Şimdi Ara

Volkswagen, Manisa'da yaklaşık 1 milyar TL sermayeli bir şirket kurdu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
134
Cevap
0
Favori
14.352
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 400milyon euro teşvik aldılar başlangıç için güzel yatırım geri dönüşü daha iyi olucak gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-74F84D677 -- 2 Ekim 2019; 14:8:26 >
  • IceRulez kullanıcısına yanıt
    Almanya'da 1200-1600 Euro'ya çalışan otomotiv işçisi mi? Çok iyimsersiniz.

  • Ne yani egeaları 80 bin TL ye alirken jetta passatları da mı 80 bine alacagız? Bize bir faydasi olacak mi bu işin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Memlekete hayırlı olsun
  • 400 bin mi 400 milyon mu?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ulas542002 kullanıcısına yanıt
    düzelttim milyon.
  • Yatırımın her türlüsüne eyvallah

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hedef2020 kullanıcısına yanıt
    "lehine" :)

  • İşçilik diyip durmayın. Bir arabanın maliyetinin %1'i işçiliktir. Yani maaş o kadar da önemli değil böyle bir otomotiv devi için. Ülkemize hayırlı olsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • alaz1903 kullanıcısına yanıt
    Hocam çalıştıkları hatlara göre; saatlik 16-30 dolar arası alıyorlar Amerika'daki Vw fabrika çalışanları.Avrupa için bir bilginiz var mı? Ki bu saatlik ücret Amerika'da eyaletlere göre değiştiği için, Ford işçilerinden daha az kazanıyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Harika bir Çin modeli artık yanı başınızda.. ucuz işçilik düşük masraflı üretim az sermayeli köle sistemi! yaşasın Euro'nun gücü.. Uzak Doğu ya gitmeye gerek yok artık.. Türkiye biçilmiş kaftan başka türlü gelme amacı yok emin olun.. vasıfsız elemandan yola çıkalım TR'de 319euroya çalışır Almanya da 1557 euro ve bir sürü sosyal hak vermesi gerek

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ekonomik şartları göz önünde bulundurursak Polo ve Golf modeli kesinlikle üretilme alınmalı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Karşılıgında verdiğimiz imtiyaz ve tahahütler yakında patlar bi kaçı patladı daha neler verdiler bakalım bu ayın 1 de yine eletrige zam yapıldı nerden çıkaracaklar başka bu yediklerini şuursuzca harcamalarını. Hindistana dönüşüyoruz olay bu...

  • Bana şunu açıklayın , fiyatlar düşecek mi şimdi düşmeyecek mi ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    "Yahu yerli ayaba yapacağıdık, hane 5 baba yeğit varıdı?
    Neler olurudu da alamanlara veridik bu paralarııı?
    Hanı dış göçler lobiciler darbeciler ne oldudu?"
  • burak-doruk B kullanıcısına yanıt
    ötv den dolayı hıc olmıcakkı

    suan kı kamu bankaları taşıt kredısı ındırımı yaptı ama arabaların kendileri 100 bin tl den başlıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fbilker1907

    Harika bir Çin modeli artık yanı başınızda.. ucuz işçilik düşük masraflı üretim az sermayeli köle sistemi! yaşasın Euro'nun gücü.. Uzak Doğu ya gitmeye gerek yok artık.. Türkiye biçilmiş kaftan başka türlü gelme amacı yok emin olun.. vasıfsız elemandan yola çıkalım TR'de 319euroya çalışır Almanya da 1557 euro ve bir sürü sosyal hak vermesi gerek
    Hazırlıklarını da yapıyorlar, köleler ordusu geliyor!
    www.gercekgundem.com
    YEP'ten 'köle işçilik' çıktı
    https://www.gercekgundem.com/ekonomi/123177/yepten-kole-iscilik-cikti


    quote:

    YEP'ten 'köle işçilik' çıktı
    4-5 dakika

    İşçinin ‘kırmızı çizgi’ çektiği, işverenlerin soğuk baktığı kıdem tazminatı YEP’ten çıktı. Kıdem tazminatı ile ilgili tek satırın yer almadığı yeni YEP’e köle işçilik diye bilinen esnek çalışma girdi.

    2 Ekim 2019 07:13 / Ekonomi

    İşçi ve işveren sendikaları karşı çıktığı halde kamuya kaynak sağlamak için ısrarla getirilmeye çalışılan kıdem tazminatı fonu sistemi sürpriz bir kararla Yeni Ekonomi Programı'ndan (YEP) çıkarıldı. 2020-2022 dönemini kapsayan YEP'te kıdem tazminatı fonunun adı dahi anılmazken, bu sefer de işçi sendikalarının ‘köle işçilik' diye tepki gösterdiği esnek çalışma modelinin yaygınlaştırılmasına karar verildi.

