< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi major24 -- 8 Nisan 2022; 14:27:00 > |
Volkswagen Grubu, model sayısını azaltarak lüks sınıfa odaklanacak (2. sayfa)
-
-
lüks buzdolabı sevenler için harika.
-
Almanlar alt ortayı Asya'ya bırakacak herhalde
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Lüx sınıfa odaklanabilmesi mi için çaba sarfetmesine sence gerek var mı?
Audi, Lamborghini, Porsche, Ducati, Bugatti ve Bentley'in kimin çatısı altında olduğunu hatırlatayım.
Sadece Bentley bile lüksteki kalitenin nereye varabileceğinin vücud bulmuş halidir, bana göre.
Verdiğin bir örnekten yola çıkayım. Bende yetkili servise gittim. Aracının altyapısı ile benimki aynı. Bana da 5-7 bin km daha balatanız gider dedikten sonra ben 3. bakıma gireceğim ve neredeyse 20.000 km gittiğim halde, bana gidince yine serviste 5000 km daha gider balatalarınız diyecekler. Çünkü sarf malzemelerde kullanım tarzından etkilenir. Bi-xenon var bende de. Bunların tamamen kusursuz olmadığı bir gerçek. Ancak aydınlatması da ona göre göze hoş geliyor. Yani kusursuz bir şey yok. Servisin işgüzarlığı ile markayı bağdaştırmak doğru değil. Ankara'da anasını sövülen servis ile Muğla'da işini hakkıyla yapan servisi bir tutamazsın.
Yani aracında birtakım sorunlar çıktı diye markayı komple kötülemenin bir manası yok. Ben de eleştiriyorum, ben de krom çıta diye iç plastiklerin adi kaplamasını ve soyulmasını sevmiyorum, yalıtımın yetersiz olduğu kısımları görüyorum. Ancak bu sadece bizim araçlarımızda olan bir şey değil. BMW ve Mercedes gibi araçlarda da sorunlar var. Buralarda da yazan çok, sahibindende araçlarını sorunlarından dolayı açıkça yazıp satan da var. Mesela BMW ve Mercedes'e yıllarca binip, Audi'ye binince daha çok keyif alan adamlar bile var.
-
Bence yanlış bir strateji.
Phaeton ile F-segmente girmeye çalıştı olmadı.
Lüks SUV olarak Touraeg üretiyor ama satışta premium rakipleri ile rekabet edebilmekten çok uzakta.
VW lüks-premium segmente giremez. Lüks, kaliteli araba üretebilir ama VW markası altında hedeflediği satış rakamlarına ulaşamaz.
-
Haklısın.vw grubu skoda seat cok kaliteli değil...Benim de cam kenari citalarin rengi atti arac daha 17 model...servise gittik neyle yıkattiniz dedi...Tek bilmediğim yikama servisteki yikamaydi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Şimdi e class düşünsün .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kalite düşük fiyata olamaz ki. Her sektörde bu böyledir. Ses sistemleri bunun en bariz örneğidir. Eğer gerçekten zevk alarak dinlemek istiyorsan, en pahalılara yönelmen şarttır. Kaliteyi başka türlü yakalayamazsın. F/P ürünü fakir avuntusudur. Paran varsa, en donanımlı ürünü alırsın, sonradan başın ağrımaz çünkü ağrıyacak kısmı satan adam bilir ve ona göre önlemini alır. Skoda ve Seat'ın hitap ettiği kesim bellidir.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X