Şimdi Ara

VOLVO S40 mı Toyota Corollamı?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
52
Cevap
0
Favori
57.594
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Bende 2001 model toyota corolla var. 1,6 vvti 110 beygir. çok seri yol tutuşu harika. ancak güvenlik konusunda endişelerim var. volvo s40 ile aynı segmentte yer alıyorlar. son günlerde 1998-1999 model s40 t4 ü araştırdım. arabanın tasarımı, donanımı, güvenlik mükemmel. 2000 motor 200 beygir... benim arabayı satıp bi 1998-1999 s40 t4 alabiliyorum. Toyota dan volvoya geçmeye karar verme aşamasında sizlerinde fikirlerini almak benim için çok önemli. yardımcı olursanız çok sevinirim.



  • Araç özellikleri konusunda Volvo çok daha üstün bir otomobil olmakla birlikte aldıktan sonraki kullanım masraflarında Toyota daha tasarruflu olacaktır. Öncellikle benzin tüketimi açısından ilgilendiğiniz Volvo'nun daha müsrif olduğunu sizde tahmin ediyorsunuzdur zaten. Araca lpg taktırmayı düşünürseniz bu dezavantajı ortadan kaldırabilirsiniz belki (Ben kişisel olarak Volvo'lara lpg takılmasına karşıyım gerçi ). Volvo'da yedek parça Toyota'ya göre daha pahalı olacaktır ama kesinlikle abartılacak boyutlarda değil. Volvo'da daha kaliteli yedek parçalar kullanılmakta ve bu kalite normal olarak dah pahalı olmaktadır (Bu kıyaslamayı Toyota'ya göre yapıyorum). Siz Volvo'nuza bakarsanız oda sizi üzmeyecektir kesinlikle.

    Gelelim Volvo'yu seçmeniz için nedenlere. Öncelikle kesinlikle sürüş özellikleri ve karakteri olan bir araçtır Volvo. Arabaya çok çabuk ısınıyorsunuz ve bundan böyle Volvo'da başka araba almayacağınızı düşünüyorsunuz. Sizin ilgilendiğiniz araç T4 ve yüksek ihtimal full donanımlıdır. Turbo'nun keyfini kullananların yüzünden rahatça anlayabilirsiniz. Kendi arabanızın seri ve yol tutuşunun harika olduğunu düşünüyorsanız, birde Volvo kullandıktan sonra düşünün. Kafanızdaki serilik ve yol tutuşu kavramları değişecektir. Özellikle 200 bg ve turba bir Volvo'da.. Güvenlik konularında ise çok üst seviye bir araçtır Volvo. Birçok güvenlik standartı mevcuttur araçlarda. Ben çok ciddi bir kaza atlattım ve aracımın nasıl devrilmediği ve savrulmadığına hala iananımyorum. Aracın hava yastıkları hariç tüm güvenlik donanımı devreye girdi kurtarmak için.

    Eğerki güzel kullanılmış, temiz bir Volvo bulursanız ve şu anki aracınız ile benzin tüketimini kıyaslamayı düşünmüyorsanız kesinlikle Volvo'yu almanızı öneririm. Vergi dezavantajınız olmayacaktır aracın yaşından dolayı. Volvo Volvo'dur, Toyota otomobildir.

    İyi günler dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hokka

    Araç özellikleri konusunda Volvo çok daha üstün bir otomobil olmakla birlikte aldıktan sonraki kullanım masraflarında Toyota daha tasarruflu olacaktır. Öncellikle benzin tüketimi açısından ilgilendiğiniz Volvo'nun daha müsrif olduğunu sizde tahmin ediyorsunuzdur zaten. Araca lpg taktırmayı düşünürseniz bu dezavantajı ortadan kaldırabilirsiniz belki (Ben kişisel olarak Volvo'lara lpg takılmasına karşıyım gerçi ). Volvo'da yedek parça Toyota'ya göre daha pahalı olacaktır ama kesinlikle abartılacak boyutlarda değil. Volvo'da daha kaliteli yedek parçalar kullanılmakta ve bu kalite normal olarak dah pahalı olmaktadır (Bu kıyaslamayı Toyota'ya göre yapıyorum). Siz Volvo'nuza bakarsanız oda sizi üzmeyecektir kesinlikle.

