Şimdi Ara

Volkswagen golf 7 1.6 tdi dsg test ettim (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
80
Cevap
2
Favori
41.474
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bugrahan27

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bugrahan27

    A3 varken bu fiyata alınmaz .

    Onunda 4 kapisi kaca gelir allah bilir

    İc mekan goruntu,goze hitap olarak bence golf nin daha guzel

    A3 cok sadece olmus

    Yeniyi demiyorum şuanki güncel kasa .

    İnşaat işiyle uğraşıyorum geçen hafta bir müşteriden paranın bir bölümü karşılığı2012 A3 1.2 TFSI Attraction Sportback aldım amacım satmaktı ama hoşuma gitti diğer aracımı garaja bıraktım bir haftadır bu araçla işimi görüyorum .

    Yenisinin iç kısmı sade fakat güncel kasanın içi fena değil benim C 'den iyi görsellik açısından

    1.6 tdi stronic almam nevcut kasa icin gayet mantikli zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    Güzel inceleme teşekkürler Cihan.
    Gerçekten hadi far sensörünü filan da geçtim de, CC standart olmalıydı mutlaka.
    Uzun yolda, onu geçin trafiğin sakin olduğu duble yollarda bile kullanılıyor ve büyük rahatlık.

    Ben leonda alistim cc'ye kesinlikle uzun yolda bulunmaz nimet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buda opsiyon listesi ve fiyatlari

    Opsiyon ile arac siparis edildigi zaman nisanda teslim ediliyor

     Volkswagen golf 7 1.6 tdi dsg test ettim
     Volkswagen golf 7 1.6 tdi dsg test ettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    Performansını beğenmedim ben, bir de gerçekten arka süspansiyonlar rahatsızlık vericiydi.

    Onun dışında ancak Japon D sınıflarından sessiz olabilir.

    Ve TDI+DSG felaket pahalı.

    Performansini neden begenmedin abi onu anlamadim

    Neyi hosuna gitmedi ?

    Opelden inince sana ferrari gibi gelmesi lazimdi ama

    Yok abi ciddi gitmiyor gibi geldi.

    DSG 'de olmasa hepten beter.

    Performansını beğenmedim gerçekten.

    İyi olarak ise direksiyon sistemi ve görüş açıları var aklımda kalan.




  • Fiyat listesini ilk gördüğümde 1.6 dizel farkının ve DSG farkının absürd olduğunu yazmıştım. Ben 2010 yılında DSG'ye 4000 TL civarı fark vermiştim, ki o zaman DSG yanında ESP ve hill holder da aynı pakette alınıyordu.
    Zamanım olmadığı için test sürüşüne falan gitmedim, aslında bir çıkıp Aurisi de test etmek istiyordum, ama şu anda Golf VI sahibi olarak teste gitmeye değer bulmuyorum.
    Zaten 122 BG aracım var, beni paklayacak en azından 140 BG olacak, onda da 500 Avro ACT farkı nedeniyle 160 BG Twincharger'a yakın fiyattan satılıyor, ki bu motorun fiyatı Almanya ile paralel. Neden Golf 7 test edeyim ki?

    Opsiyon listesinde ACC fiyatını uygun buldum, çeki demiri fiyatı da neden o kadar yüksek anlayamadım.
  • Fiyatlara bak be.

    C-segment araç, 65.000TL ve CC yok, far sensörü yok, vs. vs.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    Performansını beğenmedim ben, bir de gerçekten arka süspansiyonlar rahatsızlık vericiydi.

    Onun dışında ancak Japon D sınıflarından sessiz olabilir.

    Ve TDI+DSG felaket pahalı.

    Performansini neden begenmedin abi onu anlamadim

    Neyi hosuna gitmedi ?

    Opelden inince sana ferrari gibi gelmesi lazimdi ama

    Yok abi ciddi gitmiyor gibi geldi.

    DSG 'de olmasa hepten beter.

    Performansını beğenmedim gerçekten.

    İyi olarak ise direksiyon sistemi ve görüş açıları var aklımda kalan.

    Daha ne yapsin dogan

    1.6 tdi dsg 0-100 10.7 saniye manuelde ayni 10.7 saniye

    Reno megane 1.6 dci 130 beygir 9.8 saniye

    320 nm ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Torkun 0-100 hızlanmasına etkisi nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Supersiniz cihan hocam! İnceledigimde aynen bunu hissettim. Milleti resmen kazıklıyorlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    Performansını beğenmedim ben, bir de gerçekten arka süspansiyonlar rahatsızlık vericiydi.

    Onun dışında ancak Japon D sınıflarından sessiz olabilir.

    Ve TDI+DSG felaket pahalı.

    Performansini neden begenmedin abi onu anlamadim

    Neyi hosuna gitmedi ?

    Opelden inince sana ferrari gibi gelmesi lazimdi ama

    Yok abi ciddi gitmiyor gibi geldi.

    DSG 'de olmasa hepten beter.

    Performansını beğenmedim gerçekten.

    İyi olarak ise direksiyon sistemi ve görüş açıları var aklımda kalan.

    Daha ne yapsin dogan

    1.6 tdi dsg 0-100 10.7 saniye manuelde ayni 10.7 saniye

    Reno megane 1.6 dci 130 beygir 9.8 saniye

    320 nm ama


    Ya 100 km/h dan sonra abi? Mesela 60-160 km/h hizlanmasi ya da yapabilirse 100-200 hizlanmasina baksak.
    1.6 dci 0-100 ile degerlendirilmez. Zaten o arac dip gazda ilk 2 vites surekli asr mudehalesine maruz kalacaktir.
    0-100 cok onemli bir olcum birimi degil asil onemli olan 0-120 km/h hizlanmasi ve belirtigim gibi 60-160 kmh ile yapabiliyorsa 100-200 km/h hizlanmasi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    Performansını beğenmedim ben, bir de gerçekten arka süspansiyonlar rahatsızlık vericiydi.

