Şimdi Ara

Volkswagen Türkiye piyasasındaki liderliğini kaybetti (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
78
Cevap
0
Favori
4.707
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkes megane alıyor, seneye bu rakamı 2ye katlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VW 10 yıldır aynı yüz arabaları satıyor, geriye düşmesi çok normal.

    Renault ise devrim nitelikte bir tasarım ve sorunsuz+keyifli EDC şanzıman ile atağa geçmişti, alır başını gider artık. DCI motor TDI motordan daha ekonomik ve daha performanslı, EDC şanzıman DSG'den daha sorunsuz ve aynı konforu sunuyor. Gözünü açtı çoğu kişi.

    Ford'da aynı şekilde aşırı eskidi, Focus ve Fiesta'nın yeni kasası gelince toparlayacaktır ancak Fiesta'ya yine otomatik+dizel gelmezse, yine satamaz, Türkiye'de otomatik+dizel fetişi çok fena yükselişe geçti son 4 yıl içinde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baltalı_ilah

    Memleketime 1 civi cakmamis firma batsin gitsin beter olsun. Diger markalar fabrikalar okullar yapar volkswagen ne yapar? Kapali spor salonu. Yillarca en cok satan marka oldu 1 civi cakmadi serefsizler ya. Bide bunlara tapanlar var.

    memleketine bir çivi çakmak zorunda mı? adamlar her ihracaat yaptıkları ülkeye fabrika mı açacak? bu nasıl bir mantık? adamların açtıkları resmi-özel bayiler, parçacılar, özel servisler, bunlardan ekmek yiyen insanlar, 1 vw satışı sayesinde ikisinin tutarında vergi geliri elde eden devlet. liste böyle uzar gider.

    quote:

    Jetta dizel otomatik yok sebep bu :)


    bence de en basit ve doğru açıklama bu. şimdiki megane nin karşısında yeni bir jetta olursa satışları artar.




  • megane etkisi, dizel skandalları tryi etkilemiyordu diyorduk ama sonuç ortada, egea'nın ise başarılarının devamını dilerim forumun gerçeği yansıtmadığını göstermiş oldu, vw artık motorları 250nm sınırından kurtarmalı
  • Megane sedan yeni çıktı ve oldukça da etkileyici bir otomobil. Dolayısı ile şu anda oldukça gözde. Yüzü eskidikçe satışları düşecektir. Daha önce de hep böyle oldu.



    Clio segmentinde rakipsiz. İyi bir motoru; eskimeyen bir yüzü var. Evet bence hala dizaynı güncel.



    Egea fiyat avantajını kullanıyor. Fiyat/performans oranı mükemmel. Filo kadar bireysel kullanıcı da tercih ediyor.



    Fiat ın ticarileri de oldukça satıyor.



    VW in bu en çok tercih edilen segmentlerde neyi var?



    Jetta ve polo???? 7 yıllık polo ve benzer yaştaki jetta...



    Zaten VW in iki kozu kaldı. D Sedan passat ve C HB Golf. Onlarda segmentlerinde lider zaten..



    Ve en önemlisi fiyat... VW bence bu fiyatlarla hala iyi satıyor.. Düşünün 11 ay önce 80 bine aldığım golf şimdi 110 bin. Ben bu parayı buna hayatta vermem şimdi. Gider dizel ot. Egea alır keyfime bakarım.



