Şimdi Ara

Volvo S80 2.8 T6 (99-04) Almayı Düşünüyorum Yardımcı Olurmusunuz ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
1
Favori
10.661
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gori

    quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    Konuyu görünce yazacaktım fakat unutmuş, atlamışım sanırım..

    Bahsettiğiniz kasa S80'in T6 motorlarına rektefiye yapılamıyor bilginiz olsun...

    Olası bir sıkıntıda sandık motor gerekiyor.. Temiz bir araç bulursanız alın.. Kaportadan ziyade motor olarak temiz demek istedim...

    Birde bu araçlarda şanzuman sıkıntısı olabiliyor.. Bahsettiğim iki maddeye dikkat edin, onun dışında sıkıntı olmaz..

    Temiz, bakımlı bir araç bulursanız 400-500K kilometreler çok rahat yapılabilir bu araçta..

    Bu arada alacağınız araç çift turbo, düz altı silindir 272bg bir makinadır, bilginize..

    Hocam İnanın Bende Sabırsızlıkla Sizin Yazmanızı Fikirlerinizi Merak Etmiştim Öncelikle Es Geçmeyip Bilgilerinizi Ve Fikirlerinizi Paylaştığınız İçin Gerçekten Minettarım Araçla İlgili Çok Azda Olsa Teknik Bilgiye Sahibim Fakat Sizin Gibi Üstadların Birikimi Deneyimi Yanında Solda 0 Olduğunada Eminim Vaktiniz Var İse Araçla İlgili Bir Kaç Noktada Fikir Danışmak İstiyorum Size Öncelikle Bildiğim Kadarı İle Volvonun T6 Kodlu Motorunun Sabit Blok Yapısı Ve Genleşen Yanma Odası Sisteminde Olduğu İçin Rektefe İşleminde Olan Blok Taşlama Yapılamıyor Fakat Motor Ömrü Bitmesine Yakın Sandık Motor Almaktansa Blok Değişimine Gidilebileceğini Ufak Çaplı Araştırmalar Sonucu Öğrenebildim Bildiğim Kadarı İle Çift Turbo Alt Yapısı Honeywell Aerospace İsimli Uçaklara Apu Ve Axial Kompresörleri Üreten Firma Ve Turbo Ömrü Aşırı Uzun O Yüzden Turbodan Yana Korkumun Olmaması Gerektiği Kanaatindeyim Fakat Beni Korkutan Elektronik Aksamı Ve Şanzumanı Bu Konuda ki Fikrim Şu Eğer Düzgün Aklıma Yatan Bir Araç Bulabilirsem Tifliste Auto Life Car Service Diye Bir Yer Bulunmakta Genellikle Ermenistan Türkiyeden Gelen Hasarlı Veyahut Masraf İsteyen Araçları Tekrar Diriltmekteler Ve Fiyatlar Cidden Türkiyeye Oranla Komik Rakamda Yalnız Öncelikli Sorun Şu Bugüne Kadar 3 Tane S80 i Test Ettip Hepsinde İse Yüksek Torka ve Bg ye Karşılık Şanzumanın Yetersiz Kaldığı Sürekli Sarsıntılı Vites Geçiş Yaptığını Frenleme Esnasında Sanki Aracın Altını Bir Yere Sürtüyormuş Gibi Sesler Vs Algıladım Ve 4 vitesli Şanzımanın Arabayı Engellediğini Düşünmekteyim Acaba Aisin Şanzımanın Bu Araca Uyumlu Başka Bir Modeli Varmıdır ? Veyahut Bu İşlemlerin Hiç Biri Bu Arabaya Değmez Başıma Büyük Bir Dert Kapısımı Olur

    Hocam S40 1.9T4 için 4 ileri otomatik şanzımanı 5 ileriye çeviren ve motora müdahaleler ile 263 beygir güç alan birisi vardı Volvo S40 Club Turkey'de ona bir danışın isterseniz.