    Gelelim Volvo'yu seçmeniz için nedenlere. Öncelikle kesinlikle sürüş özellikleri ve karakteri olan bir araçtır Volvo. Arabaya çok çabuk ısınıyorsunuz ve bundan böyle Volvo'da başka araba almayacağınızı düşünüyorsunuz. Sizin ilgilendiğiniz araç T4 ve yüksek ihtimal full donanımlıdır. Turbo'nun keyfini kullananların yüzünden rahatça anlayabilirsiniz. Kendi arabanızın seri ve yol tutuşunun harika olduğunu düşünüyorsanız, birde Volvo kullandıktan sonra düşünün. Kafanızdaki serilik ve yol tutuşu kavramları değişecektir. Özellikle 200 bg ve turba bir Volvo'da.. Güvenlik konularında ise çok üst seviye bir araçtır Volvo. Birçok güvenlik standartı mevcuttur araçlarda. Ben çok ciddi bir kaza atlattım ve aracımın nasıl devrilmediği ve savrulmadığına hala iananımyorum. Aracın hava yastıkları hariç tüm güvenlik donanımı devreye girdi kurtarmak için.

    Eğerki güzel kullanılmış, temiz bir Volvo bulursanız ve şu anki aracınız ile benzin tüketimini kıyaslamayı düşünmüyorsanız kesinlikle Volvo'yu almanızı öneririm. Vergi dezavantajınız olmayacaktır aracın yaşından dolayı. Volvo Volvo'dur, Toyota otomobildir.

    İyi günler dilerim.
    hocam volvo s40 2.0T4 ile toyota corolla karşılaştırması çok adil olmamış
    ayrıca volvo yedek parça açısından 2-3 mislide toyotaya fark atar
    bizim volvo s40 2.0t vardı.ordan biliyorum.parça fiyatları acaip pahallı
    ve servisleride kafalarına göre takılır volvonun.birinde daha kazıktır diğerinde daha az kazıktır
    ayrıca 2.0t4 yüksek basınçlı bir motordur.bizim 2.0t gibi düşük basınçlı ve uzun ömürlü değildir.
    ayrıca 2.0t4 ile acaip benzin yakarsın.13-14 litresi garanti var.bizdeki 2.0t otomatik vites şehiriçi 11 litrenin altına düşmezdi
    eğer genç arabası olarak kullanılmış ise ikinci el uzak duracağın arabalar arasındadır.motorunda canına okumuşlardır
    sen corolla dan sonra yine corolla ile devam et.volvoya geçersen kesin yandım allah diyeceğine iddiaya girerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 5 Ekim 2007; 19:53:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-4FEE439E4

    hocam volvo s40 2.0T4 ile toyota corolla karşılaştırması çok adil olmamış
    ayrıca volvo yedek parça açısından 2-3 mislide toyotaya fark atar
    bizim volvo s40 2.0t vardı.ordan biliyorum.parça fiyatları acaip pahallı
    ve servisleride kafalarına göre takılır volvonun.birinde daha kazıktır diğerinde daha az kazıktır
    ayrıca 2.0t4 yüksek basınçlı bir motordur.bizim 2.0t gibi düşük basınçlı ve uzun ömürlü değildir.
    ayrıca 2.0t4 ile acaip benzin yakarsın.13-14 litresi garanti var.bizdeki 2.0t otomatik vites şehiriçi 11 litrenin altına düşmezdi
    eğer genç arabası olarak kullanılmış ise ikinci el uzak duracağın arabalar arasındadır.motorunda canına okumuşlardır
    sen corolla dan sonra yine corolla ile devam et.volvoya geçersen kesin yandım allah diyeceğine iddiaya girerim.

