Şimdi Ara

Volvo S80 2.8 T6 (99-04) Almayı Düşünüyorum Yardımcı Olurmusunuz ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
1
Favori
10.727
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 5.30 2002 yada 2003 model

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doenitz

    5.30 2002 yada 2003 model

    Hocam Fikiriniz İçin Çook Teşekkür Ediyorum Fakat 2002 Model Temiz Bir 530 Bulabileceğimi Düşünmüyorum Birde Benim Öncelikli Arayışım Sportiflik Değil Yolu Veyahutta Yaptığım Hızı Hissettirmemesi Bir Nevi Dış Etmenlerden Aracı Kullanırken Uzaklaşmak Öncelikli Hedefim Bu Olduğu İçin Bmw nin de Karakteristik Özellikleri Sportifliğe Dayandığı İçin Arayış Listemde Bulunmamakta Fakat Fikriniz İçin Tüm İçtenliğimle Teşekkür Ederim Umarım Gönül Koymazsınız Saygılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gori -- 26 Ağustos 2014; 1:45:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Saahin

    Valla arkadaşımında babasında var sık sık bindiğim bir araç içinde kendinizi tanka binmiş gibi hissediyorsunuz. 200'le kaza yapsam ölmem hissiyatı veriyor araç. Çeşitli arızalardan ötürü 2-3 haftada bir sanayiye gitmek durumunda kalıyorlar. Bence arızalarıyla konforu birbirini eşitler. Yakıt tüketimi olarak en düşük 15 litre gördüm en yüksek 22-23 lpg de kullanıyorlar.
    Tavsiyem daha az arıza çıkaran bir araç arayışını girmeniz.

    Hocam Yıllık Olarak 5 bin km yi Geçmeyen Bir İnsanım Fakat Tam Araçtan Keyif Alırkende Sorun Yaşamak İstemem Doğrusu Km Bandım Düşük Olacağı İçin Yakıt Sorununu Biraz Gözardı Edebilirim Umarım Sağlam Sorunsuz Bir Araç Bulabilirim Yoksa Tercihimi Volvo S60 veyahut Bütçeyi Biraz Daha Arttırıp Saablara Yöneleceğim Fikrinizi Paylaşıp Bu Kadar Düşünceli Olduğunuz İçinde Ayrıyetten Teşekkür Ederim Fikirleriniz İnanın Benim İçin Çok Önemli l



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gori -- 26 Ağustos 2014; 1:48:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gori

    quote:

    Orijinalden alıntı: Saahin

    Valla arkadaşımında babasında var sık sık bindiğim bir araç içinde kendinizi tanka binmiş gibi hissediyorsunuz. 200'le kaza yapsam ölmem hissiyatı veriyor araç. Çeşitli arızalardan ötürü 2-3 haftada bir sanayiye gitmek durumunda kalıyorlar. Bence arızalarıyla konforu birbirini eşitler. Yakıt tüketimi olarak en düşük 15 litre gördüm en yüksek 22-23 lpg de kullanıyorlar.
    Tavsiyem daha az arıza çıkaran bir araç arayışını girmeniz.

