Şimdi Ara

Volkswagen emisyon skandalı nedeniyle geri aldığı 300 bin aracı koyacak yer bulamıyor (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
74
Cevap
0
Favori
5.138
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Koyacak yer bulamıyor diye tasası düşmüş bazılarına :)



    Bırak yarı fiyatına 4 te bir indirimle bile burada satılsa forum ahalisi sıraya girer..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toplamda 500 bin araç geri alınacak ama türkiyedeki araçlarda sorun yok

    bizdeki vosvosçular ne yapıyorlar acaba?
  • hanahmet H kullanıcısına yanıt
    Olay tam olarak da emisyon ölçüm değerinin yüksek çıkması. Her şeyi savaşa vs. bağlamaya gerek yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biz almaya hazırız. 5 milyon Suriyeli almışız 20-30 bin araba hafif kalır bize.
  • çok saçma. ne demek yer bulamıyoruz? geri dönüştürün ... alın örnek bmw


  • quote:

    Orijinalden alıntı: interwap

    Bu araçlar bizde de satıldı. 1 adet araca herhangi bir işlem yapıldı mı?

    bakan gönüllülük esas dedi. millette 6 ay sıra beklediği arabasını gidecek eliyle teslim edecek zaten bizim gibi 10. dünya ülekeri kanserden geberip gidecek amerika ve almanya gibi ülkeler sefa sürecek
  • Ya dertleri emisyon olamaz, tamamen siyasi.

    Siyasi çünkü binlerce aracın imha edilmesi, geri dönüştürülmesi sırasında ömrünü tamamlamamış ürünü geri dönüştürmekten dolayı doğaya salınacak zehirli atıkların o araçların ömürleri boyunca üreteceği normların üzerindeki emisyon değer farkından daha fazla olacağı aşikar.

    Yani o araba ömrü boyunca normalden fazla üreteceği emisyon 10 birim ise

    O araç daha ömrünü tamamlamadan imha edildiği ve işlenmiş katma değerli parçaların üretim sürecinin başına dönmesi demek 20 birimden fazladır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77

    Motorlari benzinli ile degistirip, cikan motorlari eritip yenisini yapacaklar islem tamam.

    Motor değişimi o kadar kolay değil hele yeniden dönüşüm

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • BlancpaiN kullanıcısına yanıt
    Amaç tamamen siyaset ise neden Avrupada da araçlarda düzeltme yapmak zorunda bırakıldılar ?

    ABD'de hileyi ortaya çıkaran kurum hareket halindeki test ile dyno'daki test arasında 6-7 kat fark olmasını zaten normal karşılıyoruz diyor. BMW bu civarlarda seyrediyor.
    ABD'de NOx limiti 0.04 g/km.
    VW Jetta NOx emisyonu dyno'da 0.022 g/km, hareket halinde limitten 15-35 kat daha fazla.
    VW Passat NOx emisyonu dyno'da 0.016 g/km, hareket halinde limitten 5-20 kat daha fazla.
    Ömrü boyunca diye bir hesap yapacak olursak ortalamada her kilometrede birisi 25 kat diğeri 12.5 kat daha fazla kirletiyor çevreyi.
    Peki aynı hileyi yapmadan araç satmaya çalışan diğer firmalar yapamaz mıydı bu hileyi örneğin Toyota ? VW araçlarını temiz dizel diye reklam yaparak satmaya çalıştı, Toyota da aynı hileyi yapıp VW'den daha temiz dizel diye satmaya çalışsa ve yakalansa bu kez de onlara mı siyasi oyun oynanmış olacaktı ?

    Grafikteki A aracı Jetta, B Passat, C BMW. Volkswagen emisyon skandalı nedeniyle geri aldığı 300 bin aracı koyacak yer bulamıyor

    Daha fazla bilgi için :https://www.citylab.com/equity/2015/09/the-study-that-brought-down-volkswagen/407149/

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • VW haksızdır haklıdır bilemem.Ama Dizele karsı takınılan bu tavır cok hos degil ve Fransa da tepkiler yukseliyor diye bir haber okudum.
    Sen 215.000 Passatın cıkardıgı gazı 1 gemi cıkarırken,Dunya kadar is makinası,Agır arac,Tır,Kamyon,Kamyonet,Otobus varken sadece Dizele bu savası acmayı ben dogru ve adil bulmuyorum.
    Elektrikli arac da Benzinlinin en az %50 si kadar cevreyi kirletiyor demisti Fiat, Pili yaptın hadi uretimini falan gectik o pil basta 200Km gitti sonra 150 dustu sonra 100 e dustu at yerine yenisini koy bu bataryalar vs ne olacak?Hicbir zaman ya da yakın zamanda bana Benzinli aracın konforunu sunamayacak.Bulunabilirlik,depolama rahatlıgı vs ben daga cıkacam depoma koyarım 20 litre Benzin,Mazot icabında eklerim.

    Ayrıca LPG yonlendiriyorsun.Dunya kadar kaza haberi goruyoruz araclar patlıyor Aileler yok oluyor.Ucak gibi karakutu da yok acaba arac Benzin yada Dizel olsa bu insanlar kurtulabilir miydi diye?Canım gazı kesiyor.2000 liralık mekanizma pratikte kesiyor teoride kesiyor mu?Koy mankenleri vur bariyere ya da arkadan yandan vursun biri gorelim pratikte patlıyor mu patlamıyor mu?Ustelik arkada kocaman tuple gezenler o riski digerlerine de dagıtıyor.

    Ben Dizele takınılan agresif,sert,dusmanca tavra sonuna kadar karsıyım.VW olarak getir o aracları TR ye Polo 40 Jetta,Golf 50 Passat 70.000 TL de bir Golf de biz alırız.Arkamda 2000-10000TL arasındaki maliyetle kocaman tuple korku icinde gezecegime mis gibi Dizelle gezerim.




  • içlerinden en kötü olanı seçip bana göndersinler :)
  • meshutx kullanıcısına yanıt
    Hocam ben VW'yi savunmuyorum, banane hatta batarsa batsın umrumda değil.

    Sadece şunu söylüyorum, bir aracın imha edilmesi demek o aracı üretmek için oluşan karbon ayak izinin tamamen çöpe atılması demek.

    Yani o aracı üretirken zaten bir kere doğayı kirletmişsin, o arabayı imha edersen tekrar bir kez daha üretim için tonlarca karbon ayak izi oluşturacaksın. O arabayı VW geri aldı ancak o arabanın sahibi tekrardan bir araba alacak, o alımı çok daha erken yapacağı için çevreyi daha çok kirletecek.
  • Amerikanın oyunu kendi ülkesinde bile satışları azaldığından bilmem ne şehrinde kendi markası olan otomobil fabrikasını kapatmış
  • wv simdiye eritmisti bu araclarinida demekki abd cikmasina izin vermiyo ulkeden araclarin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.