Şimdi Ara

Volkswagenin + 2 yıl garantisi herşeyi kapsamıyor (fabrika garantisi gibi değil) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
113
Cevap
1
Favori
15.190
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet, biraz okuma zahmetinde bulunan biri bunu bilir zaten.

    Yalnız bu VW'ye hatta otomobil markalarına özgü bir olay değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Ya hepsi ayni yola cikiyor.

    nasıl aynı yola honda kabul etmiyor vw ediyor ama aynı yol değil bence

    Ayni seyi hondada yapabiliyor bilmiyorum durumu ama ayni yol. Parcalari aldiktan sonra sanayide takilsa ne fark eder. Tamam vw 'nin garanti daha iyi.

    yok daha iyi demek istemedim sadece yazanı kendimce yorumluyorum tabi honda konusunda tam emin değilim hiç hondamız olmadı

    Ben aracimi alirken..

    Standart ekipmanlarin disinda hicbir opsiyona para odemedim. Deri koltukta dahil buna.

    6 yil garantim , sunroofum , deri koltuklar herseyi istedim. Ustunede 2500 tl indirim alinca araci aldim ve ciktim.

    Dogus otoya gittigimde ise benden nasi para yolarizin derdindeydiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 19 Mart 2012; 0:05:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Ya hepsi ayni yola cikiyor.

    nasıl aynı yola honda kabul etmiyor vw ediyor ama aynı yol değil bence

    Ayni seyi hondada yapabiliyor bilmiyorum durumu ama ayni yol. Parcalari aldiktan sonra sanayide takilsa ne fark eder. Tamam vw 'nin garanti daha iyi.

    yok daha iyi demek istemedim sadece yazanı kendimce yorumluyorum tabi honda konusunda tam emin değilim hiç hondamız olmadı

    Ben aracimi alirken..

    Standart ekipmanlarin disinda hicbir opsiyona para odemedim. Deri koltukta dahil buna.

    6 yil garantim , sunroofum , deri koltuklar herseyi istedim. Ustunede 2500 tl indirim alinca araci aldim ve ciktim.

    Dogus otoya gittigimde ise benden nasi para yolarizin derdindeydiler.

    alayı şerefsiz alturda öyle doğuşta avekte yada ankaradaki vw servisleride


    ama artık insanların gözü açıldı şikayetvar.com son şikayet çok iyi 50.000 tl para veriyoruz ESP yok

    www.sikayetvar.com
    Müşteri Memnuniyetinin Adresi - Şikayetvar
    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1133109/volkswagen-eksik-bilgi-veriliyor/t4zkl



    vw olsun taştan olsun devri kapanıyor bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    benim poliçem bu yanlız şöyle bir olay var garantiyi vw satmıyor ALLİANZ SATIYOR

    Cihan o kasko poliçenin maddeleri değil mi? Garanti kapsamları kullanım kılavuzunda yazar diye biliyorum. Zaten orada 1000 küsür lira bir tutar görünüyor, kasko bedeli olması daha mantıklı geldi bana. Ayrıca doğal afette karşılamaması da rezalet bir durum. O zaman arabayı açık araziye bırakalım aman başına birşey gelmesin diye..

    yok abi full life denen artı 2 sene garantiyi ALLİANZ yapıyor ben vw alturda yaptırdım

    aracın 2 sene artı garantisi

    18 aya kadar yapılıyor yani istersen bayiden çıkmadan istersen 18.aya kadar araç trafiğe çıkışından itibaren yapabiliyorsun

    sıfır km olunca biraz daha uygun oluyor

    burada link var bakabilirsin




    Tamamdır +2 olayını gözden kaçırmışım. Ben normal garanti sanmıştım. Pek de birşey karşılamıyormuş bunu öğrenmiş olduk. En fazla DSG ve kronik motor arızlarından o da canları isterlerse garantiye alırlar. Ama yine de ihtimal vermiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    benim poliçem bu yanlız şöyle bir olay var garantiyi vw satmıyor ALLİANZ SATIYOR