    Şuna da eminim VW c sedan ve b HB segmentlerine adam gibi güncelleme yapsın; yine liderliği alır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    megane etkisi, dizel skandalları tryi etkilemiyordu diyorduk ama sonuç ortada, egea'nın ise başarılarının devamını dilerim forumun gerçeği yansıtmadığını göstermiş oldu, vw artık motorları 250nm sınırından kurtarmalı

    fosfosun model gamı ve ürün görseli artık çok eskidi ve hep aynı görüntü..
    passatı gör gerisini görmeye gerek yok
    motorlarıda çok başarısız keza şanzımanları sorunlu..

    reno daha başarılı hem ürün görseli hem şanzıman performansı ile.
    işin ilginç yanı bu iki firmayada şanzımanı getrag diye bir firma yapıyor diye biliyorum.

    ama uygulama kısmına gelince işler değişiyor.
    bordo şaraplarının efendisi fransızları bu konuda takdir etmek gerek.

    fosfos ürün görüntüsünü artık yenilemeli buzdolabı görüntüsünden kurtulmaları lazım.

    daha ve en büyük sorunları da adam gibi bir motorları ve şanzımanları yok.
    hep deneme yanılma..
    bir 1.5 dci performansı ve ve safkan nesili yakalayamadılar eriyen tsi ler var piyasada 1.0 larla..1.4 lerle..




  • abiodum kullanıcısına yanıt
    Pardon bi donanım listesini incele istersen her segmentte genel olarak en boş araçlar Volkswagende. Devlet zorunlu yapmasa hala 2 hava yastıklı esp siz polo falan satıyordu bunlar.
  • Toyota yı corolla sırtlıyor herhalde...

    Hyundai nin arkasında kalmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Reno nun başarisini herkes alkislasin.



    C sinifinin en mantikli araci.



    Dizel otomatik touch paket beyaz renk araci ak koy garaja borsadan dolardan dha cok kazandirir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir VW sahibi olarak VW satışlarının düşme sebepleri:



    -Filo aracı yapabileceği, dizel otomatik kombinasyonuna sahip bir C sedan aracı yok. Var olan Jetta ise TSi motorla pek ilgi görmüyor. Ayrıca taş devrinden kalma tasarımı ve diğer VW modellerine nazaran kalitesiz üretilmesi ve rakiplerin güçlenmes Jetta'yı arka sıralara itti.



    -TDi motorun 115 HP ve 250 Torka takılıp kalması. Rakipler artık 1.6 hacminden 160 HP güç alırken VW senelerdir 115/250 değerlerinin üstünü göremedi.



    -DSG şanzımandan haklı olarak korkanların başka alternatiflere yönelmesi.



    -Highline harici donanım paketlerinin sıkıcı (buzdolabı) tasarımları.



    -Rakiplere nazaran donanım kıtlığı. Opsiyonlarla insanları yolma politikası.



    -Polo, Jetta ve Scirocco'nun taş devrinden bu yana üretilmesi.



    -Rakiplerine oranla daha fazla fiyata satılması ve rakiplerin yeni ürün gamına (tasarım, motor gibi) geçiş yapması.



    Bu kadar olumsuzluğa rağmen yinede iyi satıyorlar. Yeni dizel otomatik Jetta, yeni Polo ile satışlar tekrardan artacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • VW dsg'ye Amerika'da 10 yıl garanti veriyor, TR'de 2 yıl. TR'ye hakettiği gibi garanti ve donanım vermedikten sonra vw satışlarının azalması gerekliydi zaten. Hyundai gibi 7 yıl gibi daha uzun garanti +donanım verirse şansı artar.
  • nbacıshaquılle kullanıcısına yanıt
    vw fanı falan değilim fakat şu an piyasada bulunan en boş araçların bile belli bir donanım seviyesine gelmesinde teşvik edici oldular diyorum zamanında. VW'nin şu anda sattığı araçların ne kadar dolu ne kadar boş olduğu konusunda herhangi bir yorumum olmadı zaten.
  • Boşline almamak için başka markalara dönüyorlar. Ayrıca vw manyağı olup dsg konusunda korkup japon araçlarına yönelen insanlar var. Kısaca kimse kızmasın ama beter olsunlar. Çünkü garanti 10 yıl olup bizlere iki yıl verip arabadan bir ton donanımı çıkaran firmaya hak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sirrüs

    Bir VW sahibi olarak VW satışlarının düşme sebepleri:



    -Filo aracı yapabileceği, dizel otomatik kombinasyonuna sahip bir C sedan aracı yok. Var olan Jetta ise TSi motorla pek ilgi görmüyor. Ayrıca taş devrinden kalma tasarımı ve diğer VW modellerine nazaran kalitesiz üretilmesi ve rakiplerin güçlenmes Jetta'yı arka sıralara itti.