  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Hocam Auto Life Car Service Yle Yrtibat Kurmak Ystedimde Adamlarda Yngilizce Yok Y?yerindeki Japonca Çeviri Y?lemlerimizi Yapan Bir Arkada?a Aisine Mail Yazmasy Konusunda Basky Yapyyorum E?er Kyrmaz Yse Sonuçlarynyda Burda Payla?yca?ym O Arkada?tanda Fikirlerini Ö?renirsek Aracy Almaktan Vazgeçsem Bile Ba?ka Bir Modele Yönlensem Bile Pek Az Bilgi Bulunan bu Aracy Almak Ysteyen Ki?iler Yçin Bir Nevi Ön Hazyrlyk Olmu? Olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gori

    Hocam Auto Life Car Service Yle Yrtibat Kurmak Ystedimde Adamlarda Yngilizce Yok Y?yerindeki Japonca Çeviri Y?lemlerimizi Yapan Bir Arkada?a Aisine Mail Yazmasy Konusunda Basky Yapyyorum E?er Kyrmaz Yse Sonuçlarynyda Burda Payla?yca?ym O Arkada?tanda Fikirlerini Ö?renirsek Aracy Almaktan Vazgeçsem Bile Ba?ka Bir Modele Yönlensem Bile Pek Az Bilgi Bulunan bu Aracy Almak Ysteyen Ki?iler Yçin Bir Nevi Ön Hazyrlyk Olmu? Olur

    İstersen hocam o S40'ını satıyordu 22,500 TL'ye. 263 beygir 5 ileri otomatik vites falan yapmıştı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gori

    Hocam Tek Sorun Şu Evdeki İç İşleri Bakanına S40 Ufak Geliyor Benim Bildiğim Bayan Şöförler Ufak HB Araba İsterler Bizimkisi Tam Tersi Gemi Gibi Olacak HB SW SUV Gibi Arkası Düz Olmayacak Yoksa Bu Saate Kafayı Yemiş Gibi Tabiri Caizse Saatli Bomba Olan Araçlara Bakarmıydım

    Tamam hocam içişleri bakanının sözünün üstüne söz yok. Volvo XC70 bakar mıydınız diyeceğim o da SW tarzı bir şey.
    En iyisi siz Opel Corsa 1.0 eco club önerin evden terlikle kovulmak da benden garanti.




  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Sonrasında Gelirim Hocam Yanına Ev Arkadaşı Lazımmıydı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gori

    Sonrasında Gelirim Hocam Yanına Ev Arkadaşı Lazımmıydı

    Lazım hocam lazım. Bekliyorum.
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    O Zaman Ben Smart Fortwo Önereyim De Ev arkadaşlığımız Baki Kalsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gori

    O Zaman Ben Smart Fortwo Önereyim De Ev arkadaşlığımız Baki Kalsın

    Ford Ka 98 model.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gori

    quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    Konuyu görünce yazacaktım fakat unutmuş, atlamışım sanırım..

    Bahsettiğiniz kasa S80'in T6 motorlarına rektefiye yapılamıyor bilginiz olsun...

    Olası bir sıkıntıda sandık motor gerekiyor.. Temiz bir araç bulursanız alın.. Kaportadan ziyade motor olarak temiz demek istedim...

    Birde bu araçlarda şanzuman sıkıntısı olabiliyor.. Bahsettiğim iki maddeye dikkat edin, onun dışında sıkıntı olmaz..

    Temiz, bakımlı bir araç bulursanız 400-500K kilometreler çok rahat yapılabilir bu araçta..

    Bu arada alacağınız araç çift turbo, düz altı silindir 272bg bir makinadır, bilginize..

