Şimdi Ara

Volvo S60 T3 1.5 alınır mı ? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
151
Cevap
1
Favori
97.408
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Volvo S60 ben de kullandim kiralayip, cok begendim. Malzemesi, konforu cok iyi. 508i de test ettim, onu da begenmistim. Sessiz, konforlu tok bir arac. S60 ayarinda degil belki ama i hacim, bagaj, tuketim gibi konularda s60tan iyi.



    Peugeotun liste fiyatlarina da bakmayin. Liste fiyati 170bin olan 308i de 130binlere veriyorlar. Bayiide olduktan sonra 508i uyguna verirler ama siparisle alamazsiniz o fiyatlara. Ederi de o kadar, daha yuksek fiyata kimse almaz. Kasasi cok eskidi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • selamolsun1 S kullanıcısına yanıt
    Hocam yakit tuketiminizi duyunca 1.4 tsi act ateca min şehir içi 7.1 yakimina dua ettim.. Tsi ne guzel bir uniteymiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhabalar,
    Volvo S60 1.5 T3 Advance modeli ile ilgileniyorum.

    Bu konuda 2 bilgiye ihtiyacım var.

    1- Şehir içi ve Uzun Yol yakıt tüketimleriniz nedir?
    2- Kasko ve Trafik sigortası için yıllık ne kadar ödüyorsunuz? (Fikir vermesi açısından önemli)
    3- Yetkili serviste periyodik bakım ücretleri nedir?

    S60 1.5 T3 kullanıcıları yanıtlarsa çok sevinirim.
    Bu arabaya hayranım ama Yakıt, Bakım, Kasko&Sigorta vs. derken ocağımıza incir ağacı dikmesin?
    Bilgiye ihtiyacım var.
    Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bayarmc -- 19 Ağustos 2018; 21:32:48 >
  • T3 resmen yakıt içiyor



    Benzine gelen son zamla beraber benzinli araba ocaklara incir ağacı diker



    Kur belli akaryakıt fiyatı belli



    Böyle zamanda benzinli araca binenleri anlamak zor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bayarmc

    merhabalar,
    Volvo S60 1.5 T3 Advance modeli ile ilgileniyorum.

    Bu konuda 2 bilgiye ihtiyacım var.

    1- Şehir içi ve Uzun Yol yakıt tüketimleriniz nedir?
    2- Kasko ve Trafik sigortası için yıllık ne kadar ödüyorsunuz? (Fikir vermesi açısından önemli)
    3- Yetkili serviste periyodik bakım ücretleri nedir?

    S60 1.5 T3 kullanıcıları yanıtlarsa çok sevinirim.
    Bu arabaya hayranım ama Yakıt, Bakım, Kasko&Sigorta vs. derken ocağımıza incir ağacı dikmesin?
    Bilgiye ihtiyacım var.
    Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
    2012, T4 sahibiyim. T4, ford'un 1.6 hacimli 180 hp'lik ecoboost motoru. T3 ise bildiğiniz üzere daha yeni nesil, volvo tasarımı, 1.5 hacimli 152 hp'lik bir motor. kendi aracımdan örnekleyerek yazıyorum;

    1) ankarada'yım. şehir içi ortalama tüketim değerim şu an 8 litre görünüyor. kışın 8,5 görür. uzun yolda ise, bu yaz tatilinde trabzon'a gittim geldim, genel olarak 110-120 arası, 1-2 yerde 160-170'leri görüp, çok uzun süre bu hızlarda kalmadan, yol bilgisayarına göre 95 km'lere denk gelen ortalama hız ile 6,5 litre yaktım. T3'ün de bu değerlere göre 0.5/1 litre civarı düşük olması gerek. aynı şartlar altında en kötü ihtimalle daha aşağıda olmasa da bu değerlerde olması gerekir.

    2) kasko ve trafik sigortasının her ikisi de, sigortalı kişinin mevcut durumu ve geçmiş siciline göre değişkenlik gösteren şeyler. yine de fikir olması için söylersem, bu yıl için kaskoya 1214, trafik sigortasına 591 lira ödüyorum.

