Şimdi Ara

volkswagen Polo 1.4 TDI hakkında bildikleriniz? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
92
Cevap
2
Favori
115.788
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    civici boğmadım,3200 devirde vteccik(sohc ne de olsa)açılır,2300 devre düşene kadar kapanmaz 4000 devir üstüydü ama redline da yapmadım,c3 de yapmadı muhetemelen;düz yolda gittiği hızı rampada da korudu,muhattap alma-almama olayı değil.. gsi corsa rampalarda daha az kayba uğrayacaktır;ağırlık-motor hacmi itibariyle passat 1.6fsi ise 6 ileri vitesli direk enjeksiyonlu ve 97oktan benzinle kullanıldığında yırtıcı sayılır,stocktaki dyno verileri de bunu söylüyor,chipe iyi tepki veren atmosferiklerin arasında üst sıralarda...
    1.6mpi tipronik benzinli octavia ile körfez virajlarını 160ı aşağı düşmeden bitirdim(önümde roomster 1.4tdi,onun önünde 122lik tsi golf5),ama normal kullanımda,rampalarda durum içler acısı,c.c.da 100e sabitleyince bile redline yapacak kadar vites düşürüyor..o yolculukta düz otoyolda araçta uyuyanları uyandırmadan-kasmadan 180i gördüm,sıksam 200 ederdi..
    civicle 218i gördüm uzun süre dipgaz giderek,rampa aşağı(180e kadar makul ama sonrası yaa sabır).. cordoba chiplenip eve dönerken bir 500m kadar dipgaz giderek de 200ü gördüm(e6da,ankara yönünden edirneye,kavacık öncesi viyadükte),dahasını deneyemedim,köprü trafiği başladı..20bin bakımından sonra inşallah,hele bir koyalım 5w-30 mobil1,temiz fitreler falan..ayrıca 6 valf-3 silindir,mazotlu bir motor bahsi geçen..
    %13 eğimli bir otoyol rampa çıkışında civicle 120yi full redline gidip görürken,cordobada 4.vitesle başlayarak gördüm..

    Alıntıları Göster
    bahsi geçen aracın 2008 ini galeride beğendim, pazarlıkta anlaştık, deneme sürüşü yapayım dedim.
    Oda ne traktör gibi sesi var , tümsekten geçerken(yavaşlayıp hızlanyım derken) 2 ile kalkmıyor illa 1 le kalkış yapacan, yani kullanımı nazlı biraz.
    km de 90 bine yakındı, 90 binde trigerle beraber bakımı 1100 tl civarı deyince servis arkama bile bakmadım, kaçtım :)
    Almaktan vazgeçtim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_6


    Şunu da ekliyim:

    Ford fiesta 1.4 tdci motoru 68hp 160nm 0-100: 14.9 sn 1030kg -> 4 silindir -> ş. içi: 5.3 ş. dışı: 3.5
    VW polo 1.4 tdi motoru 80hp 195nm 0-100: 14.9 sn 1090kg -> 3 silindir -> ş. içi: 5.5 ş.dışı: 3.9

    Görüyoruz ki 12hp ve 35nm tork farkı ile tüketim hemen hemen eşit yani 3 silindir farkı bu da bir avantaj 195nm torkla yokuşlu yollarda turbosuz ve max 1.8'e kadar olan (1.8ler de dahil, test edildi onaylandı) ne kadar benzinli motor varsa yanınızda hiç şansı yok, keyfi başka




    Ben denemek istiyorum o zaman seninle. Forumda hep konusu açılıyor duruyor. 1.8 aracım var videoya da çekeriz forumdaki tartışma da bitmiş olur. Uygun mudur?