    Hocam İnanın Bende Sabırsızlıkla Sizin Yazmanızı Fikirlerinizi Merak Etmiştim Öncelikle Es Geçmeyip Bilgilerinizi Ve Fikirlerinizi Paylaştığınız İçin Gerçekten Minettarım Araçla İlgili Çok Azda Olsa Teknik Bilgiye Sahibim Fakat Sizin Gibi Üstadların Birikimi Deneyimi Yanında Solda 0 Olduğunada Eminim Vaktiniz Var İse Araçla İlgili Bir Kaç Noktada Fikir Danışmak İstiyorum Size Öncelikle Bildiğim Kadarı İle Volvonun T6 Kodlu Motorunun Sabit Blok Yapısı Ve Genleşen Yanma Odası Sisteminde Olduğu İçin Rektefe İşleminde Olan Blok Taşlama Yapılamıyor Fakat Motor Ömrü Bitmesine Yakın Sandık Motor Almaktansa Blok Değişimine Gidilebileceğini Ufak Çaplı Araştırmalar Sonucu Öğrenebildim Bildiğim Kadarı İle Çift Turbo Alt Yapısı Honeywell Aerospace İsimli Uçaklara Apu Ve Axial Kompresörleri Üreten Firma Ve Turbo Ömrü Aşırı Uzun O Yüzden Turbodan Yana Korkumun Olmaması Gerektiği Kanaatindeyim Fakat Beni Korkutan Elektronik Aksamı Ve Şanzumanı Bu Konuda ki Fikrim Şu Eğer Düzgün Aklıma Yatan Bir Araç Bulabilirsem Tifliste Auto Life Car Service Diye Bir Yer Bulunmakta Genellikle Ermenistan Türkiyeden Gelen Hasarlı Veyahut Masraf İsteyen Araçları Tekrar Diriltmekteler Ve Fiyatlar Cidden Türkiyeye Oranla Komik Rakamda Yalnız Öncelikli Sorun Şu Bugüne Kadar 3 Tane S80 i Test Ettip Hepsinde İse Yüksek Torka ve Bg ye Karşılık Şanzumanın Yetersiz Kaldığı Sürekli Sarsıntılı Vites Geçiş Yaptığını Frenleme Esnasında Sanki Aracın Altını Bir Yere Sürtüyormuş Gibi Sesler Vs Algıladım Ve 4 vitesli Şanzımanın Arabayı Engellediğini Düşünmekteyim Acaba Aisin Şanzımanın Bu Araca Uyumlu Başka Bir Modeli Varmıdır ? Veyahut Bu İşlemlerin Hiç Biri Bu Arabaya Değmez Başıma Büyük Bir Dert Kapısımı Olur

    Öncelikle güzel düşünceleriniz için ben teşekkür ederim..

    Kapsamlı bir araştırma yapmışsınız, düşündükleriniz çok mantıklı ve olabilecek şeyler fakat çok masraflı olur sizin için..

    Anladığım kadarıyla ucuza alacaksınız aracı.. Şanzıman pahalı bir parça ve değişim için işçiliğide yüksek olacaktır keza blok değişimindede işçilik yüksek olacaktır..

    Bu sebeplerden ötürü bence pek bulaşmamanızı tavsiye ederim..

    Ancak ilk mesajımda dediğim gibi temiz ve düşük km. araç bulabilirseniz alabilirsiniz..

    Aracın periyodik bakımları ve 200K km civarı şanzıman bakımı yapıldığı zaman 350K km ye kadar sorunsuz yürüyen araçlar gördüm..




  • WaRToX kullanıcısına yanıt
    Hocam Uslubunuz Ve Bilgilendirmeleriniz İçin Cidden Minettarım Aslında Ucuza Almak Değil Niyetim Fakat Sizin Volvo 850 Konunuzuda Takip Ettiğimde Aklımda Kalanlar Araç Çok Temiz Olsa Bile Yaştan Ötürü Çok İlginç Arızalar Verebiliyor Ki Nitekim Önceki Aracımdada Bu Tip Sorunları Yaşadım Ben Y.dışında Çalıştığım İçin Ve Araç Genellikle Eşimin Kullandığını Düşünerek Olası Sorunları Öğrenip Önlemimi Almayı Düşünüyordum Fakat Volvo S80 Gerçektende Rüyamdaki Araç Olmasına Rağmen Şimdilik Askıya Almış Bulunmaktayım Bugün Rover 75 2004 Model 139 binde 2.0 V6 Modeli İçin Satıcı İle Anlaştık Kapora Bıraktım Bütçeyi Yükselttiğim Vakit İlk Tercihim 2007-2010 Model Arası Bir S80 Olucak Ama Buna Karar Kaldım Fikirleriniz Ve Bilgilendirmeleriniz İçin Tekrardan Teşekkür Ederim Sizin Gibi Bilgili Üstadlarla Tanıştığım İçin Şanslıyım




