Şimdi Ara

Volvo kazasi (ölümlü) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
1
Favori
10.493
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Allah rahmet eylesin,

    Fotodan anladığım kadarıyla kaput çok sert açılıp üçgen şeklinde katlanıp şöför tarafına çekiç gibi vurmuş.
    Direk/ağaç kazaları ciddi kazalar, small overlap gibi. Markanın önemi azalıyor.
  • Linea, Egea olsa, o hızla direğe vurduğunda direk hızar gibi arabayı ikiye ayırırdı..
    Volvo çarpışma testlerinde dinamiğiyle kendini yana atan bir araba ama böyle tam ortadan yüksek hızla girince hiçbir araç insanı korumaz.

    Allah rahmet eylesin.
  • Şoför dekan bey yaralı kurtarılmış, hastanede hayatını kaybetmiş. Eşi ön koltukta yaralı kurtarılmış, çocuklarıda arka koltukta hafif yaralı kurtarılmış. Zaten arka koltuklar sanki hiç kaza olmamış gibi.

    Dekan bey'in sağ dizi dışında açık kanamalı yarası yok. Şoför kapısı dışındaki diğer kapılar sıkışmadan açılmış. Bence Egea gibi başka bir marka araç olsa çocuk şu an hem yetim hem sakat yada daha kötüsü hayatını kaybetmişti.
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Araçtaki herkes araçtan yaralı olarak çıkarılmış. Arka koltukta oturan çocuklarının durumu ciddiymiş. Tahminimce kemer takmıyordu. Çünkü kemeri takılı olsaydı yolcunun bile sağlam çıktığı kazadan arka koltuktaki hayli hayli sağlam çıkardı. Bundan ders almamız gerekiyor. İnsanlarımız arka koltuğa oturunca nedense hiç kemer takmıyor. Hatta arka koltukta oturduğum bir seferinde yanıma oturan kişi kemer taktığımı görünce, arkada kemer mi takılırmış deyip, gülmüştü. Kazalar önde veya arkada oturmanıza bakmıyor. Arabanın içerisinde o süratle gidiyorsanız, sizi bulunduğunuz yerde tutan yegane şey olan kemeri de takmalısınız.

    Yolcu koltuğundaki eşinin durumu iyiymiş. Şoförün ciddi bir dış yarası yokmuş, hastanede hayatını kaybetmiş. Büyük ihtimalle iç kanamadan hayatını kaybetti.

    Araç asıl darbeyi şoför tarafından almış gibi duruyor. Zira diğer kapılar normal şekilde açılmış. Bu tür kazalarda, eğer kafasını bir yere çarpma durumu olduysa, koltuğun ne kadar ileride/geride olduğu bile sonucu değiştirebiliyor.

    İşin özeti, ölenle ölünmüyor. Olaylardan ders alıp neleri yapıp neleri yapmamamız gerektiğini öğrenmemiz gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 29 Temmuz 2017; 1:1:4 >




  • Allah rahmet eylesin,yaralılara acil şifa diliyorum yüce rabbimden.

    konunun bu şekilde bir linç durumuna gelmesi ise habire üyelerin saçma sapan kaza resimleri ile volvo markasını
    haşa arşa ve nirvannaya taşımaları..tamam güvenlik anlamında mesafeler katetmiş olabilir abartmak anlamsız.

    eğilmez bükülmez okunmuş üflenmiş kısımları saymıyorum bile.

    bütün bunlar olurkende egea ve linea dan alınan hınç teneke vs arkadaş bir mukayese edin ve uslubunuzu düzeltin..

    sayılan araçlar ile volvonun mukayese edilecek halleri durumları olmadığı gibi aynı cümlede bile kullanmak biri için diğerine haksızlık olur

    kullanılan kalite ve arge muazzam
    biri fiyat performans araçları üretirken diğeri farklı bir segmentte..

    eğitim eğitim diyoruz sizlerden ricamız bir aracı anlatırken çok fazla yüceltmeyin.

    ters açı veya diğer örnek teki gibi yok teneke vs söylemleri bırakın, daha düşük teknoloji,mütevazi vs daha makul.

    yoksa bu yığın ve linç politakaları hiç bitmez

    bunları yapan sizler bizleriz.

    bitirmek elimizde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vanity Fair

    Şoför dekan bey yaralı kurtarılmış, hastanede hayatını kaybetmiş. Eşi ön koltukta yaralı kurtarılmış, çocuklarıda arka koltukta hafif yaralı kurtarılmış. Zaten arka koltuklar sanki hiç kaza olmamış gibi.