    Hocam Yıllık Olarak 5 bin km yi Geçmeyen Bir İnsanım Fakat Tam Araçtan Keyif Alırkende Sorun Yaşamak İstemem Doğrusu Km Bandım Düşük Olacağı İçin Yakıt Sorununu Biraz Gözardı Edebilirim Umarım Sağlam Sorunsuz Bir Araç Bulabilirim Yoksa Tercihimi Volvo S60 veyahut Bütçeyi Biraz Daha Arttırıp Saablara Yöneleceğim Fikrinizi Paylaşıp Bu Kadar Düşünceli Olduğunuz İçinde Ayrıyetten Teşekkür Ederim Fikirleriniz İnanın Benim İçin Çok Önemli l
    Bugün Beğendiğim Bir Aracı İncelemek Üzere Bursadaki Volvo Arkas Otomotive Gittik Ve Maalesef Arkas Otomotiv Personeli Aracın Lpgli Olduğu İçin Servise Kabul Etmediklerini Etseler Dahi Araç Model Yılı 10 Yılı Geçtiği İçin Vereceği Ekspertiz Raporunun Herhangi Bir Resmiyetinin Olmadığını Belirterek Resmen Kovdular Bu Kaba Tutumdan Ötürü Bile Volvo dan Soğudum Desem Yeri Sonrasında Lancia mı Götürdüğüm Opel Saab Servisi Olan Küçük Sanayideki Mel-kar Otomative Gittik Ve Burdan Başta Motor Teknisyeni Kemal Usta Olmak Üzere Gerek İlgilenmelerinden Gerekse Hoşgörülerinden Ve Bunalmayıp Her Kafa Ağrıtıcı Sorularıma Tek Tek Detaylı Bir Biçimde Cevap Verdikleri İçin Kendilerine Sonsuz Teşekkürlerimi Sunarım Maalesef İlgili Araçta Pekte Azımsanamıycak Bir Sorun Bulundu Kam Mili Kaptörü Değişecek Ve Yağlı Kasnağında Vibrasyon Olduğunu Şanzumanında Selenoid Valflerinin Değişmesi Gerektiğini Anlayınca Başka Araç Arayışlarına Girdim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gori -- 26 Ağustos 2014; 1:56:54 >




  • Birincil öncelik konfor ise Amerikan düşünün derim o zaman , biraz fazla yakar

    tr şartlarında dort dortluk bir amerikan olmasada (malzeme kalitesi amerikan araclarinin ortalamasinin altindadir ama onlarda ortalama cok yuksektir) chrysler 300 m olabilir bir deneyin bakarsiniz seversiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam baktiginiz araba isvec tanki dir fakat yakiti ve parcasi sikintili parcasi cok pahali bunlara dikkat etmek lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • boss___ B kullanıcısına yanıt
    Hocam Yılda Taş Çatlasa En Fazla 8 Bin En Az 5 Bin Ortalama İse 7 Bin Km Yapan Bir İnsanım O Yüzden Yakıtını Pek Önemsememekteyim Fakat Aracı Kısıtlı Zamanlarımda Keyif Almak İçin Kullanırkende Sanayilerde Sürünmek İstemem Bakalım Umarım Kafama Yatan Bir Araç Bulurum Fikirlerini Paylaştığın İçin Teşekkür Ederim
  • Gori kullanıcısına yanıt
  • Gori kullanıcısına yanıt
    300m ile gelin herdaim misafir ederim :) palio Clio Linea ve türevlerinde Cocuk hasta ateşi var :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doenitz

    300m ile gelin herdaim misafir ederim :) palio Clio Linea ve türevlerinde Cocuk hasta ateşi var :)


    Eyw Hocam Sağolasın Kafa Yapılarımız Cidden Aynı 2011 Yılında 0 Aldığımız Jettayı Satıp 94 Model Lancia Dedra Alıp Sanayi Kapılarında Hevesle Sabahlayan Birisi Olarak Seni Çok İyi Anlıyorum Fakat Hala Düzgün Bir S80 bulamadım Bütçeyi Arttırmama Rağmen Hangisine Baksak En Az 4-5 Bin Tl Masrafı Var Gözüküyor ki Ben Değişene Boyaya Aldırış Etmeyen Bir Adamım Var Gel Gerisini Sen Düşün



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gori -- 1 Eylül 2014; 23:21:41 >




  • Gori kullanıcısına yanıt
    Moralim bozuluyor benimde s80 idealimdeki araçlardan biriydi sakata gelme olasiligimiz cok yuksek cunku ben sizin gibi araci kontrolde ettirmem begenirsem icide derileri de temizse alırdım ama demekki muhakkak bu aracı baktirmamiz gerekiyormuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S320 long nasıl 97 model :) w140



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doenitz -- 1 Eylül 2014; 23:34:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doenitz