  • Volvo s80 2.8 t6 Sahibiyim aracımı 6 ay önce aldım aldığımda vasattı 6 silindirlik araç 3 silindirde tekleyerek gidiyordu evet yolda bırakmadı bırakmazda 3 silindirle 3 çalışmayan bobinle nerdeyse 1000 km gittim. Şimdi gelelim bu araca binmemiş yanından dahi geçmemiş cebinden bu araç için para harcamamış arkadaşlara... Şanzıman sorunluymuş ! O kadar arge çalışmaları yapan dünyaca ünlü volvo markası yanlış düşündü siz doğru düşündünüz sanırım ! Neden 6-7 vites değilde 4 vites gerektiğinde 180 km hızla 2500 devirde suzun yolda seyredip 1.6 motorlardan az yakması ekonomi sağlaması için 1.6 pejo 307 xt benzinli aracım kadranı 200 km dayadığımda 19 lt gösteriyor fakat t6 14 lt gösteriyordu tecrübe sabittir. 2.0 T, 2.0 T5 Şanzımanları aynı t6 Şanzımanı GM şanzıman farklıdır Pontiac Cadillac araçlarından alınma ford üretimidir eğer boş konuşmayı bırakıp araştırırsanız 1999 senesinin en iyi en verimli şanzımanı olduğunu anlarsınız. Gelelim bu şanzıman neden dağıllır Sıfırdan kick down yaptığınızda o şanzuman dağılır 272 Hp 380 Tork 2 tonluk araca aniden yüklenirseniz araştırın ya şanzımanı bir gün kucağınıza alırsınız , yada ani su basıncı çok şiddetli geleceğnden muhtemelen benım gibi radyatörü patlatır daha büyük bir radyatör koyarak sorunu çözersiniz. aracımla tam 7000 Km yaptım adam gibi o şanzımanı kullanırsanız trafikte 10 sanıye uzeri beklemede boşa alırsanız frenden ayagınızı çektinten sonra hakaret etmeden 3 saniye beklerseniz ve gene park haline geçtikten sonra turbo olduğu için 10 saniye beklerseniz keçelerden yağ kaçırmaları yoksa bakımlıysa aracınız en ufak problem yaşamazsınız. Bu nedir kullanıcı bilinci ve aracına aşık olma bakma, maalesef sizde ve insanlarımızda olmadığı için burda atar tutar marka kötülersiniz. Turboları eğer revizyon görmemişse yada gerçekten işin ehli ölçüm yapılarak revize edildiyse korkmayınız. Ama şuda bir gerçek ki Selenoidler elektronik vana olduğundan kullanım ömürleri çok kısadır 60-80 bin km ömürrlük değildir bu araca özel değil tüm araçlarda bu şekildedir. Şehir içine gelelim agresif sakin kullanımda ara ara basarız ya tabirince 15 LT Lpg yakmaktadır. km başına 38 KURUŞ yakıyor istanbul trafiğinde ! 1.4 pejo 207 2007 model eski aracım 9.5 LT benzin yakıyordu Kıyası size bırakıyorum, Bir arkadaş esp li olanı varmı demiş var ama çok nadir konsol da STC varsa anti patinajdır DSTC varsa esp ayc anti patinaj dahildir sahibinden com da 40 adet araçta sadece 1 tanesi var oda bende dstc olanlarında fabrikasyon direksiyon kontrollü nagivasyon televizyon geri görüş kameresı bulunmaktadır. Araçta bi turbo sistemi mevcut bilmeyenler için 90 Km kadar küçük turbo sonrasında büyük turbo devreye girer bilinmeyen bir şey daha ayağınızı sonuna kadar bastığınızda bastım sanırsınız daha fazla güç uygulayarak basın ozaman normal kink down dan hariç 6 silindire bir den yüklenerek tam güç verir bildiğiniz nos etkisi abartısız.

    Bu araçtan almayı düşünen arkadaşlar bunlar sizler için.

