Şimdi Ara

Volkswagen'in emisyon skandalı büyüyor (309. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.319
Cevap
21
Favori
215.962
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 307308309310311
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • destinati0n kullanıcısına yanıt
    4 kasa Comfortline'ım vardı genelde sosyal medyanın patlama dönemine denk geldiğinden Golf , 7 ile anılıyor ama öyle değil.

    Mesela 4.kasa donanım olarak emsallerine ve yeni kasalarına nazaran çok daha donanımlıdır.

    5 kasa tasarım olarak dönüm noktasıdır.

    6 kasa iç/dış bence son Golftür.

    7'yi genel olarak ben sevemedim bide torsiyon olması çok büyük bir eksi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wolfen1976

    Hala almadin mi alaman Golfu bayram geldi yahu 👅

    Ben ne zaman neyi nasıl nerede alacağımı biliyorum merak etme sen.

    YouTube
    Vw Golf 6 1.6TDI TEAM 2011 AMC Imperium
    https://youtu.be/g5wr8igs47c

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JNG90

    4 kasa Comfortline'ım vardı genelde sosyal medyanın patlama dönemine denk geldiğinden Golf , 7 ile anılıyor ama öyle değil.

    Mesela 4.kasa donanım olarak emsallerine ve yeni kasalarına nazaran çok daha donanımlıdır.

    5 kasa tasarım olarak dönüm noktasıdır.

    6 kasa iç/dış bence son Golftür.

    7'yi genel olarak ben sevemedim bide torsiyon olması çok büyük bir eksi.







    Audi vw grubu bünyesine alındı ve a3 modeli 4 kasa Golfler ile beraber çıktı piyasaya bir süre.

    Vw grubunda en kaliteli ve en dolu otomobili üreten Audi olduğu aşikar.

    Audinin eski arabaları 97 2000 modeller 10 sene önceki araçlardan daha donanımlı ve kaliteli oluyordu.

    Ki vw audi'den çok şey öğrendi bu süre zarfında.

    7. nesil Golf'ler çok satamadı maalesef satış grafiği düşüşe geçti bu modelde.

    5'ten sonra çıkanlar 7 ye kadar hep makyajlanıp geldi. Eski tasarım ve yaratıcılık kalmadı daha ( Bir de iç mekanın küçülmesini dahil etmedim)

    6. nesil de güzel ama 5 teki o hitabeti veremiyor bana.

    Arka stoplar hem sport hem de şatafat katıyor. Hızlı ve öfkeli de ki skyline arka stopları buna örnek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: destinati0n

    quote:

    Orijinalden alıntı: JNG90

    4 kasa Comfortline'ım vardı genelde sosyal medyanın patlama dönemine denk geldiğinden Golf , 7 ile anılıyor ama öyle değil.

    Mesela 4.kasa donanım olarak emsallerine ve yeni kasalarına nazaran çok daha donanımlıdır.

    5 kasa tasarım olarak dönüm noktasıdır.

    6 kasa iç/dış bence son Golftür.

    7'yi genel olarak ben sevemedim bide torsiyon olması çok büyük bir eksi.







    Audi vw grubu bünyesine alındı ve a3 modeli 4 kasa Golfler ile beraber çıktı piyasaya bir süre.

    Vw grubunda en kaliteli ve en dolu otomobili üreten Audi olduğu aşikar.

    Audinin eski arabaları 97 2000 modeller 10 sene önceki araçlardan daha donanımlı ve kaliteli oluyordu.

    Ki vw audi'den çok şey öğrendi bu süre zarfında.

    7. nesil Golf'ler çok satamadı maalesef satış grafiği düşüşe geçti bu modelde.

    5'ten sonra çıkanlar 7 ye kadar hep makyajlanıp geldi. Eski tasarım ve yaratıcılık kalmadı daha ( Bir de iç mekanın küçülmesini dahil etmedim)

    6. nesil de güzel ama 5 teki o hitabeti veremiyor bana.

    Arka stoplar hem sport hem de şatafat katıyor. Hızlı ve öfkeli de ki skyline arka stopları buna örnek.