    Alıntıları Göster
    arkadaşım biz 7 yıldır volvo s40 kullanıyoruz 1.8 motor bizim arabamız sen yıllık ortalama servise ne kadar para veriosun bilmiorum ama biz yıllık rutin bakımları dısında daha servise gitmedik arabayla ve o bakımlarda da max harcadığımız 400 ytl yanı yukarıdaki arkadaşında bahsettiği gibi sen volvona iyi bakarsa o da seni üzmez.. byakıt konusuna gelince bizim arabamız benzinli ve kmde 360 ykr yakıo bu sana yüksek gelebilir ama benzinli bi uno'nun 310ykr yaktıgını düşünürsek sence ne kadar çok yakıo? ve biz salı günü arabamıza tüp taktırıoruz taktıktan sonra da yorumlarımı iletirim sana.. bence değiştirmei düşünüosan bi dk bile düşünme özellikle alacagın araba temizse.. Unutma ki Toyota otomobildir ama volvo VOLVO'DUR... bindiğin an kendini daha farklı hissedeceğinden eminim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cmk

    arkadaşım biz 7 yıldır volvo s40 kullanıyoruz 1.8 motor bizim arabamız sen yıllık ortalama servise ne kadar para veriosun bilmiorum ama biz yıllık rutin bakımları dısında daha servise gitmedik arabayla ve o bakımlarda da max harcadığımız 400 ytl yanı yukarıdaki arkadaşında bahsettiği gibi sen volvona iyi bakarsa o da seni üzmez.. byakıt konusuna gelince bizim arabamız benzinli ve kmde 360 ykr yakıo bu sana yüksek gelebilir ama benzinli bi uno'nun 310ykr yaktıgını düşünürsek sence ne kadar çok yakıo? ve biz salı günü arabamıza tüp taktırıoruz taktıktan sonra da yorumlarımı iletirim sana.. bence değiştirmei düşünüosan bi dk bile düşünme özellikle alacagın araba temizse.. Unutma ki Toyota otomobildir ama volvo VOLVO'DUR... bindiğin an kendini daha farklı hissedeceğinden eminim...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: cmk

    arkadaşım biz 7 yıldır volvo s40 kullanıyoruz 1.8 motor bizim arabamız sen yıllık ortalama servise ne kadar para veriosun bilmiorum ama biz yıllık rutin bakımları dısında daha servise gitmedik arabayla ve o bakımlarda da max harcadığımız 400 ytl yanı yukarıdaki arkadaşında bahsettiği gibi sen volvona iyi bakarsa o da seni üzmez.. byakıt konusuna gelince bizim arabamız benzinli ve kmde 360 ykr yakıo bu sana yüksek gelebilir ama benzinli bi uno'nun 310ykr yaktıgını düşünürsek sence ne kadar çok yakıo? ve biz salı günü arabamıza tüp taktırıoruz taktıktan sonra da yorumlarımı iletirim sana.. bence değiştirmei düşünüosan bi dk bile düşünme özellikle alacagın araba temizse.. Unutma ki Toyota otomobildir ama volvo VOLVO'DUR... bindiğin an kendini daha farklı hissedeceğinden eminim...

    hocam s40 şoför kapısı saçı değişimi ve boya sadece 1800ytl+KDV.(volcar fiyatıdır.faturayı scan etmeyeyim şimdi).diğer arabalarda ne kadar söylesin arkadaşlar.ayrıca s60 arka sağ çamurluk saç değişim boya ve 4 airbag değişimi 3700YTL (servis fiyatıdır).bunlar makul fiyatsa ben kazığı nasıl oluyor bilemiyorum artık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-4FEE439E4

    quote:

    Orjinalden alıntı: cmk

    arkadaşım biz 7 yıldır volvo s40 kullanıyoruz 1.8 motor bizim arabamız sen yıllık ortalama servise ne kadar para veriosun bilmiorum ama biz yıllık rutin bakımları dısında daha servise gitmedik arabayla ve o bakımlarda da max harcadığımız 400 ytl yanı yukarıdaki arkadaşında bahsettiği gibi sen volvona iyi bakarsa o da seni üzmez.. byakıt konusuna gelince bizim arabamız benzinli ve kmde 360 ykr yakıo bu sana yüksek gelebilir ama benzinli bi uno'nun 310ykr yaktıgını düşünürsek sence ne kadar çok yakıo? ve biz salı günü arabamıza tüp taktırıoruz taktıktan sonra da yorumlarımı iletirim sana.. bence değiştirmei düşünüosan bi dk bile düşünme özellikle alacagın araba temizse.. Unutma ki Toyota otomobildir ama volvo VOLVO'DUR... bindiğin an kendini daha farklı hissedeceğinden eminim...

