Şimdi Ara

VOLVO V40 Sahibi Olan ya da Yorum Yapabilecek Kadar Kullanmış Olan Var mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
1
Favori
3.285
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEKLER

    Hocam Geçen Sene 2008 V60 Benzin/LPG Modeli ( Otomatik Vites ) Bende Vardı Araç Her Açıdan 1 Numaraydı Bana Göre , LPG Ara Ara Devre Dışı Kalıyordu ve Servise Götürdüm. ( Ankara Ostim Sanayi Recai Usta ) Sanayiye Gittiğimde LPG'nin Değişmesi Gerektiğini Söylediler ve Aracı Aldılar.Beklerken Yanında Çalışan Oğluyla Muhabbet etme Şansım Oldu Bana Volvonun V60 ve V80 Modellerinin Gerçekten Volvo Markasını Hak Ettiğini Ama V40 Modellerinin Ford Focus-Mondeo Gibi Olduğunu Söyledi.Ne Açıdan Söyledi Bilmiyorum , Detaylıda Konuşma Şansım Olmadı.


    Hocam, çocuk bence sizin aracınızı överek sizi devamlı müşteri haline getirmeyi amaçlamış V40 zaten Focus platformu üzerine kurulu bir araç. Ama bu demek değildir ki ön yargıyla yaklaşıp V40 kötüdür diyelim. Sonuçta Focus teknik bakımdan sınıfının üstün araçlarından biri. Volvo platform üzerine kalite inşa etmiş ise bence V40 alınır. Haftasonu göreceğim bakalım. Kaliteli bir inşaat yapmış mı Volvo

    quote:

    Orijinalden alıntı: class366
    Çelikten başka bir halt yok motor fransız yürür ford kendisi ÇİNLİ fiyatı çok yüksek.


    Dostum, böyle söylemlere kulak asmıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi [H.E.E] -- 25 Aralık 2013; 16:16:28 >




  • akifsari A kullanıcısına yanıt
    BMW'deki kampanyayı bilmiyorum. Fiyatları alınabilecek seviyeye düşürüyorlar mı ki 1 serisinde?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [H.E.E]

    BMW'deki kampanyayı bilmiyorum. Fiyatları alınabilecek seviyeye düşürüyorlar mı ki 1 serisinde?

    http://www.bmw.com.tr/tr/en/newvehicles/1series/online/edition.html?utm_source=stagebanner_joy&utm_medium=banner&utm_campaign=BMW1_Editions_Kas2013




  • akifsari A kullanıcısına yanıt
    Kampanya bile olsa hala çok yüksek fiyatları hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [H.E.E]

    Kampanya bile olsa hala çok yüksek fiyatları hocam

    Aracın donanım listesini açıp incele

    verdiğim linkteki joy edition 136 hp şuan golf 140 hp den daha ucuz
  • tsi-tfsi motor d2 motordan daha seri bir motordur. bence v40'ın iki adet handikapı var.
    1. d2 motorun diğer araçlardakinden daha hantal olması (powershift şanzımanın etkisi yadsınamaz.)
    2. çok dar iç mekan. aracın içi neredeyse b sınıfı genişliğinde.
    bunlar dışında çok güzel bir araç. ancak ben olsam a3'ten geçmezdim. arada çok aşırı bir fark görmezsiniz. sonuçta v40 da a3 de c sınıfının üst segmentindeki araçlar. aralarında çok fark yoktur.
  • akifsari A kullanıcısına yanıt
    İnceledim hocam ama abartılacak bir donanım seviyesinde değil. 1-2 donanım dışında hepsi aracın zaten standardında olan donanımlar. Az önce tasarladım bir araç 105 bin TL civarında fiyat çıktı. Hadi 10 bin TL indirim yapsınlar nakit ödemede, 95 bin TL'ye gelir ki hala yüksek kalıyor fiyat.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    tsi-tfsi motor d2 motordan daha seri bir motordur. bence v40'ın iki adet handikapı var.
    1. d2 motorun diğer araçlardakinden daha hantal olması (powershift şanzımanın etkisi yadsınamaz.)
    2. çok dar iç mekan. aracın içi neredeyse b sınıfı genişliğinde.
    bunlar dışında çok güzel bir araç. ancak ben olsam a3'ten geçmezdim. arada çok aşırı bir fark görmezsiniz. sonuçta v40 da a3 de c sınıfının üst segmentindeki araçlar. aralarında çok fark yoktur.

