Şimdi Ara

Volkswagen golf 7 1.6 tdi dsg test ettim (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
80
Cevap
2
Favori
41.474
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara

    Golf 7 dizel alıp ta ekonomi yapıyorum diyen kendini kandırır. Tabi senede 40 bin km yapmıyorsa.

    Kesinlikle benzinli motorları tercih edilesi.

    Bağımsız süspansiyon ise kesinlikle bu araçta olmalı. Geriye bir tek 1.4 TSI ACT 140 hp ve 1.4 TSI 122 hp kalıyor.

    1.4 TSI ACT sorunsuzluğunu henüz tamamlamadı. Belki 3-4 sene sonra 1.4 TSI + Kompressör motorlar gibi artık kullanılmayacak.

    O yüzden en mantıklı seçenek 5.0 litre/100 km benzin tüketimi ortalamasıyla 1.4 TSI 122 hp manuel.



    Satis temsilcisi israrla hic bir golf seceneginde bagimsiz suspansiyon yok dedi

    1.4 tsi 122 beygir ve 1.4 tsi 140 beygirde var dedim ama anlatamadim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bugün bu forumda bir terslik var :) Chanair arkadaşıma ilk defa katılıyorum desem yeridir :P
    Golf güzel araba ama bu paralara alınacak araba değil. 1-2 ay satışları dibe vursun baz donanım golfü 3bin, en pahalısını da 10bin uyguna alabiliriz. Yeter ki nasılsa ikinci eli iyi diye itibar etmeyelim, bencillik yapmayalım. O fark hepimizden çıkıyor, birbirimize tuzak kuruyoruz resmen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara

    Golf 7 dizel alıp ta ekonomi yapıyorum diyen kendini kandırır. Tabi senede 40 bin km yapmıyorsa.

    Kesinlikle benzinli motorları tercih edilesi.

    Bağımsız süspansiyon ise kesinlikle bu araçta olmalı. Geriye bir tek 1.4 TSI ACT 140 hp ve 1.4 TSI 122 hp kalıyor.

    1.4 TSI ACT sorunsuzluğunu henüz tamamlamadı. Belki 3-4 sene sonra 1.4 TSI + Kompressör motorlar gibi artık kullanılmayacak.

    O yüzden en mantıklı seçenek 5.0 litre/100 km benzin tüketimi ortalamasıyla 1.4 TSI 122 hp manuel.



    Satis temsilcisi israrla hic bir golf seceneginde bagimsiz suspansiyon yok dedi

    1.4 tsi 122 beygir ve 1.4 tsi 140 beygirde var dedim ama anlatamadim

    Kesinlikle var, olur mu öyle şey.

    Satış danışmanlarının teknik anlamda hiç bir bilgisi yok, hiç birine güvenmiyorum, sen de güvenme.

    Honda'ya gittiğimizde satış temsilcisine ''Bu Accord'a 1.6 dizel getirilirse çok satar, harika araba dedim''. Bana verdiği cevap şuydu; ''Accord çok ağır bir araba olduğu için 1.6 dizel motor koymuyorlar.''. Dedim Passat'ta var işte 1.6, ağırlıkları da yakın onda varsa Accord'da da olur...''Accord yaklaşık 2 ton ağırlığında, sizin gördüğünüz ağırlık değeri koltuklar vs takılmadan olan ağırlık'' dedi ve koşarak uzaklaştık tabi showroom'dan.




  • Bu aracın en alınası motoru 1.2 tsi'dir ama dsg'li fiyatı biraz yüksek bence. Hatta bazı markaların dizel otomatiklerinden bile pahalıya geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara

    Golf 7 dizel alıp ta ekonomi yapıyorum diyen kendini kandırır. Tabi senede 40 bin km yapmıyorsa.

    Kesinlikle benzinli motorları tercih edilesi.

    Bağımsız süspansiyon ise kesinlikle bu araçta olmalı. Geriye bir tek 1.4 TSI ACT 140 hp ve 1.4 TSI 122 hp kalıyor.

    1.4 TSI ACT sorunsuzluğunu henüz tamamlamadı. Belki 3-4 sene sonra 1.4 TSI + Kompressör motorlar gibi artık kullanılmayacak.

    O yüzden en mantıklı seçenek 5.0 litre/100 km benzin tüketimi ortalamasıyla 1.4 TSI 122 hp manuel.



    Satis temsilcisi israrla hic bir golf seceneginde bagimsiz suspansiyon yok dedi

    1.4 tsi 122 beygir ve 1.4 tsi 140 beygirde var dedim ama anlatamadim

    Kesinlikle var, olur mu öyle şey.

    Satış danışmanlarının teknik anlamda hiç bir bilgisi yok, hiç birine güvenmiyorum, sen de güvenme.

    Honda'ya gittiğimizde satış temsilcisine ''Bu Accord'a 1.6 dizel getirilirse çok satar, harika araba dedim''. Bana verdiği cevap şuydu; ''Accord çok ağır bir araba olduğu için 1.6 dizel motor koymuyorlar.''. Dedim Passat'ta var işte 1.6, ağırlıkları da yakın onda varsa Accord'da da olur...''Accord yaklaşık 2 ton ağırlığında, sizin gördüğünüz ağırlık değeri koltuklar vs takılmadan olan ağırlık'' dedi ve koşarak uzaklaştık tabi showroom'dan.



