Şimdi Ara

Volvo bakım fiyatları (62. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.876
Cevap
32
Favori
280.925
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6061626364
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ylv77 kullanıcısına yanıt
    Kastım 2011 sonrası ecoboost motorlu 2.0 benzinli motorlardı, eski motorlarda prinsin sorunsuz kullanıldığını biliyorum, hatta geçen hafta prins yetkili servisini arayıp sordum henüz ecoboosta işlem yapmadıklarını 2 adet araç sipariş ettiklerini deneyip sonucu sitelerinde paylaşacaklarını söylediler hatta 6500 tl de fiyat verdiler ama adı üstünde deneme beklemek lazım heralde sonuçları biraz daha

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eritroblastosis

    Kastım 2011 sonrası ecoboost motorlu 2.0 benzinli motorlardı, eski motorlarda prinsin sorunsuz kullanıldığını biliyorum, hatta geçen hafta prins yetkili servisini arayıp sordum henüz ecoboosta işlem yapmadıklarını 2 adet araç sipariş ettiklerini deneyip sonucu sitelerinde paylaşacaklarını söylediler hatta 6500 tl de fiyat verdiler ama adı üstünde deneme beklemek lazım heralde sonuçları biraz daha

    6500 tl mi


    Kaç bin kilometrede amorti edecek çok merak ediyorum.

    6500 tl verene kadar satıp dizelini almak daha mantıklı.
  • Yani evet orası epey düşündürücü! Fiyat çok yüksek insanlar normalde 2000-2500 tl ye sıralı sistem taktırırken bile düşünüyolar kaç km de amorti eder diye bu fiyat bana da yüksek geldi hatta telefonda da çok değilmi dediğimde adamda hafif gülerek valla bencede yüksek dedi sadece:)) sonuç olarak fiyat bu belki sistem oturursa fiyat biraz daha düşer diğer konu da yakıt ekonomisi konusunda %35 lik bi tasarrufdan bahsediliyo.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sevgili arkadaşlar kastettiğiniz eski 5 silindirli t5 ise t5 motora yıllarca lpg de bindim landi renzo taktırmıştım bir montaj hatası dışında sorun yaşamadım onada hata denmez ecu yu motara temas eden bir yere koymuşlar bende farketmedim. Alüminyum alaşımlı motor çok ısındığından ( çalışma prensibi böyle) ecuyu zamanla bozdu servis tam 3 kere değişti ücretsiz. En son sorunu ben kendim çözdüm. Yani prins sa o kadar paraya bence gerek yok.
    Yeni aracım 2011 s80 t4 ecoboost geçen sene çok komik bir fiyata aldım 66.5 bin liraya hemde kazasız sadece sol arka çamurluk boyalı (bakım 1600 km aracı yaşadığım şehre getirmek vs 70 bini buldu)sağolsun o zaman hakkını yemeyeyim sabri bey ben sormadan sadece formda ilanı paylaşmıştım form vasıtasıyla araç hakkında bilgi verdi. Bu konularda çok hassas kendisi sağolsun (yiğidi öldür hakkını yeme) ancak 16 aylık aracınmın aküsü öldüğünde aynı yaklaşımı göremedim :) ah yetkili servisler ah birazcık aracın arkasında dursanızda herkese övünsek :) arkas otomotivden almıştım. sonra euro yükseldi benim araçta şu an 75-80 bin bandında yani sıfırından 60 bin tl ucuz vallahi almayanı dövüyorlar
    Neden anlattım bunları. Doğru ecoboosta lpg yok şu an yok tüm markaları anlatabilirim hepsiyle görüştüm yakında gerçekten çıkacak ama 6000-7500 bandında olacak
    Neyse sonra dedimki ben bu aracı 1.6 dizel otomotik s80 ne göre(dizel otomatik s80 2012 den başlar öncesi manuel vites) zaten 18-20 hatta 1 yıl model farkından 30 bin tl bile farkediyor neyse 20 bin tl ucuza aldım bu araç dizelden fazla yaksa ne olacak 20 bin tl yi ben ne kadarda çıkartırım ve bu parayı baştan niye peşin ödeyeyim sonra vialle lpg taktıranların sorunlarını internetten okuyunca (aynı Prensiple çalışan tsi motorlara takılmaya başlandı) hem 6500 tl ver hem sorun yaşa macera aramayayım dedim
    Sonuç itibariyle her hafta otomobil dergilerini alt üst eden yıllarca bu işin içinde olan biri olarak volvoların ikinci elleri bu fiyata almamak gerçekten abestle iştigal
    Yanlış anlamayın volvo sevenlere söylüyorum yoksa tarzı olmayan insanlar gitsin fluance hatta ikinci eli s60 la aynı olan bir alt segment jetta alsın.
    Hiç tereddüt etmeyin arkadaşlar alın ve binin ben aracı aldığımda bir alt segment olan passatın dsg şanzıman higline tsi deri döşeme versiyonunu alamıyordum 66.500 tl ye yani 1 yaşında passat alamıyordum
    Kıyaslanamaz bile s60 yeni kasa kullanmadım ama s80 le 150 km hız ile virajlarda sınırları zorladım hiç mi savrulmaz hiç mi yatmaz daha dstc nin devreye girdiğini görmedim acaba bozukmu diye işkillenirken :) kar yağınca kışlıkları takmadan lojman bahçesinde denedim ancak o zaman kaymaya başlayıp dstc devreye girerek düzeltti
    Vesselam benzinli binerim allaha şükrederim dedim :)))

