Bildirim
Volvo S80 2.8 T6 (99-04) Almayı Düşünüyorum Yardımcı Olurmusunuz ?
Daha Fazla ![](/static/forum/img/downicon.png)
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az ![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
2 Misafir - 2 Masaüstü
![](/static/forum/img/close.png)
Giriş
Mesaj
-
-
Volvo Olunca Pek Rağbet Olmamış Konuya -
Erken modellerde şanzıman sıkıntılıydı diye hatırlıyorum. Araştırmama fayda var. Onun dışında kronik sorunu yok. Sıralı 6 silindirli ve çift turbolu motor çok keyiflidir.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
En dikkat edilmesi gereken yeri şanzımanı başını çok ağrıtabilir 2004 ve üstüne bakmalısınız.Ayrıca parça fiyatları biraz tuzludur. -
2005 modelini 2009 yılından beri kullanıyorum.
Keyifli ama bunun yanında masraflı bir otomobildir.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: akorkmaz11
Erken modellerde şanzıman sıkıntılıydı diye hatırlıyorum. Araştırmama fayda var. Onun dışında kronik sorunu yok. Sıralı 6 silindirli ve çift turbolu motor çok keyiflidir.
Hocam Bildiğim Kadarı İle Şanzımanları O Dönem Volvonun Aisin Warner Üretmekte İdi Ve Selenoid Valflerinde Sorun Olduğu İçin Bakım Yapılmayanlar Dökülmekteydi Araştırdığımdada 5-6 bin Tl arası Bir Revize Fiyatı Çıkmakta Umarım İkinci Bir Dsg Vakası Geçmez Başımdan -
quote:
Orijinalden alıntı: allstar34
En dikkat edilmesi gereken yeri şanzımanı başını çok ağrıtabilir 2004 ve üstüne bakmalısınız.Ayrıca parça fiyatları biraz tuzludur.
Hocam Şanzımanları Maalesef Öyle İmiş Fakat 2004 üstü Modellerde Fiyat Astronomik Bir Şekilde Artmakta 99-2003 Model Aralığındakiler 21-27 bin Lira Arası Seyrederken 2004 lere 35-40 bin Lira Bandında Fiyat İstemekteler Acaba 99-03 Arasında Bir Problemmi Var Diyede Düşünmüyorum Değil -
quote:
Orijinalden alıntı: bal974
2005 modelini 2009 yılından beri kullanıyorum.
Keyifli ama bunun yanında masraflı bir otomobildir.
Hocam Eğer Vaktin Var İse Araçla İlgili Kafama Takılan Bir Kaç Şey Var Öncelikle Mesleğim Gereği Ayda Bir Yada İki Gün Evde Anca Bulunabiliyorum Araçta Bu Süreler Arasında Kullanılacak Yani Bir Nevi Garaj Arabası Olarak Değerlendireceğimden Masrafının Altından Kalkabileceğimi Umuyorum Fakat 99-03 Arasındaki Modellerde Esp Varmı Birde Elektronik Aksam Konusunda Başım Çok Ağrırmı Yakıtından Önce Yol Tutuşu Ve Önceki Aracım Lanciada Yaşadığım Abzurt Sensör Hatalarını Yaşamamayı Umuyorum Bu Konuda Bilgi Verebilirsen Sevinirim
-
quote:
Orijinalden alıntı: Gori
quote:
Orijinalden alıntı: bal974
2005 modelini 2009 yılından beri kullanıyorum.
Keyifli ama bunun yanında masraflı bir otomobildir.
Hocam Eğer Vaktin Var İse Araçla İlgili Kafama Takılan Bir Kaç Şey Var Öncelikle Mesleğim Gereği Ayda Bir Yada İki Gün Evde Anca Bulunabiliyorum Araçta Bu Süreler Arasında Kullanılacak Yani Bir Nevi Garaj Arabası Olarak Değerlendireceğimden Masrafının Altından Kalkabileceğimi Umuyorum Fakat 99-03 Arasındaki Modellerde Esp Varmı Birde Elektronik Aksam Konusunda Başım Çok Ağrırmı Yakıtından Önce Yol Tutuşu Ve Önceki Aracım Lanciada Yaşadığım Abzurt Sensör Hatalarını Yaşamamayı Umuyorum Bu Konuda Bilgi Verebilirsen Sevinirim
selam, şimdiden hayırlı olsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
4-5 ay önce bizde 375 bin km de S80 t5 alacaktik. Experte sanziman sorunlu çıktı 1-2 yere daha gösterdik turbo da sıkıntı çıkardı vazgeçtik. Unutmadım şey expertiz de motor testi yapılırken saniyeler içinde kadrani yatirmisti. Çok güzel araç umarım temizine denk gelirsin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: gazozvar
quote:
Orijinalden alıntı: Gori
quote:
Orijinalden alıntı: bal974
2005 modelini 2009 yılından beri kullanıyorum.