    Cihan o kasko poliçenin maddeleri değil mi? Garanti kapsamları kullanım kılavuzunda yazar diye biliyorum. Zaten orada 1000 küsür lira bir tutar görünüyor, kasko bedeli olması daha mantıklı geldi bana. Ayrıca doğal afette karşılamaması da rezalet bir durum. O zaman arabayı açık araziye bırakalım aman başına birşey gelmesin diye..

    yok abi full life denen artı 2 sene garantiyi ALLİANZ yapıyor ben vw alturda yaptırdım

    aracın 2 sene artı garantisi

    18 aya kadar yapılıyor yani istersen bayiden çıkmadan istersen 18.aya kadar araç trafiğe çıkışından itibaren yapabiliyorsun

    sıfır km olunca biraz daha uygun oluyor

    burada link var bakabilirsin




    Tamamdır +2 olayını gözden kaçırmışım. Ben normal garanti sanmıştım. Pek de birşey karşılamıyormuş bunu öğrenmiş olduk. En fazla DSG ve kronik motor arızlarından o da canları isterlerse garantiye alırlar. Ama yine de ihtimal vermiyorum.

    iyi niyet oluyor abi oda çoğuna uygulanıyor en basiti şikayetvar yaz mutlaka çözüyorlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xprtg

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: xprtg

    quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    Doğuş Otomotiv ile müşterileri arasına girmek istemem ama 6 ay içinde VW'in tüm rezilliklerini görmen isabet oldu Cihan. En azından çok çok daha tatsız yaşayabilirdin. Gerçi sonu yine pek hayırlı olmadı da, canınıza birşey olmadı, cebinizden çıkan olmadı.

    Her ne kadar konu sahibi pek hazzetmediğim bir forum üyesi olsa da cevap yazmadan duramadım. Bırakın uzatılmış garantiyi, standart garantide bile üretici firma bir yolunu bulup ortaya çıkan arızayı, allem edip kallem edip kullanıcı hatasına bağlamaya çalışır. Bu yazdıklarım otomobil değil satın alınan her şey için geçerli.
    Bu sebeple uzatılmış garantiye, hatta garantiye karşıyım. Ne de olsa üretici firma bir kulp bulup, ortaya çıkan arızanın kullanıcı hatası sonucu olduğunu söyler.

    benimle ilgili bir sıkıntın derdin varsa yorum yazmazsın olur biter

    kimse kimseyi her konuya yorum yapıcaksın diye zorlamıyor

    Öncelikle dikkat ederseniz siz ( SEN DEĞİL. NEDEN? SİZİ TANIMIYORUM+ARKADAŞIM DEĞİLSİNİZ)inle ilgili bir sıkıntım olsa direkt siz ( SEN DEĞİL; SEBEBİNİ YAZDIM )inle iletişim kurarım. Yazdıklarımı mantıklı bir şekilde okursanız, ( EĞER OKUMANIZ DA YAZMANIZ GİBİ İMLA ÖZÜRLÜ İSE BİLEMEM ) yorumumun konu sahibi ile değil konu başlığı ile alakalı olduğu sonucuna varırdınız. VAG hayranı olan size selamlarımı sunuyorum...

    Sizin uslubunuzla cevaplamadığım bir mesaja cevap yazmayacak kadar ince ve alçak gönüllü bir forumdaşımla karşılaşmak beni çok memnun etti. İyi ki varsınız.




  • quote:

    ORİJİNAL ÜRÜN GARANTİSİ

    1. Garanti Kapsamı: Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı firmamızın garanti kapsamındadır. Malın garanti süresi içerisinde gerek malzeme ve işçilik, gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde; işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamiri yapılacaktır. Garanti Tamiri olarak isimlendirilen bu onarım, parça değiştirilerek veya tamirat şeklinde gerçekleştirilir. Çıkan parçalar, tarafınıza gösterildikten sonra firmamızın malı olur.

    2. Garanti Süresi ve Yürürlüğe Girmesi :1 yıldan az olmamak üzere; aracın teslim tarihinden itibaren başlar. 3 yıl veya 100.000 km´dir. (Hangisi önce dolarsa). Taksi, kiralık araç, sürücü kursu araçlarında 2 yıl veya 60.000 km´dir.(Hangisi önce dolarsa)

    3. Tamir Süresi Malın garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Malın tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre, mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda malın satıcısı, bayii, acentası, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birisine bildirim tarihinden itibaren başlar. Sanayi malının arızasının 15 iş günü içerisinde giderilmemesi halinde, imalatçı veya ithalatçı malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir sanayi malını tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.