    Lpg sistemleri hakkında sorusu olan varsa cevaplayabilirim
    Saygılar

    Edit: bu arada dizel benzinli kıyaslamasında tabiki benzinlinin 180 hp olmasının zevkinide gözardı etmemek gerek. Ayrıca dizel aracın bakım masraflarının daha pahalı olması( veya daha kısa zamanda bakım istemesi) yüksek km lerde zaten zor satılan aracın çok zor satılması kaliteli motorine ihtiyaç duyması(kazara kalitesiz yakıt dolayısıyla enjektör, pompa sorunu, kurumlanma vs oluşması, nispeten aynı aracın benzinlisine göre daha sesli olması,0-100 km hızlanmaları ve ara hızlanmaların benizinli 180 hp ye göre geride kalması)vs düşünmek gerek ecoboosta lpg şu an sadece macera bizim araçlarımız deneme olacak ve tsi motorlarda bu sistemi taktırıpta sorun yaşamayan yok hemen hemen hepsinde 2-3 marşta çalışma sıkıntısı var özellikle soğuk havada bu en basit sorun yolda kalanlar dahi mevcut formları takip ediyorum.
    Yalnız kayseri olgun lpg de bir mühendisle görüştüm klasik sıralı sistemi ecoboosta taktıklarını sıkıntı yaşanmadığını yanlış hatırlamıyorsam 1800-4000 devir arası lpg ile çalıştığını fiyatın 2000 tl olduğunu söyledi benim cesaretim yok :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fsnn -- 29 Mayıs 2014; 21:37:28 >






  • ben sizleri hondaya davet edeyim o zaman.:)))

    biraz abartılı olacak ama honda volvonun tekeri etmez....

    biniyorum ayrı konu.

    imkanım olsa volvo derim her zaman. Ama sevgili fsnn dediği gibi ikinci eli çok sıkıntılı. parçalar pahalı vs. Binmek içinde imkansız değil tabiki.

    ben paraya sıkışsam benim aracı anında satarım. millet ekmek yemez benimkisini hemen alır. ama volvoda zorlanırım.

    bir defa deneyiyim oldu çok zorlandım satarken.

    volvonun Türkiye ikinci el pazarını bir şekilde güçlendirmesi lazım benim açımdan bu böyle.

    almadan önce s60 2009-2010 sportlara bir ara iyi kafayı takmıştım. vergi, kasko vs. çok zorluyor.

    inşallah acentelik ve araştırma safahatında volvoyla devam.

    hayaller insanları yaşatır, umutlar direnç kazandırır, soğuklar kanı canlı tutar.

    sevgili fsnn kan hareketlerini buradan hissediyorum bak.

    yanıyoruz sıcaklarda......

    yananı allah görüyor.

    sevgiyle.

    edit: yorumlarda döktürüyorsun bak yine, beni geçme sakın. alınırım bak...))))) adanaya kış gelsin bak gör sen beni o zaman...




  • Bizde donuyoruz güneş batınca montsuz çıkamıyoruz dışarıya :)

    Aslında sen volvoda alsan bakımı ucuza getirirdin hatta bendende ucuza :)

    Ama honda iyi bir tercih :)
    Sanayiye gittiğimde ustalarla bolbol sohbwt ederim adamlarda buna müsait :)
    Hepsinin ortak bir görüşü var
    Biz honda ve toyatayı sevmeyiz çünkü çok az arıza yapar
    Yıllardır bir tek şey öğrendim lütfen kimse alınmasın benim şahsi kanaatim

    Fransız ve kore arabasından uzak duracaksın

    Neyse yorumlarda seni geçmek mümkün mü? :)
    Sağlıcakla
  • Ben ford uda ekliyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    Bizde donuyoruz güneş batınca montsuz çıkamıyoruz dışarıya :)

    Aslında sen volvoda alsan bakımı ucuza getirirdin hatta bendende ucuza :)