    Moralim bozuluyor benimde s80 idealimdeki araçlardan biriydi sakata gelme olasiligimiz cok yuksek cunku ben sizin gibi araci kontrolde ettirmem begenirsem icide derileri de temizse alırdım ama demekki muhakkak bu aracı baktirmamiz gerekiyormuş

    Asla Bir Fanboy Veyahut Marka Kötülemek İçin Söylemiyorum Ama Bugün DSG Nasıl Sorunlu Bir Şanzıman İse Volvo S80 de Kullanılan AİSİN Marka Şanzımanda da Genel Hatalar Mevcut Ve Zamanında Garanti Kapsamında Değişim Yapılsa Bile Tr De Pek Üstüne Düşülmemiş Kapsamlı Bir Şanzıman Olduğu İçin İse 0 Sandık Fiyatı 12 Bin Tl Ve Bu Yüzdende Geçici Sorunlarla Çözülmeye Çalışılmış Revize Edilmiş Ama Tekrardan Elinizde Patlama İhtimali Yüksek Olan Bir Bomba Onun Dışında Benimde İdealimde Olan Bir Araç 40 bin Bandına Yaklaşmışkende İçime Yediremiyorum Onun Yerine Şu Aracı Takibime Almış Bulunmaktayım Eğer Kasko da Sorun Çıkmayacaksa Araç Düzgün Toplandı İse Mantıklı Geldi Senin Düşüncen Nedir Hocam




  • Km fazla turbo ömrünün sonlarında olabilir ayrica enjektorler ve pompa bir patlarsa c4 gibi patlar benim kafama yatmadı boya hasar kaydı önemli değil ama araç rengi ve tipi ile 10 numara



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doenitz -- 1 Eylül 2014; 23:37:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 176025767 sahibinden no

    Gemicik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doenitz -- 1 Eylül 2014; 23:40:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doenitz

    S320 long nasıl 97 model :) w140

    Hocam Oda Çok Mafyavari Kaçmaz mı Yahu ?
  • 168636970 hocam ilan numaraları ensonsahibindenbiröncekisahibinden.com



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doenitz -- 1 Eylül 2014; 23:49:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doenitz

    168636970 hocam ilan numaraları ensonsahibindenbiröncekisahibinden.com
    Konuyu görünce yazacaktım fakat unutmuş, atlamışım sanırım..

    Bahsettiğiniz kasa S80'in T6 motorlarına rektefiye yapılamıyor bilginiz olsun...

    Olası bir sıkıntıda sandık motor gerekiyor.. Temiz bir araç bulursanız alın.. Kaportadan ziyade motor olarak temiz demek istedim...

    Birde bu araçlarda şanzuman sıkıntısı olabiliyor.. Bahsettiğim iki maddeye dikkat edin, onun dışında sıkıntı olmaz..

    Temiz, bakımlı bir araç bulursanız 400-500K kilometreler çok rahat yapılabilir bu araçta..

    Bu arada alacağınız araç çift turbo, düz altı silindir 272bg bir makinadır, bilginize..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doenitz

    168636970 hocam ilan numaraları ensonsahibindenbiröncekisahibinden.com

    Hocam Fransada Dahil Parça Sorunu Yaşayan Bir Araç Bu Yoksa Vel Satis Tam Bir F/P Aracı Gözümde Fakat Gerektiği İlgiyi Pek Göremedi Diğer Audi İçin İse Hocam O Modellerdeki Elektronik Aksam Yaka Silktirir Oto Elektriçi İle Akraba Oluruz Ek Olarak Hocam Yazdıklarını Gördüm Tam Cevap Veriyordum Fakat TTNET Dostluğumuzu Çok Gördü Daha Yeni İnternete Kavuşmuş Bulunmaktayım Vel Satis Güzel Araç Hatta O Koltuklarının Konforu S classta Bile Yok Diyebileceğim Bir Araç Fakat Renault Fransada Bile Ancak Hükümete Satabildi Bu Aracı Parça Sorunu + 2.El Sorunu Olduğu Gibi Ayna Ayar+cam Açma Butonları Megane 2 den Gösterge Paneli Lagunadan Sinyal Kolları Cliodan Alınmış Bir Araç Ve 2.0 Motora Göre Hayli Yüksek Tüketim Birde Herhangi Bir Özel Renault Servisine Gittiğinizde Renaultmu Bu Ya Gibi Tepkilerle Karşılaşmakta Mümkün O Kadarda Marjinal Olmayalım Biz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    Konuyu görünce yazacaktım fakat unutmuş, atlamışım sanırım..