    Dekan bey'in sağ dizi dışında açık kanamalı yarası yok. Şoför kapısı dışındaki diğer kapılar sıkışmadan açılmış. Bence Egea gibi başka bir marka araç olsa çocuk şu an hem yetim hem sakat yada daha kötüsü hayatını kaybetmişti.

    acaba jetta
    focus
    308
    mondeo
    için kaza yorumlarınızı alabirmiyiz nasıl olurdu.

    bu nasıl iştir arkadaş markaya göre kaza yorumu sadece bizdemi var.

    ahmet olsa şöyle olurdu mehmet olsaydı böyle giderdi.

    o kazada hangi araç olursa olsun farklı bir sonuç çıkmazdı cevabı bu kadarmı zor.

    ki gerçekte farklı olmazdı aracın vuruş açısı göz önüne alındığında.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vanity Fair

    Şoför dekan bey yaralı kurtarılmış, hastanede hayatını kaybetmiş. Eşi ön koltukta yaralı kurtarılmış, çocuklarıda arka koltukta hafif yaralı kurtarılmış. Zaten arka koltuklar sanki hiç kaza olmamış gibi.

    Dekan bey'in sağ dizi dışında açık kanamalı yarası yok. Şoför kapısı dışındaki diğer kapılar sıkışmadan açılmış. Bence Egea gibi başka bir marka araç olsa çocuk şu an hem yetim hem sakat yada daha kötüsü hayatını kaybetmişti.

    acaba jetta
    focus
    308
    mondeo
    için kaza yorumlarınızı alabirmiyiz nasıl olurdu.

    bu nasıl iştir arkadaş markaya göre kaza yorumu sadece bizdemi var.

    ahmet olsa şöyle olurdu mehmet olsaydı böyle giderdi.

    o kazada hangi araç olursa olsun farklı bir sonuç çıkmazdı cevabı bu kadarmı zor.

    ki gerçekte farklı olmazdı aracın vuruş açısı göz önüne alındığında.


    Yani araç üstünde o kadar mühendislik yapmaya gerek yok, şöyle sağlam yapalım böyle ezilme bölgesi koyalım şöyle şase yapalım falan uğraşmaya gerek yok sonuçta kazada hepsi aynı diyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konuyu açanın beyin sağlığından şüphelerim var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Açıksın artık okullar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 01001101

    burası otomobil forumu ise kaza otomobil açısından değerlendirilir. adam: "bir can kaybedilmiş halen volvo egea kıyaslaması.." yazmış, kardeşim sen yanlış yerdesin sen vefat eden şahsın evine git baş sağlığı dilemeye, burası otomobillerin sağlamlıklarının yıllarlar kıyaslamakta olduğu ve ölümlü kazaların da değerlendirme kriteri yapıldığı bir yer. bu kıyaslama yapılmak zorunda, bunda ayıp bir şey yok. ölü evi değil burası ayıp olsun.

    İyi de Egea olsaydı bilmem ne olurdu, Volvo da da ölen oluyor işte zuahaha diye de yazılmaz yani. Herşeyin bir adabı var
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracı tartışma denmiyor kimseye can üzerinden hesap yapıyorsunuz ayıp yarın bir gün sevdiğin biri Allah korusun bi araçta kaza geçirse gelip buraya araç çürükmüş yakınımız öldü mü diyeceksin lütfen biraz duyarlı olalım
    Ayrıca arkadaşlar araçları biraz daha hız limitlerine dikkat ederek kullanalım trafik kurallarına uyalım
  • Hastalıklı bir konu daha.
  • Allah rahmet eylesin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://www.youtube.com/watch?v=mWxLaS5Y4s0

    Zamanında bu video 'yu izledikten sonra Volvo 'nun da diğerleri ile aynı kalite de olduğunun öyle her yer de Volvo tank gibi bir markadır diyenlerin Volvo 'nun bu şahıslara bir şey yaptığını düşündüğüm bir durumdur..