    Onun dışında ancak Japon D sınıflarından sessiz olabilir.

    Ve TDI+DSG felaket pahalı.

    Performansini neden begenmedin abi onu anlamadim

    Neyi hosuna gitmedi ?

    Opelden inince sana ferrari gibi gelmesi lazimdi ama

    Yok abi ciddi gitmiyor gibi geldi.

    DSG 'de olmasa hepten beter.

    Performansını beğenmedim gerçekten.

    İyi olarak ise direksiyon sistemi ve görüş açıları var aklımda kalan.

    Daha ne yapsin dogan

    1.6 tdi dsg 0-100 10.7 saniye manuelde ayni 10.7 saniye

    Reno megane 1.6 dci 130 beygir 9.8 saniye

    320 nm ama


    Ya 100 km/h dan sonra abi? Mesela 60-160 km/h hizlanmasi ya da yapabilirse 100-200 hizlanmasina baksak.
    1.6 dci 0-100 ile degerlendirilmez. Zaten o arac dip gazda ilk 2 vites surekli asr mudehalesine maruz kalacaktir.
    0-100 cok onemli bir olcum birimi degil asil onemli olan 0-120 km/h hizlanmasi ve belirtigim gibi 60-160 kmh ile yapabiliyorsa 100-200 km/h hizlanmasi.

    +111111

    Millet takmis 0-100'e.60-160 cok daha saglikli, ara hizlanmalar ne durumda, kimse takılmıyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    Torkun 0-100 hızlanmasına etkisi nedir?

    Kesinlikle tatmin edici

    Araba zaten asiri sessiz olmus

    Bunun 1.2 tsi olani hic gitmiyor gibi oluyor bir bakmissin 100 olmus hiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    Torkun 0-100 hızlanmasına etkisi nedir?

    Kesinlikle tatmin edici

    Araba zaten asiri sessiz olmus

    Bunun 1.2 tsi olani hic gitmiyor gibi oluyor bir bakmissin 100 olmus hiz

    Dizel motor max. Torkunu alt devirlerde verdigi icin 0-100 hizlanmasina katkisi olmaz diye biliyorum. Onu sormustum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    Torkun 0-100 hızlanmasına etkisi nedir?

    Kesinlikle tatmin edici

    Araba zaten asiri sessiz olmus

    Bunun 1.2 tsi olani hic gitmiyor gibi oluyor bir bakmissin 100 olmus hiz

    Dizel motor max. Torkunu alt devirlerde verdigi icin 0-100 hizlanmasina katkisi olmaz diye biliyorum. Onu sormustum.

    Leona gore alt devirler bana daha canli geldi abi

    Bunun zaten 110 beygir olani gelicek biraz daha iyi diyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şehir içinde ekonomi yapmak için alınan C segmenti araçta 100-200'den önce 0-100'e bakılır.Şehiriçinde önemli olan ataklık, özellikle ekonomi amaçlı alınmış bir dizel araçta bu ataklık çok başarılı.

    Keza günümüzün güçlü turbo benzinlilerinin 100-200 ü de o kadar iyi değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kubilay S.

    Şehir içinde ekonomi yapmak için alınan C segmenti araçta 100-200'den önce 0-100'e bakılır.Şehiriçinde önemli olan ataklık, özellikle ekonomi amaçlı alınmış bir dizel araçta bu ataklık çok başarılı.

    Keza günümüzün güçlü turbo benzinlilerinin 100-200 ü de o kadar iyi değil.

    Yok kubilaycim bu tur araclarda 0-100 degil konfor anlaminda D modunda 80-120 km/h, 60-100 km/h hizlanmasina bakilir. Kimse her zaman 0 dan kalkis yapmaz ama gunluk kullanimda sollamalarda bu hizlanmalar daha onemlidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kubilay S.

    Şehir içinde ekonomi yapmak için alınan C segmenti araçta 100-200'den önce 0-100'e bakılır.Şehiriçinde önemli olan ataklık, özellikle ekonomi amaçlı alınmış bir dizel araçta bu ataklık çok başarılı.

    Keza günümüzün güçlü turbo benzinlilerinin 100-200 ü de o kadar iyi değil.

    Eline saglik

    130 km hizi gecmeyen biri icin 10 numara 5 yildiz yorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Süspansiyon sistemi gereginden fazla abartılıyor 1hafta önce bende comfortline DSG test ettim teste arkadaşın 1.4 TSİ highline golf 6 sı ile gitmiştik ayrı ayrı 3 arkadaşta test ettik arkadada oturduk ama milletin abarttıgı kadar fark varmı kesinlikle hayır .. Bizi tek hüsrana ugratan koltuk kalitesiydi 6dan sonra
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Süspansiyon sistemi gereginden fazla abartılıyor 1hafta önce bende comfortline DSG test ettim teste arkadaşın 1.4 TSİ highline golf 6 sı ile gitmiştik ayrı ayrı 3 arkadaşta test ettik arkadada oturduk ama milletin abarttıgı kadar fark varmı kesinlikle hayır .. Bizi tek hüsrana ugratan koltuk kalitesiydi 6dan sonra

    Bayide sana golf 6.5 test ettirmislerdir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MK7 koltukları, MK6 alacantra koltuğundan sonra çok yavan geldi banada.Şahsen yakıştıramadım Golfe..
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.