    hocam s40 şoför kapısı saçı değişimi ve boya sadece 1800ytl+KDV.(volcar fiyatıdır.faturayı scan etmeyeyim şimdi).diğer arabalarda ne kadar söylesin arkadaşlar.ayrıca s60 arka sağ çamurluk saç değişim boya ve 4 airbag değişimi 3700YTL (servis fiyatıdır).bunlar makul fiyatsa ben kazığı nasıl oluyor bilemiyorum artık

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate


    quote:

    Orjinalden alıntı: cmk

    arkadaşım biz 7 yıldır volvo s40 kullanıyoruz 1.8 motor bizim arabamız sen yıllık ortalama servise ne kadar para veriosun bilmiorum ama biz yıllık rutin bakımları dısında daha servise gitmedik arabayla ve o bakımlarda da max harcadığımız 400 ytl yanı yukarıdaki arkadaşında bahsettiği gibi sen volvona iyi bakarsa o da seni üzmez.. byakıt konusuna gelince bizim arabamız benzinli ve kmde 360 ykr yakıo bu sana yüksek gelebilir ama benzinli bi uno'nun 310ykr yaktıgını düşünürsek sence ne kadar çok yakıo? ve biz salı günü arabamıza tüp taktırıoruz taktıktan sonra da yorumlarımı iletirim sana.. bence değiştirmei düşünüosan bi dk bile düşünme özellikle alacagın araba temizse.. Unutma ki Toyota otomobildir ama volvo VOLVO'DUR... bindiğin an kendini daha farklı hissedeceğinden eminim...

    hocam s40 şoför kapısı saçı değişimi ve boya sadece 1800ytl+KDV.(volcar fiyatıdır.faturayı scan etmeyeyim şimdi).diğer arabalarda ne kadar söylesin arkadaşlar.ayrıca s60 arka sağ çamurluk saç değişim boya ve 4 airbag değişimi 3700YTL (servis fiyatıdır).bunlar makul fiyatsa ben kazığı nasıl oluyor bilemiyorum artık



    S60 masrafı gayet normal bir masraf. 4 airbag değişiminden bahsediyorsunuz. Eğer bu fiyatsa s60'taki masraf sevindim . Daha bir gönül rahatlığı ile s60'a terfi edebilirim. s40 sac değişiminde sca kalınlığını ve kalitesini diğer araçlara göre kıyaslama yapmayı unutmuşsunuz. Sizin değiştirdiğiniz sac nasıldı, diğerlerinde nasıl??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hokka

    quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate


    quote:

    Orjinalden alıntı: cmk

    arkadaşım biz 7 yıldır volvo s40 kullanıyoruz 1.8 motor bizim arabamız sen yıllık ortalama servise ne kadar para veriosun bilmiorum ama biz yıllık rutin bakımları dısında daha servise gitmedik arabayla ve o bakımlarda da max harcadığımız 400 ytl yanı yukarıdaki arkadaşında bahsettiği gibi sen volvona iyi bakarsa o da seni üzmez.. byakıt konusuna gelince bizim arabamız benzinli ve kmde 360 ykr yakıo bu sana yüksek gelebilir ama benzinli bi uno'nun 310ykr yaktıgını düşünürsek sence ne kadar çok yakıo? ve biz salı günü arabamıza tüp taktırıoruz taktıktan sonra da yorumlarımı iletirim sana.. bence değiştirmei düşünüosan bi dk bile düşünme özellikle alacagın araba temizse.. Unutma ki Toyota otomobildir ama volvo VOLVO'DUR... bindiğin an kendini daha farklı hissedeceğinden eminim...

    hocam s40 şoför kapısı saçı değişimi ve boya sadece 1800ytl+KDV.(volcar fiyatıdır.faturayı scan etmeyeyim şimdi).diğer arabalarda ne kadar söylesin arkadaşlar.ayrıca s60 arka sağ çamurluk saç değişim boya ve 4 airbag değişimi 3700YTL (servis fiyatıdır).bunlar makul fiyatsa ben kazığı nasıl oluyor bilemiyorum artık