    4. Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;

    Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içerisinde kalmak kaydıyla bir yıl içerisinde; aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanmamayı sürekli kılması,
    Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,
    Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı, bayii, acentası, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçı üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün olmadığının belirlenmesi durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.
    5. Malın Kullanma Kılavuzunda Yer Alan Hususlara Aykırı Kullanılmasından Kaynaklanan Arızalar Garanti Kapsamı Dışındadır. Garanti Kapsamına Girmeyen Durumlar, Hatalı Kullanım :

    Firmamızın dağıtımını yapmadığı araçlardaki arızalar.
    Teslim tarihinden itibaren 3 yıl veya 100.000 km´yi geçmiş araçlardaki arızalar.
    Kullanım kitabında tavsiye edilen periyodik bakımların (günlük bakım, periyodik bakımlar, parçaların periyodik değişimi vs.) yapılmamış olması veya firmamız tarafından belirlenmiş yetkili bayi servis merkezleri dışındaki yerlerde bakım, ayar ya da tamir görmesi sonucu oluşabilecek arızalar.
    Firmamızın kabullenmediği modifikasyonlar ( motor tune-up, araç yüksekliğinin değiştirilmesi, lambaların azaltılması veya artırılması vs. ) sonucu oluşan arızalar.
    Yarışma veya ralli gibi nedenlerden aracın aşırı zorlanması ( normalde araç geçmeyen yerlerdeki kullanımdan kaynaklanan sorunlar. )
    Honda tarafından onaylanmayan, aksesuar kullanımı veya kullanma kılavuzunda belirtilen nitelikte olmayan yağ, yakıt, hidrolik ve diğer sıvıların ( motor yağı, fren hidroloği, radyatör sıvısı, yakıt vs. ) kullanımından oluşan arızalar.
    Deprem, fırtına, sel, dolu, çığ, heyelan, yangın gibi doğal afetlerden kaynaklanan sorunlar.
    Duman, kimyasal sıvılar, asit yağmurları, ilaçlar, kuş pislikleri, böcek ölüsü, hayvan kanı ve deniz suyu ve tuzu, yol tuzlarından kaynaklanan boya ve nikelaj sorunları.
    Kullanıcının günlük bakımları uygulamaması sonucunda yağ, soğutucu, hidrolik seviyelerinin normal düzeyde olmamasından kaynaklanan arızalar.
    Kaporta, cam, plastik aksamda dış etken ile oluşan çatlak, kırık, çizilme.
    Kaza, taş çarpması, çizilmesi, ezik, kasise çarpma, çukura düşme gibi harici etkiler ile oluşabilecek; -ön düzen, -lastik, -süspansiyon geometrisi arıza ve ayarsızlıkları.
    Aracın uygun olmayan oto şampuanı veya fırça ve bezlerle yıkanması neticesinde oluşan boya kaporta problemleri.
    Kirli, hileli ve yanlış yakıt kullanımı sonucunda, motorun, yakıt hatlarının, filtrelerin, şamandıraların, yakıt pompası, egzoz sisteminin, katalitik konvertörün veya sensörlerinin arızalanması.
    Sürücü ihmal ve kusurundan kaynaklanan arızalar. ( Düşük lastik basıncı ile sürme gibi )
    Aşırı sıcak ve soğuk su ve sıvılarla birlikte, aşırı basınçlı su ve sıvılarla veya uygun olmayan temizlik maddeleri ile yapılan yıkamalar nedeni ile oluşan arızalar ( özellikle boya ve kaporta parçaları için )
    Parlatıcı, koruyucu, koku giderici vs gibi amaçlarla kullanılan silikon, parfüm vb maddelerin kullanımından kaynaklanan; -Aracın kumaş veya iç kaplamalarındaki yüzey bozulmaları, -Deri veya vinil yüzey ve kaplamalarda çatlak, kırık, -Renk değişimi, buruşma, kabarma, soyulma vs. gibi durumlar.
    Aracın hatalı kullanılması sonucu oluşabilecek arızalar. ( Debriyaj baskı ve balatası : seyir halinde sürekli debriyaja basmak veya ayağı sürekli debriyaj pedalı üzerinde tutmak, kar ve çamurda veya yokuşta zorlamak gibi. )
    Aracın cila, boya veya nikelaj kaplı kısımlarında uzun süre temizlenmemesi ya da toz, çamur, egzoz gazı vs. etmenler neticesinde oluşan boya bozulması, sararma, paslanma ve oksitlenmeler.
    Üreticinin kendisinin gerekli görmediği için o şekilde ürettiği bölümler için ilave olarak talep edilebilecek boya, cila, yalıtım vs. gibi ek işlemler.
    Aracın cam ve cam silecek lastikleri gibi bölümlerinin kir ve toz neticesinde çizilmesi veya bozulması.
    Kornanın uyarı amacı dışında, uzun süreli basılı tutulması ile oluşan arızalar.
    Motor yağı, motor soğutma suyu, şanzıman ve diferansiyel yağlarına ilave her türlü katkı maddeleri ilave edilmesi neticesinde oluşan arızalar.
    Aracın alışma periyodu olan ilk 300 km içerisinde frenlerin aşırı zorlanmasından kaynaklanan arızalar.
    6. Karşılanmayan Masraflar :