    @rallier_61
    senin civic otm değil miydi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeandan -- 20 Ağustos 2010; 0:57:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_6


    Şunu da ekliyim:

    Ford fiesta 1.4 tdci motoru 68hp 160nm 0-100: 14.9 sn 1030kg -> 4 silindir -> ş. içi: 5.3 ş. dışı: 3.5
    VW polo 1.4 tdi motoru 80hp 195nm 0-100: 14.9 sn 1090kg -> 3 silindir -> ş. içi: 5.5 ş.dışı: 3.9

    Görüyoruz ki 12hp ve 35nm tork farkı ile tüketim hemen hemen eşit yani 3 silindir farkı bu da bir avantaj 195nm torkla yokuşlu yollarda turbosuz ve max 1.8'e kadar olan (1.8ler de dahil, test edildi onaylandı) ne kadar benzinli motor varsa yanınızda hiç şansı yok, keyfi başka




    Ben denemek istiyorum o zaman seninle. Forumda hep konusu açılıyor duruyor. 1.8 aracım var videoya da çekeriz forumdaki tartışma da bitmiş olur. Uygun mudur?

    @rallier_61
    senin civic otm değil miydi ?

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar, geçen hafta 2001 model 1.4 TDi aldım. Tüm filtrelerini değiştirtdim. dört lt. yağ koydular ama yağ çubuğu tırtıklı bölümün biraz aşağısında gösteriyordu. En az tırtıklı bölümde olması gerekmiyormu diye sordum. Usta bana bu araçlar dört lt. yağ alıyor, ben buna daha fazla yağ koymak istemiyorum zararlı olabilir dedi. Çubuk yanlış gösteriyor olabilir dedi. Bende neye güveneceğim dedim, çubugamı yoksa neye dedim, oda bana ışığa bak dedi, ışık yanarsa ona göre hareket edersin dedi. Acaba sizin yağ gösterge çubuğu nereye kadar gösteriyor merak ettim. Benim yağ çubuğu sonradan değiştirilmiş olabilirmi yani orjinal olmayabilirmi?

    Polen filtresi : 16
    Hava filtresi : 30
    Yağ filtresi : 17
    Mazot filtresi : 45
    Motor yağı : 70
    İşçilik : 70

    Toplam : 248 TL.

    Teşekkürler,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Getrue

    Arkadaşlar, geçen hafta 2001 model 1.4 TDi aldım. Tüm filtrelerini değiştirtdim. dört lt. yağ koydular ama yağ çubuğu tırtıklı bölümün biraz aşağısında gösteriyordu. En az tırtıklı bölümde olması gerekmiyormu diye sordum. Usta bana bu araçlar dört lt. yağ alıyor, ben buna daha fazla yağ koymak istemiyorum zararlı olabilir dedi. Çubuk yanlış gösteriyor olabilir dedi. Bende neye güveneceğim dedim, çubugamı yoksa neye dedim, oda bana ışığa bak dedi, ışık yanarsa ona göre hareket edersin dedi. Acaba sizin yağ gösterge çubuğu nereye kadar gösteriyor merak ettim. Benim yağ çubuğu sonradan değiştirilmiş olabilirmi yani orjinal olmayabilirmi?

    Polen filtresi : 16
    Hava filtresi : 30
    Yağ filtresi : 17
    Mazot filtresi : 45
    Motor yağı : 70
    İşçilik : 70

    Toplam : 248 TL.

    Teşekkürler,

    Alıntıları Göster
    4 lt kapasitesi. Bir problem yok. Şuan üzerindeki çubuğun neresine geliyorsa ona göre ayarlarsın artık, demekki üzerindeki çubuğu değiştirmişler orjinal değil. Tırtıklı yerin üstünde olması gerekiyor. Tam 4lt koyduktan sonra nereye geliyor bak senin için orası doğru 4ltden fazla koyma.




  • O.B.K hoca ne güzel tanımlamış bu durumu...dizele bindim de uçtum, redline'ı görünce duruldum

    tekrar kopyalamak istiyorum..

    quote:

    Orijinalden alıntı: O.B.K

    Biz buna otomobil psikolojisinde "dizele bindim de uçtum, redline'ı görünce duruldum" yanılsaması diyoruz. Genelde vasat güç üreten, atmosferik benzinli motorları 3000 deviri geçirmeden kullanmış kişilerin turbo-dizelle ilk tanışmalarında daha sık görülen bu vakaya daha önce turbo-benzinli bir araç kullananlarda pek rastlanmıyor. Bu yanılsamanın etkisiyle kişi yakıt tüketimi konusunda da iyimser yuvarlamalar yapabiliyor.