    S60 masrafı gayet normal bir masraf. 4 airbag değişiminden bahsediyorsunuz. Eğer bu fiyatsa s60'taki masraf sevindim . Daha bir gönül rahatlığı ile s60'a terfi edebilirim. s40 sac değişiminde sca kalınlığını ve kalitesini diğer araçlara göre kıyaslama yapmayı unutmuşsunuz. Sizin değiştirdiğiniz sac nasıldı, diğerlerinde nasıl??

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar Volvo kullanacaksanız, ve de hızlı kullanacaksanız kasko yaptırın!

    Kaporta-boya masraflar bakımından doğru bir örnek değil bence.

    Karşılaştırma yapacaksanız mesela hava filtresi, yağ filtresi, balata, fren diski, debriyaj seti, triger seti vb. parçaları kıyaslayın.

    3. yılıma girdim Volvo ile. Bugüne kadar sadece 2 kez bakımlar için servise gittim, o kadar.

    Bazen parke taşlı, dalgalı yollarda gitmek zorunda kalıyorum. Bu yaz (arabayı alalı 2 yıl dolmuştu) Türkiye'deyken ilk kez arabayı rot ayarına soktum "0" hata çıktı. Usta 2 yaşında araba, alt takıma anahtar değmemiş diye hayret etti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: topgear

    Arkadaşlar Volvo kullanacaksanız, ve de hızlı kullanacaksanız kasko yaptırın!

    Kaporta-boya masraflar bakımından doğru bir örnek değil bence.

    Karşılaştırma yapacaksanız mesela hava filtresi, yağ filtresi, balata, fren diski, debriyaj seti, triger seti vb. parçaları kıyaslayın.

    3. yılıma girdim Volvo ile. Bugüne kadar sadece 2 kez bakımlar için servise gittim, o kadar.

    Bazen parke taşlı, dalgalı yollarda gitmek zorunda kalıyorum. Bu yaz (arabayı alalı 2 yıl dolmuştu) Türkiye'deyken ilk kez arabayı rot ayarına soktum "0" hata çıktı. Usta 2 yaşında araba, alt takıma anahtar değmemiş diye hayret etti.

    Alıntıları Göster
    Konuyla pek alakasız olacak ama birçok marka ve model kullanmış biri olarak bozuk yol şartlarında kullanıpta "0" hata çıkaran tek otomobilim Fiat Brava olmuştu..
    quote:

    Orjinalden alıntı: topgear

    Arkadaşlar Volvo kullanacaksanız, ve de hızlı kullanacaksanız kasko yaptırın!

    Kaporta-boya masraflar bakımından doğru bir örnek değil bence.

    Karşılaştırma yapacaksanız mesela hava filtresi, yağ filtresi, balata, fren diski, debriyaj seti, triger seti vb. parçaları kıyaslayın.

    3. yılıma girdim Volvo ile. Bugüne kadar sadece 2 kez bakımlar için servise gittim, o kadar.

    Bazen parke taşlı, dalgalı yollarda gitmek zorunda kalıyorum. Bu yaz (arabayı alalı 2 yıl dolmuştu) Türkiye'deyken ilk kez arabayı rot ayarına soktum "0" hata çıktı. Usta 2 yaşında araba, alt takıma anahtar değmemiş diye hayret etti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Konuyla pek alakasız olacak ama birçok marka ve model kullanmış biri olarak bozuk yol şartlarında kullanıpta "0" hata çıkaran tek otomobilim Fiat Brava olmuştu..
    quote:

    Orjinalden alıntı: topgear

    Arkadaşlar Volvo kullanacaksanız, ve de hızlı kullanacaksanız kasko yaptırın!

    Kaporta-boya masraflar bakımından doğru bir örnek değil bence.

    Karşılaştırma yapacaksanız mesela hava filtresi, yağ filtresi, balata, fren diski, debriyaj seti, triger seti vb. parçaları kıyaslayın.

    3. yılıma girdim Volvo ile. Bugüne kadar sadece 2 kez bakımlar için servise gittim, o kadar.