    Audi vag groupa 1965te katıldı. Dolayısıyla vw audi den bir şey öğrenemez bu sebeple. Ortak ar-ge ile teknoloji geliştirilir ve yönetim kurulu tarafından belirlenen markalar da bu teknolojiyi kullanır. Vag group genel bir strateji belirler bütün markalar uygular.
    Golf 7 bu yıl Avrupa'daki en çok satan araç. Sessizlik ve konfor göz önüne alındığında golf 6dan da 5den de çok daha üstün. Golf 6 highline sahibi bir arkadaşım daha sessiz ve yumuşak diye aracını satıp 7 alacak. Donanıma ve torsiyona bakarak kaliteye karar veremezsin. Teknolojiye bakarak karar verirsin. Golf 7 nin kullanıldığı platform olan MQB hem eski passattın kullanıldığı PQ46 dan hem de golf 6nın kullanıldığı PQ35den daha iyi. Boşu boşuna golf 6 ve 5i güzelleyip 7ye çamur atmayın. Arada çok fazla ses yalıtımı ve sürüş konforu farkı var.
    Not: benim üç hafta önce sattığım golf 7 TSI, babamın yeni aldığı passat b8 TSI kadar sessizdi. Golf 6 ise yol ve motor sesi açısından bile çok daha sesli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi noktanınsâbiti -- 12 Eylül 2016; 8:06:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    quote:

    Orijinalden alıntı: destinati0n

    quote:

    Orijinalden alıntı: JNG90

    4 kasa Comfortline'ım vardı genelde sosyal medyanın patlama dönemine denk geldiğinden Golf , 7 ile anılıyor ama öyle değil.

    Mesela 4.kasa donanım olarak emsallerine ve yeni kasalarına nazaran çok daha donanımlıdır.

    5 kasa tasarım olarak dönüm noktasıdır.

    6 kasa iç/dış bence son Golftür.

    7'yi genel olarak ben sevemedim bide torsiyon olması çok büyük bir eksi.







    Audi vw grubu bünyesine alındı ve a3 modeli 4 kasa Golfler ile beraber çıktı piyasaya bir süre.

    Vw grubunda en kaliteli ve en dolu otomobili üreten Audi olduğu aşikar.

    Audinin eski arabaları 97 2000 modeller 10 sene önceki araçlardan daha donanımlı ve kaliteli oluyordu.

    Ki vw audi'den çok şey öğrendi bu süre zarfında.

    7. nesil Golf'ler çok satamadı maalesef satış grafiği düşüşe geçti bu modelde.

    5'ten sonra çıkanlar 7 ye kadar hep makyajlanıp geldi. Eski tasarım ve yaratıcılık kalmadı daha ( Bir de iç mekanın küçülmesini dahil etmedim)

    6. nesil de güzel ama 5 teki o hitabeti veremiyor bana.

    Arka stoplar hem sport hem de şatafat katıyor. Hızlı ve öfkeli de ki skyline arka stopları buna örnek.



    Audi vag groupa 1965te katıldı. Dolayısıyla vw audi den bir şey öğrenemez bu sebeple. Ortak ar-ge ile teknoloji geliştirilir ve yönetim kurulu tarafından belirlenen markalar da bu teknolojiyi kullanır. Vag group genel bir strateji belirler bütün markalar uygular.
    Golf 7 bu yıl Avrupa'daki en çok satan araç. Sessizlik ve konfor göz önüne alındığında golf 6dan da 5den de çok daha üstün. Golf 6 highline sahibi bir arkadaşım daha sessiz ve yumuşak diye aracını satıp 7 alacak. Donanıma ve torsiyona bakarak kaliteye karar veremezsin. Teknolojiye bakarak karar verirsin. Golf 7 nin kullanıldığı platform olan MQB hem eski passattın kullanıldığı PQ46 dan hem de golf 6nın kullanıldığı PQ35den daha iyi. Boşu boşuna golf 6 ve 5i güzelleyip 7ye çamur atmayın. Arada çok fazla ses yalıtımı ve sürüş konforu farkı var.
    Not: benim üç hafta önce sattığım golf 7 TSI, babamın yeni aldığı passat b8 TSI kadar sessizdi. Golf 6 ise yol ve motor sesi açısından bile çok daha sesli.

    Donanım ve bağımsız süspansiyon teknoloji değil mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Emisyon kalmadı voswos çok güzel sende gelsene.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    quote:

    Orijinalden alıntı: destinati0n

    quote:

    Orijinalden alıntı: JNG90

    4 kasa Comfortline'ım vardı genelde sosyal medyanın patlama dönemine denk geldiğinden Golf , 7 ile anılıyor ama öyle değil.

    Mesela 4.kasa donanım olarak emsallerine ve yeni kasalarına nazaran çok daha donanımlıdır.

    5 kasa tasarım olarak dönüm noktasıdır.

    6 kasa iç/dış bence son Golftür.

    7'yi genel olarak ben sevemedim bide torsiyon olması çok büyük bir eksi.







    Audi vw grubu bünyesine alındı ve a3 modeli 4 kasa Golfler ile beraber çıktı piyasaya bir süre.

    Vw grubunda en kaliteli ve en dolu otomobili üreten Audi olduğu aşikar.

