Şimdi Ara

Volkswagen, Passat üretimi için Türkiye yerine Slovakya'yı seçebilir (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
3.448
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • güle güle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: al-ozaria

    Passat mühim değil, polo ve polo sedanı burada üretsinlerde, skodaları, passatı, jettayı, golfü, tip1 tosbağayı nerede üretirse üretsinler...
    Polo alternatifi yerli birden fazla, önemli olan ülkemizde üretilmeyen segmentleri üretmek. Passat veya muadili bir ara yönetici aracının ülkemizde mutlaka üretilmesi lazım herhangi bir marka tarafından. Kurumsal satış çok fazla bu segmentte.
  • Fabrika açılmayacak demiyor fabrika da üretilmesi planlanan model başka fabrikaya kaydırılmış o kadar. Passat üretilmez de polo üretilir misal...

  • Öfff ne naz yaptılar be!
    Yanarım yanarım, daha önce kaybettiğimiz güzelim markalara, yatırımlara yanarım. Kıçı kırık Passat bile üretmek istemiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fazla naz aşık usandırır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Falcao transferinden de anlatacağımız üzere fazla naz yapani alamayacaksın. Bir bokluk çıkaracaktır illa.

  • Sanal Bellek S kullanıcısına yanıt
    Megane var Corolla var onlara biniversinler bir zahmet

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheStarBox

    Falcao transferinden de anlatacağımız üzere fazla naz yapani alamayacaksın. Bir bokluk çıkaracaktır illa.
    Hozam Falzao tam balon çıkti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Bu mesaj silindi.
    Bu günleridemi görecektik
  • Nasıl yani şimdi bizim yerli ve milli passatımız olmayacak mı ?
  • Trump gibi benim ülkemde otomobil yapmazsansan sana vergiyi 2kat arttırırım deseler kendileri koşa koşa fabrika kurmaya gelir. Ancak bu işin en önemli noktası yerli otomobili üretmektir.

  • e8snw E kullanıcısına yanıt
    Bi' bitmediniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AsiretinMarjinalCocugu kullanıcısına yanıt
    Yanlış bitirmişsin,
    Hozam falçao tam bir fazia

    Sarı ve kırmızı ile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peki bu durumdan VW nin haberi varmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tofas Reno Hyundai Toyota neyimize yetmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Skoda şu an zaten kendi üretimini karşılayamıyor, sürekli ek vardiyalar ve izin iptalleri ile tam kapasite ve hatta üstüne çıkıyorlar. Sırf bu sebeple çek cumhuriyetinde işçi sendikası ile ciddi problemler yaşadılar. VW her halükarda yeni bir hatta iki fabrikaya mahkum durumda. Türkiye için iş bitmiş durumda sadece kamuoyu baskısını yönetmeye çalışıyorlar.

    Asıl sorun bu aşamada VW ye verilen bu denli teşviğin diğer üreticiler nezdinde yaratacağı sorun. Sadece nakit teşvik ya da arsa çok sorun yaratmazdı ancak özellikle demiryolu ciddi tepki yaratır. İçerideki firmaların yıllardır istediği ama yapılmayan bu yatırım sadece VW özelinde yapılırsa ciddi sıkıntı oluşturur.

    Son olarak ülkeye gelen her yatırım değerlidir istihdam ve katma değer sağlar ancak kalben bunun Avrupanın en sahtekar firması olmasını istemezdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uretmesinler, madem alamiyoruz bence uretmesinler. Bir arabanin uretildigi yerde bile kolay kolay alinamamasi demek extra shipping masrafi dogurur. Orada hem uretsinler, hem satsinlar hemde Avrupa'ya daha ucuza dagitimini yapsinlar. Ben VW yerinde olsam ben de uretmezdim
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.