    3) en sıkıntılı kısım burası. volvo'nun en çok şikayet alan konusu, yetkili servis ücretlerinin bırakın en yakın rakipleriyle yakın olmasını, marka imajı kendisinden daha yüksek olan mercedes, bmw gibi markalardan bile yüksek olabilmesi... örnekliyorum; bu yıl mayıs gibi km'i dolmamış olmasına rağmen yılı doldu diye, yağ, yağ filtresi, hava filtresi ve polen filtresinden oluşan rutin bir 10 bin km bakımı yaptım. malzemeyi kendim aldım ve yine benim için özel uygulaması olan bir özel serviste kendim değiştirdim. dolayısıyla malzemeye 250-300 lira civarı bir şey ödedim. servise de almak istememelerine rağmen 50 lira bıraktım. yani benim bu yöntemle 300-350 lira civarına çıkardığım bu bakımı yetkili bir serviste 1500 lira civarına gelebilecek liste fiyatıyla yapıyorlar. arada kampanya adı altında indirimi oluyor volvo türkiye'nin ve benim bu bakımı yaptığım zamanlarda %30 gibi bir inidirmli kampanyaları vardı. ondan yararlansam bile bu bakım 1000 liranın altına kesinlikle düşmezdi.


    ama, servis maliyetleri dışındaki kullanım ile ilgili konularda, araca bulunabilecek pek kusur yok. kullanım zevki ve yol konforu mükemmel. hızı seven, yola çıkınca yol bir an önce bitsin diye gaza yüklenen ben, bu araçla yaptığım uzun seyahatlerde artık yol hemen bitmesin, biraz daha keyif alayım diye hız yapmaz oldum. o nedenle konfor, keyif ve diğer bir çok konuda araca her türlü kefil olurum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    2012, T4 sahibiyim. T4, ford'un 1.6 hacimli 180 hp'lik ecoboost motoru. T3 ise bildiğiniz üzere daha yeni nesil, volvo tasarımı, 1.5 hacimli 152 hp'lik bir motor. kendi aracımdan örnekleyerek yazıyorum;

    1) ankarada'yım. şehir içi ortalama tüketim değerim şu an 8 litre görünüyor. kışın 8,5 görür. uzun yolda ise, bu yaz tatilinde trabzon'a gittim geldim, genel olarak 110-120 arası, 1-2 yerde 160-170'leri görüp, çok uzun süre bu hızlarda kalmadan, yol bilgisayarına göre 95 km'lere denk gelen ortalama hız ile 6,5 litre yaktım. T3'ün de bu değerlere göre 0.5/1 litre civarı düşük olması gerek. aynı şartlar altında en kötü ihtimalle daha aşağıda olmasa da bu değerlerde olması gerekir.

    2) kasko ve trafik sigortasının her ikisi de, sigortalı kişinin mevcut durumu ve geçmiş siciline göre değişkenlik gösteren şeyler. yine de fikir olması için söylersem, bu yıl için kaskoya 1214, trafik sigortasına 591 lira ödüyorum.

    3) en sıkıntılı kısım burası. volvo'nun en çok şikayet alan konusu, yetkili servis ücretlerinin bırakın en yakın rakipleriyle yakın olmasını, marka imajı kendisinden daha yüksek olan mercedes, bmw gibi markalardan bile yüksek olabilmesi... örnekliyorum; bu yıl mayıs gibi km'i dolmamış olmasına rağmen yılı doldu diye, yağ, yağ filtresi, hava filtresi ve polen filtresinden oluşan rutin bir 10 bin km bakımı yaptım. malzemeyi kendim aldım ve yine benim için özel uygulaması olan bir özel serviste kendim değiştirdim. dolayısıyla malzemeye 250-300 lira civarı bir şey ödedim. servise de almak istememelerine rağmen 50 lira bıraktım. yani benim bu yöntemle 300-350 lira civarına çıkardığım bu bakımı yetkili bir serviste 1500 lira civarına gelebilecek liste fiyatıyla yapıyorlar. arada kampanya adı altında indirimi oluyor volvo türkiye'nin ve benim bu bakımı yaptığım zamanlarda %30 gibi bir inidirmli kampanyaları vardı. ondan yararlansam bile bu bakım 1000 liranın altına kesinlikle düşmezdi.