    d2 motorun hantal kaldığı falan yok aslında sadece kalkışta ağırlık ve şanzıman oranlarının ekonomi ayarlı olması sebebiyle

    0-100 ün 12 sn civarı olması böyle bir hisse yöneltiyor ilk bakışta

    ancak aracı kullandığınızda

    misal 3. vitese aldığınızda performansı 120 hp lik 1.6 multijet den farklı değil o konuda rahat olun

    powershift in roketlediğinizdeki gaza tepkisinin düşük olması da tamamen yazılımsal bir durum. Volvo nun uzun ömür takıntısı hiçbirzaman değişmiyor

    iç mekanı da b segment seviyesinde tam olarak diyemeyiz basık hissettirmesi volvonun güvenlik anlayışı ile ilgili bir durum

    sınıfının çok üzerinde güvenlik seviyesi sunduğu biliniyor.

    edit : volvonun bazı alanlardaki tutuculuğu satışa yönelik dezavantaj oluştursa da bazı müşteriler için avantaj olarak düşünülebilir
    bir Volvo sever olarak bazen çok araba satmaya odaklanmadıklarına seviniyorum ancak volvoyu satış olarak aşağılamaya çalışanlara da cevap veremediğim için üzülmüyor değilim
    iyi araba ama niye satmıyor sorusunun cevabı bu maalesef



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akifsari -- 25 Aralık 2013; 16:52:45 >




  • Oncelikle, sahibi oldugunuz A3'u kullanmadim. Ama daha iyi Audi'leri deneme ve 2008 S40'i kullanma sansim oldu. Bu deneyimlerim bana Volvo'nun her konuda Audi'den en az bir gomlek ustun oldugunu gosterdi. Fiyatlarina marka degerini en cok bindiren hep Audi olmustur. Volvo V40 hem teknolojik hem malzeme kalitesi, hem de iscilik anlaminda premium C segmentin en iyisi bence. D2 ile performans beklentiniz olmamali. Bunu istiyorsaniz ve fazlaca km yapma kayginiz yok ise kesinlikle benzinli tercih etmelisiniz. Ayrica bir arkadasin dediginin aksine daha ekonomik istiyorsaniz mutlaka powershift almalisiniz. Fiyat karsilastirirken donanim listesine iyi bakmanizi oneririm. V40 icin std olan bir cok donanim BMW 1, Audi A3 ya da Merc A'da ekstra ve aldiginizda ucuk rakamlar cikiyor. Hatta bazilari digerlerinde yok bile. İcinde yok yok bi V40 CC'yi 94.000₺' ye konfigure edebilirsiniz. Aklima gelmisken; mutlaka cross country tercih etmelisiniz.
    Sonucu merakla bekliyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    bunlar dışında çok güzel bir araç. ancak ben olsam a3'ten geçmezdim. arada çok aşırı bir fark görmezsiniz. sonuçta v40 da a3 de c sınıfının üst segmentindeki araçlar. aralarında çok fark yoktur.

    Yeni jenerasyon A3 ile V40 kıyaslanıyor olsaydı arada pek fark yok keyfe kalmış derdim ancak 2012 model A3'te kullanılan platform; elektronik alt yapı,güvenlik destek sistem altyapısı vs gibi konularda V40 ile kıyaslanabilir seviyede olmadığını söyleyebilirim.

    V40 şu an yeni A3 ile beraber sınıfının en iyi 2 otomobilinden biri şahsi kanaatimce.

    V40'ın dar olması gibi bir handikap mevcut ancak bunu önemsemeyecek kişiler için iyi bir tercih.