    Normal kullanım sonucu zamanla aşınan parçalar periyodik bakımlara ait parça ve işçilik giderleri ile sarf malzemleri ve temizlik masrafları. (Herhangi bir fabrikasyon hata olmaması halinde balatalar, filtreler, yağlar, bujiler, debriyaj balatası, fren balataları, silecekler, lastikler, ampüller vb. parçalar kapsam dışıdır.)
    Yetkili Honda servisleri dışında yapılan tamiratlara ait ücretler.
    Kullanımından dolayı, klima gazı, yağ ve hidroliklerin değiştirilmesi veya ilave edilmesi için gerekli masraflar.
    7. Kullanıcının Uyması Gerekenler :

    Aracın rahat ve emniyetli bir şekilde kullanabilmeniz için uygun kullanım ve bakım gerekmektedir. Bu yüzden kullanım kitabında belirtildiği şekilde aracınızı kullanınız.
    Kullanıcı kitaplarınızda tavsiye edilen kullanıcı tarafından yapılması gerekli günlük bakımlar ve yetkili servislerde yaptırılması gereken periyodik bakımlar.
    8. Garanti Sınırları :

    Türkiye sınırları içerisinde satılan ve kullanılan araçlar için geçerlidir.
    9. Ürün Ekonomik Ömrü

    10 yıldır.
    10. Yedek Parça Garantisi

    2 yıldır.


    Honda garantisi hakkında bilgi. Ama +3 yıl için herhangi bi bilgi yok.




  • quote:

    . Orijinal Ürün Garantisi nedir?



    Bilineceği üzere T.C. Sanayi Bakanlığı'nın kanunen zorunlu tuttuğu asgari garanti süresi halen 2 yıl ya da en fazla 60.000 km ile sınırlıdır. Honda Türkiye A.Ş. bu zorunlu garanti süresini, araçlarının kalitesinden aldığı güvenle, hiçbir kanuni zorunluluk olmamasına rağmen, kendi inisiyatifi ile 1 Ocak 2007 tarihinden itibaren müşterileri lehine ücretsiz olarak 3 yıI ya da 100.000 km Orijinal Ürün Garantisine dönüştürmüş bulunmaktadır.

    1. "6 Yıl / 150.000 km Garanti nedir?

    Aracın orijinal olarak imalat hatalarına karşı verilen 3 yıl ya da 100.000 km Orijinal Ürün Garantisi'dir özel garanti şartlarını kabul eden araç sahipleri için azami "6 yıl ya da 150.000 km"ye kadar uzatan ücretsiz bir "Uzatılmış Garanti" hizmetidir.

    2. "6 Yıl / 150.000 km Garanti" uygulaması için müşterilerin ödemesi gereken bir ücret var mı?

    Bu hizmet özel garanti şartlarını kabul eden araç sahipleri için tamamen ücretsizdir. Araç satın alınırken uzatılmış garanti için hiçbir şekilde ekstra bir ücret alınmamaktadır.

