Şimdi Ara

Volvo bakım fiyatları (53. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.876
Cevap
32
Favori
280.942
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5152535455
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Teşekkür ederim cevabınız için sanırım güncellenecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ssozen11 S kullanıcısına yanıt
    :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fsnn F kullanıcısına yanıt
    arkadaşlar amacım kupa felan almak değil ama sormak isterim bu yazılım güncellemesi 2004 s40 classıc 1,6 motor ve öncesi modeller içinde uygulanıyormu
  • Selam,

    uygulanmıyor ama Servise gelip bilglerinizi güncellemeniz halinde hem kupanızı alırsınız hem de 1 yıl yol yardım hizmetlerinden ücretsiz faydalabilirsiniz.

    sevgiler
  • Güncel bilgi;
    Bu sabah 2012 S60 2.0T aracımı Altunizade Volcar'a yıllık periyodik bakım için götürdüm. Deri bakım kitim zaten vardı, periyodik bakım ve deri bakım uygulama toplam 711 TL tuttu.
    Polen filtresi değişmedi.

    Verdikleri kahve kupası gerçekten kaliteli.
  • Dün servise uğradım. Ben geldim dedim..
    Aracımın yazılımı zaten günceldi, geçen ay 30 bin bakımı yapılmıştı. Garanti kapsamında zaten yol yardımım da vardı..

    Çaylarını içtim, kupamı aldım çıktım

    Kupa gayet iyiymiş. Beğendim..


    Volvo, müşterilerine arada bir böyle jestler, küçük süprizler yapmaya devam etmeli..
  • AYRICALIKLI SERVİS!

    Bugün akşamüstü s40 marka aracımı 20 bin km bakımı için yetkili servise götürdüm, 1 yağ değişimi 4 filtreye artı check-up,830 tl gibi yüksek bir fiyat çıkardılar, pazarlıkla 730 tl ye kadar indirdik, neyse servis 2.0. güvencesinde hakkımız olan ve ihtiyaçtan bir ikame araç istedim, (çünkü aracım akü problemi nedeniyle 9-12 saat gibi bir süre akü kontrolü için serviste kalacaktı,) istemez olaydım bin pişman oldum! Ya adamlar elinde 2 3 araç olmasına rağmen sanki hediye araba verir gibi nazlandılar, neyse sonunda ikna ettik araba için , bu seferde benden 50 tl ,artı kredi kartıma 500 tl lik bloke, gibi şartlar isteyince istemiyorum deyip çıktım, düşünüyorum hadi kredi kartına bloke olayını normal karşılayabilirsin de gerçekten volvonun yaptığı iskontonun yarısını benden geri istemesi , kısaca 50 tl gibi bir rakama gerçekten ihtiyacımı vardır? Bu mudur AYRICALIKLI SERVİS benim 60 bin tl lik aracım senin servisinde kalacak , ben ulaşım problemi yaşayacağım sen bunun ayrıcalığını bana yaşatacaksın teşekkürler VOLVO!.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkancanikli

    AYRICALIKLI SERVİS!

    Bugün akşamüstü s40 marka aracımı 20 bin km bakımı için yetkili servise götürdüm, 1 yağ değişimi 4 filtreye artı check-up,830 tl gibi yüksek bir fiyat çıkardılar, pazarlıkla 730 tl ye kadar indirdik, neyse servis 2.0. güvencesinde hakkımız olan ve ihtiyaçtan bir ikame araç istedim, (çünkü aracım akü problemi nedeniyle 9-12 saat gibi bir süre akü kontrolü için serviste kalacaktı,) istemez olaydım bin pişman oldum! Ya adamlar elinde 2 3 araç olmasına rağmen sanki hediye araba verir gibi nazlandılar, neyse sonunda ikna ettik araba için , bu seferde benden 50 tl ,artı kredi kartıma 500 tl lik bloke, gibi şartlar isteyince istemiyorum deyip çıktım, düşünüyorum hadi kredi kartına bloke olayını normal karşılayabilirsin de gerçekten volvonun yaptığı iskontonun yarısını benden geri istemesi , kısaca 50 tl gibi bir rakama gerçekten ihtiyacımı vardır? Bu mudur AYRICALIKLI SERVİS benim 60 bin tl lik aracım senin servisinde kalacak , ben ulaşım problemi yaşayacağım sen bunun ayrıcalığını bana yaşatacaksın teşekkürler VOLVO!.

