< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (974. sayfa)
-
-
Benim hata tekrarlıyordu. Bu durunda tekrarlarsa kontrol uygun olur.
-
Aynen hocam o şekilde söylediler. Sizin sorun neymiş peki tekrarladıktan sonraki süreç nasıl oldu?quote:
Orijinalden alıntı: gynecoBenim hata tekrarlıyordu. Bu durunda tekrarlarsa kontrol uygun olur.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar merhaba,
Benim de bir sorum olacaktı. Aracımı (2018 model T3) Volvo Arkas'a götürüp, 40.000km bakımını yaptırdım. Normal bakıma ek olarak bujileri değiştirdiler. Arabayı servisten alıp eve getirdim ve 4 gün binmedim. Sonrasında binip, 45 dakika (20km) yol gittim. Arabayı stop edip, beklerken akü zayıf, müzik sistemi kapanıyor dedi. Arabayı orada bırakıp, şehir dışına gittim, 3 gün sonra geldiğimde marş basarken zorlandı. Sonra yine 20km yol gittim ve arabayı eve park ettim. Aradan 3 gün geçti ve bu akşam dışarı çıkmam gerektiğinde ilk iki seferde motor dönmedi; ancak üçüncüde döndü ve sonrasında gayet güzel bir şekilde yine 60km yol yaptım. Şu an arabaya her zamankine göre birazcık daha geç marş alıyor gibi ama tekrardan kullanmaya da rahatsız oldum.
Bu sorun sizce akü kaynaklı mıdır? Araçta müzik sistemi hariç aküye ilişkin hiçbir uyarı çıkmadı. Sorun akü gibi gelse de bu akşam 3. kere de motorun dönmesi; akünün motoru üç kere döndürebilmesi acaba aküden bağımsız bir problemlem mi diye düşündürttü. Daha önceden benzer tecrübesi olan var mıdır?
-
Merhaba bu kadar işlemin arasında kavrama eksik kalmış. Bu maliyetin ne kadarı işçilik ve kadarı malzeme belli mi ? Hangi şehir ve serviste yaptırdınız? Bende 4 gün önce 2012 drive e arabama 2000 TL yağ, yağ filtresi, hava filtresi i, polen filtresi değişimi yaptırdım. Çok düşük hızlarda bazen vites geçişleri aracı silkeliyor, usta şanzıman yağı ve filtresini değiştirelim dedi ve 4000 TL dedi. Sizde de benzer sorun var mıydı ? Sorununuz çözüldü mü ?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar tamamen akü ile ilgili bir durummuş. Akünün değişimi sonrasında sorun çözüldü.
-
Evet sorun akünüzde bende de oldu bakıma gittiğimde 2 aküyüde kontrol ettiler aletle voltajlara ve akü ömrüne bakılıyor gayet yeterli çıktı değerler. akşama kadar aküyü şarja bıraktılar makineye bağlayıp şuana kadar hiç sorun yaşamadım. ama sizin aracınıza da yetkili servis mutlaka bakmıştır çünkü bakımlarda akülerin kontrolü rutin kontrol listesinde .
-
40.000 bakım için ne kadar fiyat çıktı acaba
-
Şanzıman geçişleri sorunsuz herhangi bir silkeleme kararsızlık yok o nedenle dokunmadık. Aracı yeni aldığım için şanzıman yağı ve filtresini değiştirmek istedim sorun kaynaklı değildi.
parçalar 20bin işçilik 3bin. Amortisör monroe diğer parçalar filtre dahil Volvo marka.
özel Volvo servisi s-car maltepe. Yalnızca Volvo ve Ford bakıyorlar. Ben memnun kaldım düzgün insanlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MertiCo -- 15 Aralık 2022; 21:16:42 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben bakım için buradan ( s car )2800 lira fiyat aldım. Fazla geldi 2000 TL ye yaptırdım ama polen filtresi değişiminde kapak tırnağını kırdılar. Şuanda hava kanalından da trim sesi geliyor. Bir daha sefere burayı tercih ederim. Paylaşım için sağolun.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mokaramokar -- 15 Aralık 2022; 21:20:45 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
4 filtre + yağ malzeme 2300dü. Toplamda işçilik yazdı sadece bunları yaptırsam sanırım 2500-2800 arası fiyat derdi. Bir tanıdığım orada 1.6d motor yaptırdı memnun kaldı ben de ilk defa Volvo servisine gittiğim için tanıdık tercih ettim.