    -TDi motorun 115 HP ve 250 Torka takılıp kalması. Rakipler artık 1.6 hacminden 160 HP güç alırken VW senelerdir 115/250 değerlerinin üstünü göremedi.



    -DSG şanzımandan haklı olarak korkanların başka alternatiflere yönelmesi.



    -Highline harici donanım paketlerinin sıkıcı (buzdolabı) tasarımları.



    -Rakiplere nazaran donanım kıtlığı. Opsiyonlarla insanları yolma politikası.



    -Polo, Jetta ve Scirocco'nun taş devrinden bu yana üretilmesi.



    -Rakiplerine oranla daha fazla fiyata satılması ve rakiplerin yeni ürün gamına (tasarım, motor gibi) geçiş yapması.



    Bu kadar olumsuzluğa rağmen yinede iyi satıyorlar. Yeni dizel otomatik Jetta, yeni Polo ile satışlar tekrardan artacaktır.

    Satarken değer kaybetmeyeceğini bildikten sonra el arabasının önüne vw arması vurup satsınlar alır bu millet ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • BARKU B kullanıcısına yanıt
    Yapiyor zaten Ağustos başında 1.2 tsi comfortline manuel jetta 80000 tl iken suan en dip fiyat 84.600 verdiler. Sebebini sordum agustostan beri iki defa zam gormus. İlkinde yuzde 2 ikincisinde yüzde 1.5 görmüş. Siz batmaya mahkumsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok daha pahalı olmasına rağmen tenekelerin hemen ardından 3. olmuş. vw bitti diye teneke çalıyor burdaki anti-vw fanboyları. şu an vw bir geçiş sürecinde ve bayilerde araba yok. 2-3 aya 1.5'ler gelir ve golf-passat satış rekorlarını tazeler...

    1.5 gelince ben de değiştiririm. nasılsa çok zarar ettirmiyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    çok daha pahalı olmasına rağmen tenekelerin hemen ardından 3. olmuş. vw bitti diye teneke çalıyor burdaki anti-vw fanboyları. şu an vw bir geçiş sürecinde ve bayilerde araba yok. 2-3 aya 1.5'ler gelir ve golf-passat satış rekorlarını tazeler...

    1.5 gelince ben de değiştiririm. nasılsa çok zarar ettirmiyor...

    VW nin çok satacak olması sizi neden bu kadar heyecanlandırıyor.Marka fark etmeksizin hiç bir markanın çok satıp satmaması beni mutlu etmez çünkü kendi markamız olmadıkça ülkemize bir faydası yok.Yorumunuza baktıgımda sizin ve fanı olduğunuzu hissettim, bence ülkemize yararı olmayan hiç bir markanın fanboylugunu yapmaya gerek yok .

    İyi günler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • C segmentinde megane 4ün rakibi yok. Algımızı düzeltsek talisman da d segmentini süpürür. B segmentinde de clio en iyilerden. E bırakta reno birinci olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel

    Hafif ticari olmasa Fiat ikinciliği kaybeder.

    Volkswagen Türkiye piyasasındaki liderliğini kaybetti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şifon kullanıcısına yanıt
    Bu cümleden pek bişey anlamamış olsam da "orumunuza baktıgımda sizin ve fanı olduğunuzu hissettim, bence ülkemize yararı olmayan hiç bir markanın fanboylugunu yapmaya gerek yok ." fanboy kelimesini seçebildim. Hiçbiri yerli değil. Vw güzel araba üretiyor ve makul rakamlara satıyor. Bunları idrak edebilyor olmak fanboyluksa, ben fanboyum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.