    Ama honda iyi bir tercih :)
    Sanayiye gittiğimde ustalarla bolbol sohbwt ederim adamlarda buna müsait :)
    Hepsinin ortak bir görüşü var
    Biz honda ve toyatayı sevmeyiz çünkü çok az arıza yapar
    Yıllardır bir tek şey öğrendim lütfen kimse alınmasın benim şahsi kanaatim

    Fransız ve kore arabasından uzak duracaksın

    Neyse yorumlarda seni geçmek mümkün mü? :)
    Sağlıcakla


  • fsnn F kullanıcısına yanıt
    Anlaşılan şimdilik lpg çok büyük bi macera olur, hem de bu fiyatlara! tamam vazgeçtim yeni D4 ve 8 ileriyi saymazsak (ki benim almam mümkün değil) benzin bencede en mantıklı seçenek gibi görünüyo, sağolun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ylv77 kullanıcısına yanıt
    ben bu yazıya bir şey eklemek isterim. Triger setini ina üretmez, gergisini üretir içinede triger koyarlar kutular satarlar. Kayışta daycoyu es geçin. Conti iyidir. Ayrıca volvonun orijinalinde ne çıkıyor bilmiyorum ama gates, optibelt, Mitsuboshi (japon malıdır genelde uzak doğu araçlarda çıkar ama bazı avrupa araçlardada görülmektedir) bunlarda iyidir alıp kullanabilirsiniz.
  • biz buna ina seti deriz.

    en azından benim tabirim bu şekilde. açıklamanız için teşekkür ediyorum.

    bilyalar ina, kayışlar conti olsun.

    bu açıklamayı sizin sayenizde yapmış olayım.

    oto yedek parça dilinde, bana s40 İNA triger seti gönder dediğinizde usta size 5 parça gönderir. bu aracın modeline göre değişebilir. kayışlarımda conti olsun derseniz olur biter. bazılarında daycon gönderilir. hatta online web sayfalarında ina set diye geçer.

    ör/http://volvo-yedekparca.com/magaza/687/

    burada gergiler ina + kayışlar gates marka, google'dan aratırkende ina s40 triger seti diye arattığınızda bunlara ulaşabilirsiniz.

    kastteğimi umarım detaylıca anlatabilmişimdir.

    sevgiyle.....
  • aracı vidaya bağlattığında hata kodu verebilir, direkt arızayıda bulmuş olabilirsiniz, bu yöntemide deneyin.
  • S40 120.000 km bakımına 5.500 lira fiat aldım az önce volvonun kendi sitesinde ise 6450 lira yazıyor ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chaykolic

    S40 120.000 km bakımına 5.500 lira fiat aldım az önce volvonun kendi sitesinde ise 6450 lira yazıyor ..



    offff :)

    sanırım aracınız dizel
    değişeceklerin listesi


    Conta*
    Dizel Partikül Filtresi
    DPF Katkısı
    Fren Hidroliği*
    Hava Filtresi
    Motor Yağı
    Polen Filtresi
    Triger Kayışı (Kit)
    V- Kayışı
    Yağ Filtresi
    Yakıt Filtresi
  • Aracımı 20.000 km bakımına götürdüm şu an 23.000 olan araçımda tekrardan sabahları stop etmeye başladı ve araç öncekine göre daha gürültülü/düşük devirlerde konforsuz ve düşük viteste geçişlerde kararsız kalıyor. 20.000 bakımından sonra stop etme problemi yaşayanlar var mı? s60 r design 2012 (my2013) powershift.
    özellikle yaklaşık 1 yıl önce stop etme sorunu yaşayan ve yeni gelen yazılımla bu sorunu çözülen arkadaşlar cevaplarsa sevinirim. zaten en kısa zamanda servis randevusu alacağım ama biliyorsunuz bundan 1 yıl önce de bu stop etme problemi olduğunda servisler bunun sabahları normal olduğu 2 dk bekleyip öyle hareket etmemiz gerektiği gibi cevaplarla bizi geçiştirmişlerdi taki forumlarda birçok arkadaş da benzer sorun olunca bu konu hakkında servisten çok forumdan sağlıklı bilgi edinebilmiştim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: htn

    Aracımı 20.000 km bakımına götürdüm şu an 23.000 olan araçımda tekrardan sabahları stop etmeye başladı ve araç öncekine göre daha gürültülü/düşük devirlerde konforsuz ve düşük viteste geçişlerde kararsız kalıyor. 20.000 bakımından sonra stop etme problemi yaşayanlar var mı? s60 r design 2012 (my2013) powershift.
    özellikle yaklaşık 1 yıl önce stop etme sorunu yaşayan ve yeni gelen yazılımla bu sorunu çözülen arkadaşlar cevaplarsa sevinirim. zaten en kısa zamanda servis randevusu alacağım ama biliyorsunuz bundan 1 yıl önce de bu stop etme problemi olduğunda servisler bunun sabahları normal olduğu 2 dk bekleyip öyle hareket etmemiz gerektiği gibi cevaplarla bizi geçiştirmişlerdi taki forumlarda birçok arkadaş da benzer sorun olunca bu konu hakkında servisten çok forumdan sağlıklı bilgi edinebilmiştim.