    3. "6 Yıl / 150.000 km Garanti" uygulaması hangi modelleri kapsamakladır?

    1 Ocak 2007 tarihinden itibaren Honda Türkiye A.Ş. tarafından satışı yapılan tüm modelleri kapsamaktadır. Honda Türkiye A.Ş. tarafından üretilmeyen ya da ithal edilmeyen ancak münferit ya da toplu ithal gibi yollarla Honda Türkiye A.Ş. dışında yurtdışından Türkiye'ye getirilen Honda (ya da Acura) marka otomobiller "6 Yıl ya da 150.000 km Garanti" kapsamında değildir.

    4. "6 Yıl / 150.000 km Garanti" uygulamasından yararlanmak için ne yapmak gerekiyor?

    1 Ocak 2007'den sonra yeni araç alımı yapılmış ya da planlanıyor ise, öncelikle aracın satın alındığı bayimizin satış bölümüne ruhsat sahibinin bizzat başvurarak "6 Yıl ya da 150.000 km Garanti Kitapçığı"nı talep etmesi; bu kitapçıktaki garanti şartlarını okuyup araç sahibine ait kısmı imzalaması gerekmektedir. Bayi satış bölümü imzalanan formun ıslak imzalı nüshasını kitapçıktan alacak ve Honda Türkiye A.Ş. Garanti Bölümüne iletecektir. Kitapçığın daha sonra 6 yıl boyunca aracın diğer evrakları gibi itina ile saklanması gerekmektedir.

    5. "6 Yıl / 150.000 km Garanti" uygulaması için gerekli şartIar nelerdir?

    6 yıl ya da 150.000 km dahilinde aracın tüm mekanik; elektronik; boya-kaporta bakım ve onarımlarını & aksesuar, ekipman montaj işlemlerini yetkili bir serviste yaptırmak Garanti uygulamasından faydalanmak için şarttır.

    6. "6 Yıl / 150.000 km Garanti" kapsamına girilmesine rağmen daha sonra aracın bakım ve onarımları yetkili servislerde yaptırılmaz veya aksatılırsa "6 Yıl ya da 150.000 km Garanti" iptal olur mu? Aynı durumda aracın "3 Yıl ya da 100.000 km Orijinal Ürün Garantisi" devam eder mi?

    Bu durumda "6 Yıl ya da 150.000 km Garanti" geçerliliğini yitirir. Ancak "3 Yıl ya da 100.000 km" için geçerli olan "Orijinal Ürün Garantisi" devam eder.

    7. Araç 6 yıl ya da 150 000 km sınırı dolmadan 2 elde satılırsa uzatılmış garanti yeni araç sahibine devrolur mu?

    Uzatılmış garanti, araç sahibine değilr tüm bakım ve onarımları düzenli olarak yetkili servislerde yaptırılmış araçlara verilmekte olduğundan; Garanti tüm kazanılmış haklarıyla birlikte yeni araç sahibine devrolur.

    8. "6 Yıl / 150.000 km Garantinin sağladığı avantajlar nelerdir?

    Tüm bakım onarımlar yetkili servislerde yapıldığı sürece aracın imalat hatasından kaynaklanabilecek ani ve yüksek bir masraf çıkarma riski 6 yıl ya da 150.000 km'ye kadar olmayacaktır. İmalat hatasından dolayı aracın arıza yapması ve yola devam edememesi durumunda; 7 gün 24 saat ücretsiz teknik yol yardım, çekici hizmeti, yola başka bir vasıtayla devam imkanı veya gerektiğinde konaklama hizmeti sunan ''Honda Aktif Yardım Merkezi hizmetlerinden "6 yıl ya da 150.000 km"ye kadar ücretsiz faydalanılabilir. (Honda Aktif Yardım Merkezi telefon numaraları, 0 800 211 61 65, 0 212 23H ON DA, O 212 234 66 32). Araç "6 yıl ya da 150.000 km Garanti" süresi doldurulmadan satılırsa, araç bakımları tam ve kalan süresi ya da kilometresi kadar garantili olarak satılacağı için aracın ikinci el değeri yükselecektir. Tüm bakım ve onarımlar yetkili servislerde eğitimli ve deneyimli teknik personel tarafından orijinal kaliteli parça kullanılarak eksiksiz yapılacağından aracınızla kendinizi daha güvende hissedebileceksiniz.