    Ekşi 'de bana bir şey yapmış herhalde ekşiciler moduna bürünmüşüm..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x2yk

    https://www.youtube.com/watch?v=mWxLaS5Y4s0

    Zamanında bu video 'yu izledikten sonra Volvo 'nun da diğerleri ile aynı kalite de olduğunun öyle her yer de Volvo tank gibi bir markadır diyenlerin Volvo 'nun bu şahıslara bir şey yaptığını düşündüğüm bir durumdur..

    Ekşi 'de bana bir şey yapmış herhalde ekşiciler moduna bürünmüşüm..

    Gözden kaçırdığınız nokta şu: Volvo hiç bir marka güvenliğe önem vermezken güvenliğe önem vermiştir. Lamine ön cam kullanımı, ezilme bölgeleri, emniyet kemerinin kullanımı gibi konularda Volvo ilktir. Ama size daha ilginç bir şey söyleyeyim, daha 1991'de doğru dürüst çarpışma testi yokken, Volvo'nun "SIPS" isimli "Side Impact Protection System" yan darbe koruma sistemini geliştirmiş olması (Daha sonra koltuktaki hava yastığı ve ilerleyen yıllarda perde hava yastığı ile bunu pekiştirmiştir) sizce Volvo'nun diğer markalardan farkı değil midir? Ya da 2000 model bir arabasında hava yastıklarının patlaması durumunda kapı kilitlerini serbest bırakması gibi ince detayların düşünülmüş olması diğer markalardan farkları değil midir? Ya da araçlarında 18-36 kilogram arası çocuklar için yükseltilebilir çocuk koltuğunu başka hangi marka sunmuştur? Pek çok Volvo kazasında araçlar çok ciddi darbeye maruz kalmış olsalar bile yaşam alanını korumayı başarıyor. Bakıyorsunuz araba haşat ama kapılar açılıp kapanıyor. Bu da Volvo'nun sağlamlık göstergesi olmasın. Kendi çarpışma testi merkezini bulunduran ve burada her türlü testi (Her açıdan her yönden v.b) yapabilen marka da Volvo değildir zaten.

    Not: Volvo Fanboyu olarak her ay Volvo'nun İsveç'teki merkezinden €3000, ayrıca Geely'den de 15.000 Çin Yeni maaş alıyorum. Ayrıca Hakan Samuelsson ile de yakın arkadaşız. Arada bir Çin lokantasına Suşi yemeğe ve oradan da Kadıköy Barlar sokağına içmağa gideriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil


    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK


    quote:

    Orijinalden alıntı: Vanity Fair

    Şoför dekan bey yaralı kurtarılmış, hastanede hayatını kaybetmiş. Eşi ön koltukta yaralı kurtarılmış, çocuklarıda arka koltukta hafif yaralı kurtarılmış. Zaten arka koltuklar sanki hiç kaza olmamış gibi.

    Dekan bey'in sağ dizi dışında açık kanamalı yarası yok. Şoför kapısı dışındaki diğer kapılar sıkışmadan açılmış. Bence Egea gibi başka bir marka araç olsa çocuk şu an hem yetim hem sakat yada daha kötüsü hayatını kaybetmişti.

    acaba jetta
    focus
    308
    mondeo
    için kaza yorumlarınızı alabirmiyiz nasıl olurdu.

    bu nasıl iştir arkadaş markaya göre kaza yorumu sadece bizdemi var.

    ahmet olsa şöyle olurdu mehmet olsaydı böyle giderdi.

    o kazada hangi araç olursa olsun farklı bir sonuç çıkmazdı cevabı bu kadarmı zor.

    ki gerçekte farklı olmazdı aracın vuruş açısı göz önüne alındığında.