    50 tl nedir ya ? arabamı kiralıyorlar iş güzarlık hatta saçmalık hadi blokeyi bir derece anlarımda . hos olmamış bence

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • acaba çirkeflik yapıp sorsamıydım servis elemanına? Hayırdır birader rent a car şirketi mi açtın diye? Aklı sıra yaptığı iskontonun yarısını geri alacak,o değil bir de pazarlığa oturuyoruz ya Demek ki sesimizi çıkarmasak 830 tl yi verip kalkacağız
  • İş ahlakı yerleşmeden huzur bulamayız...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Volvonun bakımları fahiş fiyattan sunması yetmiyormuş gibi birde vericekleri ikame aracı kiralama bedeli olarak sunması volvo servislerinin ne kadar kaliteli olduğunun göstergesidir.
    Akü problemi daha önce çok konuşuldu forumda bence volvonun fabrika çıkışı taktığı akülerde bir sorun var. 2-3 yaşındaki araçlarının çoğunun akü sorunu yaşadığını görmek volvo markası için bence bir utançtır. Şimdi konuşulacakki diğer markalarda da var aynı sorun denilecek ki denildi, evet 2011 ford larda aynı problem vardı sorunsuz bir şekilde aküler garantiden değişiyordu. Ford bu sorunu farkına varmış olacakki 2012 modellerde üstünde jonhson controls yazan eskisinden tamamen farklı bir akü takılmaya başlandı. Geçen cumartesi günü çok sevdiğim bir arkadşımla bilgi güncelleme amacıyla hemde stajımı yaptığım personeli ziyaret amacıyla antalya otokoça gittim. aracımı servis danışmanına bıraktım. Sonra volvo ikiciel deki bir s80 baktık. Arabanın uzaktan kumandasıyla aracın kilitleri açamadık haliyle aracın aküsü bitmiş. Görevli personel arabanın aküsünün kendileri tarafından ücretsiz değiştirileceğini söyledi. Benim ve arkadaşımın için bu konuda sıkıntımız olmaz zira 250 tl lik parça için bukadar polemiğe değmez. Volvo markasını bilmeyen bir vatandaş aracın kapılarının açılmadığını görünce marka hakkında oluşacak görüşünü az çok tahmin edilebilinir. Bence asıl sorun volvo satış sonrası hizmetleridir. Sorun çıkaran aküleri, toz alan stopları, ses yapan çift kütleli volanları (1.6d için) değil. Problemli parçaların farkına varılıp hiç bir işlem yapılmamasıdır.




  • Biraz önce servisten aradılar, aküde sorun yokmuş bakıma ihtiyacı varmış şarj edilmesi gerekiyormuş gibi komik bir cevap aldım, aracın direksiyonunu hareket ettirdiğimde iç kısımdaki lambalar dahil farlarda v.s. kısılmalar oluyor enerji kaybı oluyor diye defalarca söylememe rağmen bir sorun yok diyorlar anlayabilmiş değilim, üstüne üstlük birde daha 20 bin kmde araç arka balataları 2 bin km ya gider ya gitmez diyorlar nasıl olur bu anlayabilmiş değilim sade arka balataya işçilik dahil indirimle 350 tl gibi bir fiyat çıkardılar değişimini reddettim dışarıdan değiştireceğim var mı istanbul da tanıdık özel servisi olan şimdidien teşekkürler
  •  Volvo bakım fiyatları


    Buyrun bakın ya bu adam kendi kar payıyla birlikte satıyor bu arka balatayı, hadi işçiliğine max. 100 tl ver sana maliyeti 160 bilemedin 200 tl olacak. Yazıktır günahtır sadece arka balataya 350 tl istemek ne demektir, Bu mudur servis ayrıcalığınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkancanikli

     Volvo bakım fiyatları


    Buyrun bakın ya bu adam kendi kar payıyla birlikte satıyor bu arka balatayı, hadi işçiliğine max. 100 tl ver sana maliyeti 160 bilemedin 200 tl olacak. Yazıktır günahtır sadece arka balataya 350 tl istemek ne demektir, Bu mudur servis ayrıcalığınız?