    9. Honda Türkiye A.Ş. diğer markalarda ücret karşılığında bile sunulmayan bu avantajlı hizmeti müşterilerine neden ücretsiz sunuyor?

    Honda marka araçlar başta A.B.D. olmak üzere pazarlandığı bütün ülkelerde "problem free" (sorunsuz) olarak tanınmaktadır. Honda Türkiye A.Ş. yaptığı çalışmalar sonucunda kalitesine duyduğu sonsuz güveni, Türkiye'de üretim yaptığı 10. Yılın şerefine müşteri memnuniyetine katkısı olarak benzersiz bir hizmete dönüştürmüş bulunmaktadır.

    10. "6 Yıl / 150.000 km Garanti" uygulamasının aynı şart ve avantajlarla Türkiye'de veya dünyada benzeri var mıdır?

    Benzer bir uygulama bulunmamaktadır.

    11. Ücretli olarak "6 Yıl Garanti" kapsamına alınmış bir aracın garantisi hangi tarihten itibaren ne kadar uzamakta ve ne zaman bitmekledir?

    İster ücretli ister ücretsiz olsun "6 Yıl Garanti" kapsamına alınmış bir aracın garantisi trafiğe tescil edildiği tarih itibariyle başlamaktadır. (Sertifika imza tarihi değil!) ve en fazla 6 yıl veya 150.000 km sonra sona erer. Örneğin 2 Ocak 2006'da trafiğe tescil edilmiş ve bugün ücreti karşılığında "6 Yıl Garanti" kapsamına alınmış bir aracın garantisi eğer daha önce 150.000 km'yi doldurmaz ise tam 5 yıl sonra yani 2 Ocak 2012 tarihinde sona erer.




    Buda 6 yıl garanti olması için olan gerekli durumlar.




  • E abi, garanti uzatımını bende yaptırdım, zaten önüme sözleşmeyi koydular, buyrun inceleyin tercih sizin dediler, tek tek okudum kafama yattı yaptırdım...

    Bunun nesi ayıp ki şimdi çözemedim Tamam Doğuş'tan ve politikalarından bende pek haz etmiyorum da adamlardan da masal gibi okumalarını beklemek yanlış olur, ben daha ödemeyi yapmadan zaten önüme sözleşme konmuştu... belki bayiiden bayiye göre farklılık gösterebilir

    rica ediyorum fanatiklik olarak algılanmasın ama ben şahsen bu konuda yeterince bilgilendirildim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    E abi, garanti uzatımını bende yaptırdım, zaten önüme sözleşmeyi koydular, buyrun inceleyin tercih sizin dediler, tek tek okudum kafama yattı yaptırdım...

    Bunun nesi ayıp ki şimdi çözemedim Tamam Doğuş'tan ve politikalarından bende pek haz etmiyorum da adamlardan da masal gibi okumalarını beklemek yanlış olur, ben daha ödemeyi yapmadan zaten önüme sözleşme konmuştu... belki bayiiden bayiye göre farklılık gösterebilir

    rica ediyorum fanatiklik olarak algılanmasın ama ben şahsen bu konuda yeterince bilgilendirildim


    Linkteki sikayeti okudunmu peki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Hondanin 6 yil garantisinde motor , sanziman oldugunu biliyorum ama detaylarindan emin degilim.

    şöyle bir madde var hondada


    6. "6 Yıl / 150.000 km Garanti" uygulaması için gerekli şartIar nelerdir?

    6 yıl ya da 150.000 km dahilinde aracın tüm mekanik; elektronik; boya-kaporta bakım ve onarımlarını & aksesuar, ekipman montaj işlemlerini yetkili bir serviste yaptırmak Garanti uygulamasından faydalanmak için şarttır.

    Bu her marka icin gercerli.

    vw de araban kaza yapınca illa bizde yaptırcan diye bir şart yok

    bir salim kafayla düşün;

    yağ filtresini dışarıda değiştirince dahi garanti iptal oluyor,

    ama aracı ağaca vuruyorsun, şasi yamuluyor, serviste motor iniyor ama garantin iptal olmuyor.

    böyle bir şeyin mümkün olması sana ne kadar mantıklı geliyor?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    E abi, garanti uzatımını bende yaptırdım, zaten önüme sözleşmeyi koydular, buyrun inceleyin tercih sizin dediler, tek tek okudum kafama yattı yaptırdım...