    Yani araç üstünde o kadar mühendislik yapmaya gerek yok, şöyle sağlam yapalım böyle ezilme bölgesi koyalım şöyle şase yapalım falan uğraşmaya gerek yok sonuçta kazada hepsi aynı diyorsunuz.

    ama lütfen

    bari siz konuyu adamakıllı kavrayan bir üyesiniz.

    teknoloji ve mühendisliği nasıl yoksayabilirsiniz.

    en üst limiti bu marka tabikide..

    ve böyle bir kazada yinde sonuç hüsran.

    anafikir şu

    kazaların şekli durumu belirler her bir parametresiyle.

    şu olsaydı bu gitseydi böyle olabilirdiler sadece varsayım.

    doluda kırılmayan linea camı gibi.

    buda farklı oldu neyse.

    sağlıklı kazasız sürüşler herkese yaralılara acil şifalar

    yakınlarını kaybedenlere Allah sabır versin diyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil


    quote:

    Orijinalden alıntı: x2yk

    https://www.youtube.com/watch?v=mWxLaS5Y4s0

    Zamanında bu video 'yu izledikten sonra Volvo 'nun da diğerleri ile aynı kalite de olduğunun öyle her yer de Volvo tank gibi bir markadır diyenlerin Volvo 'nun bu şahıslara bir şey yaptığını düşündüğüm bir durumdur..

    Ekşi 'de bana bir şey yapmış herhalde ekşiciler moduna bürünmüşüm..

    Gözden kaçırdığınız nokta şu: Volvo hiç bir marka güvenliğe önem vermezken güvenliğe önem vermiştir. Lamine ön cam kullanımı, ezilme bölgeleri, emniyet kemerinin kullanımı gibi konularda Volvo ilktir. Ama size daha ilginç bir şey söyleyeyim, daha 1991'de doğru dürüst çarpışma testi yokken, Volvo'nun "SIPS" isimli "Side Impact Protection System" yan darbe koruma sistemini geliştirmiş olması (Daha sonra koltuktaki hava yastığı ve ilerleyen yıllarda perde hava yastığı ile bunu pekiştirmiştir) sizce Volvo'nun diğer markalardan farkı değil midir? Ya da 2000 model bir arabasında hava yastıklarının patlaması durumunda kapı kilitlerini serbest bırakması gibi ince detayların düşünülmüş olması diğer markalardan farkları değil midir? Ya da araçlarında 18-36 kilogram arası çocuklar için yükseltilebilir çocuk koltuğunu başka hangi marka sunmuştur? Pek çok Volvo kazasında araçlar çok ciddi darbeye maruz kalmış olsalar bile yaşam alanını korumayı başarıyor. Bakıyorsunuz araba haşat ama kapılar açılıp kapanıyor. Bu da Volvo'nun sağlamlık göstergesi olmasın. Kendi çarpışma testi merkezini bulunduran ve burada her türlü testi (Her açıdan her yönden v.b) yapabilen marka da Volvo değildir zaten.

    Not: Volvo Fanboyu olarak her ay Volvo'nun İsveç'teki merkezinden €3000, ayrıca Geely'den de 15.000 Çin Yeni maaş alıyorum. Ayrıca Hakan Samuelsson ile de yakın arkadaşız. Arada bir Çin lokantasına Suşi yemeğe ve oradan da Kadıköy Barlar sokağına içmağa gideriz.

    Bana bildiğin okuduğun şeyleri satmaya kalkma ben çok biliyorum edası yaparak ne sen bir şey kazanmış olursun ne de ben bir şey kaybetmiş olurum o bu şu yazıyorsun diyorsun şunu ilk Volvo bunu ilk Volvo yapmış tamam iyi yapmış madem niye bu video da iyi yaptığı halde BMW ilk yapmadığı için ama Volvo 'dan gördüğü için ve Volvo 'dan sonra kendi aracına Volvo 'yu kopyalamış ama dersine Volvo 'dan daha iyi çalışmış ki şu koymuş olduğum video 'daki dayı anlatıyor ki bak bak diyor Volvo 'nun direkler şu eliyle orayı burayı gösteriyor dağıttı resmen diyor BMW Volvo 'yu o yüzden ilk yapmak mesele değil kazadan sağlam çıkabilmek mesele abisi..