Keyifli ama bunun yanında masraflı bir otomobildir.
Hocam Eğer Vaktin Var İse Araçla İlgili Kafama Takılan Bir Kaç Şey Var Öncelikle Mesleğim Gereği Ayda Bir Yada İki Gün Evde Anca Bulunabiliyorum Araçta Bu Süreler Arasında Kullanılacak Yani Bir Nevi Garaj Arabası Olarak Değerlendireceğimden Masrafının Altından Kalkabileceğimi Umuyorum Fakat 99-03 Arasındaki Modellerde Esp Varmı Birde Elektronik Aksam Konusunda Başım Çok Ağrırmı Yakıtından Önce Yol Tutuşu Ve Önceki Aracım Lanciada Yaşadığım Abzurt Sensör Hatalarını Yaşamamayı Umuyorum Bu Konuda Bilgi Verebilirsen Sevinirim
selam, şimdiden hayırlı olsun.
İyi Dileklerin İçin Teşekkür Ederim Hocam Umarım Daha İyileri Sizlere Nasip Olur
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gori -- 24 Ağustos 2014; 4:14:17 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: TroubleTrouble
4-5 ay önce bizde 375 bin km de S80 t5 alacaktik. Experte sanziman sorunlu çıktı 1-2 yere daha gösterdik turbo da sıkıntı çıkardı vazgeçtik. Unutmadım şey expertiz de motor testi yapılırken saniyeler içinde kadrani yatirmisti. Çok güzel araç umarım temizine denk gelirsin
Turboları Aslında Dayanıklı Araçlar Bildiğim Kadarı İle Turbo İmpelleri Honeywel Aerospace İsimli Firma Tarafından Üretilmekte Ve Bu Firma Uçaklardaki Auxiliary Power Unit Kompenentini Üreten Firma Tek Sorun Şanzımanı Gibi Geliyor Ondada İyice Bir Kontrol Ettirmek Kanatindeyim Tecrübeleriniz İçin Teşekkür Ederim Üstadım Umarım Gönlüme Göre Bir Araç Denk Getirebilirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gori -- 24 Ağustos 2014; 4:13:57 >
-
Şu Araç Gözüme Çok Temiz Gözüktü Fakat
www.sahibinden.com
sahibinden.com Hata Sayfasıhttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-kusursuz-ve-tek-kurus-masrafsiz-ariyorsan-dogru-yerdesin..lpgli-174473442/detayBu Arabayı Alıp Üzerine Masraf Etsem Bari Kendim Masraf Yaptığım İçin Nelerinin Değiştiğini Daha İyi Bilirim Diye Düşünmekteyim Siz Değerli Forumdaşlarda Fikirlerini Belirtirse Sevinirimwww.sahibinden.com
sahibinden.com Hata Sayfasıhttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-coook-acil-takas-yok-pazarlik-yok-son-fiyat-169550716/detay
-
quote:
Orijinalden alıntı: Gori
quote:
Orijinalden alıntı: allstar34
En dikkat edilmesi gereken yeri şanzımanı başını çok ağrıtabilir 2004 ve üstüne bakmalısınız.Ayrıca parça fiyatları biraz tuzludur.
Hocam Şanzımanları Maalesef Öyle İmiş Fakat 2004 üstü Modellerde Fiyat Astronomik Bir Şekilde Artmakta 99-2003 Model Aralığındakiler 21-27 bin Lira Arası Seyrederken 2004 lere 35-40 bin Lira Bandında Fiyat İstemekteler Acaba 99-03 Arasında Bir Problemmi Var Diyede Düşünmüyorum Değil
Zaten o model arası sorunlu olduğu için fiyatları daha uygun,alabiliyorsanız dediğim gibi 2004 ve üstünü alın alamıyorsanız uzak durun.
Ucuza alıyorum diye aldanmayın,size bir şanzıman arızası çıkarsa 2005-2006 fiyatına gelir araba.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
İnşAllah gönlüne göre bir şey bulursun ama bu S80 olmasın bence,benimde beğendiğim bir araba eskiden almaya niyetlenmiştim arastirdim uzun süre olumlu bir şey öğrenemeyince vazgeçmiştim.Bu arabaların devri kapandı başka bir araba bak,bir çoğunun km ile oynanmıştır zaten dikkat et.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
S80'in T5'leri var, 250 beygir gücünde onları tavsiye ederim. 2.8 T6'lar en sorunlu S80 serisi diyebilirim.