    Sn. Volkancanikli,

    Servis 2.0 iletişiminin hangi bölümünde ücretsiz araç tahsisi bilgisi yer alıyor bilmiyorum. Orada yazan ibare "Alternatif Ulaşım İmkanı". Size ayrıcalıklı fiyatlardan araç kiralama hizmeti de bu alternatif ulaşımlardan biri. Bugün 50 TL'ye nereden araç kiralıyabiliyorsunuz merak ediyorum. Servis 2.0 hizmetlerini detaylı anlatan bilgilerihttp://www.volvocars.com/tr/sales-services/services/service-2-0/pages/default.aspx adresinde bulabilirsiniz.

    Balata konusuna gelince, Mağzada 100 TL'ye satılan bir ürünü Internetten 20 TL'ye alabiliyorsunuz bazen, bunun nedeni ise maliyet kalemleri. Dükkan kirası eleman giderleri , yasal yükümlülükler, Bayi standartları vs yok. Yetkili Serviste ve garanti altında , yarın başınaıza bir olay geldiğinde hesap sorabilecek bir makam bularak işlem yaptırmak istiyorsanız, servise bekleriz, yok umurumda değil, ben fiyata bakarım diyorsanız, buyurun dilediğiniz yerde dilediğiniz ürün ile işleminizi yaptırınız kimse size neden yaptırdınız demez, diyemez. Bununla birlikte , işlemi dışarda yaptırmanız halinde aracınızın varsa Üreticisi garantisi kapsamında tüm fren tertibatı garanti kapsamı dışında kalacağı gibi 3. yıl garanti kapsamı bu noktada tamamıyla sona erer.

    Sevgiler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkancanikli

     Volvo bakım fiyatları


    Buyrun bakın ya bu adam kendi kar payıyla birlikte satıyor bu arka balatayı, hadi işçiliğine max. 100 tl ver sana maliyeti 160 bilemedin 200 tl olacak. Yazıktır günahtır sadece arka balataya 350 tl istemek ne demektir, Bu mudur servis ayrıcalığınız?

    Sn. Volkancanikli,

    Servis 2.0 iletişiminin hangi bölümünde ücretsiz araç tahsisi bilgisi yer alıyor bilmiyorum. Orada yazan ibare "Alternatif Ulaşım İmkanı". Size ayrıcalıklı fiyatlardan araç kiralama hizmeti de bu alternatif ulaşımlardan biri. Bugün 50 TL'ye nereden araç kiralıyabiliyorsunuz merak ediyorum. Servis 2.0 hizmetlerini detaylı anlatan bilgilerihttp://www.volvocars.com/tr/sales-services/services/service-2-0/pages/default.aspx adresinde bulabilirsiniz.

    Balata konusuna gelince, Mağzada 100 TL'ye satılan bir ürünü Internetten 20 TL'ye alabiliyorsunuz bazen, bunun nedeni ise maliyet kalemleri. Dükkan kirası eleman giderleri , yasal yükümlülükler, Bayi standartları vs yok. Yetkili Serviste ve garanti altında , yarın başınaıza bir olay geldiğinde hesap sorabilecek bir makam bularak işlem yaptırmak istiyorsanız, servise bekleriz, yok umurumda değil, ben fiyata bakarım diyorsanız, buyurun dilediğiniz yerde dilediğiniz ürün ile işleminizi yaptırınız kimse size neden yaptırdınız demez, diyemez. Bununla birlikte , işlemi dışarda yaptırmanız halinde aracınızın varsa Üreticisi garantisi kapsamında tüm fren tertibatı garanti kapsamı dışında kalacağı gibi 3. yıl garanti kapsamı bu noktada tamamıyla sona erer.

