Şimdi Ara

volvo s40 2008 bagaj kapağı kilit sorunu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
16.541
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar 2 gündür aracın kilidini açtığım zaman bagaj kapağınınki açılmıyor. bagaj kilit düğmesine basıyorum yine açılmıyor. ne sorun olduğunu çözemedim. bagajım açılmıyor. acil yardımlarınızı bekliyorum..



  • bagaj kapağını açma butonunun yanında plastik bir tıpa var, onu çıkartarak arabanın anahtarıyla manual olarak açabilirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasinozkan

    bagaj kapağını açma butonunun yanında plastik bir tıpa var, onu çıkartarak arabanın anahtarıyla manual olarak açabilirsin.
    teşekkürler denicem :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blade038

    teşekkürler denicem :)

    Alıntıları Göster
    az önce baktım ama bulamadım. açma butonu resimdeki gibi..





  • quote:

    Orijinalden alıntı: blade038

    arkadaşlar 2 gündür aracın kilidini açtığım zaman bagaj kapağınınki açılmıyor. bagaj kilit düğmesine basıyorum yine açılmıyor.
    ne sorun olduğunu çözemedim. bagajım açılmıyor. acil yardımlarınızı bekliyorum..


    Bagaj kilit motoru bozulmuş olabilir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZNTVOLVO

    quote:

    Orijinalden alıntı: blade038

    arkadaşlar 2 gündür aracın kilidini açtığım zaman bagaj kapağınınki açılmıyor. bagaj kilit düğmesine basıyorum yine açılmıyor.
    ne sorun olduğunu çözemedim. bagajım açılmıyor. acil yardımlarınızı bekliyorum..


    Bagaj kilit motoru bozulmuş olabilir...
    http://new.volvocars.com/ownersdocs/2008/2008_S40/08s40_05.htm#pg122

    linkte içerden açma anlatılıyor, arka koltukları yatırıp bagaja girmek lazım ama...

    önce bir sigortasına bakın bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    http://new.volvocars.com/ownersdocs/2008/2008_S40/08s40_05.htm#pg122

    linkte içerden açma anlatılıyor, arka koltukları yatırıp bagaja girmek lazım ama...

    önce bir sigortasına bakın bence


    bulamadım ne yazık ki onu, bagaj döşemesini sökmek falan mı gerekiyor anlamadım. muhtemelen bagaj kilit motoru bozuldu. o şekilde geziyorum. vakit bulup yaptıramadım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blade038

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    http://new.volvocars.com/ownersdocs/2008/2008_S40/08s40_05.htm#pg122

    linkte içerden açma anlatılıyor, arka koltukları yatırıp bagaja girmek lazım ama...

    önce bir sigortasına bakın bence


    bulamadım ne yazık ki onu, bagaj döşemesini sökmek falan mı gerekiyor anlamadım. muhtemelen bagaj kilit motoru bozuldu. o şekilde geziyorum. vakit bulup yaptıramadım..

    Alıntıları Göster
    bagaj döşemesini sökmek gerekiyor.

    ya bizimkinin de motorunun içindeki plastik dişlilerden birinin pimi kırılmıştı, sanayi de içine metal takıp yapıştırdılar, 1.5 yıldır falan kullanıyoruz.

    ama bizim ki kapanmıyordu, açık kalıyordu. açma düğmesine basınca zırlıyordu...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    bagaj döşemesini sökmek gerekiyor.

    ya bizimkinin de motorunun içindeki plastik dişlilerden birinin pimi kırılmıştı, sanayi de içine metal takıp yapıştırdılar, 1.5 yıldır falan kullanıyoruz.

    ama bizim ki kapanmıyordu, açık kalıyordu. açma düğmesine basınca zırlıyordu...

    Alıntıları Göster
    Uzaktan kumanda arkasındaki metal anahtarı çıkarttıysanız sorun ondan kaynaklanıyor olabilir..

    Bkz: Gizlilik kilidi..





  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    http://new.volvocars.com/ownersdocs/2008/2008_S40/08s40_05.htm#pg122

    linkte içerden açma anlatılıyor, arka koltukları yatırıp bagaja girmek lazım ama...

    önce bir sigortasına bakın bence

    Bu özellik türkiye'ye gelen araçlarda yok.

    Döşemeyi söktükten sonra vidalanmış kilit bölümü var.Mecbur o bölümün sökülmesi lazım,malesef başka yolu yok.




  • Arkadaslar, bugun yaptirabildim bagaji. kilit motorunun icindeki donen plastik kirilmis. kilit motor fiyati 300 lira idi. Gittigim yer saglam bisekilde tamir etti. 3te 1fiyata hallettik. Gittigim ikitelli sanayide norm adinda volvo servisi. Sagolsunlar cok ilgilendiler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blade038

    Arkadaslar, bugun yaptirabildim bagaji. kilit motorunun icindeki donen plastik kirilmis. kilit motor fiyati 300 lira idi. Gittigim yer saglam bisekilde tamir etti. 3te 1fiyata hallettik. Gittigim ikitelli sanayide norm adinda volvo servisi. Sagolsunlar cok ilgilendiler..
    kırılan bölge aşağıdaki resimlerde mevcut. iki farklı aracın aynı yerden kırılan kilitleridir..






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blade038 -- 1 Mart 2012; 18:17:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blade038

    kırılan bölge aşağıdaki resimlerde mevcut. iki farklı aracın aynı yerden kırılan kilitleridir..





    quote:


    19can84

    ya bizimkinin de motorunun içindeki plastik dişlilerden birinin pimi kırılmıştı, sanayi de içine metal takıp yapıştırdılar, 1.5 yıldır falan kullanıyoruz.

    ama bizim ki kapanmıyordu, açık kalıyordu. açma düğmesine basınca zırlıyordu...