    ama, servis maliyetleri dışındaki kullanım ile ilgili konularda, araca bulunabilecek pek kusur yok. kullanım zevki ve yol konforu mükemmel. hızı seven, yola çıkınca yol bir an önce bitsin diye gaza yüklenen ben, bu araçla yaptığım uzun seyahatlerde artık yol hemen bitmesin, biraz daha keyif alayım diye hız yapmaz oldum. o nedenle konfor, keyif ve diğer bir çok konuda araca her türlü kefil olurum...

    Alıntıları Göster
    öncelikle vakit ayırıp, detaylıca anlattığın için çok teşekkür ederim. gerçekten çok faydalı bililer verdin.

    verdiğin cevaplara istinaden söylüyorum,

    1- eğer şehir içi 8 litre (yazın), 8,5 litre (kışın) şeklinde bir yakıt tüketimin varsa bence bu s60 gibi ağır bir araç için makul görünüyor, ki T3 motorda bu tüketimler 0,5/1 litre daha az olursa bence tadından yenmez, şu an kullandığım 1.2 clio şehir içi yazın 7.7, kışın 8.3 civarı yakıt tüketiyor, (istanbul anadolu yakası, ortalama trafik yoğunluğunda kullanıyorum genellikle) yani benim için limit 9 litre/100 km 'yi geçmiyorsa kabul edilebilir, 8 litre/100km ise harika. Geçen hafta Clio ile Alaçatı'ya gidip geldim, uzun yolda giderken 6,3lt/100 km ile gittim, hiç basmadım, neredeyse full hız sabitleyici ile gittim, ortalama hız 88km idi. dönerken ise full gaz geldim, gidiş dönüş ortalama 7.3lt/100 km yaktı. ve bu araç 1.2 Clio yani. Eğer uzun yolda S60 ile 6,5 litreleri yakalarsam benim için harika bir değer sayılır bu.
    bu konuda içime su serpildi.

    2- kasko ve trafik sigortası için de ödediğin fiyat makul gibi görünüyor, çünkü 15 senedir ehliyet sahibiyim, aktif araç kullanıyorum, hiç kusurlu kazam yok, ve clio için kasko + trafik sigortası için 1100 tl ödedim bu yıl. S60 için 1800 tl civarı miktarlar, aracın değerini göz önünde bulundurduğumuzda makul görünüyor, ben daha yüksek olarak tahmin ediyordum, bu konuda da içime su serpildi açıkçası.

    3- volvo bakım ücreti mevzusunda ise seninle aynı fikirdeyim. evet çok yüksek, üç ay önce, bir arkadaşın, Mercedes A 180 aracının bakım ücreti için yetkili serviste 1350 tl istediler. Yine 3-4 ay önce Kartal Ortaklar Volvo bayisinde S60 için periyodik bakım ücretini sorduğumda 800 tl demişlerdi, (sanırım araç satmak ve müşteriyi ürkütmemek için düşük söylediler diye tahmin ediyorum). Maalesef yetkili servisler bakım ücreti konusunda biraz acımasızlar ama almayı düşündüğüm 2016-2017 model aracı da sanayiye sokmak istemiyorum, kıyamıyorum doğrusu ama kararsızım. Yetkili serviste Clio için 485 tl ödedim son bakımda.

    detaylı cevap verdiğin için tekrar çok teşekkür ederim,
    çok aydınlatıcı oldu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hunharca Eleştiri

    T3 resmen yakıt içiyor



    Benzine gelen son zamla beraber benzinli araba ocaklara incir ağacı diker



    Kur belli akaryakıt fiyatı belli



    Böyle zamanda benzinli araca binenleri anlamak zor
    haklısın, doğru söylüyorsun da, S60 ayarında max.145 bin tl civarına aynı kalite ve seviyelerde dizel araç yok ki.

