsun...ben burda asla Tsi reklamını yapmıyorum sadece başarılı buldum ve vayyy be helal olsun dediğim bir gelişme oldu

    tekrarlıyorum gerçekten çok başarılı buldum her ne kadar Tsi motor eskitmesemde çevremdeki birçok eş dost Vw grubu araçları gerek sricco VR6 dahi olsun Audi 100 ler olsun binlerce km yapmış ve şikayet duymamasından ötürü VW motoru uzun ömürlü ve sorunsuz olarak aklımda kalmış

    kaldı ki 1.4 TSi motor barındırdığı teknik özelliklerle aklımda yer etti ve çok başarılı buldum...Honda motoru ile mukayese etmem bile ayrı farklı bir motor çünkü...


    çok yanlışsın aksine ben vw i çok beğenirim hatta bi ara passata bile çok niyetlenmiştim .
    motora bir lafım yok sadece dayanıklılık konusunda konuşmak için erken diyorum dayanıksız demiyorum.
    tdci lar ilk çıktığında nasıl patır patır turboları patladı
    passat 1.8 t ler de ona keza
    olabilir yeni olan herşeyde aksaklık olabilir
    hiç bir zaman vw i kötülemedim kötülemem de bütün mesajlarıma bakın ama şunu söyleyebilirim haklı olarak ,olması gerekenden daha pahalı , o da doğuşun kazığı zaten vw markasıyla alakası yok.





    ben yanlışım...

    Tdci ve 1.8 T lerin hatta Transporterların 40.000km de turbolarını yakanlar motor dandik olduğu için motorlar yandı...!!!! ***tdci lar ilk çıktığında nasıl patır patır turboları patladı değil Patlattılar

    aracı kullananlar araca nasıl davranması gerektiğini çok iyi biliyor ve proflardı...araçların motorları çok dayanıksızdı...!!!

    aksaklık olarak nitelendirmen bence karalayıp bir kenara koyman demektir...!!!

    Honda Vti ve diğer araçlara baktığında 100.000-150.00o km de ömürünü tamamlayanlar var ...ama bu motorlar düzenli ve adam gibi kullanıldığında 1.000.000 km çevirmeler kesinlikle mümkün..

    tekrarlıyorum ancak kullanımdan ötürü kaynaklanan durumları MArkaya ve Aracın üzerine atmak araştırmadan karalamaktır..(servis raporlarını araştırınız nedendir niçindir biliyoruzda konuşuyoruz)

    Ve şunu da tekrarlıyorum Sen dahil Türk tüketicisi nasıl araç kullanılması gerektiğini bilmiyor Turbolarını patırpatır patlatıyor...!!! ve marka araçları dayanıksız oluyor patırpatırpatırpatır




  • Akincl türkiye sitesinde teknik verilerde böle yazıyor.

    Azami güç/bgr/devir

    125 kW (170 bg) 6.000 dev/dak.'da


    Azami Tork/devir

    220 Nm 4.000 dev/dak.'da


    Hızlanma 0-100 km/sn.

    7.2 sn. [7.7]³


    Azami Hız

    222 km/s [220]³


    Hızlanma 80-120 km/s (4. / 5. vites)

    6.1 sn. / 7.7 sn. [n/a]³


    Yakıt tüketimi (şehir içi)¹

    11.8 lt./100 km [12.8]³


    Yakıt tüketimi (şehir dışı)¹

    6.8 lt./100 km [6.8]³


    Yakıt tüketimi (karma)¹

    8.6 lt./100 km [9.0]³


    CO2 emisyonu¹

    207 gr/km [216]³


    Net ağırlık (EU)²

    1.215 kg [1235]³


    Azami ağırlık

    1.570 kg [1590]³


    Azami tavan yükü

    75 kg


    http://www.mini.com.tr/com/en/mini_cooper_s/index.jsp




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: yusufyakup

    soruyorum size hangi 170 hp ve 240 tork üreten benzinli motor şehir iç 9.8 litre ve şehir dışı 5.7 civarı yakar? hangisi? bir örneğini bulup getirene arabamın anahtarını vereyim. söz...



    2007 model mini cooper s

    anahtarını istiyorum.ciddiyim. 175 Hp ;260 Nm tork

    şehir içi 8.9 l şehir dışı 5.7 l

    www.mini.de
    MINI 3-Türer – Entdecken Sie das MINI Original | MINI.de
    http://www.mini.de/de/de/mini_cooper_s/index.jsp




    Motor

    1,6 Liter, 4 Zylinder/16 V

    Nennleistung/Nenndrehzahl

    128 kW (175 PS) bei 5.500 U/min

    Max. Drehmoment/Drehzahl

    240 Nm bei 1.600–5.000 U/min (260 Nm bei 1.700–4.500 U/min mit Overboost)

    Beschleunigung
    0–100 km/h

    7,1 s

    Höchstgeschwindigkeit

    225 km/h

    Elastizität 80–120 km/h (4./5. Gang)

    5,5 s/7,0 s

    Verbrauch (städtisch)¹

    8,9 l/100 km

    Verbrauch (außerstädtisch)¹

    5,7 l/100 km

    Verbrauch (insgesamt)¹

    6,9 l/100 km

    CO2-Emission¹

    164 g/km


    bahsettiğin motor 1600cc haciminde...

    1.4 te bu şekil uygulama yapan bir firma yok ...ilgi çeken yönü de bu oldu...

    küçük sinek kurbayı çekti götürdü birçok kişi bakakaldı...!!!!





  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.