    Gelelim daha düne kadar VW yani Vag grubu bize kendi yüzünü göstermedi mi örnek 100 birim emisyon yayarken kendi yaptığı makineler ile şu kadar 10 emisyon yayıyoruz diye bizi hele ABD 'yi Avrupa 'yı uyutmadı mı ama gün geldi belki tesadüf bir şekilde çıktı belki biri ihbar etti bunu ve bedelini şuan ağır ödüyor ödeyecekte o yüzden sende demişsin ki Volvo yaptığı sistemleri yine kendi yaptığı test etme mekanizmaları ile bize şöyle böyle diye gösteriyor nereden biliyorsun belki Volvo 'nunda kendi sistemini iyi göstermek için hilelere başvurmadığı belki gün gelecek Volvo 'da bize bir oyun oynamış olacak ve gerçek yüzü ortaya çıkacak o yüzden kendi malımı kendi yaptığım test sistemi ile istediğim gibi insanlar önünde sergileyebilme şansı benim elimdedir bunu da aklının bir kenarına yazmanı öneririm..

    Gelelim bir de şuna Volvo kötü demem Allah versin en iyisi olsun ve insanlara bir şey olmamasına engel olsun ama şu da var ki Mercedes BMW gibi sağlam markalar var iken Volvo daha çok çalışması gerek bu yazdıklarım Alman güçleri başka bir tarafa geliyorum İngiliz safkanları Jaguar ve Land Rover bile Volvo 'dan daha kaliteli makineler üretiyorlar fiyatları da ortada satışları da ortada ve insanların neden güvendikleri tercih ettikleri de ortada o yüzden Volvo o kadar şey yapmasına rağmen hala bu yazdığım markaların gerisinde kaldığı gerçeğini de unutma..




  • Volvoda ölen yokmuşcular vardı bir ara kavehane muhabbetçileri, isveç çeliği diyolar sanki çakı alıyormuş gibi. hız öldürür bu kadar basit 80 90 km üzeri her araç tehlikelidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x2yk


    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil


    quote:

    Orijinalden alıntı: x2yk

    https://www.youtube.com/watch?v=mWxLaS5Y4s0

    Zamanında bu video 'yu izledikten sonra Volvo 'nun da diğerleri ile aynı kalite de olduğunun öyle her yer de Volvo tank gibi bir markadır diyenlerin Volvo 'nun bu şahıslara bir şey yaptığını düşündüğüm bir durumdur..

    Ekşi 'de bana bir şey yapmış herhalde ekşiciler moduna bürünmüşüm..

    Gözden kaçırdığınız nokta şu: Volvo hiç bir marka güvenliğe önem vermezken güvenliğe önem vermiştir. Lamine ön cam kullanımı, ezilme bölgeleri, emniyet kemerinin kullanımı gibi konularda Volvo ilktir. Ama size daha ilginç bir şey söyleyeyim, daha 1991'de doğru dürüst çarpışma testi yokken, Volvo'nun "SIPS" isimli "Side Impact Protection System" yan darbe koruma sistemini geliştirmiş olması (Daha sonra koltuktaki hava yastığı ve ilerleyen yıllarda perde hava yastığı ile bunu pekiştirmiştir) sizce Volvo'nun diğer markalardan farkı değil midir? Ya da 2000 model bir arabasında hava yastıklarının patlaması durumunda kapı kilitlerini serbest bırakması gibi ince detayların düşünülmüş olması diğer markalardan farkları değil midir? Ya da araçlarında 18-36 kilogram arası çocuklar için yükseltilebilir çocuk koltuğunu başka hangi marka sunmuştur? Pek çok Volvo kazasında araçlar çok ciddi darbeye maruz kalmış olsalar bile yaşam alanını korumayı başarıyor. Bakıyorsunuz araba haşat ama kapılar açılıp kapanıyor. Bu da Volvo'nun sağlamlık göstergesi olmasın. Kendi çarpışma testi merkezini bulunduran ve burada her türlü testi (Her açıdan her yönden v.b) yapabilen marka da Volvo değildir zaten.

    Not: Volvo Fanboyu olarak her ay Volvo'nun İsveç'teki merkezinden €3000, ayrıca Geely'den de 15.000 Çin Yeni maaş alıyorum. Ayrıca Hakan Samuelsson ile de yakın arkadaşız. Arada bir Çin lokantasına Suşi yemeğe ve oradan da Kadıköy Barlar sokağına içmağa gideriz.