    Daha sonra kişi, atmosferik dizel motorlu bir araca binince dizel konusunda yaptığı genellemelerden ötürü hüsranla karşılaşıp atmosferik benzinli motora ettiği tüm kötü sözler için ızdırap içerisine düşebiliyor.

    Böyle kişilere, gördüğünüz yerde, yaşadığı anlık tork patlamasının turbonun etkisi olduğunu(bkz; turbo effect), dizel ile alakası olmadığını, aynı turbonun benzinli motora konulunca çok daha stabil sonuçlar verdiğini söyleyerek kişiyi büyük bir yanılsamadan kurtarınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_6
    4 lt kapasitesi. Bir problem yok. Şuan üzerindeki çubuğun neresine geliyorsa ona göre ayarlarsın artık, demekki üzerindeki çubuğu değiştirmişler orjinal değil. Tırtıklı yerin üstünde olması gerekiyor. Tam 4lt koyduktan sonra nereye geliyor bak senin için orası doğru 4ltden fazla koyma.

    Benim aracımda da aynı durum oldu. Bence yağ cubuguyla bir ilgisi yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turkalog

    quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_6
    4 lt kapasitesi. Bir problem yok. Şuan üzerindeki çubuğun neresine geliyorsa ona göre ayarlarsın artık, demekki üzerindeki çubuğu değiştirmişler orjinal değil. Tırtıklı yerin üstünde olması gerekiyor. Tam 4lt koyduktan sonra nereye geliyor bak senin için orası doğru 4ltden fazla koyma.

    Benim aracımda da aynı durum oldu. Bence yağ cubuguyla bir ilgisi yok.

    Alıntıları Göster
    Geçen gün aynı ustaya gittim, yağ oranına baktık,biraz daha yağ koydurtdum, tam tırtıklı yere geldi.

    Arabaya ve trafiğe yeni alışıyorum. Devirli kullanmaya çalışıyorum. Birkaç gündür devirli kullanmayı alışkanlık haline getirdim.
    100 TL. 'lik euro mazot aldım tam olarak hesaplamasamda şehiriçi 450 km. gitti gibi geldi. Bu normal bir değermi?
    Siz 100 TL. 'lik mazot ile ne kadar yol gidiyorsunuz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Getrue

    Geçen gün aynı ustaya gittim, yağ oranına baktık,biraz daha yağ koydurtdum, tam tırtıklı yere geldi.

    Arabaya ve trafiğe yeni alışıyorum. Devirli kullanmaya çalışıyorum. Birkaç gündür devirli kullanmayı alışkanlık haline getirdim.
    100 TL. 'lik euro mazot aldım tam olarak hesaplamasamda şehiriçi 450 km. gitti gibi geldi. Bu normal bir değermi?
    Siz 100 TL. 'lik mazot ile ne kadar yol gidiyorsunuz?

    Alıntıları Göster
    120-130 tl 600 km gibi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turkalog

    120-130 tl 600 km gibi

    Alıntıları Göster
    polo 1.4tdi güzel araçtır ama baya sesli çalışır.Genel olarak çok dayanıklı ve common railler kadar fazla mazot seçmeyen bir motora sahiptir.2000 devirde 195nm tork üretir.bu tork sayesinde özellikle uzun yolda çok zevkli bir kullanımı vardır.özellikle rampalarda.5.vitesle çok dik olmamak kaydıyla her rampayı sıyırıp atar.ben aynı motora sahip skoda fabia Tdi kullandım oradan biliyorum.ayrıca torku yüksek araçlar genel itibariyle az yakarlar.(istisnalar olabilir ama kaide değişmez)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903


    quote:

    Orijinalden alıntı: teknisyen_27

    herkese selam
    bizde 2006 vw polo 1.4 var. araba şuan 30 bin km. de benimde bı sorum olacak direksıyon kutusundan devamlı ses gelıyor servıste bulamadılar. Acaba bunun nedenını aranızda bılen varmı.Şimdiden teşekkurler..