    Aracı gördünüz beğendiniz iş motor şanzımana kaldı Motor için hemen elektronikçiye gidip motordaki arıza kodlarını dikkatlice kontrol ediniz.
    Eğer arıza gözükmüyorsa motorda sorun yoktur tabi conta kontrolü yapmayı unutmayın bu araç yağ eksildiğinde su eksildiğinde 1 hortumda yırtık delik dahi varsa
    hepsini size tek tek söyler arıza tesbit cihazına bağladığınızda görebilirsiniz.
    Egzantirik sensörü krank sensörü uyarısı alıyorsanız o araçtan uzaklaşın sakın bulaşmayın motor istiyor yağı suyu tamsa kimsede çözemez tecrübe sabittir.
    T6 larda 18 adet kontrol modülü vardır yani 18 adet beyin en ufak hatasında çalışmadığında yada yanlış çalıştığında arıza verir tesbit cihazına bağlamadan kesinlikle bu aracı almayın bilginize. Şanzıman aracı kullanın ani hızlanma yapın ve ani yavaşlama yapın ani yavaşlamada kesinlikle şanzıman kendini belli eder tabi motor sıcak olacak ani yavaşlamada sarsıntı küt yada tıklama sesi gelirse o şanzıman dan hayır gelmez ani hızlanmadada aynı şeyler geçerli bitmedi araçla gezdiniz şanzımanda dediğim şekilde birşey yok sevinmeyin :) aracı park haline alın sırasıyla 3 er saniye bekleyerek tek tek vitesi geçirin bekleyerek park halinde vites atın vites geçişleri
    max. 1 saniye içerisinde olması gerekiyor vitesi attınız 2-3-4-5 saniye sürerse selenoidler için üzgünüm 3 adedi şuan 1200 tl ki 6 adet almalısınız işçilik hariç
    Aracın hızlanma videolarını mutlaka izleyin izlediniz ve yarın bir araç bakmaya gittiniz ama o deli gibi giden makine gitmiyor sebebi şu turbolar sağlamsa eğer turbo control valfi 2 cm lik 400 tl lik bir parçadır motor üstunde havafiltresi ile motor arasında en üsttedir o bozulduğunda 272 hp lik canavarınız 200 hp bile güç vermez önemli parçadır maslak oto sanayi seyrantepe sanayide olan kendini usta zanneden dangalaklar bile bozulduğunu anlamazlar bunuda açıkladık önemli olanlarını açıklıyorum bilinçli alın kullanın 2 araçla seyir halinde giderken öksürük şeklinde basarsınızda şahinlerde pis benzin yüzünden karbiratör tıkanır tekler evet o tekleme varsa turbo hava basıncı sensörü bozuktur turbolar sağlamsa eğer 250 fiyatı vardır. Evet bu iki parça turbo hava basıncı ölçüm sensörü ve turbo zamanlama sensörü kroniktir 20 000 -30 000 km ömrü vardır bunun haricinde araç gerçekten ne sizi yolda bırakır nede üzer bunları yapmak size zor geliyorsa 25.000 TL ye 1.6 dizel alın konfordan uzak eşşek arabasına binin aracım satılık değildir ama fikir isteyen herkese açığım bilgi almak isterseniz aracınız var bozuksa bildirin bana tamirci değilim aracımın bobinleri bujileri beyinleri sensörleri herşeyini kendim öğrendim neden aracıma aşığım ve aracıma bakarım benim tarzımda adamdan araç alın ama aracım satılık değildir saygılar.




  • Models:
    2001-2004 Buick Regal
    2001-2005 Buick Century, LeSabre
    2002-2007 Buick Rendezvous
    2005-2007 Buick Terraza, LaCrosse, Allure (Canada Only)
    2006-2007 Buick Lucerne
    2001-2005 Chevrolet Venture
    2001-2007 Chevrolet Impala, Monte Carlo
    2005-2007 Chevrolet Uplander
    2006-2007 Chevrolet Malibu SS, Malibu Maxx SS
    2001-2002 Oldsmobile Intrigue
    2001-2003 Oldsmobile Aurora
    2001-2004 Oldsmobile Silhouette
    2001-2005 Pontiac Aztek, Bonneville, Montana
    2001-2007 Pontiac Grand Prix
    2005-2007 Pontiac Montana SV6
    2006-2007 Pontiac G6 GTP
    2005-2007 Saturn Relay
    with 4T65E Automatic Transmission (RPOs MN3, MN7, M15, M76)

    Evet beğenmediğiniz daha şanzıman kodunu bile bilmediğiniz 1999-2009 modellere kadar kullanıma devam eden volvo t6 şanzımanını kullanan nice araçlardan bazıları siz haklı ve zekisiniz onlar ölçümlemeleri yanlış yaptı siz doğrusunuz araştırmadan hikaye yazmayın yetmezse. Ayrıca belirttiğim araçlar içerisinde 5.7 LT olan motorlu araçlar mevcut bahsedilen tartışan volvo 2.8 LT motor saygılar