    Sözcü gazetesinden Erdoğan Süzer'in haberine göre yeni YEP'te vergilere zam, kamu çalışanları ve emeklilerin zammına hedef enflasyon ayarı, tartışmalı Kamu Özel İşbirliği (KÖİ) projelerine bütçe engeli ve taşıt saltanatı gibi çok sayıda yeni düzenleme yer alıyor.
    KIDEMİME DOKUNMA

    Ekonomi yönetimi, kıdem tazminatı fonunu kurup İşsizlik Sigortası Fonu gibi kolaylıkla kullanabileceği ikinci bir devasa kaynak yaratabilmek için yıllardır girişimlerde bulunuyordu. AKP geçen yıl yayımladığı ilk YEP'e “Sosyal tarafların mutabakatıyla kıdem tazminatı reformu gerçekleştirilecektir” hedefini koydu. Ancak, bu hedef işçi ve işveren sendikalarının tepkisiyle karşılaştı. En son Türk-İş, geçen 1 Mayıs'ta 100 bin işçiyle meydanlardan iktidara, ‘kıdemime dokunma' mesajı gönderdi. Kıdem tazminatı fonunun yeni YEP'e yazılmaması, kıdem konusunda sosyal taraflarla mutabakatın sağlanamadığı şeklinde yorumlanıyor.
    KIDEM GÜNDEME GELMEDİ AMA...

    Kıdem, YEP'ten çıkarılırken, işçi sendikalarının büyük tepki gösterdiği esnek çalışma modeline hız verileceği yeni YEP'e yazıldı. İşçi sendikalarının ‘köle işçilik' diye tanımladığı esnek çalışma YEP'te, “İşgücü piyasasında yasal düzenlemesi bulunan ancak yeterli uygulama alanı olmayan esnek çalışma biçimlerinin uygulanabilirliği artırılacaktır” hedefiyle yer aldı. Esnekleştirme adımlarının daha önce kıdemde denendiği gibi sosyal tarafların mutabakatıyla hayata geçirileceği sözü verildi. Esnek çalışma modeline düzenli gelirin yok olması, işyeri aidiyetinin kaybolması, emek sömürüsüne yol açması gibi nedenlerle karşı çıkılıyor.

    Yeni YEP'te ülkenin geleceğini adeta ipotek altına alan KÖİ yatırımlarına kısmen sınırlama geleceği sinyali de yer aldı. Araç, yolcu, hasta, kira gibi garantiler verilerek KÖİ yöntemiyle özel sektöre yaptırılan yol, köprü, havaalanı, şehir hastaneleri ve santraller yüzünden bütçe üzerinde milyarlarca liralık geri ödeme yükü oluşmuştu. Mevcut projeler devam ederken yeni projeler için YEP'e, “KÖİ projeleri, kamu yükümlülükleri ve bütçe dengeleri dikkate alınarak planlanacak ve yürütülecek, yatırımların gerçekleştirilmesinde maliyet etkinliğinin sağlandığı durumlarda kullanılacaktır” ifadesi konuldu.
    DÖVİZ İLE BES GELİYOR

    Türkiye'de finansal istikrarın güçlendirilmesi amacıyla tasarrufları artırarak sermaye piyasaları için kaynak oluşturacak adımlar atılması planlanıyor.

    Yeni Ekonomi Programı kapsamında, aralarında her doğan çocuğa bir banka veya katılım finans şirketi hesabı açılması, Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi'nin sosyal tarafların mutabakatıyla hayata geçirilmesi, yurtdışı yerleşik Türk vatandaşlarına “Dövizli BES” uygulaması getirilmesinin de bulunduğu adımlar atılacak.

    Böylece dövize endeksli Bireysel Emeklilik Sistemi (BES) için ilk adım atılmış olacak. Ayrıca, Türkiye Emlak Katılım Bankası bünyesinde uzun vadeli tasarrufu teşvik edecek ve düşük maliyetle konut edinimi sağlayacak Yapı Tasarruf Sandığı Sistemi'nin de kurulması planlanıyor.




  • Vatanımıza milletimize hayırlı olsun dev yatırım. Devletin yapamadığını, aracına sahip olduğum şirket yapıyor. Helal olsun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pink Floyd

    En azından iş imkanı. İzmir gibi iş imkanının kısıtlı olduğu bir yerde 5000 kişiye ekmek kapısı az bir rakam değil. Bende Manisa’ da global bir şirkette çalışıyorum. İş ilanları açıldığı gibi başvuracağım.

    Alıntıları Göster
    Devlet kasasından 40bin araç sözü vermiş. Maaş Alsan ne olacak Vergin ile geri ödeyeceksin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.