kartalda yine bir özel servise gitmiştim, hiç memnun kalmamıştım yaptırmadan çıktım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Selamlar, ben de fikir vermesi açısından yazayım. Ana bakım (220k km) Volvo S60 D2,
- Triger kayışı
- Şanzıman yağı
- Devirdaim pompası
- Motor yağı
- Yağ filtresi
- Hava filtresi
- Polen filtresi
- Antifriz değişti.
Özel serviste yaptırdım. 8500₺ tuttu. Volvo servisi ile telefonda konuşmuştum 15-16k gibi bir fiyat verdiler. Normalde bütün ana bakımları yetkili, ara bakımları dışarıda yaptırıyordum fakat bu sefer aradaki fiyat farkından dolayı kendi ustamda yaptırdım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bujiler de değişmişti. Onlarla birlikte 5.173-TL tuttu.
-
Bende şanzımanda yağ kaçağı vardı, sanırım keçeleri (conta) değiştirip hallettiler.
-
Merhaba fiyat iyi duruyor. Servis veya usta nerede kimdir?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba, şehir Ankara. İhtiyacınız olursa özelden paylaşabilirim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
slmlar herkese. bnm kilitlenme ile ilgili bi sorum olacak. aracım s60 2015 1,6 dizel advance.
kilitli olan aracı tek basışta açtığımda şoför kapısı hariç diğer kapıları açıyor ( normalde tam tersi olması gerekiyor.)
açma tuşuna 2 kez basışta tepki vermiyor. (şoför kapısı hariç diğer kapılar açık konum devam ediyor.)
birinci aç-kapa bu şekilde.
ikinci aç-kapa yı yaptığımda bütün kapıları açıyor. (arıza olsa hiç açmaz diye düşünüyorum)
bu işin normal hali ise; birinci basımda sadece şoför kapısını, ikinci basımda ise tüm kapıları açması şeklinde idi.
bu bir arıza mıdır, yoksa bi yerlere dokunduk ayarı mı bozduk ? aydınlatırsanız sevinirim.
-
Aracıma şu an inip bakamam ama aracın My Car menüsünden Araç anahtarı kilit açma seçenekleri ile ilgili bir bölüm var, oradaki ayarları denediniz mi ?
-
Arkadaşlar iyi günler. S60 almayı düşünüyorum ama hangi yılı daha çok önerirsiniz. Sanırım 2015te motor ve şanzıman yenilenmiş. Bu konuda tecrübesi olan var mı? Eski tip motor ve şanzımanın bakımları vs. daha mı hesaplı oluyor. Yenisinde mi daha az kronik sorun vardır yoksa eski tip motorda mı? Aracı alırken özellikle kontrol etmemi istediğiniz bir şey var mıdır? Daha önce hiç volvo kullanmadım. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Teşekkürler.
-
Sayın Spawn merhaba. 2015/16 ve sonrasında (2018’e kadar) düşük motor seçeneği olan D2 (1.6D), T3 (1.5 turbo benzinli) olarak değişti. D2’lerde bakım aralığı 10000 km ve şanzıman yağı değişimi 40000 km’de bir. T3 benzinli almanız (eğer düşük motor alacaksanız) araç bakımlarını daha hesaplı hale getirecektir. Şahsen bende 2014/D2 mevcut, “kronik” şanzıman problemi mevcut deniyor. Başlığı çok takip edemedim açıkçası, kaç kişi bu durumdan muzdarip bilmiyorum fakat benim 240k km’deki aracımın başına gelmedi. Şuraya bir nazar boncuğu 🧿 bırakayım :) bunun dışında kronik bir sorun duymadım açıkçası, benim de başıma gelmedi. T3 araçlarla ilgili hiçbir sorun duymadım fakat T3 kullanan arkadaşlar bilgi verirse daha yararlı olur.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Howheentered -- 28 Aralık 2022; 15:16:48 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X