    http://ww2.justanswer.com/uploads/muddyford/2010-06-09_230951_1121.pdf




  • Neqromonqer N kullanıcısına yanıt
    Rus ruleti gibi bir araba, risk almaya gerek yok. Abuk subuk açıklamalar şanzıman sorunlu işte daha neyini savunuyorsun yok volvo bilmiyormuymuş yok araştırmamışmı, bugün vw gibi bir firma hala DSG problemleri boğuşuyor.
    Arabaya istediğim gibi basarım öyle saçmalık mı olur, madem sorunsuz bir şanzıman dı Volvo neden güncelledi?
  • Güzel kardeşim hayattasın ve nefes alıyorsun evet ölebilirsin buda bir risk sonuçta :) Konuya dönersek haklısın risk ama tam anlamıyla genelleme yapmak lazım mesela 25.000 24.000 TL alabileceğin en iyi araç hangisi ? donanım güç konfor olarak = VOLVO diğerlerine zaten güç yetmez emsallari pahalı neden volvo ucuz piyasası yok sebeb servis denilen yerde ki olan ustalar bişeyden anlamıyor seyrantepe sanayi yada maslak sanayi dekiler keza daha fena hem paran hem zamanın gider yaşadım bunları işte bu yüzden bu fiyata alabileceğin en iyi araç budur risk nedir örnekleyeyım arkadaşım yaşadı 2000 model chavrolet grand chroke 3.1 TD motor otomaik sanzıman hiçbir şeyi yok 1000 km yol gidiliyor evin önüne çekiliyor sabah çalıştırılmaya kalktığında araç çalışıyor ama gitmiyor ne oldu şanzıman dişli kırdı al başına bela al sana risk bu konuda hemfikiriz. Abuk subuk açıklama şanzıman sorunlu işte diyorsun peki güzel kardeşim 1999 yılında madem okadar bilgesin bu konuda eminim değilsinde netten araçtır ki bulamayacaksın çünki yok bana şanzıman göster öner bana deki şu nolu şu kodlu şanzıman bundan daha iyi bende seni ayakta alkışlayayım. diğer konuya gelelim , VW DSG şanzıman üretim yılları, Araç kategorisi, Motor özellikleri hacim güç gibi, Ve mukayese edilen yıllar 1999 da yada 2000,2001 2002 te DSG varmıydı ? Hadi onuda geçtim senin konundan devam edelim bugatti veyronda DSG şanzıman kullanır Skoda, Audi, Seat VW bu firmalar da kullanıyor ne derler bilirmisin ne kadar para okadar köfte Audi fabrikasyon revizyonsuz 300.000 Km giden şanzıman hala hayattadır ama ne kısmettirki skoda yada seat 100.000 km şanzımanları dayanmaz hele agresif kullanımda çıkmacılara bak ara sor !!! Bugattiye girmiyorum zaten ki üretilen şanzımanın sadece 1.5 saatlik videosu mevcut incelemeni öneririm skoda firmasına yada seat firmasına lanse edilen şanzıman kalitesi audi yada bugattide yoktur. Farklı lansman köfte olayı Ok ,
    bizim şanzımana geri dönelim kafana göre gazı köklersen güzel kardeşim kucağına şanzımanı aldığındada k.bakma ağlamayacaksın volvo s80 t6 Alınırmı sorusuna kısa son cevap satarken 1 yıl bekleyebilirsiniz. Yada 2-3 ay şans işi, Parçaları eğer eğer eğer parçacınız varsa elinizde bu işe yatkınsa interneti tam anlamı ile kullanabiliyorsanız korkmayın parça sorunu yok, Bu lanet aracın lanet diyorum öyle ustasıda yok arkadaşlar var diyen yalan söyler yok istanbulda ne kadar volvo varmış çıkmacı neymiş çin malı orjinal fiyat aralıkları neymiş muhasebeci olur çıkarsınız + larına gelince Yol tutuşu kesinlikle çok araç kullandım her marka eski yeni konfor müthiş uzun yolda hele keyfine doyum olmuyor 220 KM hızla giderken kick down yaptığınızda koltuğa sizi fırlatması abartsız etkili 230 KM hızla giderken ankara yolunda range rover mercedeslere sellektör yapabilirsiniz. Keyif makinası hiçbir araç ultra lüxler hariç nadir görürsünüz zaten size kafa tutamaz sol şeritte önünzde araç varsa sellektör yapmayın direk yol verirler aragaz size verilmez aşık olursunuz kısacası bu. Ama tüm bunları unutup yorum yazan arkadaşımız gibi 24 25 bin tl verip clio yada magane alıp faytona biner gibi binersiniz. bende gelip yolda rastlaşırsak sigaramı yakar sellektörümü çakar yoluma devam ederim kolay gelsin.




  • Abi ben sanki kaşınıyorum ve sadece tenekelerle kıyaslamandan dolayı katılıyorum sana şu araca bakarmısın 230025473



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s-1401 -- 11 Eylül 2015; 1:25:16 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.