    Bazen parke taşlı, dalgalı yollarda gitmek zorunda kalıyorum. Bu yaz (arabayı alalı 2 yıl dolmuştu) Türkiye'deyken ilk kez arabayı rot ayarına soktum "0" hata çıktı. Usta 2 yaşında araba, alt takıma anahtar değmemiş diye hayret etti.


    Alıntıları Göster
    Fiat Brava'da böyle bir netice normal çünkü salıncakları, viraj demirleri, amortisör ve yayları Türkiye koşulları için modifiye edilmişti.

    Bu arada "scandinavian standards" diye birşey duydunuz mu?

    Bu standartlar o coğrafyanın zor koşullarına dayanabilecek araç/teçhizat üretimi için uygulanmakta.
    Volvo'nun sağlamlığı da bu standartların oluşturduğu gelenekten gelir.

    Öte yandan Toyota'nın da yıllardır TÜV ve ADAC raporlarında ilk iki srayı asla bırakmadığını da hatırlatmak isterim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: topgear

    Fiat Brava'da böyle bir netice normal çünkü salıncakları, viraj demirleri, amortisör ve yayları Türkiye koşulları için modifiye edilmişti.

    Bu arada "scandinavian standards" diye birşey duydunuz mu?

    Bu standartlar o coğrafyanın zor koşullarına dayanabilecek araç/teçhizat üretimi için uygulanmakta.
    Volvo'nun sağlamlığı da bu standartların oluşturduğu gelenekten gelir.

    Öte yandan Toyota'nın da yıllardır TÜV ve ADAC raporlarında ilk iki srayı asla bırakmadığını da hatırlatmak isterim.

    Alıntıları Göster
    Volvo bence güzel bir arabadır ama Toyota'ya göre dezavantajları vardır. Bu dezavantajlar;
    1- Bakım, yedek parça fiyatları çok pahalı
    2- ikinci el piyasası zayıf
    3- Yakıt tüketimi şu anki aracına göre fazla
    4- Servis dışında yedek parça bulma konusuda sıkıntı çekebilirsin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: demir_mert

    Volvo bence güzel bir arabadır ama Toyota'ya göre dezavantajları vardır. Bu dezavantajlar;
    1- Bakım, yedek parça fiyatları çok pahalı
    2- ikinci el piyasası zayıf
    3- Yakıt tüketimi şu anki aracına göre fazla
    4- Servis dışında yedek parça bulma konusuda sıkıntı çekebilirsin...

    Alıntıları Göster
    quote:

    hocam s40 şoför kapısı saçı değişimi ve boya sadece 1800ytl+KDV.(volcar fiyatıdır.faturayı scan etmeyeyim şimdi).diğer arabalarda ne kadar söylesin arkadaşlar.ayrıca s60 arka sağ çamurluk saç değişim boya ve 4 airbag değişimi 3700YTL (servis fiyatıdır).bunlar makul fiyatsa ben kazığı nasıl oluyor bilemiyorum artık


    biz daha gecen hafta 2000 model fiestanın airbagini sorduk 1250 ytl dediler.. yani 4 tane olsa 5000 eder 1300ytl daha ucuz yanı fiestadan kapı sacı konusuna gelicen bahsettiğin kapı sacının kalınlıgından ve kalitesinden haberiniz var mı sanki şahin kapısından bahseder gibi bahsetmişsiniz yani yorum yaparken biraz daha adil olalım bence...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cmk

    quote:

    hocam s40 şoför kapısı saçı değişimi ve boya sadece 1800ytl+KDV.(volcar fiyatıdır.faturayı scan etmeyeyim şimdi).diğer arabalarda ne kadar söylesin arkadaşlar.ayrıca s60 arka sağ çamurluk saç değişim boya ve 4 airbag değişimi 3700YTL (servis fiyatıdır).bunlar makul fiyatsa ben kazığı nasıl oluyor bilemiyorum artık


    biz daha gecen hafta 2000 model fiestanın airbagini sorduk 1250 ytl dediler.. yani 4 tane olsa 5000 eder 1300ytl daha ucuz yanı fiestadan kapı sacı konusuna gelicen bahsettiğin kapı sacının kalınlıgından ve kalitesinden haberiniz var mı sanki şahin kapısından bahseder gibi bahsetmişsiniz yani yorum yaparken biraz daha adil olalım bence...