    Sevgiler

    Sn.sözen öncelikle ilginiz için teşekkür ediyorum, Birincisi ben hiçbir mesajımda 50 tlye araç kiralandığını iddia etmedim sadece rahatsız olduğum konu volvonun alternatif ulaşım için benden yaptığı iskontoyu geri istemesi, gerçekten müşteri memnuniyeti adına olumsuz ve üzücü bir durum oldu benim için şikayet ettiğim konu bu, premium ayrıcalıklı bir markanın küçük tutarlar yüzünden müşterisini memnuniyetsiz bırakmasıdır şikayetim,

    İkinci konu ise balata olayındaki kâr olayı, bir parça üzerinde %200 lere varan bir kar oranının hiçbir maliyet masraf v.b. terimle açıklanması beklenemez bu bildiğiniz haksız kazanç müşteri soyma politikasıdır,bu benim şahsi görüşüm a b c kişileri ne der ne düşünür bilemez, görüşlerinize,düşüncelerinize saygım sonsuzdur. Ben bu balatayı da serviste değiştirsem, yarın başıma bir iş gelse, servis anında bu klavye başındaki mesaj yazma basitliğinde, anında gel özür dilerim deyip balatayı yada problemi gidermeyeceklerdir, bir sürü teferruat , kullanıcı hatası, v.b. farklı nedenler, öne sürüp son çare bana iade yada ne bileyim parçayı yenisiyle değiştirme talebinde bulunacaklardır. En basit örneği daha 16 17 aylık arabanın akü problemini çözemez olduk,normal bir durum deyip olayı geçiştirmeye çalışıyorlar. 3. yıl garanti olayına gelirsek de yukarıda bahsettiğim olaylar gibi, nitekim forumda örnekleri mevcut, yok araç alınırken böyle bir opsiyon satın almamıştınız,yok bakım sürelerinizi geçirmişsiniz, akü ,balata 3.yıl garanti kapsamında değil gibi cevaplarla bizi saf dışı bırakacaklarından eminim.

    Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkancanikli -- 24 Aralık 2013; 12:28:35 >




  • volkancanikli kullanıcısına yanıt
    Sn. Canikli

    Bu rekabeti ortamda %200 karı kim kaybetmiş ki VOLVO bulsun. Rekabet ettiğimiz markaların ilgil parça değişim fiyatlarını bir araştırın. Hadi VOLVO intihar peşinde diyelim, tüm markalar mı aynı kafada. İşin detayını bilmeden, salt rakamlara bakarak bu yorumları yapmanız doğal. Sizi zorla işlem yaptıran yok, hesabınıza gelirse servise gelirsiniz, gelmezse dışlarda yaptırırsınız. Ben size sadece her iki durumda yaşayacağınız sıkıntıları dile getirdim, gerisi size kalmış

    Sevgiler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • volkancanikli kullanıcısına yanıt
    sn. volkan canikli,
    20 000km'de balata değişimi konusunda yanlış anlama olmasın? ben 4 ay önce 140 000km bakımını yetkili serviste yaptırdım ve hala balata değiimi gündeme gelmedi - halen aracım 156 000 km de....
  • normal olduğunu söylediler arka balatalar önlerden önce bitiyormuş ve 23 25 bin kmlerinde değişiyormuş,tabi kullanıcıya bağlı ama sizin dediğiniz kmlerde aracın en az 3 4 takım balata artı 1 takım disk değiştirmesi gerekir
  • Balata ömrü kullanıma göre değişebileceği gibi çoğu yetkili servis %50 durumdaki balatayı değiştirin diyor.
    A,B,C markası fark etmiyor. Hepsi aynı prosedürü uyguluyor güvenlik önlemi ve maddiyat amaçlı.
  • dizel s40 aracım için garrett marka turbo fiyatı işçilikle beraber ankara volan küçükyılmaz 2.500 tl fiyat istemişti bundan 2 sene önce ben aynı turboyu ford parçacısından 1000 tl ye alıp 300 tl ye taktırmıştım. Yetkili servisi son arayışımdı. Şimdi ford parçacısından alıyorum herşeyi tabi bu tüm volvolar için geçerli olmuyor ne yazıkki..
  • 
Sayfa: önceki 5152535455
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.