    Aynı sorun 20 bin bakımı sonrası bende de tekrar başladı. Servise götüremedim henüz.




  • fsnn F kullanıcısına yanıt
    almayı düşünüyodum arabayı fiatı duyunca vazgeçtim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chaykolic

    almayı düşünüyodum arabayı fiatı duyunca vazgeçtim :)

    Vazgeçme beni dinle al :))
    Yetkili servise bağımlı değilsin
    Parçaları kenfin internetten temin edebilir iyi bir ustaya taktırırsın
    Onlada uğraşamam diyorsan iyi bir özel servis bulursun

    Edit: özel serviste yaşadığım şehirde yok diyorsan 3. Seçenekte mevcut :)))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fsnn -- 9 Haziran 2014; 18:52:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: droran

    quote:

    Orijinalden alıntı: htn

    Aracımı 20.000 km bakımına götürdüm şu an 23.000 olan araçımda tekrardan sabahları stop etmeye başladı ve araç öncekine göre daha gürültülü/düşük devirlerde konforsuz ve düşük viteste geçişlerde kararsız kalıyor. 20.000 bakımından sonra stop etme problemi yaşayanlar var mı? s60 r design 2012 (my2013) powershift.
    özellikle yaklaşık 1 yıl önce stop etme sorunu yaşayan ve yeni gelen yazılımla bu sorunu çözülen arkadaşlar cevaplarsa sevinirim. zaten en kısa zamanda servis randevusu alacağım ama biliyorsunuz bundan 1 yıl önce de bu stop etme problemi olduğunda servisler bunun sabahları normal olduğu 2 dk bekleyip öyle hareket etmemiz gerektiği gibi cevaplarla bizi geçiştirmişlerdi taki forumlarda birçok arkadaş da benzer sorun olunca bu konu hakkında servisten çok forumdan sağlıklı bilgi edinebilmiştim.

    Aynı sorun 20 bin bakımı sonrası bende de tekrar başladı. Servise götüremedim henüz.

    Haftaya deri bakımı için servise götüreceğim sonuçları sizinlede paylaşırım




  • Vallahi bende v40 D2 otomatiğe niyetleniyorum da. Faydalı oluyor bakım masraflarını incelemek. Okudukça insanın kaç kaç kaç diyesi geliyor. Anlaşılan, alsam araç volvo servisini hayatında hiç göremeyecek. Garanti maranti dinlemeden özel servise götürmek lazım aracı. Dışardan iyi bir servis bulalım valla şimdiden. Bu ne la? Volvo servise vereceğin parayı borsaya koy, ilerde arabayı yenilersin resmen... 10 binde bakım nedir. En iyisi kendi bakımını kendin yapıcaksın, kameraya da çekiceksin. İlerde sıkıntı olursa buyur her bakımı usulüne uygun yaptım diye kanıt olur. Zaten 2 yıl garantisi var hepi topu. 2 yıl içinde aracın ciddi maliyetli arıza yapma olasılığı nedir ki?

    Diğer araçlara da bakınıyorum. Aslında gönlümden ilk geçen Mercedes A serisi, ama 110ktl istiyorlar. O araca biraz fazla gibi hissediyorum. Reno motoru var en nihayetinde...

    Biraz ucuz olsun diyorum, madem motor da aynı diye Clio4 e bakayım dedim, otomatik dizele 60ktl diyorlar, Allah'dan da korkmuyorlar resmen. Sorununda çok. Araçda ses gelmeyen yer yok. Boya da kırmızı hariç çok dayanıksız...

    Volvo V40 D2 85ktl çok uygun gibi geliyor bunlarla kıyaslayınca. Hayırlısı.

    Almak için uygun zaman nedir? Yaz sonu mu yoksa aralığı mı beklemeli bilemedim. Ama hoş, güzel bir araba gibi. Sıkıntıları var mı diye araştırdım paso s40,s60 ile ilgili şikayetler çıkıyor. V40 larda bir sorun mu yok yoksa satılmadığından mı insanlar sorunlarını söylemiyorlar bilemedim. V40ın tek kronik sorunu servis gibi inşallah...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 6061626364
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.