    Alıntıları Göster
    Mercedes'te Volvo kadar kaliteli kapı sacı kullanıyor. Serviste 1800 YTL + KDV gibi bir fiyat istenmiyor...
    Fiyatların bu kadar fahiş olmasının sebebi Ulusoy'un bu konuda tekel olması....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cmk

    quote:

    hocam s40 şoför kapısı saçı değişimi ve boya sadece 1800ytl+KDV.(volcar fiyatıdır.faturayı scan etmeyeyim şimdi).diğer arabalarda ne kadar söylesin arkadaşlar.ayrıca s60 arka sağ çamurluk saç değişim boya ve 4 airbag değişimi 3700YTL (servis fiyatıdır).bunlar makul fiyatsa ben kazığı nasıl oluyor bilemiyorum artık


    biz daha gecen hafta 2000 model fiestanın airbagini sorduk 1250 ytl dediler.. yani 4 tane olsa 5000 eder 1300ytl daha ucuz yanı fiestadan kapı sacı konusuna gelicen bahsettiğin kapı sacının kalınlıgından ve kalitesinden haberiniz var mı sanki şahin kapısından bahseder gibi bahsetmişsiniz yani yorum yaparken biraz daha adil olalım bence...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: cmk


    quote:

    hocam s40 şoför kapısı saçı değişimi ve boya sadece 1800ytl+KDV.(volcar fiyatıdır.faturayı scan etmeyeyim şimdi).diğer arabalarda ne kadar söylesin arkadaşlar.ayrıca s60 arka sağ çamurluk saç değişim boya ve 4 airbag değişimi 3700YTL (servis fiyatıdır).bunlar makul fiyatsa ben kazığı nasıl oluyor bilemiyorum artık


    biz daha gecen hafta 2000 model fiestanın airbagini sorduk 1250 ytl dediler.. yani 4 tane olsa 5000 eder 1300ytl daha ucuz yanı fiestadan kapı sacı konusuna gelicen bahsettiğin kapı sacının kalınlıgından ve kalitesinden haberiniz var mı sanki şahin kapısından bahseder gibi bahsetmişsiniz yani yorum yaparken biraz daha adil olalım bence...

    o bahsettiğim s60 a 3700YTL verince volvo ustası bir oto tamircisi aynı işi yarı fiyatına yaptı.bunuda gözönüne alın ama.ben servisi pahallı diyorum.volvo satanlar bile bize bildiğimiz iyi bir usta veya özel servis var oraya gidin servisleri kazıktır diyorlar.
    inanmayan aşağıdaki adresteki vatandaşa telefon açıp volvo alıcam ama bakım ve yedek parça için nereye gitmemi önerirsiniz diye sorsun.o galerinin sahibi eski volvo servisi teknik müdürüdür.inanmayan telefona sarılabilir
    http://www.volvooto.com/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: demir_mert

    Mercedes'te Volvo kadar kaliteli kapı sacı kullanıyor. Serviste 1800 YTL + KDV gibi bir fiyat istenmiyor...
    Fiyatların bu kadar fahiş olmasının sebebi Ulusoy'un bu konuda tekel olması....

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: demir_mert

    Mercedes'te Volvo kadar kaliteli kapı sacı kullanıyor. Serviste 1800 YTL + KDV gibi bir fiyat istenmiyor...
    Fiyatların bu kadar fahiş olmasının sebebi Ulusoy'un bu konuda tekel olması....


    Ulusoy artık Volvo yetkili servisi değil. Volvo, yetkisini aldı Ulusoy'dan 4-5 ay kadar önce.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hokka

    quote:

    Orjinalden alıntı: demir_mert

    Mercedes'te Volvo kadar kaliteli kapı sacı kullanıyor. Serviste 1800 YTL + KDV gibi bir fiyat istenmiyor...
    Fiyatların bu kadar fahiş olmasının sebebi Ulusoy'un bu konuda tekel olması....