    Bunun nesi ayıp ki şimdi çözemedim Tamam Doğuş'tan ve politikalarından bende pek haz etmiyorum da adamlardan da masal gibi okumalarını beklemek yanlış olur, ben daha ödemeyi yapmadan zaten önüme sözleşme konmuştu... belki bayiiden bayiye göre farklılık gösterebilir

    rica ediyorum fanatiklik olarak algılanmasın ama ben şahsen bu konuda yeterince bilgilendirildim


    Linkteki sikayeti okudunmu peki

    Okudum da, ne klimadaki şikayet belli, ne sebebi belli, ne de Doğuş'un adama ne yaptığı belli... Yani ortada "helal Dogus'a" diyecek bir durum da göremedim, "tuu kaka" da...

    Birde, şikayetvar.com'u incelersen alıncak hiçbir araba bulamazsın Cihan, söylemedi deme Toyota'ya bile ana avrat düz giren adam vardı yani...




  • VW TR'de gün geçtikçe kötüye gidiyor bence.

    Geçen test ettiğim Passat beni feci derecede hayal kırıklığına uğrattı.

    Arçtan ziyade hem Tamaş hemde Doğuş Oto Esenyurt müşteri temsilcilerinin (herhalde hepsi böyle) kendilerini kaf dağında görmeleride cabası.

    DSG desen zaten Allahlık ..


    Çok konuşmayayım, bekleyelim hep birlikte görelim ..
  • http://www.youtube.com/watch?v=lgcZ1vR52Mc&context=C43f61eaADvjVQa1PpcFOPyHNuvz8J29mwRqZreSzqRhOU6jceg20=

    burdaki 2+1 de böyle bir şey sanırım? Daha önce sordum ama kimse söylemedi?
  • Dikkatinizi çekerim, bu sigortası Volkswagen vermiyor, bu nedenle adı "Volkswagen'in +2 yıl garantisi" değil, vdf Full Life



    + 2 yıl garantisi Türk Ticaret Kanununda belirtilen hükümlere uygun bir "garanti" değildir. Bir kandırmacadır. Doğuş Otomotiv'in herşeyi gibi. Doğuş Otomotiv Dayıdır, Showroom Köprüdür, Volkswagen'i satın almak için o köprüyü geçmek ve dayıya......

    FullLife

    vdf FullLife ile aracınız yıllar boyu ilk günkü değerinde... FullLife, vdf’nin aracınız için sağladığı uzatılmış garanti sistemidir. Bu ürüne sahip olduktan sonra, aracınızın teminat dahilindeki onarımlarını yaptırabilir, otomobilinizi ve bütçenizi garanti altına alırsınız.

    Bu güvenceden yıl veya kilometre bazında yararlanabilirsiniz. FullLife ile aracınızı alırken 2 yıllık fabrika garantisine ek olarak 2 yıl daha garantiye hak kazanırsınız. Böylece toplam garanti süreniz 4 yıla çıkmış olur. 150.000 km yi aşmamak şartıyla FullLife size 4 yıl boyunca güvence sağlamaya devam eder. FullLife, Volkswagen Binek Araç, Volkswagen Ticari Araç, Audi, Seat ve Skoda marka araçlar için alınabilir.

    FullLife avantajlarla doludur...

    Çünkü FullLife korumasındaki aracınızın 4 yıl ya da 150.000 km boyunca, garanti kapsamı içindeki arızalardan kaynaklanan, kontrol ve onarım işlemlerini Yetkili Servislerde yaptırırsınız. Aracınızın onarımı, yetkili uzmanlar tarafından ve orjinal parça güvencesiyle yapılır. FullLife garantinizi, dilerseniz vdf’ nin kredi ürünleri ile aynı kredi planında birleştirebilirsiniz. Ayrıca FullLife aracınızı satarken alıcıya devrolur, böylece aracınızın ikinci el değeri artmış olur. FullLife’ınızı aracınızın trafiğe ilk çıkış tarihinden itibaren 18 aylık süre içerisinde satın alabilirsiniz.