    Edit: Focus platformu diye kötüleyenler olmuş ancak kompakt segmentin en iyi platformlarından biri olarak kabul edilir.Volvo bu platformu, kendi teknolojilerini adapte edebilmek adına revize etti.İyi olan bir platforma birde Volvo mühendislerinn eli değdi.Bence bu negatif bir özellik değil tam tersine pozitif bir durum.Bu platformun en büyük dezavantajı VW grubun MQB platformuna göre ağır olması.Dolayısıyla kağıt üstünde yazan ortalama tüketimler VW'de 1 litre oynuyorsa Volvo'da 1.5 litreden aşağı oynamaz :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolbert -- 25 Aralık 2013; 16:57:51 >




  • aracın güvenliğinin değil c sınıfının, d sınıfının da ötesinde olduğuna ben de katılıyorum. (bknz volvo nun small overlap testi performansı) hatta benim nezdimde güvenlik herşeyden önce geldiği için volvo benim maddi durumum el verdiğinde (d2 motor almam d4 olmalı) ilk tercihim olacaktır. (v60)

    ancak bu durum aracın eksikliklerine de kılıf bulmayı gerektirmez.

    aracın motoru performanslı değil. sebep ne olursa olsun performanslı değil. nedeni son kullanıcı için önemli değildir. şanzımanın 450nm torka dayanıklı olması, daha ağır olması tabi ki aracı hantal kılacaktır. ancak bu hantal olduğu gerçeğini değiştirmez. 3. viteste 95hplik multijet de performanslı.

    iç mekanı b segmenti seviyesinde demedim, iç mekan genişliği b segmenti seviyesinde dedim. arka koltuklar yetişkinler için çok dar.

    özetle aracın motoru hantal(neden hantal olduğunu ben de iyi biliyorum ama sonuçta hantal), iç mekan basık. şahsi olarak a3ten v40'a geçmem. ama s60/v60'a geçerim.




  • 2 kere test sürüşü yaptım sınıfının en iyi aracı olduğunu düşünüyorum benim açımdan tek handikapı sürüşünün sert olması ben sert araçları sevmiyorum sanki bmw sürüyormuş gibi hissettim.ama c sınıfı hatchback alırsam ilk alacağım araç olur.sert direksiyon kemikli vites falan zamanla alışılacak şeyler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    aracın güvenliğinin değil c sınıfının, d sınıfının da ötesinde olduğuna ben de katılıyorum. (bknz volvo nun small overlap testi performansı) hatta benim nezdimde güvenlik herşeyden önce geldiği için volvo benim maddi durumum el verdiğinde (d2 motor almam d4 olmalı) ilk tercihim olacaktır. (v60)

    ancak bu durum aracın eksikliklerine de kılıf bulmayı gerektirmez.

    aracın motoru performanslı değil. sebep ne olursa olsun performanslı değil. nedeni son kullanıcı için önemli değildir. şanzımanın 450nm torka dayanıklı olması, daha ağır olması tabi ki aracı hantal kılacaktır. ancak bu hantal olduğu gerçeğini değiştirmez. 3. viteste 95hplik multijet de performanslı.

    iç mekanı b segmenti seviyesinde demedim, iç mekan genişliği b segmenti seviyesinde dedim. arka koltuklar yetişkinler için çok dar.

    özetle aracın motoru hantal(neden hantal olduğunu ben de iyi biliyorum ama sonuçta hantal), iç mekan basık. şahsi olarak a3ten v40'a geçmem. ama s60/v60'a geçerim.

    Aracın eksiklerine kılıf bulmuyorum zaten nedenlerini açıkladım

    aracın motoru da hantal değil buarada ford un tdci si daha kısa şanzıman oranları ile focus da çok daha iyi performans veriyor

    sonuçta v40 ı d2 motorla ben de almam. 180 hp t4 bu aracın tasarımına daha uygun

    iç mekanı da b segmentlerden geniştir. arka dar ama ön kısım yeterince geniş bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEKLER

    Hocam Geçen Sene 2008 V60 Benzin/LPG Modeli ( Otomatik Vites ) Bende Vardı Araç Her Açıdan 1 Numaraydı Bana Göre , LPG Ara Ara Devre Dışı Kalıyordu ve Servise Götürdüm. ( Ankara Ostim Sanayi Recai Usta ) Sanayiye Gittiğimde LPG'nin Değişmesi Gerektiğini Söylediler ve Aracı Aldılar.Beklerken Yanında Çalışan Oğluyla Muhabbet etme Şansım Oldu Bana Volvonun V60 ve V80 Modellerinin Gerçekten Volvo Markasını Hak Ettiğini Ama V40 Modellerinin Ford Focus-Mondeo Gibi Olduğunu Söyledi.Ne Açıdan Söyledi Bilmiyorum , Detaylıda Konuşma Şansım Olmadı.