    aynı segment olmamasına ve kalite olarak S60'ın çok gerisinde olmasına rağmen, A3 sedan sportline (1.6 TDI) bile Volvo S60'tan 15-20 bin lira daha pahalı.

    aynı segmentteki dizel araçlar A4 2.0 TDI, hem aşırı pahalı, hem de 2.0 Litre hacmindeki motorun vergisinden dolayı alınabilir değil, mercedes C200 Dizel 1.6 motor ama o da S60 T3'ten 45-50 bin lira daha pahalı, keza BMW 3.20 dizel de aynı şekilde.

    yani, bu kalitede, bu donanımdaki S60'a alternatif tek araç 2.0 dizel D4 motorlu S60, o da benzinlisinden 25-30 bin lira daha pahalı yani o da bütçemi aştığı için alamıyorum maalesef.

    geriye de dizel olup da daha alt segment araçlar kalıyor,
    -Mercedes A180 dizel
    -A3 Sedan Dynamic (boş paket)
    -Peugeot 308 - 508 (eski kasa)
    -Astra 1.6 dizel Excellence (çok yakıyor-değmez)

    VW gurubuna zaten DSG problemlerinden dolayı soğuk bakıyorum, (Audi de buna dahil aslında)
    geriye de araç kalmıyor zaten.

    tavsiyelere açığım.
    teşekkürler,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bayarmc -- 20 Ağustos 2018; 0:33:29 >




  • Gördüğüm V40 t3 ş.içi ortalama 11 lt civarı idi. S60ı siz düşünün.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril

    Gördüğüm V40 t3 ş.içi ortalama 11 lt civarı idi. S60ı siz düşünün.
    Aynen 7 8 litreler ütopya bence çevre yolu değerlerdir onlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bayarmc B kullanıcısına yanıt
    istanbul'da yakıt tüketimi 1-2lt civarı daha fazla olur
  • Uzun yol yakıt tüketimi
    Bolu dağı, gerede, kaynaşlı, ünyedeki toplam 6 saatlik dur kalk bayram trafiği de dahil.

    Bu araçla şehir içi 10, şehir dışı 7.5’dan çok yakabilen gitsin peugeot 301 alsın; onu anca keser.
    Volvo S60 T3 1.5 alınır mı ?
    Volvo S60 T3 1.5 alınır mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beynemaz -- 20 Ağustos 2018; 19:6:13 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82

    Aynen 7 8 litreler ütopya bence çevre yolu değerlerdir onlar

    Alıntıları Göster
    ankara'yı bilmiyorsanız bir bilene sorun... güzergahım; her sabah ovacık'tan çıkış, etlik, aşağı eğlence, gata gibi yoğun bir güzergahtan geçiş, 1011 kavşağından konya yoluna giriş ve iskitler sanayii ile ankamall arasındaki o iğrenç trafikte milim milim ilerleyiş. sonrasında balgat, cevizlidere rampasını tırmanış...

    dönüşte balgat'tan samsun yoluna çıkış, ati'ye kadar nispeten rahat ama aşti'den sonra ankamal'e kadar yine dur-kalklarla geliş, ankamal'den varlık mahallesi içinden gata'ya kadar yine bir nebze rahat ama ondan sonrasında etlik içine girip yine sürekli dur-kalklar, ışıklarda beklemeler gibi yoğun trafik içine giriş, sonrasında esertepe'ye tırmanış ve ovacık'a varış...

    nasıl? gayet "çevre yolu" denkliğinde di mi?




  • bayarmc B kullanıcısına yanıt
    bu arada biraz da görsel ekleyeyim, temmuz'da ankara-trabzon arası yaptığım yolculuğun, eve vardığımdaki değerleri (bu yolculukta yolun bir kısmında klima açık, büyük bir kısmında kapalı. yük olarak bagaj dolu, sığmayanlar arka koltuğa yatırılmış halde) ;

    Volvo S60 T3 1.5 alınır mı ?

    Volvo S60 T3 1.5 alınır mı ?