    Siz de hayatınızı kolaylaştıracak ve standartlarınızı koruyacak bir garantinin kapsamına girin, aracınızı FullLife’a sahip ayrıcalıklı araçlardan biri yapın...
    vdf FullLife Garantisi Hangi Hallerde Geçerlidir?

    Fabrika garantisinin bitimini takiben +2 yıl ya da 150.000 km’ye kadar
    Aracın tüm periyodik bakımlarının yetkili servislerde yapılması halinde
    Aracın FullLife garanti koşullarına uygun kullanılması durumunda
    FullLife Garantisi kapsamında belirtilen teminatlar dahilinde
    Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde
    vdf FullLife Garantisi Hangi Hallerde Geçerli Değildir?
    Fabrika garantisinin bitimini takiben +2 yıl veya 150.000 km kriterinin dışında kalan hallerde
    Aracın bir veya birden fazla periyodik bakımının yetkili servislerde yapılmaması durumunda
    FullLife sertifikasının Sigortalı ve Yetkili Satıcı tarafından imzalanmaması halinde
    Aracın FullLife garanti koşullarına uygun olarak kullanılmaması halinde
    Sürücü hatalarından kaynaklanan arızalarda

    vdf gücü ve güveniyle, FullLife Garantisi’yle yolunuz hep açık, içiniz hep rahat, aracınızın performansı daima ilk günkü gibi kalsın. Yeni ve çağdaş güvenceden yararlanmanız dileğiyle...




  • Fiyatları da bu...

    Cihan, Allianz'ın "sigorta poliçesini" sana vdf mi verdi, yoksa Doğuş Otomotiv'in yetkili bayii mi? İlginç bir durum oluştu çünkü, bu hizmeti kendileri vermemeye başlayıp dışarıdan bir sigorta şirketinden satın alıp pazarlama işine mi giriştiler acaba?

     Volkswagenin + 2 yıl garantisi herşeyi kapsamıyor (fabrika garantisi gibi değil)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Fiyatları da bu...

    Cihan, Allianz'ın "sigorta poliçesini" sana vdf mi verdi, yoksa Doğuş Otomotiv'in yetkili bayii mi? İlginç bir durum oluştu çünkü, bu hizmeti kendileri vermemeye başlayıp dışarıdan bir sigorta şirketinden satın alıp pazarlama işine mi giriştiler acaba?

     Volkswagenin + 2 yıl garantisi herşeyi kapsamıyor (fabrika garantisi gibi değil)


    Yukarida ayrintili yazdim abi

    Vw altur oto var bizim burada o yapti
    Policeyi allinaz kesiyor




  • beyler doğuş survivor a katılmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Ya hepsi ayni yola cikiyor.

    nasıl aynı yola honda kabul etmiyor vw ediyor ama aynı yol değil bence

    Ayni seyi hondada yapabiliyor bilmiyorum durumu ama ayni yol. Parcalari aldiktan sonra sanayide takilsa ne fark eder. Tamam vw 'nin garanti daha iyi.

    yok daha iyi demek istemedim sadece yazanı kendimce yorumluyorum tabi honda konusunda tam emin değilim hiç hondamız olmadı

    Ben aracimi alirken..

    Standart ekipmanlarin disinda hicbir opsiyona para odemedim. Deri koltukta dahil buna.

    6 yil garantim , sunroofum , deri koltuklar herseyi istedim. Ustunede 2500 tl indirim alinca araci aldim ve ciktim.

    Dogus otoya gittigimde ise benden nasi para yolarizin derdindeydiler.

    alayı şerefsiz alturda öyle doğuşta avekte yada ankaradaki vw servisleride


    ama artık insanların gözü açıldı şikayetvar.com son şikayet çok iyi 50.000 tl para veriyoruz ESP yok

    www.sikayetvar.com
    Müşteri Memnuniyetinin Adresi - Şikayetvar
    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1133109/volkswagen-eksik-bilgi-veriliyor/t4zkl



    vw olsun taştan olsun devri kapanıyor bence

    +1




  • klasik bir cihanair konusu
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.