Hani kendim hiç binip tecrübe etmediysem de, 2003 ve öncesi modellerin şanzımanları bilhassa selenoidleri sıkıntılı. Gel gelelim, elektronik konusu da sıkıntılıymış. Mesela bir oksijen sensörü bozulduysa 4 tane varsa 4 tanesi de değişmeliymiş.
Tam keyif ve makam arabası yalnız. Sürücü arabası değil pek. -
quote:
Orijinalden alıntı: goodorevil
S80'in T5'leri var, 250 beygir gücünde onları tavsiye ederim. 2.8 T6'lar en sorunlu S80 serisi diyebilirim.
Hani kendim hiç binip tecrübe etmediysem de, 2003 ve öncesi modellerin şanzımanları bilhassa selenoidleri sıkıntılı. Gel gelelim, elektronik konusu da sıkıntılıymış. Mesela bir oksijen sensörü bozulduysa 4 tane varsa 4 tanesi de değişmeliymiş.
Tam keyif ve makam arabası yalnız. Sürücü arabası değil pek.
Listeye T5 i Ve Saab 9-3 e de Ekledim Zannımca Biraz Bütçeyi Arttırmam GerekicekHocam Sende Hatırladığım Kadarı İle S40a Baya Masraf Yapmıştın Yinede İskandinav Araçlarını Tercih Edermisin ? + sı - Sini Kurtarırmı ?
-
quote:
Orijinalden alıntı: Gori
quote:
Orijinalden alıntı: goodorevil
S80'in T5'leri var, 250 beygir gücünde onları tavsiye ederim. 2.8 T6'lar en sorunlu S80 serisi diyebilirim.
Hani kendim hiç binip tecrübe etmediysem de, 2003 ve öncesi modellerin şanzımanları bilhassa selenoidleri sıkıntılı. Gel gelelim, elektronik konusu da sıkıntılıymış. Mesela bir oksijen sensörü bozulduysa 4 tane varsa 4 tanesi de değişmeliymiş.
Tam keyif ve makam arabası yalnız. Sürücü arabası değil pek.
Listeye T5 i Ve Saab 9-3 e de Ekledim Zannımca Biraz Bütçeyi Arttırmam GerekicekHocam Sende Hatırladığım Kadarı İle S40a Baya Masraf Yapmıştın Yinede İskandinav Araçlarını Tercih Edermisin ? + sı - Sini Kurtarırmı ?
Saab'ların da parça fiyatları bilhassa çok uçuk. Bunu dikkate alın. Sadece ısıtmalı ve elektrikli bir ayna 1800 lira olabiliyor. Ya da bir ön far 1300 lira olabiliyor.
Benim S40'a yaptığım masraflar ağır bakım masrafları. Şu anda da devam ediyorum. Önümde triger seti ile fren diskleri kaldı gerçi.
İskandinav araçlarını yine tercih eder miyim? Aslında evet.
Çünkü benim yaptığım masrafı bir Japon arabasına da yapacağım bir Alman arabasına da, bir Amerikan arabasına da yapacağım.
Yani bugün eğer bineceksem kilometresi gelmiş bir Passat'ın da triger setini, alt takımını, fren disklerini değiştireceğim bir Civic'in de. O yüzden S40'a yaptığım arıza kaynaklı masraflara bunları dahil edemiyorum. Bir tek 360 TL'ye benzin basınç regülatörü değiştirdim bir de şarj dinamosu kasnağını tamir ettirdim (İkisi de aldığımda arızalıydı).
Artısı eksisini kurtarır mı? Bence kurtarır. Çünkü parça fiyatları dışında (Ki Volvo S40'ta mekanik parçada sıkıntı yok) bir dezavantajları olmasa da, oldukça keyifli ve sürdüğünüze değen araçlar vesselam.
Bütçeyi 50 bin TL seviyesine çıkarabilirseniz direk Volvo S60R öneririm. S80 biraz daha "makam arabası" tadındadır. Arkası önünden daha konforlu ve özenilmiştir. Mesela arka koltukların ortasında bagaja gömülü bir soğutuculu göz vardır. Arka koltukta oturan kişinin kullanımına sunulmuştur. S60R ise hem genç işidir, hem sürücü arabasıdır.