    poloda kronik problemlerden biridir. direksiyon kutusu komple değişmeli fiyatı da oldukça yüksek. maalesef tamir olamıyor. yeğenimde polo 1.4 comfortline otom. 2006 model araçta benzer problem oldu. 2-3 kez hem servise hem de ustalara gösterildi. tamir denendi ama çözüm getirmiyor.



    acaba bu sorun cordobalarda da varmı?
    gözüm korktu açıkçası




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rozek

    quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903


    quote:

    Orijinalden alıntı: teknisyen_27

    herkese selam
    bizde 2006 vw polo 1.4 var. araba şuan 30 bin km. de benimde bı sorum olacak direksıyon kutusundan devamlı ses gelıyor servıste bulamadılar. Acaba bunun nedenını aranızda bılen varmı.Şimdiden teşekkurler..


    poloda kronik problemlerden biridir. direksiyon kutusu komple değişmeli fiyatı da oldukça yüksek. maalesef tamir olamıyor. yeğenimde polo 1.4 comfortline otom. 2006 model araçta benzer problem oldu. 2-3 kez hem servise hem de ustalara gösterildi. tamir denendi ama çözüm getirmiyor.



    acaba bu sorun cordobalarda da varmı?
    gözüm korktu açıkçası

    Alıntıları Göster
    donanımı cok kötü yeni kasanın..araçta resmen abs dısında dogru durust bisey yok ve 38 bin istiyorlar.
    polo ya 38 bin verilmez bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdxxx

    donanımı cok kötü yeni kasanın..araçta resmen abs dısında dogru durust bisey yok ve 38 bin istiyorlar.
    polo ya 38 bin verilmez bence

    Alıntıları Göster
    Beyler geçen Mart ayında 2001 1.4 TDI Trendline Polo aldım.
    Burada ki "motor sesi çok değil, biraz müziği açınca sesi duymuyorsunuz bile, artıları bu dezavantajını unutturuyor..." vb. yorumlara kanmıştım.
    Araba bildiğin traktör kardeşim. Bildiğin diyorum!
    Araç sahipleri kendi araçlarına toz kondurmamak için bunu kabullenmeme yönüne gidiyorlar ama yanlış. Bu vesileyle başkalarını (örneğin beni) da yanlış yönlendiriyorsunuz.
    Araç çok seri, çok ekonomik yakıt tüketimine sahip, çok yakışıklı bir kasası var fakat çok ama çok sesli her yerinden sesler geliyor zannediyorsun aracın motorun sarsıntısından torpido oynuyor, kalorifer petekleri oynuyor, paranoyak oldum arabanın içinde.
    Ayrıca çift kırmızılar 100 HP dir. Seriliğinin nedeni bu, ekonomisinin nedeni 3 silindirli olmasıdır. Sesli çalışmasının nedeni de silindir sayısıyla alakalı sanırım.
    Uzun yolca arabanın canını yiyim dersin ama gel gör ki şehir içinde beynini yiyor.
    Bu dizel ufak arabayla yolda ne benzinlilere toz yutturuyorum.
    Performansına inanamazsınız.
    Tekrar donanım haber gibi bir sitede bilgi paylaşımı yaptığınızı, bu paylaşımları çok sayıda insanın okuduğunu ve donanım haberde yayınlanmasından dolayı referans aldığını hatırlatır, objektif şekilde fikirlerinizi beyan etmenizi rica eder,
    Sayılar sunarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İzi