    Volvo S60 T3 1.5 alınır mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aya -- 20 Ağustos 2018; 11:16:2 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    ankara'yı bilmiyorsanız bir bilene sorun... güzergahım; her sabah ovacık'tan çıkış, etlik, aşağı eğlence, gata gibi yoğun bir güzergahtan geçiş, 1011 kavşağından konya yoluna giriş ve iskitler sanayii ile ankamall arasındaki o iğrenç trafikte milim milim ilerleyiş. sonrasında balgat, cevizlidere rampasını tırmanış...

    dönüşte balgat'tan samsun yoluna çıkış, ati'ye kadar nispeten rahat ama aşti'den sonra ankamal'e kadar yine dur-kalklarla geliş, ankamal'den varlık mahallesi içinden gata'ya kadar yine bir nebze rahat ama ondan sonrasında etlik içine girip yine sürekli dur-kalklar, ışıklarda beklemeler gibi yoğun trafik içine giriş, sonrasında esertepe'ye tırmanış ve ovacık'a varış...

    nasıl? gayet "çevre yolu" denkliğinde di mi?

    Alıntıları Göster
    Tamam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    bu arada biraz da görsel ekleyeyim, temmuz'da ankara-trabzon arası yaptığım yolculuğun, eve vardığımdaki değerleri (bu yolculukta yolun bir kısmında klima açık, büyük bir kısmında kapalı. yük olarak bagaj dolu, sığmayanlar arka koltuğa yatırılmış halde) ;





    Bu şekilde gözümüzle görünce insan daha bi ferahlıyor resmen,

    şehir içi yakıt tüketimini gösteren bir görsel de olsaydı keşke, süper olurdu :)

    benim hafta içi kullandığım güzergah bile senin tarif ettiğinden daha az yoğun gibi görünüyor, genellikle de ortalama hızım 35-36 km civarında oluyor. herhalde bu durumda 8,5lt/100km 'yi geçmez diye tahmin ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril

    Gördüğüm V40 t3 ş.içi ortalama 11 lt civarı idi. S60ı siz düşünün.
    11 litre korkutucu bir değer,

    Porsche Carrera 4S bile normal kullanımda, şehir içi 12,8 tüketiyor.

    o kadar yüksek olmaması lazım, eğer öyleyse ya kullanıcı çok basıyor, ya da kullandığı güzergah aşırı trafik yoğunluğu olan bir bölgedir diye tahmin ediyorum.

    Yok eğer normal trafik ve normal kullanım şeklinde 11 litrelere ulaşıyorsa yakıt tüketimi, o zaman sıkıntı büyük gerçekten de.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beynemaz

    Uzun yol yakıt tüketimi
    Bolu dağı, gerede, kaynaşlı, ünyedeki toplam 6 saatlik dur kalk bayram trafiği de dahil.

    Bu araçla şehir içi 10, şehir dışı 7.5’dan çok yakabilen gitsin peugeot 301 alsın; onu anca keser.

    müsait olduğunuzda yakıt tüketim verisinin ekran görüntüsünü atabilirseniz çok aydınlatıcı olur diye düşünüyorum.
    :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bayarmc

    11 litre korkutucu bir değer,

    Porsche Carrera 4S bile normal kullanımda, şehir içi 12,8 tüketiyor.

    o kadar yüksek olmaması lazım, eğer öyleyse ya kullanıcı çok basıyor, ya da kullandığı güzergah aşırı trafik yoğunluğu olan bir bölgedir diye tahmin ediyorum.

    Yok eğer normal trafik ve normal kullanım şeklinde 11 litrelere ulaşıyorsa yakıt tüketimi, o zaman sıkıntı büyük gerçekten de.

    Bahsettiğim araç test aracı idi (uzun dönem ort). Normal kullanıcı daha az yaktırabilir bilemiyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bayarmc B kullanıcısına yanıt
    şehir içi verisini akşama doğru eklerim...
  • bayarmc B kullanıcısına yanıt
    buyrun bu da şehir içi verisi ;


    Volvo S60 T3 1.5 alınır mı ?

    Volvo S60 T3 1.5 alınır mı ?

    Volvo S60 T3 1.5 alınır mı ?




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.