    Hocam volvo modllerini katıştırdınız herhalde. V80 diye bir model yok. Bir de 2008 de v60 çıkmamıştı daha taa 2011 yılına kadar (buraya gelmesi 2011 martı bulmuştu).

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • @akifsari

    bu aracın içine b segmentten geniş demek tamamen insanları yanlış yönlendirmektir.

    iş yerindeki bir tanıdığımın annesine engelli raporu verdikleri için kendisinin %40 indirimle araç alma imkanı oluştu. bmw 320,520 (1,6 benzinli olan), passat cc 1.4tsi, v40 d2 ps seçenekleri arasından ben kendisini v40 cc'ye bakmaya ikna ettim. ancak istinyedeki volvoya gidince v40'ın inanılmaz dar bir araç olduğunu gördük. öyle olunca s60'a da bakalım dedik ve doğal olarak s60'a hayran kaldık. 108bin lira fiyat çıkardılar. muhtemelen indirimlerle 78bin liraya gelecek. tekno ve comfort paket olması lazım. özetle bilmediğim incelemediğim bir araç değil v40. ama çok dar. evet yürür aksamı s60'tan alınmış ve yol tutuş c-d sınıfı arasında ve focustan iyi. ancak dediğim gibi a3'e göre iki handikapı var. motor hantal ve iç mekan dar. bunların dışında motor ve şanzımanın sorunsuz oluşu, yol tutuşun sınıfının en iyisi olması, hastası olduğum deri koltukları ile çok güzel bir araba.

    özetle ben olsam a3'ten v40'a geçmem. ama tercih edeni de anlarım zira cross country çok hoş duruyor.




  • Hocam bu V40 benim hayran olduğum ve param olursa alırım dediğim bir araç yani fan boy gibi bir yorum yapmayacağım önce onu söyleyeyim. O yüzden birazdan sizi araçtan soğutmak değil size fikir vermesi için yazacağım.

    Türkiye'de yaptırımların az olması, polislerin ilgilenmemesi, şirket araçlarının çokluğu gibi sebeplerden dolayı sürücülerin umursamaz bir tavrı var. Kaza yapsam da ne olacak ki diyor. Bir başka neden de ehliyet verilmesinin ne kadar kolay olduğu da oraya hiç girmeyelim. Sizin elinizde olmasa bile biri sıkıştırıyor yaya atlıyor bir şey oluyor ve kaza kaçınılmaz oluyor. Böyle bir kazada volvo parçası bulmak hem uzun sürer hem de pahalı. Ayrıca başkasının tecrübesizliği dikkatsizliği yüzünden olan bir kazada araca zarar gelse çileden çıkarsınız. Bu trafik için pahalı bir araç.

    Başka bir durum da servisinin azlığı. Geçen pazartesi periyodik bakımdan aldığım aracımla perşembe günü yolda kaldım. Konu açacaktım bilgi almak için ama 'sen yanlış kullanmışsındır toyota yolda kalmaz' gibi yorumlar okumamak için açmadım. Bakımın üstüne 500 lira daha ödedim.

    Bu gibi konular Volvo'nun pek uygun olmadığını düşünmeme neden oldu. Umarım aydınlatabilmişimdir.

    Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bende merak ediyorum bu aracı
  • noktanınsâbiti kullanıcısına yanıt
    Size katılıyorum. Hem v40 hem de s/v60 çok güzel araçlar ancak kendi segmentlerinde dar araçlar özellikle arkaları. Passatı alma aşamasında araç aranırken v60 almamamdaki 2 nedenden biri dar olmasıydı. Yoksa allahı var çok güzel bir araç. Hala kırmızı v60 kafamın bir kenarında.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kurban bayramından önce aldık hocam D2 PowerShift cc vites geçişleri gayet seri yalıtım olarak idare eder ses yine de geliyor ama hoş bir motor sesi var yakıt tüketimi ise karma 6 litre biraz abanınca 6.5-7 litre oluyo başka sorunuz varsa özel mesaj atabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Black_Paw B kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun hocam. Benim derdim zaten vites geçişleri, aracın konforu, özellikle uzun yoldaki rahatlığı, ses yalıtımı. Performans derdim yok.
    Araç kullanım zevki nasıl peki? Direksiyon tepkileri? Uzun yolda kullandıysanız eğer, yoruyor mu araç? Yoksa gayet rahat bir şekilde yormadan ulaşım sağlıyor mu?
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.