    Beyler geçen Mart ayında 2001 1.4 TDI Trendline Polo aldım.
    Burada ki "motor sesi çok değil, biraz müziği açınca sesi duymuyorsunuz bile, artıları bu dezavantajını unutturuyor..." vb. yorumlara kanmıştım.
    Araba bildiğin traktör kardeşim. Bildiğin diyorum!
    Araç sahipleri kendi araçlarına toz kondurmamak için bunu kabullenmeme yönüne gidiyorlar ama yanlış. Bu vesileyle başkalarını (örneğin beni) da yanlış yönlendiriyorsunuz.
    Araç çok seri, çok ekonomik yakıt tüketimine sahip, çok yakışıklı bir kasası var fakat çok ama çok sesli her yerinden sesler geliyor zannediyorsun aracın motorun sarsıntısından torpido oynuyor, kalorifer petekleri oynuyor, paranoyak oldum arabanın içinde.
    Ayrıca çift kırmızılar 100 HP dir. Seriliğinin nedeni bu, ekonomisinin nedeni 3 silindirli olmasıdır. Sesli çalışmasının nedeni de silindir sayısıyla alakalı sanırım.
    Uzun yolca arabanın canını yiyim dersin ama gel gör ki şehir içinde beynini yiyor.
    Bu dizel ufak arabayla yolda ne benzinlilere toz yutturuyorum.
    Performansına inanamazsınız.
    Tekrar donanım haber gibi bir sitede bilgi paylaşımı yaptığınızı, bu paylaşımları çok sayıda insanın okuduğunu ve donanım haberde yayınlanmasından dolayı referans aldığını hatırlatır, objektif şekilde fikirlerinizi beyan etmenizi rica eder,
    Sayılar sunarım.

    Alıntıları Göster
    TDİ Mİ ASLA MULTİJET Mİ ASLA TRAKTÖR VE DANDİK MOTORLAR 5PARA ETMEZ TDİ ALDIM PİŞMANIM
    BİDAHA ALIRSAM 2 OLSN SAKIN ALMAYIN 1 AYDA 2KERE ENJEKTÖR VE ŞANZUMAN ARIZASI VEREN DANDİK Bİ MRKANIN ARACI




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cleron

    TDİ Mİ ASLA MULTİJET Mİ ASLA TRAKTÖR VE DANDİK MOTORLAR 5PARA ETMEZ TDİ ALDIM PİŞMANIM
    BİDAHA ALIRSAM 2 OLSN SAKIN ALMAYIN 1 AYDA 2KERE ENJEKTÖR VE ŞANZUMAN ARIZASI VEREN DANDİK Bİ MRKANIN ARACI

    Para etmeyen motorlar değil.

    Aracı aldığınız kişi hor kullandıysa suçu motora değil kullanan kişiye bulun.

    146 bin km'de Multijet GP sattım motoruna anahtar değmemişti.

    Aynı şekilde fiat servisinde çalışan akrabam var 200 - 300 bin km'de bakıma gelen motorunda hiç bir sorun olmayan multijetler var.

    5 para etmez dediğiniz TDI motor ise 500 bin km'leri rahatlıkla deviren bir motor.

    At sahibine göre kişner




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Trabzon61~

    quote:

    Orijinalden alıntı: cleron

    TDİ Mİ ASLA MULTİJET Mİ ASLA TRAKTÖR VE DANDİK MOTORLAR 5PARA ETMEZ TDİ ALDIM PİŞMANIM
    BİDAHA ALIRSAM 2 OLSN SAKIN ALMAYIN 1 AYDA 2KERE ENJEKTÖR VE ŞANZUMAN ARIZASI VEREN DANDİK Bİ MRKANIN ARACI

    Para etmeyen motorlar değil.

    Aracı aldığınız kişi hor kullandıysa suçu motora değil kullanan kişiye bulun.

    146 bin km'de Multijet GP sattım motoruna anahtar değmemişti.

    Aynı şekilde fiat servisinde çalışan akrabam var 200 - 300 bin km'de bakıma gelen motorunda hiç bir sorun olmayan multijetler var.

    5 para etmez dediğiniz TDI motor ise 500 bin km'leri rahatlıkla deviren bir motor.

