Şimdi Ara

volvo'nun Powershift şanzımanı nedir acaba? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
1
Favori
46.226
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Çift kavramalıların yüz karasıdır. Sorunlu olduğu gibi vites değişimleri de çok hızlı değil. Zaten volvo bıraktı bu şanzımanı kullanmayı.
  • dsg gibi patlaktır kalkışlarda gaza çok yüklenirsen titreme yapıyor sanki debriyaj kaçırıyor
  • SPECIALIZED kullanıcısına yanıt
    Evet 7 ileri 500 nm tork'a dayanıklı DSG üretildi, genel olarak daha sorunsuz bir şanzıman oldu 250 nm torklu 7 ileriye göre. Bildiğim kadarıyla Transporter da DQ350 kullanılıyor, binek araçlarda kullanılıyor mu bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Evet 7 ileri 500 nm tork'a dayanıklı DSG üretildi, genel olarak daha sorunsuz bir şanzıman oldu 250 nm torklu 7 ileriye göre. Bildiğim kadarıyla Transporter da DQ350 kullanılıyor, binek araçlarda kullanılıyor mu bilmiyorum.

    Tiguan'ın 2.0 TDI'ında ve Passat'ın 2.0 TDI 240 PS olanında mevcut. Bu şanzıman Yağlı kavrama ve sorunsuz.

    Bir diğer yağlı kavrama ise DQ250 Kodlu 6 İleri DSG. O da sorunsuz DSG olarak bilinir. 350nm Tork'a kadar dayanıklı ,Tiguan'ın 1.4 TSI ACT 150 PS olanında ve Passat'ın 2.0 TDI 150 ve 190 PS'lik versiyonlarında bulunuyor.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.