    Ulusoy artık Volvo yetkili servisi değil. Volvo, yetkisini aldı Ulusoy'dan 4-5 ay kadar önce.

    Alıntıları Göster
    yanı burda neden bahsediosunuz anlaqmış değilim? volvo dünyanın en kaliteli ve güvenli araçlarından birisi toyota ise orta sınıfın orta araçlarından birisi siz hala yok servisi pahalı yok başka ustaya götürün falanla ugrasıosunuz.. ben 7 senedir volvo kullanıorum bi kere aklımdan geçirmedim keşke başka arabam olsaydı da servise daha az para verseydim die.. volvo kullanmadan servisi hakkında ve pahalılığı hakkında yorum yapmayın.. emin olun volvo sizden aldıgı GARANTİLİ servis masrafını son kurusuna kadar hakedio...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cmk

    yanı burda neden bahsediosunuz anlaqmış değilim? volvo dünyanın en kaliteli ve güvenli araçlarından birisi toyota ise orta sınıfın orta araçlarından birisi siz hala yok servisi pahalı yok başka ustaya götürün falanla ugrasıosunuz.. ben 7 senedir volvo kullanıorum bi kere aklımdan geçirmedim keşke başka arabam olsaydı da servise daha az para verseydim die.. volvo kullanmadan servisi hakkında ve pahalılığı hakkında yorum yapmayın.. emin olun volvo sizden aldıgı GARANTİLİ servis masrafını son kurusuna kadar hakedio...

    Alıntıları Göster
    tabiki volvo yaw




  • sakın bu soruyu yabancılar görmesin bizimle dalga geçerler valla
    1,6 motorla 2,0 turbo motoru mukayese ediyorsun?
    toyota ile volvoyu?
    benzin sarfiyatı birinin diğerinden 3 kat fazla?
    birinde kalite diğerinde güvenlik ön planda?
    birinin kalitesi tartışılmaz, adamlar dünya otomobil üreticilerine kaliteyi öğrettiler. ( tabiki toyota )
    volvolarda kalitelidir ama seri üretim hiçbir araba toyotaya kalite açısından erişemez ( mercedes vb. dahil )
    vs. vs. vs..........................................................................
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhan s40

    sakın bu soruyu yabancılar görmesin bizimle dalga geçerler valla
    1,6 motorla 2,0 turbo motoru mukayese ediyorsun?
    toyota ile volvoyu?
    benzin sarfiyatı birinin diğerinden 3 kat fazla?
    birinde kalite diğerinde güvenlik ön planda?
    birinin kalitesi tartışılmaz, adamlar dünya otomobil üreticilerine kaliteyi öğrettiler. ( tabiki toyota )
    volvolarda kalitelidir ama seri üretim hiçbir araba toyotaya kalite açısından erişemez ( mercedes vb. dahil )
    vs. vs. vs..........................................................................
    VOLVO tek geçerim T5 in sesi yeter




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sLaLoMcU

    VOLVO tek geçerim T5 in sesi yeter

    Alıntıları Göster
    ama kıyaslama gerçekten biraz farklı kulvarlarda olmuş gibi ama neyse
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sLaLoMcU

    ama kıyaslama gerçekten biraz farklı kulvarlarda olmuş gibi ama neyse

    Alıntıları Göster
    amma yaptınız haa.toyota yı yerin dibine vurdunuz.
    toyota kaliteli bir markadır.amerikada lexus diye üretim yapar ve volvoya kalitede ve satışta her zaman nal toplatır.

    toyota artık dünyanın en büyük otomobil üreticisi GM e bile kafa tutmuş durumda
    http://www.msnbc.msn.com/id/18286221/

    kalite derseniz toyota senelerdir FİYATINA GÖRE EN KALİTELİ OTOMOBİL seçiliyor

    ayrıca corolla dünyanın en fazla satılan otomobili
    http://www.automotoportal.com/article/Top_5_Worlds_Most_Successful_Cars_Ever

    ayrıcaaaaa iyi izlemeler
    http://www.youtube.com/watch?v=ok0aGYqSanU

    volvo iyidir ama bi dakka toyota diyince biraz frene basın




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.