İskandinav araçlarına geri dönecek olursam, mesela kendi S40'ımdan örnek verirsem, oldukça hissiz bir otomobil. Yani direksiyon olsun, gaz pedalı olsun hissizdir. Yalnız bunu kötü anlamda söylemiyorum. S40 dediğiniz otomobil biraz "baba arabası" tadında, araç sürmeyi zevk değil keyif olarak düşünen, sakin, ağırkanlı kişiler için tasarlanmış. Yani 50 yaşındaki baba alacak bu arabayı, hızlı gitmekse hızlı gidecek ama, araba o hızı hissettirmeyecek, hızlı gittiğini kadrandan ya da solladığı araçlardan anlayacak. Direksiyonu çevirince araba istenilen yöne ısrarlı bir şekilde dönecek ama, mıcırlı yolda bile gidilse o direksiyon ele herhangi bir geri bildirim yapmayacak, yormayacak. Yani S40'ların 1.9 T4 (Yüksek basınçlı Turbo, 200 Beygir güç, 7.3 Saniye 0-100 süresi, 235 Km / s azami sür'at) modeli bile yarış arabası hissi vermez, bilhassa sakin kullanımda araba kullanıyormuş gibi değil, evde oturuyormuş gibi hissedersiniz.
S80'de de bu durum sanırım aynı şekilde. Araç vites düşürmeye ihtiyaç duymadan, oldukça seri bir şekilde hızlanabiliyor olsa da, bunu içeriye hissettirmiyordur. Çünkü aracın arka koltuğunda seyahat edecek olan kişi, zaten şoföre sürdürüyorsa arabayı, beklentisi sürüş hissi ya da zevki değil, ev rahatlığıdır ki S80 de bunu temin edebilecek bir araba. Sürüş ve sürücü otomobili değil, makam ve şoför otomobili daha çok.
S60 ise S40 ve S80'in ortası diyebilirim. S80'in sürücü otomobili versiyonu diyebilirim. R modeli de 300 beygirlik motor gücü ile hayli tatminkar.
Bir de İskandinav araçları his olarak güven hissini güzel verir. Mesela arabama binip kapıyı kapattıktan sonra -her ne kadar gerçekte öyle olmasa da- "isterse on tane araba vursun abi, bir şey olmaz" şeklinde bir güven hissediyorum.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Gori
quote:
Orijinalden alıntı: bal974
2005 modelini 2009 yılından beri kullanıyorum.
Keyifli ama bunun yanında masraflı bir otomobildir.
Hocam Eğer Vaktin Var İse Araçla İlgili Kafama Takılan Bir Kaç Şey Var Öncelikle Mesleğim Gereği Ayda Bir Yada İki Gün Evde Anca Bulunabiliyorum Araçta Bu Süreler Arasında Kullanılacak Yani Bir Nevi Garaj Arabası Olarak Değerlendireceğimden Masrafının Altından Kalkabileceğimi Umuyorum Fakat 99-03 Arasındaki Modellerde Esp Varmı Birde Elektronik Aksam Konusunda Başım Çok Ağrırmı Yakıtından Önce Yol Tutuşu Ve Önceki Aracım Lanciada Yaşadığım Abzurt Sensör Hatalarını Yaşamamayı Umuyorum Bu Konuda Bilgi Verebilirsen Sevinirim
Ben makyajsız kasayı önermem bu zamandan sonra. Sorunlara ve masraflara gebedir.
Şanzıman revizyonu 5000 tl civarına çıkabiliyor. Daha ucuza da hallolur.
Elektronik büyük bir sorun yaşamadım.
Ama s80 T6 masraflıdır. Ben de temiz ve makyajlı kasadan olmasına rağmen.
Sorunsuz bir otomobil değildir. Eski accord V6'mı bu konuda mumla arıyorum diyebilirim.
Esp, çoğu 2005 modelde de yoktur. Antipatinaj vardır.
Yol tutuş olarak fazla beklentiye girmeyin. Konforlu bir otomobildir. Virajları fazla sevmez. Ani hareketleri sevmez. Ani frenlemeyi sevmez. Ani hızlanmaları sevmez, özellikle dönüşlerde. Direksiyonu hissizdir.
Konforlu, sakin ve hızlı sürüşler için tasarlammış.
Yol tutuş istiyorsanız s60 r gibi modellere yönelmelisiniz.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
-
Anladım Hocam Açıkçası Uçuk Bir Hayal Bu Araç Yürütme Ve İşletme Giderleri Olarak Saç Baş Yolduracak Bana Gibi Duruyor Deneyimlerini Paylaştığın Pazar Pazar Bu Saatte Cevap Verdiğin İçin Çok Teşekkür Ederim Hocam
Benzer içerikler
- led sinyal hızlı yanıp sönüyor
- citroen berlingo tavsiye eder misiniz
- gtı ne demek
- akü yeşil ışık yanıyor ama marş basmıyor
- araba neden fan açmaz
- vw ıd 7
- passat üretimi durdu mu
- zeekr türkiye fiyat listesi
- akü markaları
- peugeot 3008 hibrit yorumlar
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X