    Bana bildiğin okuduğun şeyleri satmaya kalkma ben çok biliyorum edası yaparak ne sen bir şey kazanmış olursun ne de ben bir şey kaybetmiş olurum o bu şu yazıyorsun diyorsun şunu ilk Volvo bunu ilk Volvo yapmış tamam iyi yapmış madem niye bu video da iyi yaptığı halde BMW ilk yapmadığı için ama Volvo 'dan gördüğü için ve Volvo 'dan sonra kendi aracına Volvo 'yu kopyalamış ama dersine Volvo 'dan daha iyi çalışmış ki şu koymuş olduğum video 'daki dayı anlatıyor ki bak bak diyor Volvo 'nun direkler şu eliyle orayı burayı gösteriyor dağıttı resmen diyor BMW Volvo 'yu o yüzden ilk yapmak mesele değil kazadan sağlam çıkabilmek mesele abisi..

    Gelelim daha düne kadar VW yani Vag grubu bize kendi yüzünü göstermedi mi örnek 100 birim emisyon yayarken kendi yaptığı makineler ile şu kadar 10 emisyon yayıyoruz diye bizi hele ABD 'yi Avrupa 'yı uyutmadı mı ama gün geldi belki tesadüf bir şekilde çıktı belki biri ihbar etti bunu ve bedelini şuan ağır ödüyor ödeyecekte o yüzden sende demişsin ki Volvo yaptığı sistemleri yine kendi yaptığı test etme mekanizmaları ile bize şöyle böyle diye gösteriyor nereden biliyorsun belki Volvo 'nunda kendi sistemini iyi göstermek için hilelere başvurmadığı belki gün gelecek Volvo 'da bize bir oyun oynamış olacak ve gerçek yüzü ortaya çıkacak o yüzden kendi malımı kendi yaptığım test sistemi ile istediğim gibi insanlar önünde sergileyebilme şansı benim elimdedir bunu da aklının bir kenarına yazmanı öneririm..

    Gelelim bir de şuna Volvo kötü demem Allah versin en iyisi olsun ve insanlara bir şey olmamasına engel olsun ama şu da var ki Mercedes BMW gibi sağlam markalar var iken Volvo daha çok çalışması gerek bu yazdıklarım Alman güçleri başka bir tarafa geliyorum İngiliz safkanları Jaguar ve Land Rover bile Volvo 'dan daha kaliteli makineler üretiyorlar fiyatları da ortada satışları da ortada ve insanların neden güvendikleri tercih ettikleri de ortada o yüzden Volvo o kadar şey yapmasına rağmen hala bu yazdığım markaların gerisinde kaldığı gerçeğini de unutma..

    Offf, amma derin saçmalanmış...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya


    quote:

    Orijinalden alıntı: x2yk


    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil


    quote:

    Orijinalden alıntı: x2yk

    https://www.youtube.com/watch?v=mWxLaS5Y4s0

    Zamanında bu video 'yu izledikten sonra Volvo 'nun da diğerleri ile aynı kalite de olduğunun öyle her yer de Volvo tank gibi bir markadır diyenlerin Volvo 'nun bu şahıslara bir şey yaptığını düşündüğüm bir durumdur..

    Ekşi 'de bana bir şey yapmış herhalde ekşiciler moduna bürünmüşüm..