    önceden de dediğim gibi birebir aynısı bizimkine de olmuştu,

    sanayide o milin içinde yer açtılar içine yapıştırıcı döküp metal çubuk taktılar, dışına bolca yapıştırıcı sürdüler... 15-20 lira falan vermiştim ben.

    o zamandan bu zamana 2 yıldır falan kullanıyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: blade038

    kırılan bölge aşağıdaki resimlerde mevcut. iki farklı aracın aynı yerden kırılan kilitleridir..





    quote:


    19can84

    ya bizimkinin de motorunun içindeki plastik dişlilerden birinin pimi kırılmıştı, sanayi de içine metal takıp yapıştırdılar, 1.5 yıldır falan kullanıyoruz.

    ama bizim ki kapanmıyordu, açık kalıyordu. açma düğmesine basınca zırlıyordu...



    önceden de dediğim gibi birebir aynısı bizimkine de olmuştu,

    sanayide o milin içinde yer açtılar içine yapıştırıcı döküp metal çubuk taktılar, dışına bolca yapıştırıcı sürdüler... 15-20 lira falan vermiştim ben.

    o zamandan bu zamana 2 yıldır falan kullanıyoruz.

    mesajınıza ilk defa dikkat ettim. cevabı vermişsiniz aslında. bu plastiğin içi boş zaten. mil girecek şekilde. oraya tam uygun mil frezleyip yapıştırdılar. sorun çözüldü. tabi en zor iş bagaj içindeki döşemeyi içeriden girip sökmek ve kilidi çıkarmak oldu. kilit açılmıyordu hiç bi şekilde..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blade038

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: blade038

    kırılan bölge aşağıdaki resimlerde mevcut. iki farklı aracın aynı yerden kırılan kilitleridir..





    quote:


    19can84

    ya bizimkinin de motorunun içindeki plastik dişlilerden birinin pimi kırılmıştı, sanayi de içine metal takıp yapıştırdılar, 1.5 yıldır falan kullanıyoruz.

    ama bizim ki kapanmıyordu, açık kalıyordu. açma düğmesine basınca zırlıyordu...



    önceden de dediğim gibi birebir aynısı bizimkine de olmuştu,

    sanayide o milin içinde yer açtılar içine yapıştırıcı döküp metal çubuk taktılar, dışına bolca yapıştırıcı sürdüler... 15-20 lira falan vermiştim ben.

    o zamandan bu zamana 2 yıldır falan kullanıyoruz.

    mesajınıza ilk defa dikkat ettim. cevabı vermişsiniz aslında. bu plastiğin içi boş zaten. mil girecek şekilde. oraya tam uygun mil frezleyip yapıştırdılar. sorun çözüldü. tabi en zor iş bagaj içindeki döşemeyi içeriden girip sökmek ve kilidi çıkarmak oldu. kilit açılmıyordu hiç bi şekilde..

    Alıntıları Göster
    Arkadaslar Ne yazikki tamir ettigimiz parca 1 gun bile dayanmadi. Iyice parcalandi. Bende ford cikmacisina gittim. Ayniymis focusla. 90 lira verip onu taktim. Bilginiz olsun..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blade038

    Arkadaslar Ne yazikki tamir ettigimiz parca 1 gun bile dayanmadi. Iyice parcalandi. Bende ford cikmacisina gittim. Ayniymis focusla. 90 lira verip onu taktim. Bilginiz olsun..

    Alıntıları Göster
    ilk onarım için 100 TL sonra çıkma parça için 90 TL (işçilik hakında bilgi yok) Toplam 200 TL ve yapılan işin hiçbir garantisi yokç :( .

    Oysaki ilk gün orjnal parçayı tercih etseydiniz , hem yapılan işin garantisi olur hem de vakit kazanırdınız. !00 Tl fark bu kazanıma değer diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    ilk onarım için 100 TL sonra çıkma parça için 90 TL (işçilik hakında bilgi yok) Toplam 200 TL ve yapılan işin hiçbir garantisi yokç :( .

    Oysaki ilk gün orjnal parçayı tercih etseydiniz , hem yapılan işin garantisi olur hem de vakit kazanırdınız. !00 Tl fark bu kazanıma değer diye düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    200 tl vermedim zaten. ki serviste bu parça 450 tl + volvo işciliği 750 tl rahat olurdu :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blade038

    200 tl vermedim zaten. ki serviste bu parça 450 tl + volvo işciliği 750 tl rahat olurdu :)

    Alıntıları Göster
    benim bagaj kilidim de bozulmuştu zamanında yaklaşık bir ay açamadım... hatta koltuğu yatırarak bagajı kullandım sonra bir gün kendiliğinden açıldı daha sonra zaman zaman yine takılmaya başladı ve hiç kalmadı bu takılma artık... gerçekten ilginç




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blade038

    Arkadaslar Ne yazikki tamir ettigimiz parca 1 gun bile dayanmadi. Iyice parcalandi. Bende ford cikmacisina gittim. Ayniymis focusla. 90 lira verip onu taktim. Bilginiz olsun..

    Focus ile tam olarak aynı olmadığını söylediler.Elektrik soketleri değişikmiş.Başka farklılıklarda olabilir.Bilemiyorum deadlock gibi.
    S40'ın çıkması 180tlmiş.Orjinali 416tl.
    Çıkmacılarda iyi fırsatçı.Bakayım artık belki orjinal alırım.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.