    Tam satis temsilcisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Performansını beğenmedim ben, bir de gerçekten arka süspansiyonlar rahatsızlık vericiydi.

    Onun dışında ancak Japon D sınıflarından sessiz olabilir.

    Ve TDI+DSG felaket pahalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    bugün bu forumda bir terslik var :) Chanair arkadaşıma ilk defa katılıyorum desem yeridir :P
    Golf güzel araba ama bu paralara alınacak araba değil. 1-2 ay satışları dibe vursun baz donanım golfü 3bin, en pahalısını da 10bin uyguna alabiliriz. Yeter ki nasılsa ikinci eli iyi diye itibar etmeyelim, bencillik yapmayalım. O fark hepimizden çıkıyor, birbirimize tuzak kuruyoruz resmen.

    İsin ilginc tarafi ya ayak yapti yada gercek

    Nisan ayina kadar beyaz hihgline tdi dsg golf yok dedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İzlenimlerinin birçoğuna katılıyorum Cihan abi, benim gibi konfora önem veren birisi için torsiyon gerçekten çok fark ettirmişti kendini. Verilen paraya en azından bağımsız süspansiyon konulmalıydı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    Performansını beğenmedim ben, bir de gerçekten arka süspansiyonlar rahatsızlık vericiydi.

    Onun dışında ancak Japon D sınıflarından sessiz olabilir.

    Ve TDI+DSG felaket pahalı.

    Performansini neden begenmedin abi onu anlamadim

    Neyi hosuna gitmedi ?

    Opelden inince sana ferrari gibi gelmesi lazimdi ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bağımsız süspansiyonun olmaması+tdi+dsg kombinasyonun çok pahalı satılması en büyük eksileri.o fiyatlar golf için çok cidden.gerçi bütün markalara bakın hepsi değerinin üzerinde fiyat istiyorlar.bunda verginn etkisi büyük malesef.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    İzlenimlerinin birçoğuna katılıyorum Cihan abi, benim gibi konfora önem veren birisi için torsiyon gerçekten çok fark ettirmişti kendini. Verilen paraya en azından bağımsız süspansiyon konulmalıydı

    Highline donanimda xenon standart olmus

    Ama bagimsiz suspansiyon olmayisi kesinlikle bariz belli oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    Performansını beğenmedim ben, bir de gerçekten arka süspansiyonlar rahatsızlık vericiydi.

    Onun dışında ancak Japon D sınıflarından sessiz olabilir.

    Ve TDI+DSG felaket pahalı.

    Performansini neden begenmedin abi onu anlamadim

    Neyi hosuna gitmedi ?

    Opelden inince sana ferrari gibi gelmesi lazimdi ama

    1.4 turbo İnsignia'dan sonra mı Ferrari gelecek abi

    O araç ile 60 km/h da basalım 1.4 turbo 150 km/h a kadar kaç boy atıyor izleyelim




  • Güzel inceleme teşekkürler Cihan.
    Gerçekten hadi far sensörünü filan da geçtim de, CC standart olmalıydı mutlaka.
    Uzun yolda, onu geçin trafiğin sakin olduğu duble yollarda bile kullanılıyor ve büyük rahatlık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    Performansını beğenmedim ben, bir de gerçekten arka süspansiyonlar rahatsızlık vericiydi.

    Onun dışında ancak Japon D sınıflarından sessiz olabilir.

    Ve TDI+DSG felaket pahalı.

    Performansini neden begenmedin abi onu anlamadim

    Neyi hosuna gitmedi ?

    Opelden inince sana ferrari gibi gelmesi lazimdi ama

    1.4 turbo İnsignia'dan sonra mı Ferrari gelecek abi

    O araç ile 60 km/h da basalım 1.4 turbo 150 km/h a kadar kaç boy atıyor izleyelim

    Ustume gelmeyin ya insignia demedim opel dedim

    Belki teste opel astra sedan 1.3 ile gitti olamaz mi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 4 Şubat 2013; 22:20:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Güzel bir inceleme ellerinize sağlık.
  • 1.2 tsi'da da mı bağımsız suspansiyon yok? Bunu bilmiyordum. Test etmek lazım bir gün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boş bulduğum bir vakitte yeni golfü bir de ben test edeceğim....
  • 1.6 dizel aşırı fazla fiyatı nedeniyle pek mantıklı olmuyor 1.2 tsi da gayet iyi tüketim değerlerine sahip, gerçekten 65.000 tl çok yüksek rakam gönül ister dizel almayı ama fiyat..
    inceleme için teşekkürler,
  • inceleme için teşekkürler.
    1.4 tsi 140 hp sorunsuzluk rüştünü tamamlarsa ,alınası bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bugrahan27

    A3 varken bu fiyata alınmaz .

    Onunda 4 kapisi kaca gelir allah bilir

    İc mekan goruntu,goze hitap olarak bence golf nin daha guzel

    A3 cok sadece olmus

    Yeniyi demiyorum şuanki güncel kasa .

    İnşaat işiyle uğraşıyorum geçen hafta bir müşteriden paranın bir bölümü karşılığı2012 A3 1.2 TFSI Attraction Sportback aldım amacım satmaktı ama hoşuma gitti diğer aracımı garaja bıraktım bir haftadır bu araçla işimi görüyorum .

    Yenisinin iç kısmı sade fakat güncel kasanın içi fena değil benim C 'den iyi görsellik açısından




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.