    Bahsettiğiniz kasa S80'in T6 motorlarına rektefiye yapılamıyor bilginiz olsun...

    Olası bir sıkıntıda sandık motor gerekiyor.. Temiz bir araç bulursanız alın.. Kaportadan ziyade motor olarak temiz demek istedim...

    Birde bu araçlarda şanzuman sıkıntısı olabiliyor.. Bahsettiğim iki maddeye dikkat edin, onun dışında sıkıntı olmaz..

    Temiz, bakımlı bir araç bulursanız 400-500K kilometreler çok rahat yapılabilir bu araçta..

    Bu arada alacağınız araç çift turbo, düz altı silindir 272bg bir makinadır, bilginize..

    Hocam İnanın Bende Sabırsızlıkla Sizin Yazmanızı Fikirlerinizi Merak Etmiştim Öncelikle Es Geçmeyip Bilgilerinizi Ve Fikirlerinizi Paylaştığınız İçin Gerçekten Minettarım Araçla İlgili Çok Azda Olsa Teknik Bilgiye Sahibim Fakat Sizin Gibi Üstadların Birikimi Deneyimi Yanında Solda 0 Olduğunada Eminim Vaktiniz Var İse Araçla İlgili Bir Kaç Noktada Fikir Danışmak İstiyorum Size Öncelikle Bildiğim Kadarı İle Volvonun T6 Kodlu Motorunun Sabit Blok Yapısı Ve Genleşen Yanma Odası Sisteminde Olduğu İçin Rektefe İşleminde Olan Blok Taşlama Yapılamıyor Fakat Motor Ömrü Bitmesine Yakın Sandık Motor Almaktansa Blok Değişimine Gidilebileceğini Ufak Çaplı Araştırmalar Sonucu Öğrenebildim Bildiğim Kadarı İle Çift Turbo Alt Yapısı Honeywell Aerospace İsimli Uçaklara Apu Ve Axial Kompresörleri Üreten Firma Ve Turbo Ömrü Aşırı Uzun O Yüzden Turbodan Yana Korkumun Olmaması Gerektiği Kanaatindeyim Fakat Beni Korkutan Elektronik Aksamı Ve Şanzumanı Bu Konuda ki Fikrim Şu Eğer Düzgün Aklıma Yatan Bir Araç Bulabilirsem Tifliste Auto Life Car Service Diye Bir Yer Bulunmakta Genellikle Ermenistan Türkiyeden Gelen Hasarlı Veyahut Masraf İsteyen Araçları Tekrar Diriltmekteler Ve Fiyatlar Cidden Türkiyeye Oranla Komik Rakamda Yalnız Öncelikli Sorun Şu Bugüne Kadar 3 Tane S80 i Test Ettip Hepsinde İse Yüksek Torka ve Bg ye Karşılık Şanzumanın Yetersiz Kaldığı Sürekli Sarsıntılı Vites Geçiş Yaptığını Frenleme Esnasında Sanki Aracın Altını Bir Yere Sürtüyormuş Gibi Sesler Vs Algıladım Ve 4 vitesli Şanzımanın Arabayı Engellediğini Düşünmekteyim Acaba Aisin Şanzımanın Bu Araca Uyumlu Başka Bir Modeli Varmıdır ? Veyahut Bu İşlemlerin Hiç Biri Bu Arabaya Değmez Başıma Büyük Bir Dert Kapısımı Olur




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.