    Audinin eski arabaları 97 2000 modeller 10 sene önceki araçlardan daha donanımlı ve kaliteli oluyordu.

    Ki vw audi'den çok şey öğrendi bu süre zarfında.

    7. nesil Golf'ler çok satamadı maalesef satış grafiği düşüşe geçti bu modelde.

    5'ten sonra çıkanlar 7 ye kadar hep makyajlanıp geldi. Eski tasarım ve yaratıcılık kalmadı daha ( Bir de iç mekanın küçülmesini dahil etmedim)

    6. nesil de güzel ama 5 teki o hitabeti veremiyor bana.

    Arka stoplar hem sport hem de şatafat katıyor. Hızlı ve öfkeli de ki skyline arka stopları buna örnek.



    Audi vag groupa 1965te katıldı. Dolayısıyla vw audi den bir şey öğrenemez bu sebeple. Ortak ar-ge ile teknoloji geliştirilir ve yönetim kurulu tarafından belirlenen markalar da bu teknolojiyi kullanır. Vag group genel bir strateji belirler bütün markalar uygular.
    Golf 7 bu yıl Avrupa'daki en çok satan araç. Sessizlik ve konfor göz önüne alındığında golf 6dan da 5den de çok daha üstün. Golf 6 highline sahibi bir arkadaşım daha sessiz ve yumuşak diye aracını satıp 7 alacak. Donanıma ve torsiyona bakarak kaliteye karar veremezsin. Teknolojiye bakarak karar verirsin. Golf 7 nin kullanıldığı platform olan MQB hem eski passattın kullanıldığı PQ46 dan hem de golf 6nın kullanıldığı PQ35den daha iyi. Boşu boşuna golf 6 ve 5i güzelleyip 7ye çamur atmayın. Arada çok fazla ses yalıtımı ve sürüş konforu farkı var.
    Not: benim üç hafta önce sattığım golf 7 TSI, babamın yeni aldığı passat b8 TSI kadar sessizdi. Golf 6 ise yol ve motor sesi açısından bile çok daha sesli.

    Audi'nin katkısından söz etmek istedim diyelim benim aklımda öyle kalıyor.

    Satış meselesine ülkemiz penceresinden baktım, artık fiyatı vw mi veriyor yoksa ithalatçı Doğuş mu veriyor bilmiyorum ama adamlar bizdeki vergiyi fırsat bilip fiyatı yüksekten veriyorlar.

    Golf 7 ye sadece tasarım ve iç hacimden baktım ama siz burdaki açığımı düzelttiniz.

    Ama yine de güzellik görecelidir MK5 forever.




  • MQB platformu VW'in fiyat düşürme, maliyetten kısma işlemidir Torsiyon çubuğu örneklerden biri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Wolfen1976 kullanıcısına yanıt
    Kardeş konuya yabancı kaldık çok geç cevap veriyorsun , 2016 dizelleri problemsiz çıkmış wosvosun haberin ola. :D

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizinkiler şikayet etmese yazacam da
  • Wolfen1976 kullanıcısına yanıt
    Ön yargılarını kenara bırakmalısın.Wosvosu hiç sevmen.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayatımda alacağım son markadır. Spesifik bir nedeni yok, sadece sevmiyorum. Ek olarak kesinlikle fiyatının hakkını veren bir araç değil, amiral gemisi passata bile kuş serisi baz donanım koymuşlar:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kapuska26 K kullanıcısına yanıt
    Hocam merak ettim baktım sağlamlık testine rezalet
    ilk defa dediğim laftan pişmanlık duydum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: destinati0n

    Hocam merak ettim baktım sağlamlık testine rezalet
    ilk defa dediğim laftan pişmanlık duydum.

    Hocam iihs testi onemli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oldsalt O kullanıcısına yanıt
    Volkswagen para cezasını kabul etti.

    Volkswagen'in ABD ile yaptığı anlaşmaya göre; Alman otomobil devi 15 milyar dolar ceza ödeyecek.

    Araçların egzoz emisyon değerlerini manipüle etmesi nedeniyle Volkswagen hakkında ABD'de açılan davada, yol açtığı zararlara karşılık Alman otomotiv devinin 15 milyar dolar ceza ödemeyi kabul ettiği bildirildi.

    ANLAŞMA ONAYLANACAK
    ABD Adalet Bakanlığı ile VW arasında varılan anlaşmanın hakimlerce onaylanması ve resmi açıklamanın kısa süre içerisinde yapılması bekleniyor.

    HER ARAÇ SAHİBİNE 10 BİN DOLAR
    İddia edilen anlaşmaya göre VW her araç sahibine 10 bin dolara kadar tazminat da ödeyecek. Araç sahiplerinin bu teklifi redddetme ve VW'e bireysel dava açma hakkı olacak.

