|
'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (982. sayfa)
-
-
İçimi rahatlattınız hocam teşekkür ederim. Umarım içime sinen güzel bir araç bulurum ben de. -
Havalandırma valfi motor kaputunda biliyorum ama? Sanırım bu sorun Volvo un bir serisinde hep var. Land Rover larda da varmış. Yurtdışında benzin doldurunca pompa atmıyor bende. Türkiye de benzinciler de basınç yüksekmiş sanırım sebebi oymuş. Arızalı olsa uyarı alırdık diye düşünüyorum
-
Bahsedilen parçanın adı carbon canisterdir. Depoda buharlasan benzini burada tutup belirli periyodlarda motora verir. Tutamadığını tahliyeden atar. Dolum esnasında pompa attıktan sonra doluma devam edilirse havalandırmadan canistere benzin dolar. Dolum valfini kapatır. Bu bir kere yaşanırsa benzin dolumunda sürekli valf kendini kapatır. Temizleyip geri takıldığını söyleyen ustalar valfi iptal ederler. Tek çözümü vardır canister değişimidir.
-
Carbon canister i de araştırdım motur kaputunun altında bir yerde. Ben yaklaşık 1,5 yıl iyi bir usta bulamamaktan bekledim sonunda bulup yaptırdım. Depo dolum yerine arka koltuktan ulaşarak değişim yaptığını söyledi. Benimkinde problem başka yerde çıktı yani. -
Merhabalar, Carbon canister benzin deposunun alt kisminda hatta hafif yaninda yer alir. Motor bolmesinde yok. Purge valve olabilir en fazla motor tarafinda. Keyifli surusler.
-
merhabalar bende 2012-2014 arası otomatik s60 almayı düşünüyorum sicze; benzinli mi? dizel mi? hangisinde kronik vardır? hangisi daha az sorun çıkarır ben sakaryada yaşıyorum sadece 1 tane volvo ustası olduğunu duydum çok sorun yaşar mıyım? çevrem honda civik öneriyor ama benim gönlüm s60 dan yana ne önerirsiniz ? şimdiden teşekkürler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi w3t1n -- 23 Temmuz 2024; 15:15:17 > -
Ben aşağıdaki linkteki ürünü kullanıyorum yaklaşık 2 aydır. Şu ana kadar bir sıkıntı yaşamadım. Artısı tabandaki klipslere bire bir oturuyor. Eksisi şöför topuğunun denk geldiği yeri daha kalın yapabilirlerdi, malum en hızlı orası aşınıyor.
-
fiyatlar uçuk..2024 haziran ayı...7 adet catrol şanzıman yağı 300 tl den 2100 l+şanzıman dış filtre mahle marka internetten sipariş 740 tl...attım arabamın arkasına gittim sanayiye şnzımancıya, yağlarım filtrem var değiştiriyor musun usta, evet, kaç para 500 tl ,ok...toplamda 3340 tl...bundan sonra böyle..filtrelerin hepsini sipariş edeceğim aynı şekilde yağı alacam motor ustasına götürüp sadece işilik vereceğim...her türlü giydiriyorlar.motor yağı 1200 tl yağ filtresi 200 tl adam 2500 e değişiriz diyor..1 tapa sökmeye 1000 kağıt...ne güzel para
-
Merhabalar
2017 T3 aracım sarı check arıza ışığı yaktı volcar altunizade ye götürdüm içerisi ana baba günüydü bakmadılar 3 gün sonraya randevu verdiler o sırada kullanmaya devam ettim ve ışık söndü. randevu günü geldi servise gittim makineye bağlandı ve depo havalandırma valfi ve karter havalandırması arızası çıktı ve 10 bin tl fiyat verdiler. bu arızayı yaşayan varmı ve nasıl çözüldü ? teşekkürler
-
Birebir aynısını almıştık hocam biz de. Mesajınızı sonradan gördüm. Teşekkürler. -
Benzin doldururken pompa atıyor mu? Volvo s60 t3 var bende pompa 7 senedir atıyor. Havalandırma valfi arızası diyorlar servis zaten biliyor kronik sorun. Ancak bence arıza ışığı hiç yakmadı. Geçen sene 7 bindi. Bazı benzinciler de atmıyor pompa Türkiye de basınç yüksek diyorlar istasyonlar da anlamadım bende
-
Merhaba,
Bugün tatil için yola çıkıp yaklaşık 60km kadar ilerledikten sonra aracımda bir anca güç kesintisi oldu ve aynı anda esc servis gerekli, lastik basınç sistemi servis gerekli ve motor sistemi servis gerekli uyarıları göründü. Sonrasında 2000 deviri geçemeden geri dönmek ve araç değişikliği ile tatile gitmek durumunda kaldım.