    Gözden kaçırdığınız nokta şu: Volvo hiç bir marka güvenliğe önem vermezken güvenliğe önem vermiştir. Lamine ön cam kullanımı, ezilme bölgeleri, emniyet kemerinin kullanımı gibi konularda Volvo ilktir. Ama size daha ilginç bir şey söyleyeyim, daha 1991'de doğru dürüst çarpışma testi yokken, Volvo'nun "SIPS" isimli "Side Impact Protection System" yan darbe koruma sistemini geliştirmiş olması (Daha sonra koltuktaki hava yastığı ve ilerleyen yıllarda perde hava yastığı ile bunu pekiştirmiştir) sizce Volvo'nun diğer markalardan farkı değil midir? Ya da 2000 model bir arabasında hava yastıklarının patlaması durumunda kapı kilitlerini serbest bırakması gibi ince detayların düşünülmüş olması diğer markalardan farkları değil midir? Ya da araçlarında 18-36 kilogram arası çocuklar için yükseltilebilir çocuk koltuğunu başka hangi marka sunmuştur? Pek çok Volvo kazasında araçlar çok ciddi darbeye maruz kalmış olsalar bile yaşam alanını korumayı başarıyor. Bakıyorsunuz araba haşat ama kapılar açılıp kapanıyor. Bu da Volvo'nun sağlamlık göstergesi olmasın. Kendi çarpışma testi merkezini bulunduran ve burada her türlü testi (Her açıdan her yönden v.b) yapabilen marka da Volvo değildir zaten.

    Not: Volvo Fanboyu olarak her ay Volvo'nun İsveç'teki merkezinden €3000, ayrıca Geely'den de 15.000 Çin Yeni maaş alıyorum. Ayrıca Hakan Samuelsson ile de yakın arkadaşız. Arada bir Çin lokantasına Suşi yemeğe ve oradan da Kadıköy Barlar sokağına içmağa gideriz.

    Bana bildiğin okuduğun şeyleri satmaya kalkma ben çok biliyorum edası yaparak ne sen bir şey kazanmış olursun ne de ben bir şey kaybetmiş olurum o bu şu yazıyorsun diyorsun şunu ilk Volvo bunu ilk Volvo yapmış tamam iyi yapmış madem niye bu video da iyi yaptığı halde BMW ilk yapmadığı için ama Volvo 'dan gördüğü için ve Volvo 'dan sonra kendi aracına Volvo 'yu kopyalamış ama dersine Volvo 'dan daha iyi çalışmış ki şu koymuş olduğum video 'daki dayı anlatıyor ki bak bak diyor Volvo 'nun direkler şu eliyle orayı burayı gösteriyor dağıttı resmen diyor BMW Volvo 'yu o yüzden ilk yapmak mesele değil kazadan sağlam çıkabilmek mesele abisi..

    Gelelim daha düne kadar VW yani Vag grubu bize kendi yüzünü göstermedi mi örnek 100 birim emisyon yayarken kendi yaptığı makineler ile şu kadar 10 emisyon yayıyoruz diye bizi hele ABD 'yi Avrupa 'yı uyutmadı mı ama gün geldi belki tesadüf bir şekilde çıktı belki biri ihbar etti bunu ve bedelini şuan ağır ödüyor ödeyecekte o yüzden sende demişsin ki Volvo yaptığı sistemleri yine kendi yaptığı test etme mekanizmaları ile bize şöyle böyle diye gösteriyor nereden biliyorsun belki Volvo 'nunda kendi sistemini iyi göstermek için hilelere başvurmadığı belki gün gelecek Volvo 'da bize bir oyun oynamış olacak ve gerçek yüzü ortaya çıkacak o yüzden kendi malımı kendi yaptığım test sistemi ile istediğim gibi insanlar önünde sergileyebilme şansı benim elimdedir bunu da aklının bir kenarına yazmanı öneririm..

    Gelelim bir de şuna Volvo kötü demem Allah versin en iyisi olsun ve insanlara bir şey olmamasına engel olsun ama şu da var ki Mercedes BMW gibi sağlam markalar var iken Volvo daha çok çalışması gerek bu yazdıklarım Alman güçleri başka bir tarafa geliyorum İngiliz safkanları Jaguar ve Land Rover bile Volvo 'dan daha kaliteli makineler üretiyorlar fiyatları da ortada satışları da ortada ve insanların neden güvendikleri tercih ettikleri de ortada o yüzden Volvo o kadar şey yapmasına rağmen hala bu yazdığım markaların gerisinde kaldığı gerçeğini de unutma..

    Offf, amma derin saçmalanmış...

    Ne Vag cıyım ne de Volvo 'cuyum umrumda da değil ama 2 yıl önce şu foruma VW emisyon değerleri ile insanları kandırıyor diye konu açsa idim offf amma derin saçmalanmış cevabını alacağımdan şimdi kesin olarak emin olmuş oldum..




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.