    ARAÇLARIN ÇEVREYE VERDİĞİ ZARAR..
    Cezanın yaklaşık 5 milyar doları da araçların çevreye verdiği zararı telafi etmeye yönelik projelere ve sıfır emisyon araştırmalarına fon olarak kullanılacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wolfen1976 -- 18 Ekim 2016; 16:06:40 >




  • amma da kabak tadı verdi bu konu.gören de forumda herkes emisyona göre araç tercihi yapıyor sanır.alakası yok.sadece millete vw'a çamur atmak için bahane gerekiyordu.ordan yürüyorlar da don lastiği gibi uzadı da fazla uzadı.

    cengaverin teki çıkıp bulaşmadan yaziyim,mini cooperS kullanıcısıyım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aycibin -- 19 Ekim 2016; 10:20:34 >
  • Ya Allah aşkına şu başlığa bi tarih falan atın, her seferinde yine birşey oldu zannediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    amma da kabak tadı verdi bu konu.gören de forumda herkes emisyona göre araç tercihi yapıyor sanır.alakası yok.sadece millete vw'a çamur atmak için bahane gerekiyordu.ordan yürüyorlar da don lastiği gibi uzadı da fazla uzadı.

    cengaverin teki çıkıp bulaşmadan yaziyim,mini cooperS kullanıcısıyım.

    Bu konuda hangi aracı kullandığınızın bir önemi yok. Konu emisyon hilesi. Hilekarlığın konuşulması anca biz gibi doğu toplumlarında kabak tadı veriyor nedense. Tabii olarak konuşulacak ve tartışılacak, yazılıp çizilecek. Size kabak tadı verdiyse biraz da höşmerim yiyin o zaman
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayzer75

    quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    amma da kabak tadı verdi bu konu.gören de forumda herkes emisyona göre araç tercihi yapıyor sanır.alakası yok.sadece millete vw'a çamur atmak için bahane gerekiyordu.ordan yürüyorlar da don lastiği gibi uzadı da fazla uzadı.

    cengaverin teki çıkıp bulaşmadan yaziyim,mini cooperS kullanıcısıyım.

    Bu konuda hangi aracı kullandığınızın bir önemi yok. Konu emisyon hilesi. Hilekarlığın konuşulması anca biz gibi doğu toplumlarında kabak tadı veriyor nedense. Tabii olarak konuşulacak ve tartışılacak, yazılıp çizilecek. Size kabak tadı verdiyse biraz da höşmerim yiyin o zaman

    bilakis bu forumda hangi marka kullandığınızın çok önemi var.vw lehine görünen bir kelime yazana vw sahibi,hissedarı muamelesi yapıyorlar.o yüzden marka yazdım.

    forumda otomobil konusuna girin bakın tofaşlar,broadwayler,geelyler,cheryler gırla.yola çıkın bakın otobüs kamyonlar hatta binek araçlar bir duman atıyor camları kapatıyoruz.bu araçlar nasıl trafikte dolaşabiliyor? çünkü insanlarda da devlette de bu konuda bir hassasiyet yok.avrupa gibi araç yaşına ve emisyonuna göre vergi düzenlemesi yapılması lazım.30 yaşındaki külüstür araç sıfırdan daha az vergi verirse olacağı bu.emisyon olayını duymayan kalmadı ama aylarca temcit pilavı gibi lafı uzatmanın da gereği yok.heleki bu konuda genel olarak duyarsız bir toplum olduğumuz için.olayın burda uzamasının ana sebebi forumda vw'a özel bir tartışma eğilimi var.yıllardır tok kapı sesi geyiği dönüp duruyor.ben de her açtığımda ilk sayfada bu öneminin dışına çıkmış konuyu görmekten sıkıldım.

    son olarak ne konuşulursa konuşulsun boş.vw'in başına türkiye'de kötü birşey gelmez çünkü şahenk denen adam günümüz hükümeti sayesinde zengin oldu.hükümet değişmedikçe doğuş grubuna kimse zarar veremez.benim gözlemime göre vw motor seçenekleri bizdeki vergi sisteminde en bol seçenek sunabilen marka.bu sebeple diğer markalar türkiye'de eşit şartlarda müşteri çekemiyor.belki de vw'in işleri iyi gitsin diye motor hacmine bağlı çağdışı vergi sistemimiz değişmiyordur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aycibin -- 19 Ekim 2016; 15:33:03 >




  • Bazı durumları kimse önemsemiyor elimize dilimize kilit mi vuralım?? beğenmiyorsanız bakmayabilirsiniz sizde bu konuya. bakmamak sizin elinizde
  • 
Sayfa: önceki 307308309310311
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.