Ayrıca 1000-1300 devir civarında ve 1800-2000 civarında oldukça normal çalışan motor 1500 devir civarında titreme yapmaya başladı. Biraz zorlandım açıkçası dönerken.
Aracım 2016 model s60 dizel otomatik versiyon. Daha önceden bu problemi yaşayan veya fikri olan var mı?
Aracın başakşehirde bulunduğu göz önünde bulundurulursa Avrupa yakası özel servis veya usta tavsiyeniz var mıdır? -
Merhaba,
2016 model s60 1.5 T3 modeli araç aldım bu kullandığım 4. Volvo. Fakat bu model ve motor seçeneği ile ilgili bakım takvimine tam ulaşamıyorum. Volvo'nun sitesinde s60 için bir bakım takvimi var ama hangi motor seçeneği için olduğunu bulamadım.
Araba 120.000 KM'de bakım geçmişleri elimde olduğu için değişmesi gereken ne varsa aciliyete göre yavaş yavaş değiştirmek istiyorum.
Benim sorum bu modelde triger seti kaç bin km'de değiştiriliyor bilgisi olan paylaşırsa çok sevinirim.
-
Şimdiye kadar 2013 S60 Drive aracımda Motul 8100 Eco-Nergy 0W30 yağ kullanmaktaydım. Fakat şimdi piyasada bulamıyorum bu yağı veya 2021 üretimi var. Başka marka bir yağ öneriniz var mı arkadaşlar (Castrol kullanmam kesinlikle)
-
Ben son altı bakımda Liqui Moly Special Tec V 0W-30 kullandım. Bundan önce Mobil 1 ESP kullanıyordum. Bir fark gördüğümü söyleyemem, ama distribütöründen orijinal yağ aldığım için kafam rahat. Aracım %80 şehiriçi 30kmh civarında ortalama ile geziyor, DPF dolma sorunum yok, 20gr'ı bulunca yakıyor. Aracım 220bin km'yi geçti.
https://www.liquimolyturkey.com/liqui-moly-0w30-motor-yagi-special-tec-v-5-litre-2853?
K.
-
Cevabınız için teşekkürler Koray hocam.
-
Bir de küçük aküyü değiştireceğim arkadaşlar. Hangi marka model aküyü tavsiye edersiniz arkadaşlar. Bu akünün yeri tam olarak nerededir arkadaşlar. Resim atarsanız sevinirim.
-
Merhaba, ben daha önce havalandırma fanının sesini kesme çözümü için yazdığım mesajın ilk fotoğrafında solda küçük aküyü görebilirsiniz. Silecekleri söküp altındaki plastik koruma kanadını çıkarmak gerekiyor. Küçük aküyü değiştirmeden önce büyük aküyü devre dışı bırakmak iyi olur.
Ben daha önce değiştirdim, Varta YTX9 BS AGM akü uyumlu. Ben bulamadığım için o zaman hollanda üretimi bir akü almıştım (Landport LP Batteries Ytx9), 3 yıldır sorunsuz çalışıyor. Akü değişimiyle ilgili sonra yapılması gereken akü yönetim sisteminin sıfırlanması ile ilgili şöyle bir mesajım vardı:
Kolay gelsin.
K.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi korayesque -- 24 Kasım 2024; 22:30:45 >
-
Arkadaşlar iyi akşamlar. 2011 V60 t4 var. 4 5 6. viteslerde yokuş görürse yani hafif tork isterse araç deviri aşağıya doğru inip geri çıkıyor. Yani 3500 devirden 3000e inip tekrar 3500 yapıyor. Bunu tekrarlı bir şekilde yapıyor. Benzer bir sorun yaşayan oldu mu acaba?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hamurisi -- 24 Kasım 2024; 2:57:10 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X