    At sahibine göre kişner


    Alıntıları Göster
    MOTORDA PEKİ JAPONLARIN DİZELLERİNİ Bİ ARAŞTIR DERİM ? SANA TEKNİK VERİLERİ KARŞILAŞTIR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus


    quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_6

    195nm torkla yokuşlu yollarda turbosuz ve max 1.8'e kadar olan (1.8ler de dahil, test edildi onaylandı) ne kadar benzinli motor varsa yanınızda hiç şansı yok, keyfi başka


    Şu lafada bitiyorum.Ya tamam dizel iyidirde bazen abartılıyor.Sanki araba her devirde 195 nm tork veriyorda!Ayrıca 1000 nm tork olsa kaç yazar.Vereceği max güç 80 hp olduktan sonra.Karşısında 1.6 110-120 (çok ağır olmadığı sürece) hp araç varken ne yapabilir.Hesap kitap denen bir şey var.1.6 civici al istersen rampa yukarı kalk 5000 bin devirin üstüne çıktı mı o araç, 1.4 dizel tozuna bile yetişemez.

    Normal sürüşte dizel daha etkin bak bunu kabul ederim.Rampada giderken zorlanmaz ama öyle 1.4 dizel kalkıpta 1.6 hele hele 1.8 aracı geçemez.Hatta tozuna bile yetişemez.


    aynen katılıyorum, 1.8 hatta 2.0 motorları geçtim demiş birisi, muhtemelen yarıştıklarından 2.0 motorlu araçların haberi yoktu tork olayınıda o kadar abartmayın 1.4 araç gidip 2.0 benzinliyi perişan edecekmiş yok artık ali sami derler buna




  • quote:

    Orijinalden alıntı: werty_tr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus


    quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_6

    195nm torkla yokuşlu yollarda turbosuz ve max 1.8'e kadar olan (1.8ler de dahil, test edildi onaylandı) ne kadar benzinli motor varsa yanınızda hiç şansı yok, keyfi başka


    Şu lafada bitiyorum.Ya tamam dizel iyidirde bazen abartılıyor.Sanki araba her devirde 195 nm tork veriyorda!Ayrıca 1000 nm tork olsa kaç yazar.Vereceği max güç 80 hp olduktan sonra.Karşısında 1.6 110-120 (çok ağır olmadığı sürece) hp araç varken ne yapabilir.Hesap kitap denen bir şey var.1.6 civici al istersen rampa yukarı kalk 5000 bin devirin üstüne çıktı mı o araç, 1.4 dizel tozuna bile yetişemez.

    Normal sürüşte dizel daha etkin bak bunu kabul ederim.Rampada giderken zorlanmaz ama öyle 1.4 dizel kalkıpta 1.6 hele hele 1.8 aracı geçemez.Hatta tozuna bile yetişemez.


    aynen katılıyorum, 1.8 hatta 2.0 motorları geçtim demiş birisi, muhtemelen yarıştıklarından 2.0 motorlu araçların haberi yoktu tork olayınıda o kadar abartmayın 1.4 araç gidip 2.0 benzinliyi perişan edecekmiş yok artık ali sami derler buna

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar neden bu kadar rahatsız etti sizi anlamadım. Bi tarafımızdan sallamıyoruz. Buyrun getirin 1.8 turbosuz Passat (1998-2004), 1.6 Civic, 1.6 İnsignia (180hp turbolu olan değil), 1.6 Astra, 1.6 ne kadar araba varsa. Tamamen yokuş yukarı kalkış ve 200 metre.

    1.4 TDI 100hp 260nm yazılımlı. Bekliyorum, konuşmakla olmaz... Yukarda yazdığım 4 arabayla da bahsettiğim yarışta hepsini dumana boğdum... Hepsi stock yazılım falan yok. Şu benzinli arabalarınızın devir çevirmesine bu kadar güvenmeyin, siz rampada vites küçültürken ben vites büyütüyorum...




  • sorunlu bir arac.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: +24edition

    sorunlu bir arac.
    aynen sorunlu hmde çok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cleron

    aynen sorunlu hmde çok

    Alıntıları Göster
    Bende 1.4 tdi skoda fabia combi var. Aynı motoru kullanıyor. Ben şahsen arabanın dış görünüşünden sonra en çok bu tok sesi seviyorum. Bisiklet değil de araba kullandığımı hissettiriyor bana :)

    Bu sesin yanına bir de uzun 1. vitesi koyunca arabaya "dragtör" ismini koyduk skoda forumunda :)
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.